Het gaat hier over Internet en bellen hèquote:Op maandag 29 december 2008 21:51 schreef King_of_cubes het volgende:
Onterechte klacht, KPN bereik met Telfort prijzen.
Daar kwam ik achter nadat ik het topic had gelezen.quote:Op maandag 29 december 2008 @ 21:52 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Het gaat hier over Internet en bellen hè
duidelijkquote:Op maandag 29 december 2008 21:53 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Daar kwam ik achter nadat ik het topic had gelezen.
Ja, dat is ook wel heel erg als je irc client er om 5 uur snachts de verbinding even verbreektquote:Op maandag 29 december 2008 21:23 schreef James1988 het volgende:
De laatste tijd is het schering en inslag, dan ligt vast bellen er weer uit, dan ligt internet er weer uit. In mijn IRC-client (die 24/7 aanstaat) zie ik ook regelmatig dat de verbinding verbroken is geweest, ergens om 5 uur 's nachts.
Ik heb hier een server staan, waar ook IRC op draait. Het ding staat toch aan, dus dan kan ik 'm net zo goed gebruiken voor iets nuttigs ook. IRC-logs scan ik soms door, vooral als ik iets zie knipperen ofzo.quote:Op maandag 29 december 2008 22:27 schreef Ascendancy het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan mensen die hun pc hele nacht aanlaten.
Je kan nooit continu downloaden, want dan haal je meer binnen dan je kunt verbruiken
En je maakt mij niet wijs dat je hele IRC logs naleest
quote:Op maandag 29 december 2008 21:30 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
ga eens snel terug naar DIG en ze daar bevuilen met al die enge termen als: DHCP-server, ISP, IRC-cliënt
Hoe kun je dan internettenquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:36 schreef James1988 het volgende:
En het is weer zover... verbinding ligt er nu al 3,5 uur uit. Achterlijke gladiolen daar
Misschien - als je goed kunt lullen - wel eerder ook: je hebt een contract met Green ISP B.V., handelend onder de naam Telfort. Telfort B.V. heeft Green ISP B.V. overgenomen per 1/1, en je hebt nu een contract met Telfort. Maar daar heb je destijds niet voor getekend.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:11 schreef Dennisweb het volgende:
En als ze bij elkaar langslopen, mag je 2 dagen naar een verrot blauw kutscherm kijken waarop staat dat je van het internet ontheven bent.
Contract verloopt in mei, en daar stopt het hier ook met Telfort Internet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |