ik wou dat ik ook zo simpel in elkaar zat - heb je nergens last vanquote:Op maandag 23 maart 2009 15:03 schreef Prik0 het volgende:
Telfort internet werkt hier prima.![]()
Onterechte klacht dus.
Ik ook niet. Zit bij een andere provider.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:03 schreef ruud.nl het volgende:
Heb al anderhalf jaar geen enkel probleem met mijn Telfort internetabonnement.
quote:
Totdat je een keer de klantenservice nodig hebtquote:Op maandag 23 maart 2009 16:14 schreef Fha het volgende:
Ik heb nu twee jaar ofzo Telfort en daarvoor bij mijn moeder ook. Nooit gezeik mee gehad eigenlijk
Precies. Stap dan over naar een provider waar KPN niks mee te maken heeft.quote:
wat een kutpost van een kutuser zonder goeie kutargumentenquote:Op maandag 23 maart 2009 17:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat een kutklacht.Er is niks mis met Telfort.
lezen is niet jouw sterkste kant he? laat staan begrijpend lezen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:05 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Precies. Stap dan over naar een provider waar KPN niks mee te maken heeft.
Domme TSWel lopen te zeiken over een bedrijf, maar er wel weer zaken mee doen.
Verrek, Kees hierquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:17 schreef Asics het volgende:
[..]
lezen is niet jouw sterkste kant he? laat staan begrijpend lezen.![]()
gelukkig heb je dat ook niet nodig als palletsorteerder.
Ziggo beter.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:21 schreef James1988 het volgende:
Hey, dit topic klinkt bekend!
Telfort, achterlijke mongolenprovider
Gelukkig ben ik er binnenkort vanaf... Ziggo is een stuk beter (hier in de buurt, tenminste)
Ik weet dat het een kutprovider kan zijn, vooral in ex-@Home. Hier in de buurt (Breda) hoor ik echter niemand, maar dan ook niemand, met klachten over Ziggo. En ik ken flink wat Ziggo-klanten...quote:
Ik heb in Waalwijk @home gehad en dat was echt zwaar klote.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:42 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik weet dat het een kutprovider kan zijn, vooral in ex-@Home. Hier in de buurt (Breda) hoor ik echter niemand, maar dan ook niemand, met klachten over Ziggo. En ik ken flink wat Ziggo-klanten...
Dat ligt aan Waalwijk.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb in Waalwijk @home gehad en dat was echt zwaar klote.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[kutpinguinmode]quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb in Waalwijk @home gehad en dat was echt zwaar klote.
quote:Op maandag 23 maart 2009 15:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zit bij een andere provider.
jammer dat je oordeelt over een situatie die je niet kentquote:Op woensdag 8 april 2009 14:31 schreef Mopst3r het volgende:
Zal wss ook aan je incapabele internetouders hebben gelegen, tevens:
Systeembeheerdershet volk dat ALTIJD alles beter weet
Van die dongel is wel topservice moet ik zeggen
Ik heb het dan meer over het gedrag van mensen aan de telefoon.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:38 schreef Asics het volgende:
[..]
jammer dat je oordeelt over een situatie die je niet kent
Internet + bellen doet het van het één op ' t andere moment ineens niet meer, en zonder iets te wijzigen na een paar uur of soms een week weer wel. Nou, leg mij maar eens uit wat de gebruikers (mijn ouders in dit geval) dan niet juist gedaan zouden hebben.
En dat over systeembeheerders - ik snap je punt maar niet alle systeembeheerders zijn zo.
Veel wel inderdaad.
TELFORT WELquote:Op woensdag 8 april 2009 15:43 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Kom op, geen enkele ISP laat zonder het probleem op te lossen of iig actie te ondernemen zijn klanten zonder internet zitten
Bij jou welquote:
Smaakt het? Je hapt zo gulzigquote:Op woensdag 8 april 2009 22:25 schreef Asics het volgende:
Whaha die star-rukker - die is over de pis en nou komt-ie hier lopen zieken![]()
je bent echt geďrriteerd he?
ja kijk jij en je huis zijn natuurlijk het centrum der wereldquote:Op maandag 23 maart 2009 15:03 schreef Prik0 het volgende:
Telfort internet werkt hier prima.![]()
Onterechte klacht dus.
quote:
NU op tros Radar 39% van de technische klachten NIET opgelost bij Telfort.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:43 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Ik heb het dan meer over het gedrag van mensen aan de telefoon.
Tuurlijk kan het voorkomen dat door networkchanges oid de telefoon er uit ligt en dat de eindegebruiker wat stappen zal moeten ondernemen, uit eigen ervaring weet ik dat het daar vaak fout gaat.
Kom op, geen enkele ISP laat zonder het probleem op te lossen of iig actie te ondernemen zijn klanten zonder internet zitten
Is ook in de nieuwste Consumentengids verkozen tot slechtste provider van NLquote:Op maandag 4 mei 2009 21:14 schreef Asics het volgende:
[..]
NU op tros Radar 39% van de technische klachten NIET opgelost bij Telfort.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar merk ik anders niks van...quote:Op maandag 4 mei 2009 21:26 schreef Djeez het volgende:
[..]
Is ook in de nieuwste Consumentengids verkozen tot slechtste provider van NL
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:15 schreef Irving het volgende:
Heb ook internet van Telfort. Echt irritant, mijn internet valt steeds nét uit als ik een bericht aan het p
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |