En ik de koninigin!quote:Op maandag 23 maart 2009 14:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]je weeeeeeeeet dat ik koning lomp kan zijn!
Bij ons werden ze gebruikt als ninja sterrenquote:Op maandag 23 maart 2009 14:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
opzich welwas dat niet de sport bij jullie op de middelbare om die te breken?
zonder te liegen, die had ik in de winkel al kapot, mamma was net aan het afrekenen.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:32 schreef Cuegirllie het volgende:
Ow en onder het mom wat alles kan kapot.. de ONBREEKBARE geodriehoek kan niet kapot![]()
Whehehe, OP ook.quote:
M'n vader zit in de security en werkt bij Defensie.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je papa is aannemer?
ik val sowieso op een ander type dan de meeste mannen geloof ik
quote:Op maandag 23 maart 2009 14:38 schreef Cuegirllie het volgende:dat mensen er ook nog serieus op ingaan
t is maar hoe serieus je het wilt noemen cuetjequote:Op maandag 23 maart 2009 14:38 schreef Cuegirllie het volgende:dat mensen er ook nog serieus op ingaan
quote:
Maar niet minder grappigquote:Op maandag 23 maart 2009 14:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
t is maar hoe serieus je het wilt noemen cuetje
ben jij zelf ook zo groot dan?quote:Op maandag 23 maart 2009 14:39 schreef Rauw. het volgende:
[..]
M'n vader zit in de security en werkt bij Defensie.
Nóg zo'n ding wat ik vanuit huis meegekregen heb, allemaal grote beren van kerels![]()
Relatie van een sportschooleigenaarquote:Op maandag 23 maart 2009 14:40 schreef S95Sedan het volgende:
* haalt sloopthamer *
Wat moet er kapot?
Zéér herkenbaar, geodriehoeken die gebruikt werden als werpsterrenquote:Op maandag 23 maart 2009 14:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Bij ons werden ze gebruikt als ninja sterren
Ik heb er nog een litteken van op mijn hand hehe.
quote:
Komt doordat vrouwen naaien minder lekker is vind ik.. denk ikquote:Op maandag 23 maart 2009 14:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik voel me genaaid ofzo...en het was niet eens lekker
Aub niet de SQL / Database server van Fok!quote:Op maandag 23 maart 2009 14:40 schreef S95Sedan het volgende:
* haalt sloopthamer *
Wat moet er kapot?
is het zooo niet!quote:Op maandag 23 maart 2009 14:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Komt doordat vrouwen naaien minder lekker is vind ik.. denk ik
En later bij techniek lasdoppen schieten met pvcpijpenquote:Op maandag 23 maart 2009 14:42 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Zéér herkenbaar, geodriehoeken die gebruikt werden als werpsterren
Oe, ik kom wel als waarnemer/participant langs danquote:
Kunnen we het weer over kapsters hebbenquote:
Neh niet zo'n behoefte aan eigenlijkquote:
Wat ik nog niet helemaal kan bevatten he, en ik zou dan wel stekeblind zijn.quote:
Doerak!quote:Op maandag 23 maart 2009 14:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En later bij techniek lasdoppen schieten met pvcpijpenDaar zijn een hoop TL balken door gesneuveld zeg
He-Le-Maal niet!quote:Op maandag 23 maart 2009 14:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Komt doordat vrouwen naaien minder lekker is vind ik.. denk ik
auwquote:Op maandag 23 maart 2009 14:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Neh niet zo'n behoefte aan eigenlijk
1975 pfff, kan dat?quote:Op maandag 23 maart 2009 14:46 schreef Murmeli het volgende:
genaaid worden door een vrouw lijkt me ook
door een grote vent isjummie
ja en nog een leuke ook!!quote:Op maandag 23 maart 2009 14:45 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Wat ik nog niet helemaal kan bevatten he, en ik zou dan wel stekeblind zijn.
Maar jij bent een vrouw toch?
hahaha ja bijna welquote:Op maandag 23 maart 2009 14:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
* Snuitebolletje gaat gewoon in de bedrijfskantine van Murm afspreken
Sst, dat weet niemand van mijquote:Op maandag 23 maart 2009 14:46 schreef djayzz het volgende:
[..]
Doerak!
Ik gebruik nog altijd de flessenopener die ik 10 jaar geleden gemaakt heb bij techniek
dankjequote:
haha, ja dat kan wel hoor maar ik denk dat jij dan ruzie krijgt met een andere grote vent (hoewel hij wel zo nuchter is om dan vooral kwaad op mij te worden)quote:
das nasty! me kussen en dan naar huis sturen?quote:
het lijkt er wel opquote:Op maandag 23 maart 2009 14:48 schreef Ripley het volgende:
Er gaan hier niet weer chicks biseksuelen he?
Oké dat wil ik dan wel zien in volle overgavequote:
Nou zal ik maar geen foute opmerking hierop makenquote:Op maandag 23 maart 2009 14:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
haha, ja dat kan wel hoor maar ik denk dat jij dan ruzie krijgt met een andere grote vent (hoewel hij wel zo nuchter is om dan vooral kwaad op mij te worden)
maar zoals ik al eerder zei: leeftijdsverschil voel je niks van
vrouwen hequote:Op maandag 23 maart 2009 14:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
das nasty! me kussen en dan naar huis sturen?
Dat komt nooit goed, 2 hanen en 1 kippetjequote:Op maandag 23 maart 2009 14:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
haha, ja dat kan wel hoor maar ik denk dat jij dan ruzie krijgt met een andere grote vent (hoewel hij wel zo nuchter is om dan vooral kwaad op mij te worden)
maar zoals ik al eerder zei: leeftijdsverschil voel je niks van
hou je vooral niet inquote:Op maandag 23 maart 2009 14:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nou zal ik maar geen foute opmerking hierop maken
MAar jij bent eerst aan de beurtquote:
* Heteroseksuele knuffel aan Rip geven doet ! *quote:Op maandag 23 maart 2009 14:48 schreef Ripley het volgende:
Er gaan hier niet weer chicks biseksuelen he?
ja iddquote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 14:51 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat komt nooit goed, 2 hanen en 1 kippetje![]()
Tenzij delen
Ik heb niets met bisexuele vrouwen.quote:
Ik heb nog wat gemeen met hem, ik heb afgelopen zaterdag ook een telefoonwinkel moeten verbouwen omdat m'n telefoon het niet deedquote:Op maandag 23 maart 2009 14:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
moet je kwaakvaak even toestemming vragen.... ff goed zoeken hier op fok
maar hij is nu de iphone winkel aan het in elkaar rammen geloof ik...zn iphone doet het niet
WTF, jij bent nie goed wijsquote:Op maandag 23 maart 2009 14:53 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik heb niets met bisexuele vrouwen.
Ik ben dan ook een der weinige mannen die straal aan zoenende vrouwen voorbij loopt
Welkom bij Singles. De reality-serie met de hoogste kijkcijfers.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:49 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Gloeiende, waar ben ik nou weer beland.
juistem!quote:Op maandag 23 maart 2009 14:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja idd
geen wonder dat ik toch bij een kerel ben blijven hangen
quote:Op maandag 23 maart 2009 14:54 schreef rhubarbje het volgende:
mensen die zoenen uit liefde zijn altijd
vrouwen met vrouwen mannen met mannen of gewoon een leuke mix
Dat zeggen ze allemaal en ik ben het bijna gaan gelovenquote:
Ik vind het verschrikkelijk als meisjes het expres doen om in the picture te staanquote:Op maandag 23 maart 2009 14:53 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik heb niets met bisexuele vrouwen.
Ik ben dan ook een der weinige mannen die straal aan zoenende vrouwen voorbij loopt
haha.... kweetnie...durf ik eigenlijk niet te regelen want dan moet ik illegaal doen of ik een afspraak met jou heb voor werk enzo....quote:Op maandag 23 maart 2009 14:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
Murm, kan ik van de week trouwens niet bij jou parkeren? hoorde dat bij mijn klant het riool open lag en er dus niet gratis geparkeerd kan worden
quote:Op maandag 23 maart 2009 14:54 schreef rhubarbje het volgende:
mensen die zoenen uit liefde zijn altijd
vrouwen met vrouwen mannen met mannen of gewoon een leuke mix
dat wel jaquote:Op maandag 23 maart 2009 14:56 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik vind het verschrikkelijk als meisjes het expres doen om in the picture te staan
quote:Op maandag 23 maart 2009 14:54 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik heb nog wat gemeen met hem, ik heb afgelopen zaterdag ook een telefoonwinkel moeten verbouwen omdat m'n telefoon het niet deed![]()
Maar hij mag het hebben![]()
Ik wil het allemaal of helemaal niets![]()
Nee, die betaald dat niet.. hoe ver is het gratis parkeren lopen? weet je dat?quote:Op maandag 23 maart 2009 14:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
haha.... kweetnie...durf ik eigenlijk niet te regelen want dan moet ik illegaal doen of ik een afspraak met jou heb voor werk enzo....ben beeetje braaf enzo.
je baas betaalt het parkeren wel toch?
ja.. is ook niks. cue en ik gaan ook gewoon zoenen zonder publiek hoorquote:Op maandag 23 maart 2009 14:56 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik vind het verschrikkelijk als meisjes het expres doen om in the picture te staan
Maar hey, jij bent hier degene die iets mistquote:Op maandag 23 maart 2009 14:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hmmm weer geen trio, damn!!!
nja dan doe ik kwaak wel in mn eentjelekker
Zaterdag ook zon half zachte die het nodig vond de T-Mobile winkel bij elkaar te schreeuwenquote:Op maandag 23 maart 2009 14:54 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik heb nog wat gemeen met hem, ik heb afgelopen zaterdag ook een telefoonwinkel moeten verbouwen omdat m'n telefoon het niet deed![]()
Maar hij mag het hebben![]()
Ik wil het allemaal of helemaal niets![]()
Nee! Helemaal nietquote:Op maandag 23 maart 2009 14:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja.. is ook niks. cue en ik gaan ook gewoon zoenen zonder publiek hoor
Passievol zoenen doe je sowieso niet in het openbaar...quote:Op maandag 23 maart 2009 14:56 schreef KudFokker het volgende:
[..]
nee dat weet ik niet. bij kwaak voor de deur... dat is een haltetje of 5 met de tram.... in voorburg. maar mischien sowieso wel als je gewoon het centrum uitrijdt....quote:Op maandag 23 maart 2009 14:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, die betaald dat niet.. hoe ver is het gratis parkeren lopen? weet je dat?
Zonder publiek, maar met Snuit!quote:Op maandag 23 maart 2009 14:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja.. is ook niks. cue en ik gaan ook gewoon zoenen zonder publiek hoor
Ok, dat dan weer niet, maar verderquote:Op maandag 23 maart 2009 14:56 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik zeg heel ruig dat ik de boel verbouwt heb maar stiekem heb ik hem gewoon netjes afgegeven.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zaterdag ook zon half zachte die het nodig vond de T-Mobile winkel bij elkaar te schreeuwen
Had hem al 3x die winkel uit laten zetten zeg...
dat was rauw. denk ikquote:Op maandag 23 maart 2009 14:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zaterdag ook zon half zachte die het nodig vond de T-Mobile winkel bij elkaar te schreeuwen
Had hem al 3x die winkel uit laten zetten zeg...
ow dat vind ik nietquote:Op maandag 23 maart 2009 14:59 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Passievol zoenen doe je sowieso niet in het openbaar...
Nouja, tenzij manlief net terugkomt van 4 maanden afghanistan ofzo
niks nie geen toekijers erbij.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zonder publiek, maar met Snuit!
Wat heb jij een vreemde baas?quote:Op maandag 23 maart 2009 14:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, die betaald dat niet.. hoe ver is het gratis parkeren lopen? weet je dat?
Jawel, maar een teken van lief vinden, is dat ook een teken van passie?quote:Op maandag 23 maart 2009 15:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow dat vind ik niet
niet dat je elkaar overal maar af moet lebberen hoor maar soms ben ik ergens met vriendje en dan denk ik opeens wat ben je tochen dan geef ik hem (ligt er aan waar we zijn) een zoen of een kusje
ik gok dat je daaraan ook wel echt kunt zien dat ik hemvind
ja precies. ik heb hem gisteren ook nog even een straatje ingesleurd om lekker hartstochtelijk te gaan zoenen. had ik zin in. maar idd wel een beetje uit de drukke looproute gaan staan. je moet mensen niet expres lopen irriterenquote:Op maandag 23 maart 2009 15:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow dat vind ik niet
niet dat je elkaar overal maar af moet lebberen hoor maar soms ben ik ergens met vriendje en dan denk ik opeens wat ben je tochen dan geef ik hem (ligt er aan waar we zijn) een zoen of een kusje
ik gok dat je daaraan ook wel echt kunt zien dat ik hemvind
krijg wel "onkosten vergoeding" maar dat is een fixed bedrag per maand.. dus steek eht liever in mn snuitzak!quote:
Nope, heb een gezonde vorm van zelfbeheersing.quote:
Een echte Hollander?quote:Op maandag 23 maart 2009 15:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
krijg wel "onkosten vergoeding" maar dat is een fixed bedrag per maand.. dus steek eht liever in mn snuitzak!
ik bedoelde dat ik dan vol passie voor hem zit en zoquote:Op maandag 23 maart 2009 15:02 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Jawel, maar een teken van lief vinden, is dat ook een teken van passie?
Ik vind passievol zoenen echt wel wat anders dan een "op straat kus/zoen"
idd krent. je gaat maar lekker met de tram een plekje zoekenquote:
Weetje hoe pijn dat doet voor de kanslozen uit de samenlevingquote:Op maandag 23 maart 2009 15:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja precies. ik heb hem gisteren ook nog even een straatje ingesleurd om lekker hartstochtelijk te gaan zoenen. had ik zin in. maar idd wel een beetje uit de drukke looproute gaan staan. je moet mensen niet expres lopen irriteren
iddquote:Op maandag 23 maart 2009 15:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja precies. ik heb hem gisteren ook nog even een straatje ingesleurd om lekker hartstochtelijk te gaan zoenen. had ik zin in. maar idd wel een beetje uit de drukke looproute gaan staan. je moet mensen niet expres lopen irriteren
meer zal je niet durvenquote:Op maandag 23 maart 2009 15:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dacht je dat ik ging toekijken?
quote:Op maandag 23 maart 2009 15:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik bedoelde dat ik dan vol passie voor hem zit en zo
ik gok dat jij hitsigheid bedoeld
Ik probeer gewoon geld over te houden om wat extra lekkers voor jou te kopenquote:Op maandag 23 maart 2009 15:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
idd krent. je gaat maar lekker met de tram een plekje zoeken
Nee, ik bedoel echt uitgebreid lebberen, zoals je opgehitste veertieners ziet doen in een discotheek.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik bedoelde dat ik dan vol passie voor hem zit en zo
ik gok dat jij hitsigheid bedoeld
fuck themquote:Op maandag 23 maart 2009 15:05 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Weetje hoe pijn dat doet voor de kanslozen uit de samenleving
sorryquote:Op maandag 23 maart 2009 15:05 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Weetje hoe pijn dat doet voor de kanslozen uit de samenleving
dat vind ik nooit zo netjes omdat je mensen daar wel echt mee op hun tenen kunt trappenquote:Op maandag 23 maart 2009 15:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
geil zoenen in de stad is ook leuk... maar dat doe ik idd meestal niet. ik wil dan meestal zsm naar huis en dan leuke dingen gaan doen
mmmm...ow mijn gedachten slaan weer op hol....
Mij?quote:Op maandag 23 maart 2009 15:06 schreef Duimelot het volgende:ben ik weer
mn dochtertje is een fantastische goochelaar
hier nog wat gemist? jullie zijn hard gedaan!
ik dacht ook at je dat alleen deed als je heel jong bent maar dat kan ook wel als je 30+ bent...quote:Op maandag 23 maart 2009 15:06 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel echt uitgebreid lebberen, zoals je opgehitste veertieners ziet doen in een discotheek.
ja dat zeg ikquote:Op maandag 23 maart 2009 15:06 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel echt uitgebreid lebberen, zoals je opgehitste veertieners ziet doen in een discotheek.
je bedoelt als je zo geil bent dat je niet meer ziet waar je loopt tijdens het zoenen? en dan op iemands tenen gaat staan?quote:Op maandag 23 maart 2009 15:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat vind ik nooit zo netjes omdat je mensen daar wel echt mee op hun tenen kunt trappen
Als mevrouw ook maar poogt om enigzins lichtelijk ero te zoenen in het openbaar dan bied ik r wel aan om thuis op de bank verder te gaanquote:Op maandag 23 maart 2009 15:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
geil zoenen in de stad is ook leuk... maar dat doe ik idd meestal niet. ik wil dan meestal zsm naar huis en dan leuke dingen gaan doen
mmmm...ow mijn gedachten slaan weer op hol....
ja dat bedoel ik dus, het is wel leuk maar ik doe het liever thuis danquote:Op maandag 23 maart 2009 15:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat vind ik nooit zo netjes omdat je mensen daar wel echt mee op hun tenen kunt trappen
Heb je hem niet gemist dan?quote:Op maandag 23 maart 2009 15:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik doelde natuurlijk op roddels niet op personen
Oh...quote:Op maandag 23 maart 2009 15:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik doelde natuurlijk op roddels niet op personen
quote:
Nja, ik zou er zelf ook wel in meegaan denk ik. Ben ook al een tijdje niet verliefd geweestquote:Op maandag 23 maart 2009 15:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik dacht ook at je dat alleen deed als je heel jong bent maar dat kan ook wel als je 30+ bent...
(maar dan wel een beetje uit de looproute van de menigte dus)
Denk je nu echt dat ze daar van wakker ligt?!quote:Op maandag 23 maart 2009 15:10 schreef djayzz het volgende:
[..]
Heb je hem niet gemist dan?
Je kwetst hem!
tuurlijk wel ik kwets niet graag mensenquote:Op maandag 23 maart 2009 15:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat ze daar van wakker ligt?!
nee, idd. ze is zo kil als een vrouw het betaamtquote:Op maandag 23 maart 2009 15:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat ze daar van wakker ligt?!
dat is dan wel weer leukquote:Op maandag 23 maart 2009 15:09 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik hou er niet van om met een boner door een drukke straat te lopen
Jij bent ook een vrouw! zie post hierbovenquote:Op maandag 23 maart 2009 15:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is dan wel weer leukzorgen dat hij zo een verjaardag uit moet zitten of de supermarkt door moet of zo
nja sommige mensen kunnen hun aandrang wat beter beheersen dan anderen denk ik. ik ben gewoon heel klef in het openbaar, ik moet me altijd echt inhouden. kwaak is wat beter in zich inhouden dus dat is handigquote:Op maandag 23 maart 2009 15:10 schreef Rauw. het volgende:
[..]
![]()
[..]
Nja, ik zou er zelf ook wel in meegaan denk ik. Ben ook al een tijdje niet verliefd geweestMisschien dat ik het daardoor anders ben gaan bekijken.
tof tochquote:Op maandag 23 maart 2009 15:12 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jij bent ook een vrouw! zie post hierboven
quote:Op maandag 23 maart 2009 15:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tuurlijk wel ik kwets niet graag mensen
whehe, no problem! ben er ondertussen wel aan gewend...quote:Op maandag 23 maart 2009 15:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is dan wel weer leukzorgen dat hij zo een verjaardag uit moet zitten of de supermarkt door moet of zo
wat voor auto?quote:Op maandag 23 maart 2009 15:12 schreef Belsezar het volgende:
Crap.
Mijn auto laten maken gaat me 313 euro kostenBrandstofpomp in de tank is naar de knoppen
quote:Op maandag 23 maart 2009 15:14 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb snoep gepakt van de kamer van mijn baas
jah denk dat niemand daar echt van houdtquote:Op maandag 23 maart 2009 15:09 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Als mevrouw ook maar poogt om enigzins lichtelijk ero te zoenen in het openbaar dan bied ik r wel aan om thuis op de bank verder te gaan![]()
Ik hou er niet van om met een boner door een drukke straat te lopen
dat zeg ikquote:
Volgens mij vinden vrouwen het geweldigquote:Op maandag 23 maart 2009 15:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah denk dat niemand daar echt van houdt
Teasenquote:
Probeer via Brezan (of een andere losse onderdelen winkel) een losse pomp te kopen, deze kan je dan zelf monteren, of eventueel zwart laten doen of misschien een kennis die een beetje handig isquote:Op maandag 23 maart 2009 15:12 schreef Belsezar het volgende:
Crap.
Mijn auto laten maken gaat me 313 euro kostenBrandstofpomp in de tank is naar de knoppen
Klote, klopt wel ongeveer, pomp (75-125euro)+uurloon. Kan je het niet zelf doen? Achterbank eruit oude eruit, nieuwe erin.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:12 schreef Belsezar het volgende:
Crap.
quote:Op maandag 23 maart 2009 15:12 schreef Belsezar het volgende:
Crap.
quote:Op maandag 23 maart 2009 15:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ben jij koningin in natuurlijk!
Och, opzich schaam ik me er ook niet voor hoor. Maar het is wel donders onhandig somsquote:Op maandag 23 maart 2009 15:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik moet weer een keer goed verliefd worden en dan kom ik er op terugquote:Op maandag 23 maart 2009 15:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nja sommige mensen kunnen hun aandrang wat beter beheersen dan anderen denk ik. ik ben gewoon heel klef in het openbaar, ik moet me altijd echt inhouden. kwaak is wat beter in zich inhouden dus dat is handig
Blijkbaar welquote:Op maandag 23 maart 2009 15:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah denk dat niemand daar echt van houdt
dat maakt het leukquote:Op maandag 23 maart 2009 15:19 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Och, opzich schaam ik me er ook niet voor hoor. Maar het is wel donders onhandig soms![]()
[..]
Ik moet weer een keer goed verliefd worden en dan kom ik er op terug
Geen mooier vermaak dan leedvermaak in dit gevalquote:
jah die welquote:Op maandag 23 maart 2009 15:15 schreef djayzz het volgende:
[..]
Volgens mij vinden vrouwen het geweldig
Subaru Impreza GT Turbo 555 uit 1998.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:14 schreef rival het volgende:
[..]
wat voor auto?
misschien kan ik het goedkoper regelen voor je.
mits omgeving amsterdam.
Als een breezah reclame gaat maken voor een toko met de naam Brezan vind ik het iets te toevallig worden.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:16 schreef KudFokker het volgende:
Probeer via Brezan (of een andere losse onderdelen winkel)...
quote:Op maandag 23 maart 2009 15:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Subaru Impreza GT Turbo 555 uit 1998.
Maar ik heb hem al besteldIk zal volgende keer eerst aan jou een pmetje sturen
Hilarisch, tot je zelf een keer met een onbeweegbare plastuit bij de C&A staat.quote:
Dankjequote:Op maandag 23 maart 2009 15:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat is kut,
kusje om je beetje op te fleuren
nah vooruit dan....quote:Op maandag 23 maart 2009 15:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niks, maar daar had ik gewoon zin in!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 maart 2009 15:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Subaru Impreza GT Turbo 555 uit 1998.
Zeker doen, heb tegenwoordig mijn eigen garage namelijkquote:Op maandag 23 maart 2009 15:22 schreef Belsezar het volgende:
Zie foboquote:Op maandag 23 maart 2009 15:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]![]()
blauw met gouden velgen en zo een taartschep achterop?
helemaal standaard?
ik ben een meisje weet je nogquote:Op maandag 23 maart 2009 15:23 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Hilarisch, tot je zelf een keer met een onbeweegbare plastuit bij de C&A staat.![]()
Of tot er iemand tegen je op loopt
Moeten die chicks wel van auto's houdenquote:Op maandag 23 maart 2009 15:24 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Vette bak.
Wat doe je in het vrijgezellentopic met zo'n chickmagneet onder je hol?
quote:Op maandag 23 maart 2009 15:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah vooruit dan....Hij doet niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dat jij nou al je onderdelen voor je Gazelle nou bij Jan Spaak moet halen kan ik ook niks aan doen :pquote:Op maandag 23 maart 2009 15:23 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als een breezah reclame gaat maken voor een toko met de naam Brezan vind ik het iets te toevallig worden.
Ok, kleinere spoiler maakt hem net iets subtieler en mooier! Goede smaak!quote:Op maandag 23 maart 2009 15:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zie foboMaar idd volledig standaard en met de mooiere kleinere vleugel
En het is een Limited Edition, zwart
nog meer chickies om zn vingers windenquote:Op maandag 23 maart 2009 15:24 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Vette bak.
Dan mag je wel een beetje medelijden hebbenquote:
Lol tubgirlquote:
Tja, de dames vinden de gouden velgen over het algemeen een grote no-noquote:Op maandag 23 maart 2009 15:24 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Vette bak.
en blauwe ballen alstie hard looptquote:Op maandag 23 maart 2009 15:26 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dan mag je wel een beetje medelijden hebben![]()
Straks is het een klein kind die ertegenop loopt...
Krijg je rare gezichten van hoor
Ahh, kijk dat is nog eens handige info! Helemaal omdat ik vrij dichtbij woon, Almere.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:24 schreef rival het volgende:
[..]
Zeker doen, heb tegenwoordig mijn eigen garage namelijk
Alle chicks diggen ruige mannen in snelle auto's toch?quote:Op maandag 23 maart 2009 15:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moeten die chicks wel van auto's houden
quote:Op maandag 23 maart 2009 15:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nog meer chickies om zn vingers winden
hij is onze huis-player zeg maar![]()
samen met Techno en dawg maar die zijn er niet vandaag
kleine kinderen weten helemaal niet wat dat is en zoquote:Op maandag 23 maart 2009 15:26 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dan mag je wel een beetje medelijden hebben![]()
Straks is het een klein kind die ertegenop loopt...
Krijg je rare gezichten van hoor
Dan nog doet ie niksquote:Op maandag 23 maart 2009 15:27 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Lol tubgirl
Altijd eerst eigenschappen van een hyperlink checken!
Lol. beetje opscheppen met je autootje.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Tja, de dames vinden de gouden velgen over het algemeen een grote no-no
Maar ik kan niet wachten tot ik hem weer hebIk heb tijdelijk in mijn vaders Accord gereden met een 1.8 v-tec blok van 160 pk maar dat is me toch allemaal veelste te tam hehe.
Kan ik me goed voorstellen, Subaru's zijn bruutquote:Op maandag 23 maart 2009 15:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Tja, de dames vinden de gouden velgen over het algemeen een grote no-no
Maar ik kan niet wachten tot ik hem weer hebIk heb tijdelijk in mijn vaders Accord gereden met een 1.8 v-tec blok van 160 pk maar dat is me toch allemaal veelste te tam hehe.
quote:
Kenners!quote:Op maandag 23 maart 2009 15:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ok, kleinere spoiler maakt hem net iets subtieler en mooier! Goede smaak!
Aaarrrrrrghhhhhhhh, nu begint het weer te jeuken om mn Legacy in te ruilen voor zo 1...
Nee sorryquote:Op maandag 23 maart 2009 15:28 schreef Rauw. het volgende:
Alle chicks diggen ruige mannen in snelle auto's toch?![]()
[..]
Wat hadden we nou afgesproken? Die andere term weet je nogquote:Op maandag 23 maart 2009 15:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nog meer chickies om zn vingers winden
hij is onze huis-player zeg maar![]()
samen met Techno en dawg maar die zijn er niet vandaag
Ik ga geen anti-peugeot opmerking maken hier.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:29 schreef djayzz het volgende:
[..]
Lol. beetje opscheppen met je autootje.
Dat doe ik toch ook niet![]()
Klik Klik Klik
Peugeot Liefhebbers - Deel 3
quote:Op maandag 23 maart 2009 15:24 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Vette bak.
ja en die negeer ik lekkerquote:Op maandag 23 maart 2009 15:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat hadden we nou afgesproken? Die andere term weet je nog
En mannenquote:Op maandag 23 maart 2009 15:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zijn ook vrouwen die echt niets met auto's hebben
Anders is die golf cabriolet toch ff een factor 10 minder mooi!quote:Op maandag 23 maart 2009 15:31 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik ga geen anti-peugeot opmerking maken hier.
Ik wil alleen zeggen dat je een factor 10 cooler had geweest in een Golf 1 Cabriolet
Mooie wagenquote:Op maandag 23 maart 2009 15:29 schreef djayzz het volgende:
[..]
Lol. beetje opscheppen met je autootje.
Dat doe ik toch ook niet![]()
Klik Klik Klik
Peugeot Liefhebbers - Deel 3
quote:Op maandag 23 maart 2009 15:28 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Alle chicks diggen ruige mannen in snelle auto's toch?![]()
[..]
Ok cool
quote:
Approved!quote:Op maandag 23 maart 2009 15:30 schreef S95Sedan het volgende:
Echte autos horen niet bij de garage thuis B
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
ik had er een die er ook het hele huis mee volzettequote:Op maandag 23 maart 2009 15:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Een vent die geilt op zijn auto is een afknapper voor me.. been there, done that.. 11 auto's in 14 jaar ...
quote:Op maandag 23 maart 2009 15:33 schreef Rauw. het volgende:
[..]
[..]
Approved!Mijn honda loopt anders prima hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 23 maart 2009 15:33 schreef rhubarbje het volgende:
ik moet zeggen dat ik niks met autos heb maar ik ben wel zo'n oppervlakkig meisje die er hitsig van word als een kerel zelfverzekert in een snelle auto rijd en zo
maar ja ik val wel op stoere mannen mannen
De opmerking 'alles kan kapot' is al een keer langsgekomenquote:Op maandag 23 maart 2009 15:30 schreef S95Sedan het volgende:
Het huis??quote:Op maandag 23 maart 2009 15:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik had er een die er ook het hele huis mee volzette
quote:Op maandag 23 maart 2009 15:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik had er een die er ook het hele huis mee volzette
Golddigger. Het gaat om wat je van binnen voelt bij je auto!quote:Op maandag 23 maart 2009 15:32 schreef djayzz het volgende:
[..]
Anders is die golf cabriolet toch ff een factor 10 minder mooi!
quote:
Thnxquote:Op maandag 23 maart 2009 15:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mooie wagenZiet er nog heel goed uit
Och, nu ik geen vriendin heb zou ik toch mijn lief en leed met iets anders moeten delenquote:Op maandag 23 maart 2009 15:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Een vent die geilt op zijn auto is een afknapper voor me.. been there, done that.. 11 auto's in 14 jaar ...
jah van die kleine modelautotjes en dan MET doosje want anders zijn ze niets meer waardquote:Op maandag 23 maart 2009 15:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het huis??
maar echt. Een auto is om van A naar B te komen. Betrouwbaar, en veilig. Punt.
Idd. en ik voel meer voor dit:quote:Op maandag 23 maart 2009 15:34 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Golddigger. Het gaat om wat je van binnen voelt bij je auto!
Echte auto's zijn eerst langs een garage geweest!quote:Op maandag 23 maart 2009 15:30 schreef S95Sedan het volgende:
Dat is wel heel ergquote:Op maandag 23 maart 2009 15:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jah van die kleine modelautotjes en dan MET doosje want anders zijn ze niets meer waard
daarnaast een racebaan met van die autotjes met echte lampjes en remlichten enzo![]()
iedere dag auto sport op tv en heel wat weekendjes weg om er naar de gaan kijken ook nog
heb genoeg autotjes gehad voor n heel leven
daar ga je toch ook gewoon niet in meequote:Op maandag 23 maart 2009 15:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jah van die kleine modelautotjes en dan MET doosje want anders zijn ze niets meer waard
daarnaast een racebaan met van die autotjes met echte lampjes en remlichten enzo![]()
iedere dag auto sport op tv en heel wat weekendjes weg om er naar de gaan kijken ook nog
heb genoeg autotjes gehad voor n heel leven
Mensen als jij mogen wat mij betreft OV-enquote:Op maandag 23 maart 2009 15:34 schreef DR34M3R het volgende:
Een auto is om van A naar B te komen. Betrouwbaar, en veilig. Punt.
en dan neem ik het kasteel welquote:Op maandag 23 maart 2009 15:38 schreef djayzz het volgende:
[..]
Idd. en ik voel meer voor dit:
[ afbeelding ]
dan dit:
[ afbeelding ]
Dreamer mag wel met mij meerijdenquote:Op maandag 23 maart 2009 15:39 schreef rival het volgende:
[..]
Mensen als jij mogen wat mij betreft OV-en
de homobak of de klassieke met een slechte reputatie (kwa bestuurder)quote:Op maandag 23 maart 2009 15:38 schreef djayzz het volgende:
[..]
Idd. en ik voel meer voor dit:
[ afbeelding ]
dan dit:
[ afbeelding ]
nee hoorquote:Op maandag 23 maart 2009 15:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Deja-Vu? Dat heb je volgens mij al eens gezegd
Dat doe ik dan ook volop. Heb geen auto nu.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:39 schreef rival het volgende:
[..]
Mensen als jij mogen wat mij betreft OV-en
Is kasteel Ammerzodenquote:
ik heb toevallig een polo staan. donkerbauw uit 97. met een nieuwe apk.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook volop. Heb geen auto nu.
Zit er wel over te denken om er eentje aan te schaffen. Gewoon, een klein modelletje. AX, Clio, Polo, Corsa.. zoiets.
blegh die wielenquote:Op maandag 23 maart 2009 15:42 schreef Duimelot het volgende:
als je dan een leuke auto wil dan doe mij deze maar weer:
mn trouwauto trouwens!
[ afbeelding ]
Mooie wagen!quote:Op maandag 23 maart 2009 15:42 schreef Duimelot het volgende:
als je dan een leuke auto wil dan doe mij deze maar weer:
mn trouwauto trouwens!
[ afbeelding ]
Nummer 2 had zo ongeveer de mjine kunnen zijn, alleen heb ik er originele wielen onderzitten, en is die van mij in slechte staat.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:40 schreef rival het volgende:
[..]
de homobak of de klassieke met een slechte reputatie (kwa bestuurder)
doe mij nr 2 maar
papa heeft een audi ttquote:Op maandag 23 maart 2009 15:46 schreef rival het volgende:
2 dames die echte auto's posten![]()
geen ford ka of audi tt dames?
heb je foto's?quote:Op maandag 23 maart 2009 15:45 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nummer 2 had zo ongeveer de mjine kunnen zijn, alleen heb ik er originele wielen onderzitten, en is die van mij in slechte staat.
Maar daar ga ik met een weekje aan werken
idd, wat een zeik weer.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:49 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Onderwerp spreekt me niet aan dus ajuu zonder paraplu
(wat wel handig was met dit weer)
jah deze kan ik ook nog wel waarderen, heb er ook vaak ingezeten is een van de auto's van mn EX schoonvaderquote:
Idem,quote:Op maandag 23 maart 2009 15:49 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Onderwerp spreekt me niet aan dus ajuu zonder paraplu
(wat wel handig was met dit weer)
Mannen die stoer doen en opscheppen over hun autoquote:Op maandag 23 maart 2009 15:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil wel een auto
Ooit weer, is toch wel handig hoor
Maar goed, voorlopig (lees: de eerste 15 jaar) gaat dat er toch niet van komen.
en dan had ik nog een vraagje: Waarom gaat het over auto's?
waarom niet!?quote:Op maandag 23 maart 2009 15:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil wel een auto
Ooit weer, is toch wel handig hoor
Maar goed, voorlopig (lees: de eerste 15 jaar) gaat dat er toch niet van komen.
Het gaat niet altijd om budget, ook of je het uberhaübt nodig hebt, en of je er plaats voor hebt e.d.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
waarom niet!?
denk niet/ weet wel zeker dat ik niet meer verdien als jij en kan ook auto rijden!
zou echt niet zonder willen!
Binnenkort een PTA topicje, als ik het andere(goede) blok binnen hebquote:Op maandag 23 maart 2009 15:48 schreef djayzz het volgende:
[..]
heb je foto's?
Heb trouwens laatst deze zien staan:
[ afbeelding ]
Ja dat zal welquote:Op maandag 23 maart 2009 15:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jah deze kan ik ook nog wel waarderen, heb er ook vaak ingezeten is een van de auto's van mn EX schoonvader
Ik kan er voorlopig geen kopenquote:Op maandag 23 maart 2009 15:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
waarom niet!?
denk niet/ weet wel zeker dat ik niet meer verdien als jij en kan ook auto rijden!
zou echt niet zonder willen!
Door de immense poch & snoef-mogelijkheden omtrent auto's moet de vraag zijn: waarom gaat het NU PAS over auto's?quote:Op maandag 23 maart 2009 15:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goeie timingquote:
zoiets vand ik dan wel weer leuk!quote:Op maandag 23 maart 2009 15:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja dat zal wel
Dit is mijn droomauto:
[ afbeelding ]
wel met de 15" velgen die ik voor een aygo heb liggenquote:Op maandag 23 maart 2009 15:49 schreef KudFokker het volgende:
Mans doen met dat dingetje lukt toch niet
Nu ken ik m'n moves best.quote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 15:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Shelby Cobra en dan met een 427 cui blokquote:
Dansen is tof. Ik kan er niks van, maar ik vind het toch heerlijk om te doenquote:Op maandag 23 maart 2009 15:55 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nu ken ik m'n moves best.
Maar ik voel me altijd te mannelijk om te dansen ofzo![]()
Vraag me niet waarom
Ik heb echt niks met auto's.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Door de immense poch & snoef-mogelijkheden omtrent auto's moet de vraag zijn: waarom gaat het NU PAS over auto's?
Zonder die rollbeugel dan, en die rooie strepen op de kap snap ik ook niet, maar verder: I can dig it.quote:
B tochquote:Op maandag 23 maart 2009 15:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Shelby Cobra en dan met een 427 cui blok
Cobraquote:Op maandag 23 maart 2009 15:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja dat zal wel
Dit is mijn droomauto:
[ afbeelding ]
Rival ziet handelmogelijkhedenquote:Op maandag 23 maart 2009 15:55 schreef rival het volgende:
[..]
wel met de 15" velgen die ik voor een aygo heb liggen
zal ff foto zoeken
Die rode strepen zijn mij ook een raadselquote:Op maandag 23 maart 2009 15:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zonder die rollbeugel dan, en die rooie strepen op de kap snap ik ook niet, maar verder: I can dig it.
precies wat ik dacht!quote:Op maandag 23 maart 2009 15:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zonder die rollbeugel dan, en die rooie strepen op de kap snap ik ook niet, maar verder: I can dig it.
Ik mag ook graag dansen, maar ik stun altijd ofzoquote:Op maandag 23 maart 2009 15:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dansen is tof. Ik kan er niks van, maar ik vind het toch heerlijk om te doen
quote:Op maandag 23 maart 2009 15:55 schreef rival het volgende:
[..]
wel met de 15" velgen die ik voor een aygo heb liggen
zal ff foto zoeken
tis wel een replica toch !?!quote:Op maandag 23 maart 2009 15:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Me toch een keer over mijn dansangst heenzetten dusquote:Op maandag 23 maart 2009 15:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
precies wat ik dacht!
en mannen die dansen zijn heet
Echt welquote:Op maandag 23 maart 2009 15:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
precies wat ik dacht!
Sowieso! weet je hoe warm je het van dansen en springen krijgt!quote:Op maandag 23 maart 2009 15:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
precies wat ik dacht!
whopaaaa daar ga ik dan ff kei hard overheen met mn ovquote:Op maandag 23 maart 2009 15:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik kan pimpen met mijn kortingskaart
Weerspiegelingquote:Op maandag 23 maart 2009 15:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die rode strepen zijn mij ook een raadsel
Kijk, dit is de fun van auto's. Je kunt leuk zo quasi-nonchalant met allerlei cijfers en afkortingen en acroniemen komen, dan lijkt het heel wat hè.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:56 schreef Belsezar het volgende:
quote:Op maandag 23 maart 2009 15:57 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Rival ziet handelmogelijkheden![]()
Heb je een autozaak oid?
Tevens, het lijkt nu net een mannen-sjanstopic
Trouwens: aan die wielen te zien mag ik hopen dat je er een nierband bij geleverd krijgt.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:57 schreef Belsezar het volgende:
Die rode strepen zijn mij ook een raadsel
heb je geen OV-chip?quote:Op maandag 23 maart 2009 15:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whopaaaa daar ga ik dan ff kei hard overheen met mn ov
quote:Op maandag 23 maart 2009 15:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Kijk, dit is de fun van auto's. Je kunt leuk zo quasi-nonchalant met allerlei cijfers en afkortingen en acroniemen komen, dan lijkt het heel wat hè.
en wat hij zegt klopt ook nog, en een 427 is echtquote:Op maandag 23 maart 2009 15:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Kijk, dit is de fun van auto's. Je kunt leuk zo quasi-nonchalant met allerlei cijfers en afkortingen en acroniemen komen, dan lijkt het heel wat hè.
quote:Op maandag 23 maart 2009 15:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
* Snuitebolletje alvast een hitje opzet
quote:Op maandag 23 maart 2009 15:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
* Snuitebolletje alvast een hitje opzet
Lees de naam van dat plaatje eens, "replica"quote:Op maandag 23 maart 2009 16:01 schreef rival het volgende:
[..]
en wat hij zegt klopt ook nog, en een 427 is echt![]()
![]()
quote:
whoei! die komt hier vaak voorbijquote:
Ja dat weet ik, maar ik zou me niet blindstaren op die 7 liter cilinderinhoud. Voor zoveel inefficiëntie hoor je je gewoon te schamen.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:01 schreef rival het volgende:
en wat hij zegt klopt ook nog, en een 427 is echt![]()
![]()
ik murder she wrote op de bbcquote:
Born Slippyquote:Op maandag 23 maart 2009 16:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ook die komt vast langs vrijdag
Deze ook denk ik
Doesn't smell like 90's now...quote:Op maandag 23 maart 2009 16:05 schreef rhubarbje het volgende:
waar ga je vrijdag heen snuit?
ik werk lekker heul nietquote:
Tss, jeugd van tegenwoordig.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik werk lekker heul niet
en om nog meer ogen uit te steken (sorry ik moest het gewoon ff kwijt omdat ik het zovind) ik ga vanavond lekker binnen picknicken met mn lief
tof! dat wil ik ook!quote:Op maandag 23 maart 2009 16:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Doesn't smell like 90's now...
Jij mag steken zoveel je wiltquote:Op maandag 23 maart 2009 16:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik werk lekker heul niet
en om nog meer ogen uit te steken (sorry ik moest het gewoon ff kwijt omdat ik het zovind) ik ga vanavond lekker binnen picknicken met mn lief
hoe oud ben je dan?quote:Op maandag 23 maart 2009 16:07 schreef djayzz het volgende:
[..]
Tss, jeugd van tegenwoordig.
Daar zit ik dan, met mijn cabrio in dit hollandse weer
Och, wees blij.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:07 schreef djayzz het volgende:
[..]
Tss, jeugd van tegenwoordig.
Daar zit ik dan, met mijn cabrio in dit hollandse weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |