Van de Vaart, Babel? Heb je in de shop lopen hangen vandaag?quote:Op maandag 23 maart 2009 17:40 schreef Barca het volgende:
[..]
Omdat de strijd gewonnen wordt op het middenveld. Sneijder, Van der Vaart en Afellay zijn inderdaad ook geen grote jongens. En dat is dan ook de reden waarom oranje niet in staat is om te heersen op het middenveld.
Behalve een fysieke sterke 10 heeft deze ploeg ook een fysiek sterke 9 nodig. Het is nu allemaal te voorspelbaar. De aanvallers zijn te veel van hetzelfde.
Oh ja, we kunnen wel spelers met de status Zlatan, pipo Inzaghi, Torres, Villa en inmiddels ook KJH willen maar die zijn voor ons gewoon niet te betalen.
Dan ben je aangewezen op spelers als Elia, Arnautovic en Beerens. Zij zijn in mijn ogen echt wel beter dan Leonardo, Urby en Kenhetnie!
Urby zou nog aanvallende linkermiddenvelder kunnen spelen, maar dat zal niet gebeuren als Pranjic wordt gehaald.
Als Pranjic wordt gehaald, blijft Sulejmani dan? Ja? En op welke positie moet die dan gaan spelen? Linksbuiten? Nee! Op 10? Nee! Blijft weinig over.
Ploeg voor komend seizoen?
Vermeer;
Van der Wiel/Silva, Wielaert/Oleguer, Braafheid;
Enoy/Gabri, Lindgren/Enoh;
Aissati, Van der Vaart/Pranjic/Urby;
Babel;
Suarez/Arnautovic/Beerens, Elia/Cvitanich
En als een van de controlerende middenvelders wordt gewisseld voor een aanvaller dan een grote aanvaller als Koevermans. Desnoods Marcus Berg.
Maar, voor fc Groningen valt het te hopen dat hij daar blijft en een duo kan vormen met Erik Nevland.
Controleurs in de vorm van Gabri, Lindgren, Enoh, Vertonghen, Anita, van der Heijden, Blind ?quote:Op maandag 23 maart 2009 17:53 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Van de Vaart, Babel? Heb je in de shop lopen hangen vandaag?![]()
Verder ben ik wel met je eens dat de slag op het middenveld gewonnen moet worden, maar fysieke nummer 10 zijn er nauwelijks. Ik vind het daarom helemaal niet zo gek zoals het nu staat met twee controleurs achter de nummer 10. Al zou ik wel wat meer voetballende controleurs willen zien, ik zal eens een balletje opgooien: Engelaar.
Ajaxlifequote:Personen die zich zonder parkeerkaart of te voet of op skeelers melden bij deze parkeerplaats zullen niet worden toegelaten en riskeren een stadionverbod van 12 maanden voor het niet voldoen aan de combiverplichting
quote:Op maandag 23 maart 2009 17:54 schreef Jasza het volgende:
Ik durf niet bij Silenus, gelukkig hebben we zelf een auto hehe.
Als je per snorfiets of helikopter komt, is dat wel toegestaan inderdaadquote:Op maandag 23 maart 2009 17:59 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ajaxlife
![]()
Wat lullen ze nou met hun skeelers?Dus het mag wel als je op een skateboard komt? Of met een fiets? Of per brancard?
Denk dat ik niet meer durf nu..quote:
Ik was ook niet heel serieus gekquote:
Hi Breach, heb je mijn voorstel nog overwogen? Ik ben bereid om één en ander op papier te zetten als je denkt dat het een bijdrage kan leveren.quote:
Zet maar op papier hoor. Zal kijken wat ik voor je kan betekenen.quote:Op maandag 23 maart 2009 18:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hi Breach, heb je mijn voorstel nog overwogen? Ik ben bereid om één en ander op papier te zetten als je denkt dat het een bijdrage kan leveren.²
Is goed, mijn zege heb je. Laat het me maar weten wanneer je het klaar wilt hebben.quote:Op maandag 23 maart 2009 18:20 schreef Breach het volgende:
[..]
Zet maar op papier hoor. Zal kijken wat ik voor je kan betekenen.
It's all up to you. Maar laten we de rest maar via PM afhandelen. Voordat het hier teveel off-topic onzin wordtquote:Op maandag 23 maart 2009 18:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Is goed, mijn zege heb je. Laat het me maar weten wanneer je het klaar wilt hebben.
Aissati is king!²
Goed plan.quote:Op maandag 23 maart 2009 18:22 schreef Breach het volgende:
[..]
It's all up to you. Maar laten we de rest maar via PM afhandelen. Voordat het hier teveel off-topic onzin wordt
Oké, kun je wel even aangeven welke aanknopingspunten je verwacht?quote:Op maandag 23 maart 2009 18:22 schreef Breach het volgende:
[..]
It's all up to you. Maar laten we de rest maar via PM afhandelen. Voordat het hier teveel off-topic onzin wordt
Net nog ff aan een maatje gevraagd die op de B-side staat. Maar dat schijnt daar heel normaal te zijn om 1,5 uur van tevoren aanwezig te zijnquote:Op maandag 23 maart 2009 16:19 schreef Noshiba het volgende:
Waarom was het tegenover ons in het stadion eigenlijk al zo vroeg druk?
quote:Met de Klasse!Actie leren kinderen ondernemen met een microkrediet. Alle basisschoolleerlingen in Nederland kunnen met hun groep een microkrediet van ¤20 ontvangen van Day for Change. Daarmee zetten ze van 10 maart tot 25 april 2009 eigen bedrijven op als bijvoorbeeld autowasstraten, tuinonderhoudbedrijven, IT-bedrijfjes of schoonheidssalons. Dat vergt investeringen, creativiteit en ondernemerschap.
Met de winst die de leerlingen maken, worden in ontwikkelingslanden meer echte microkredieten mogelijk gemaakt. Een van de ‘bedrijfjes’ is een autowasstraat die door acht leerlingen van groep 8 van de Regenboogschool is opgezet. Enoh, die vandaag zijn 23ste verjaardag viert, kwam met zijn Audi naar de school en liet de leerlingen zijn auto wassen. Uiteraard tegen een goede vergoeding.
De weersomtandigheden waren door de regen en wind verre van ideaal, maar de leerlingen van De Regenboog lieten zich niet afleiden en poetsten rustig door. Geen vuil onderdeel van de auto werd over het hoofd gezien...
Na te hebben afgerekend, bedankte Enoh de jonge ondernemers nog eens extra met zijn handtekening.
Op Ajax TV is binnenkort een uitgebreide reportage over deze bijzondere dag terug te zien. Ajax TV sprak met Enoh en ook met Marc Klein Essink (directeur van Day for Change).
Als je zo goed kunt voetballen als Aissati is een groot en log lichaam eerder een nadeel dan een voordeel. Iemand met het lichaam van Koevermans heeft de draaicirkel van een neushoorn in vergelijken met Aissati.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:40 schreef Barca het volgende:
[..]
Omdat de strijd gewonnen wordt op het middenveld. Sneijder, Van der Vaart en Afellay zijn inderdaad ook geen grote jongens. En dat is dan ook de reden waarom oranje niet in staat is om te heersen op het middenveld.
Behalve een fysieke sterke 10 heeft deze ploeg ook een fysiek sterke 9 nodig. Het is nu allemaal te voorspelbaar. De aanvallers zijn te veel van hetzelfde.
Oh ja, we kunnen wel spelers met de status Zlatan, pipo Inzaghi, Torres, Villa en inmiddels ook KJH willen maar die zijn voor ons gewoon niet te betalen.
Dan ben je aangewezen op spelers als Elia, Arnautovic en Beerens. Zij zijn in mijn ogen echt wel beter dan Leonardo, Urby en Kenhetnie!
Urby zou nog aanvallende linkermiddenvelder kunnen spelen, maar dat zal niet gebeuren als Pranjic wordt gehaald.
Als Pranjic wordt gehaald, blijft Sulejmani dan? Ja? En op welke positie moet die dan gaan spelen? Linksbuiten? Nee! Op 10? Nee! Blijft weinig over.
Vermeer;
Babel;
En als een van de controlerende middenvelders wordt gewisseld voor een aanvaller dan een grote aanvaller als Koevermans. Desnoods Marcus Berg.
Maar, voor fc Groningen valt het te hopen dat hij daar blijft en een duo kan vormen met Erik Nevland.
Eens.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:40 schreef Barca het volgende:
[..]
Vermeer;
Babel;
Wie?quote:Op maandag 23 maart 2009 19:13 schreef Noshiba het volgende:
Nou ze is eindelijk overstag gegaan
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |