De vormgevers? of de technisch schrijvers?quote:Op maandag 23 maart 2009 17:39 schreef Jakoeboe het volgende:
Gooi dan in ieder geval eventjes de spellingscontrole er overheen, dit viel me vanmorgen op bij het ontbijt:
[ afbeelding ]
Klacht: professionele bedrijven die hun verpakkingen niet eventjes nalopen op eventuele spelfouten maar ze zo de schappen in knallen.
Dit pak light suiker weegt even veel als een kilo loodquote:Op maandag 23 maart 2009 17:52 schreef Igen het volgende:
Wat dacht je trouwens van deze, op de kristalsuiker light:
Bevat per theelepel 33% minder calorieën dan gewone suiker.
Zou dat percentage echt anders zijn als je het met een eetlepel schept?
Als het pak suiker 1 kilo weegt wel jaquote:Op maandag 23 maart 2009 17:56 schreef Lobos het volgende:
[..]
Dit pak light suiker weegt even veel als een kilo lood
Alleen weegt het dan weer niet even zwaarquote:Op maandag 23 maart 2009 17:57 schreef -SG- het volgende:
[..]
Als het pak suiker 1 kilo weegt wel ja.
wat?quote:Op maandag 23 maart 2009 17:41 schreef -SG- het volgende:
[..]
Het eerste woord wat er staat knuppel.
een wat? call jij maar lekker hoor.quote:Op maandag 23 maart 2009 18:04 schreef Tellorian het volgende:
Zal ik anders ff een call voor je aanmaken bij AH?
eerste wat ik doe als ik morgen op m'n werk kom hoor..
je gaat beroemd wordenquote:Op maandag 23 maart 2009 18:09 schreef Jakoeboe het volgende:
[..]
een wat? call jij maar lekker hoor.
Of volgende week liggen d'r sinaasappellappen in de schappen...quote:Op maandag 23 maart 2009 18:14 schreef Lobos het volgende:
[..]
je gaat beroemd worden
laten we ze afpersen, ze kunnen nu nog ongemerkt die fouten corrigeren bij de volgende druk of anders plaatsen we deze mega fout op FOK!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |