quote:
Ja, nouquote:Op maandag 23 maart 2009 15:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waaaat, dat is toch hartstikke handig?
Ja, ik hoop ook op 100.000 euro.quote:
quote:
Ik heb geen inspiratie meer voor TT's. Als iemand een idee heeft geef het door aan een modje zodat die het kan veranderen.quote:
Dat is een grasmaaiert.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:42 schreef Breathtaking het volgende:
Welke mod wil de TT veranderen in iets leesbaars?
Barbaar(in)quote:Op maandag 23 maart 2009 15:42 schreef Breathtaking het volgende:
Welke mod wil de TT veranderen in iets leesbaars?
Verschil is dat ik het niet met opzet doe en het eigenlijk niet eens wilquote:Op maandag 23 maart 2009 15:43 schreef Florian_ het volgende:
Wat een lapo's opeens Bobbeh, je begint op IQM te lijken
JE MOEDERquote:
Ja en een reiskostenvergoeding graagquote:Op maandag 23 maart 2009 15:45 schreef swarmahoer het volgende:
breattaking te huur? 20 euro per uur toch
Als je dat in de TT wil zetten ben je een heldquote:Op maandag 23 maart 2009 15:45 schreef swarmahoer het volgende:
breattaking te huur? 20 euro per uur toch
quote:Op maandag 23 maart 2009 15:46 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Post je nou uit naam van een gabande?
Pics?quote:
checkquote:Op maandag 23 maart 2009 15:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja en een reiskostenvergoeding graag
nee.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:47 schreef Florian_ het volgende:
Dit moet trouwens de nieuwe SC banner worden:
[ afbeelding ]
Even een link als je het gevonden hebtquote:Op maandag 23 maart 2009 15:47 schreef Biogarde het volgende:
wolvendagen een ban ja?
* Inlezen gaat..
Euh, nee?quote:Op maandag 23 maart 2009 15:47 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ]
ja man jwtquote:Op maandag 23 maart 2009 15:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je dat in de TT wil zetten ben je een held
Ja je mist wat als je slaapt.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:47 schreef Biogarde het volgende:
wolvendagen een ban ja?
* Inlezen gaat..
quote:Op maandag 23 maart 2009 15:48 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja man jwt
maar dan alsnog: waarop sloeg de oude tt? en de vorige
Dat was een grasmaaier en die ervoor was een haai en een mannetje in het waterquote:Op maandag 23 maart 2009 15:48 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja man jwt
Zeg Swarma, mijn tweede note is die nou van jou? Want jij was toch de enige mod daar aawezig?quote:Op maandag 23 maart 2009 15:48 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja man jwt
quote:
Nee.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:47 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ]
Nauwkeurig?quote:Op maandag 23 maart 2009 15:51 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
whehe vergissen kan je zeker!!! maar maakt niet uit hoor want ik wil jou toch niet!! ik hou van seksen maar ik ben wel nauwkeurig
Nauw is niet wijd.quote:
via pm zei je dat je het al wistquote:Op maandag 23 maart 2009 15:50 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zeg Swarma, mijn tweede note is die nou van jou? Want jij was toch de enige mod daar aawezig?
quote:
Grapjassen.quote:
Toen ik tegen Remlof zei dat ik jou verdacht, zei hij: Dat zou ik ook maar doen.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:54 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
via pm zei je dat je het al wistmaar niet dus
quote:Op maandag 23 maart 2009 15:54 schreef Smart_ass het volgende:
Check die mensen curling afkraken in dat curling topic.
quote:Op maandag 23 maart 2009 15:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Iemand die niet zo nodig interessant hoeft te doen met een plaatje van een stel geleerden.
Is goed, doe ik Zooey welquote:
Stephanie Sadorra?quote:Op maandag 23 maart 2009 15:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En je Amerikaanse bats-slet dan?
quote:Op maandag 23 maart 2009 15:55 schreef genakt het volgende:
[..]
als ik je zo hoor gedraag je je niet echt keurig en zal het daar beneden alles behalve nauw zijn
quote:
Ik las idiotenquote:
Curlingquote:
Agree.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik las idioten
Maar dat is feitelijk niet eens zo verkeerd gelezen.
Met de elektrische bezem echt wel.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
CurlingEn thuis zo druk met een bezem zijn, ho maar.
NEE!quote:Op maandag 23 maart 2009 16:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Met de elektrische bezem echt wel.
Ga jij nou ook al vervelend doen?quote:Op maandag 23 maart 2009 16:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
CurlingEn thuis zo druk met een bezem zijn, ho maar.
Ik doe altijd vervelend.quote:
Was ie ook aan?quote:Op maandag 23 maart 2009 16:06 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Gister nog door het huis gegaan met mijn huilbezem.
Slijptol?quote:Op maandag 23 maart 2009 16:07 schreef Krentenbol. het volgende:
Hoe heet zo'n gereedschapsding waarmee je ijzer door kunt snijden?
Geloof er niks van, er lag nog allemaal zooi in de gang vanochtend.quote:
Posten!quote:Op maandag 23 maart 2009 16:09 schreef Gupje het volgende:
Komt net iemand met een weekend foto van mij opduiken![]()
Ik schrok er zelf van
Meubels heet dat.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geloof er niks van, er lag nog allemaal zooi in de gang vanochtend.
Zo een brander?quote:Op maandag 23 maart 2009 16:07 schreef Krentenbol. het volgende:
Hoe heet zo'n gereedschapsding waarmee je ijzer door kunt snijden?
Ik zocht een slijptol.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zo een brander?
Ik heb een schaar voor metaal.
Hmpff.quote:
Eens.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:12 schreef Broekpaling het volgende:
Hongerrrr.
Ja, schrok daar zelf ook vanquote:Op maandag 23 maart 2009 16:19 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je kijkt vrij ernstig uit je ogen.
Goed topic.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:20 schreef Krentenbol. het volgende:
Jammer dan wolvendagen een ban heeft, anders had ze hier een 'Je moeder!' opmerking kunnen zetten:
Mijn moeder grappen
Yo momma so fat her nickname is "DAMN"quote:Op maandag 23 maart 2009 16:20 schreef Krentenbol. het volgende:
Jammer dan wolvendagen een ban heeft, anders had ze hier een 'Je moeder!' opmerking kunnen zetten:
Mijn moeder grappen
Same herequote:Op maandag 23 maart 2009 16:24 schreef Krentenbol. het volgende:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
quote:Op maandag 23 maart 2009 16:25 schreef Breathtaking het volgende:
Yo mamma is so fat, she puts mayonaise on aspirin!
quote:Op maandag 23 maart 2009 16:25 schreef Breathtaking het volgende:
Yo mamma is so fat, she puts mayonaise on aspirin!
Nee, fobo geeft steeds errors hierquote:
Je mag hem ook PMen.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:37 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik wilde ook net een nieuwe foto erop zetten, maar ja, error.
Nu heb ik hem gezienquote:
Stuur ze allemaal dan, kies ik wel.quote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 16:41 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Die ene noemde ze me bijna 30 en dat mens van de Adams Family.![]()
Ik kijk wel uit.
Hahah ohjaquote:Op maandag 23 maart 2009 16:41 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
en dat mens van de Adams Family.![]()
PM mij ookquote:Op maandag 23 maart 2009 16:41 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit.
Wees maar blij dat je geen paarden hebt.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:43 schreef Broekpaling het volgende:
DUDE, ik til even m'n kat op en ik ben meteen 1 en al haar.
Overal in huis ligt gewoon een tapijt van kattenhaar, gister is er nog gestofzuigd.![]()
Hoop dat ze snel hun winterjas uithebben.
quote:Op maandag 23 maart 2009 16:44 schreef Lakitu het volgende:
M'n buurjongen/meisje draait as we speak al 3 keer achter elkaar dit nummer:
Smeer hem/haar even keihard door vaginaal en/of anaal. Dan stopt het wel.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:44 schreef Lakitu het volgende:
Blij toe, hoef ik dat niet te horenquote:Op maandag 23 maart 2009 16:44 schreef Lakitu het volgende:
Omg, zo erg?quote:Op maandag 23 maart 2009 16:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je geen paarden hebt.![]()
Daar kan je truien van breien.
Autist.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ik ben anders ook vrij eentonig. Luister al voor de 9e keer achterelkaar Loverman van Metallica.
Ja, als je die beesten borstelt, komen er hele vlokken vanaf.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Omg, zo erg?![]()
Maar wie tilt z'n paard dan ook op en laat 'm door het huis banjeren.![]()
[Insert Andre van Duin - Paard in de gang.]
Ik doe het dan ook niet vaak. Maar nu ben ik helemaal waus van dit nummert.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Autist.Ik kan het echt niet aan om meer dan 2 keer achter elkaar hetzelfde nummer te horen.
Maar ik niet.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:41 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit.
Minipaard.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, als je die beesten borstelt, komen er hele vlokken vanaf.
Heerlijk als het waait en ze net gerold hebben: een soort zandstorm met haar krijg je dan in je ogen.![]()
Er was eens een keer iemand in spanje (of een of ander mediteriaans land) die had zijn paard gewoon in een appartement op het balkon staan![]()
In V&A kun je dadelijk bieden. Ze gaat een topic aanmaken.quote:
BobbyB's selectierondes:quote:Op maandag 23 maart 2009 16:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar ik niet.Dat zijn gewoon falers. En als ze door mijn selectie komen weet je zeker dat je foto's niet afgekraakt worden door anderen.
Schattigquote:Op maandag 23 maart 2009 16:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Minipaard.
[ afbeelding ]
Kan best toch?
Morticia.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:51 schreef Lakitu het volgende:
Welke van de Adams Family is Krentenbol? Cousin It?
Fijn als je daarmee wordt vergeleken...quote:
Nee.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:52 schreef Florian_ het volgende:
[..]
BobbyB's selectierondes:
Ronde 1: Is het daadwerkelijk een vrouw?
Indien ja, geslaagd.
Oh. Daar lijkt ze serieus op.quote:
Het zijn niet mijn woorden, maar die van Fas.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fijn als je daarmee wordt vergeleken...
min 5 euro geboden.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In V&A kun je dadelijk bieden. Ze gaat een topic aanmaken.
Mijn haar komt nog niet tot de grond.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:51 schreef Lakitu het volgende:
Welke van de Adams Family is Krentenbol? Cousin It?
Inderdaad.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fijn als je daarmee wordt vergeleken...
Maar jouw haar is wel super lang! Wat ik overigens wel erg mooi vind.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:55 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Mijn haar komt nog niet tot de grond.
quote:
quote:
Ik (hand) ga langs FOK!kertjesquote:Op maandag 23 maart 2009 16:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je wil de hand aan jezelf slaan?
Complimenteus hoor, vrouwen onder elkaar.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het zijn niet mijn woorden, maar die van Fas.
quote:Op maandag 23 maart 2009 16:58 schreef Biogarde het volgende:
Ga ik bij Broekpaling langs en knijp ik z'n neus dicht en gaat 'ie dood![]()
![]()
Omdat het kan!quote:
Is dit niet een doodverwensing?quote:Op maandag 23 maart 2009 16:58 schreef Biogarde het volgende:
![]()
Gaat het verder wel goed?quote:Op maandag 23 maart 2009 16:58 schreef Biogarde het volgende:
![]()
Heb mezelf al eens genotequote:
Je hebt mij ook wel eens genotequote:Op maandag 23 maart 2009 17:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Heb mezelf al eens genote![]()
Ik was stout.
Platonisch.quote:
Post die note is.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Heb mezelf al eens genote![]()
Ik was stout.
Ja, wie nietquote:
2006 men, 2006.quote:
Ik niet, ik niet.quote:
Omdat die modjes dan allemaal dreigementen aan hun adres krijgen.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:06 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Waarom kun je bij je notes niet zien wie ze geplaatst heeft?
Omdat dat alleen maar haat creëert (met als gevolg de grens opzoeken bij die mods) denk ik. Plus dat het niet relevant is wie en wat.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:06 schreef Florian_ het volgende:
[..]
En dat.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat die modjes dan allemaal dreigementen aan hun adres krijgen.
Hoi Jeequote:
Ik kan gewoon op de link klikken in de note naar de betreffende post.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:06 schreef Florian_ het volgende:
[..]
quote:
Dan kom ik op de Mofrikaanse wiki uitquote:
Nog meer?quote:Op maandag 23 maart 2009 17:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat die modjes dan allemaal dreigementen aan hun adres krijgen.
Bioquote:
Tenzij de post weg is.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:08 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik kan gewoon op de link klikken in de note naar de betreffende post.
Bwehehequote:
Daarom verwijder ik meestalquote:
Ik kan heul mijn notes niet zien door technisch falen van fokquote:Op maandag 23 maart 2009 17:08 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik kan gewoon op de link klikken in de note naar de betreffende post.
Si. Ik zie namen, tijd en datum. Staan soms ook in de quotes, maar vaak ook niet.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:10 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Kun jij het wel zien bij elke note dan?
WouterB.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:12 schreef Broekpaling het volgende:
Bio, bij welke user hadden jullie in z'n note pagina een compelte SC gehouden?
Paaskonijn? Die heeft iets van 130+ notesquote:Op maandag 23 maart 2009 17:12 schreef Broekpaling het volgende:
Bio, bij welke user hadden jullie in z'n note pagina een compelte SC gehouden?
Ik zie nog niks.quote:
Da's niksquote:Op maandag 23 maart 2009 17:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Paaskonijn? Die heeft iets van 130+ notes
Daar was toch ook een topic over geopend?quote:
Niks?quote:
Ja, maar Paaskonijn.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Paaskonijn? Die heeft iets van 130+ notes
Viezerik.quote:
Ja, meerdere. Maar da's ook geen geheim. Hij heeft er 700+.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Daar was toch ook een topic over geopend?
Dit staat me allemaal een beetje wazig bij, ik wil die "notes" zien![]()
quote:
HALLOquote:
Hopelijk niet.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:16 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Kunnen redactie frontpage wezens ook noten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga je die pics nog sturen, of hoe zit dat?
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Dang.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:16 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, meerdere. Maar da's ook geen geheim. Hij heeft er 700+.
Ik was mod in een ver en duister verledenquote:Op maandag 23 maart 2009 17:16 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dan moet ik gaan zoeken.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dang.![]()
Weet je toevallig de naam van zo een topic?
Die modereren op een andere manier. Staan niet in de notes zoals wij die op het forum kennen.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:16 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
En een hele goeiequote:Op maandag 23 maart 2009 17:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik was mod in een ver en duister verleden
Xebro?quote:Op maandag 23 maart 2009 17:07 schreef Broekpaling het volgende:
Ik las overigens een conversatie tussen 2 mods dat ze bij iemand waar de notes horen een hele slowchat hadden.
Ja, van zo'n vaag subforum toch?quote:Op maandag 23 maart 2009 17:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik was mod in een ver en duister verleden
Waarom zou ik je notes posten? Mag ik niet eens wijsneus.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:19 schreef Lakitu het volgende:
Ey wtf g's jullie horen niet eens in deze SC, en dan ook nog eens niet antwoorden op m'n posts. Ga terug naar het modforum ofzo.
Awww.. bijow tochquote:
Lakitu kan er niet mee omgaan.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:19 schreef Lakitu het volgende:
Ey wtf g's jullie horen niet eens in deze SC, en dan ook nog eens niet antwoorden op m'n posts. Ga terug naar het modforum ofzo.
Ja.. zoiets.. ik heb het een beetje verdrongen..quote:
Wie?quote:Op maandag 23 maart 2009 17:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Lakitu kan er niet mee omgaan.![]()
Je weet dat deze reeks door admin yvonne gestart is?
Kan ik me voorstellen.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja.. zoiets.. ik heb het een beetje verdrongen..
Neen, wij moeten het anders doenquote:Op maandag 23 maart 2009 17:16 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
LEUGENSquote:Op maandag 23 maart 2009 17:20 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Waarom zou ik je notes posten? Mag ik niet eens wijsneus.
Niet. Dat was de plaatjesjosti's sc.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Lakitu kan er niet mee omgaan.![]()
Je weet dat deze reeks door admin yvonne gestart is?
ik sprong later inquote:Op maandag 23 maart 2009 17:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als je terug leest had je kunnen zien dat het wouterB is.
IPhone? Apple? Ik hoor Zotheid in de verte klaarkomenquote:Op maandag 23 maart 2009 17:22 schreef Broekpaling het volgende:
Hmm, m'n last/fm scrobbelt een aantal albums gewoon dubbel terwijl ik ze maar 1x gelusiterd heb op m'n iPhone.
Al die ... dingen.. en die.. en.. het... dat...quote:
Welk subforum dan?quote:Op maandag 23 maart 2009 17:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
Al die ... dingen.. en die.. en.. het... dat...
HAhAhhA DOOSquote:Op maandag 23 maart 2009 17:24 schreef Broekpaling het volgende:
Ik vond op school een oude doos.
Met computer boekjes. Hardeschijf van 13,7 gb, 5400rpm IDE voor maar 800 gulden.![]()
17" flatscreen voor 2000 gulden.
quote:Op maandag 23 maart 2009 17:23 schreef Florian_ het volgende:
[..]
IPhone? Apple? Ik hoor Zotheid in de verte klaarkomen
Janetje was KLB modquote:
Ja, dat is nu deze SCquote:
De FP.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:24 schreef Biogarde het volgende:
Maar de FP is niet makkelijker dan het forum. Juist op de FP zitten lui die alles ventileren wat ze denken![]()
Hier hebben we te maken met een andere manier van reageren. En bagger. En kut-users. En Bio
KLB natuurlijkquote:
NIET NIETquote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 17:23 schreef Florian_ het volgende:
[..]
IPhone? Apple? Ik hoor Zotheid in de verte klaarkomen
Die lui zijn zo makkelijk op te fokkenquote:Op maandag 23 maart 2009 17:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
De FP.![]()
Wat een falende reacties daar. Net de Telegraaf v2.
WEL WOAR! Moet ik Yvonne hierheen halen? Huh?quote:
NEEEEEEEEEEEEEEquote:
"Waarom mag ik niet zeggen dat buitenlanders op moeten rotten naar hun thuislandquote:Op maandag 23 maart 2009 17:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
De FP.![]()
Mijn 8711e post feliciteert jou met je 10000+ post.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:27 schreef Smart_ass het volgende:
Dit is mijn 10.001e post.Ik heb m'n 10.000ste in een ander topic geplaatst. Nooooes.
Als je goed zoekt, vind je nog wel ergens een note van mequote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 17:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Krentenbolfoei, dat kun je toch wel raden!
quote:Op maandag 23 maart 2009 17:29 schreef Florian_ het volgende:
[..]
"Waarom mag ik niet zeggen dat buitenlanders op moeten rotten naar hun thuislandDat is mijn mening en het is mijn goed recht om dat bij dit nieuwsbericht te plaatsen!!!
"
"Ok, maar dit nieuwsbericht gaat over de geboorte van een lammetje in Artis"
"NOU EN? LAMMETJE - KEBAB - BUITENLANDERSZet mijn reactie terug, NU!!1"
Zo gaat dat op de FP
Dankje!quote:Op maandag 23 maart 2009 17:29 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Mijn 8711e post feliciteert jou met je 10000+ post.
Ik heb er lekker al 18 583!quote:Op maandag 23 maart 2009 17:27 schreef Smart_ass het volgende:
Dit is mijn 10.001e post.Ik heb m'n 10.000ste in een ander topic geplaatst. Nooooes.
Ja, en op het forum zitten knulletjes die baggeren, gebanned worden en zich dan afvragen waarom ze een ban hebben. Qua volwassenheid is het forum idd beterquote:Op maandag 23 maart 2009 17:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
De FP.![]()
quote:Op maandag 23 maart 2009 17:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, en op het forum zitten knulletjes die baggeren, gebanned worden en zich dan afvragen waarom ze een ban hebben. Qua volwassenheid is het forum idd beter
Heel Fok! is gewoon een kutsite dus.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, en op het forum zitten knulletjes die baggeren, gebanned worden en zich dan afvragen waarom ze een ban hebben. Qua volwassenheid is het forum idd beter
38.877quote:
Jaquote:Op maandag 23 maart 2009 17:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
Als je goed zoekt, vind je nog wel ergens een note van me
Ik had van de week m'n 23.000e.quote:
Doe ik niet meer. Bij mij worden ze vierkantquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |