Het komende jaar durf ik niet te zeggen. De komende maanden zal het iig nog wel blijven dalen, daarna zal het stabiliseren en wat daarna gaat gebeuren zal helemaal van de situatie afhangen.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:31 schreef ryan_atwood het volgende:
Wat is jullie visie wat er gaat gebeuren met de rente het komende jaar?
Je lening aanpassen zodat het belastinggeld ergens anders voor gebruikt kan worden.quote:
0% zorgenquote:Op maandag 23 maart 2009 18:49 schreef Fugie het volgende:
hadden ze wel mogen laten weten van moneyou.
uit de OP:quote:Op maandag 23 maart 2009 19:54 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
0% zorgen
Ik ben weer weg daar.
Ik mis trouwens de Anadolubank in de OP: 4.95% nog steeds, en daarmee de hoogste!
Heeft het wel zin om naar een andere bank over te schrijven? Rentes liggen dicht bijelkaar zodat het weken duurt voor je effect hebt van een hogere rente.quote:
Ik heb anders een nette mail gehad dat het gebeurde hoorquote:Op maandag 23 maart 2009 18:49 schreef Fugie het volgende:
hadden ze wel mogen laten weten van moneyou.
quote:Op maandag 23 maart 2009 22:35 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik heb anders een nette mail gehad dat het gebeurde hoor
quote:Met ingang van 23 maart 2009 verlaagt MoneYou de spaarrente. Door voortdurende dalingen van de rente op de geld- en kapitaalmarkten is MoneYou nu ook genoodzaakt de spaarrente voor de variabele spaarrekening te verlagen.
Het rentepercentage van de MoneYou Spaarrekening wordt met ingang van 23 maart 2009 verlaagd naar 4,5% (effectieve rente op jaarbasis).
Ondanks deze renteverlaging spaart u bij MoneYou nog steeds tegen een zeer aantrekkelijk tarief bij een 100% Nederlandse bank.
Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben ingelicht.
Heeft u vragen naar aanleiding van dit bericht? Neem dan contact op met MoneYou Klantenservice: bel 0800 666 3993 (gratis) of mail klantenservice@moneyou.nl.
Met vriendelijke groet, MoneYou Sparen
ik ook nadat het is gebeurdquote:Op maandag 23 maart 2009 22:35 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik heb anders een nette mail gehad dat het gebeurde hoor
En zou nu eindelijk de hypotheekrente is fatsoenlijk gaan dalen. Over iets meer dan een maand moet ik vastzetten, dus zou fijn zijn als het nog een 0,5 tot 0,7 zou dalen
Het is nu dat ik het hier lees en eventjes ging kijken.. maar inderdaad die staat nu op 4,5%quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:30 schreef RJD het volgende:
Oplichters zijn het: MoneYou![]()
Ik hoor net op Radio 538 reclame van MoneYou: 0,0% zorgen en 4,8% rente. Volgens mij is dat sinds gisteren toch echt 4,5% rente. De reclame is dus (nog) niet aangepast.
Zie hier: http://www.laagstespaarrentes.nl/quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:33 schreef Jas_Verstoppen het volgende:
Is het niet een idee om ook een lijstje met de LAAGSTE rentes te voeren, net een rondje ING en Rabobank gedaan maar dat is echt schandalig!
Dat is al in het vorige topic bevestigd.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:21 schreef Greetings het volgende:
Kan iemand aub bevestigen dat die 100K overbruggings-garantie van Bos ook echt van kracht is als de huidige regeling afloopt in oktober 2009? (En we er dus min of meer vanuit mogen gaan dat die EU-regeling ook minimaal 3 jaar van kracht blijft)
Dan zet ik gelijk mijn 2e 50K vast bij NIBC.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:50 schreef athlonkmf het volgende:
Heeft iemand het verloop van de rentedalingen bijgehouden van CreditEurope?
Schrijf je bijvoorbeeld in voor de rentealerts of nieuwsbrieven van spaarinformatie.nl.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:19 schreef Fixers het volgende:
Ik zit dan wel niet met een rekening uit de top 10. Maar doe het met een ING Toprekening. Maar merk net dat de rente weer is verlaagd. Ik ontvang mijn papieren post en afschriften op een ander adres, heb niet kunnen zien nog dat ze iets dergellijks aankondigen. Of zit ik weer in zo'n neerwaartse spiraal van hoge lokrentes die ze langzamaan aan naar beneden trekken, hopende dat de zittende spaarder het niet door heeft.
Zijn er banken die wél gewoon eerlijk en duidelijk zelf aankondigen dat ze de rente verlagen? Want dan overweeg ik over te stappen en mijn rekening bij ING op te zeggen. Dit is al de tweede keer dat ze mij dit kunstje flikken.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:12 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Schrijf je bijvoorbeeld in voor de rentealerts of nieuwsbrieven van spaarinformatie.nl.
Dan krijg je een e-mail als de rentes wijzigen.
Lees het topic even door, diverse banken kondigen netjes een week of zelfs weken vantevoren aan wat er gaat gebeuren.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:48 schreef Fixers het volgende:
[..]
Zijn er banken die wél gewoon eerlijk en duidelijk zelf aankondigen dat ze de rente verlagen? Want dan overweeg ik over te stappen en mijn rekening bij ING op te zeggen. Dit is al de tweede keer dat ze mij dit kunstje flikken.
Aye zeg maar de kleine banken die WEL moeite voor hun klanten doen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:26 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Lees het topic even door, diverse banken kondigen netjes een week of zelfs weken vantevoren aan wat er gaat gebeuren.
4.5% nu weer.quote:Op donderdag 26 maart 2009 08:21 schreef kkkk het volgende:
Moneyou is dan toch binnen een maand tijd van 5.1% naar 4.3% gegaan?
Ik kan me nog herinneren dat ze van 5.1% naar 4.8% gegaan zijn en zo lang geleden is dat niet.
Het gaat wel heel erg snel....
Ik heb nog een deel staan bij de NIBC voor 5,7%...loopt nog 9 maanden...vond het toen wel moeilijk om te beslissen om mijn geld vast te zetten, maar geloof dat ik er nu wel blij mee ben.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:42 schreef k_man het volgende:
Hmm, binnenkort loopt een deposito af. Geen gunstige periode om het opnieuw vast te zetten, zo te zien.
Zolang Wouter Bos/ de NL belastingbetaler de sucker wil zijn die eventuele verliezen absorbeert zie ik geen reden om die banken te mijden. Wel onder de ton blijven natuurlijk, maar dat spreekt voor zich.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:06 schreef athlonkmf het volgende:
http://go.z24.nl/go/e/rss_ad/http://www.z24.nl/z24geld/artikel_64392.z24/Groter_risico_Turkse_banken_voor_spaarder.html
Je moet het geld niet direct nodig hebben, want bij een dergelijke procedure ben je je geld natuurlijk wel een paar maanden kwijt.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:32 schreef SeLang het volgende:
Zolang Wouter Bos/ de NL belastingbetaler de sucker wil zijn die eventuele verliezen absorbeert zie ik geen reden om die banken te mijden. Wel onder de ton blijven natuurlijk, maar dat spreekt voor zich.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |