En ik de koninigin!quote:Op maandag 23 maart 2009 14:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]je weeeeeeeeet dat ik koning lomp kan zijn!
Bij ons werden ze gebruikt als ninja sterrenquote:Op maandag 23 maart 2009 14:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
opzich welwas dat niet de sport bij jullie op de middelbare om die te breken?
zonder te liegen, die had ik in de winkel al kapot, mamma was net aan het afrekenen.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:32 schreef Cuegirllie het volgende:
Ow en onder het mom wat alles kan kapot.. de ONBREEKBARE geodriehoek kan niet kapot![]()
Whehehe, OP ook.quote:
M'n vader zit in de security en werkt bij Defensie.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je papa is aannemer?
ik val sowieso op een ander type dan de meeste mannen geloof ik
quote:Op maandag 23 maart 2009 14:38 schreef Cuegirllie het volgende:dat mensen er ook nog serieus op ingaan
t is maar hoe serieus je het wilt noemen cuetjequote:Op maandag 23 maart 2009 14:38 schreef Cuegirllie het volgende:dat mensen er ook nog serieus op ingaan
quote:
Maar niet minder grappigquote:Op maandag 23 maart 2009 14:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
t is maar hoe serieus je het wilt noemen cuetje
ben jij zelf ook zo groot dan?quote:Op maandag 23 maart 2009 14:39 schreef Rauw. het volgende:
[..]
M'n vader zit in de security en werkt bij Defensie.
Nóg zo'n ding wat ik vanuit huis meegekregen heb, allemaal grote beren van kerels![]()
Relatie van een sportschooleigenaarquote:Op maandag 23 maart 2009 14:40 schreef S95Sedan het volgende:
* haalt sloopthamer *
Wat moet er kapot?
Zéér herkenbaar, geodriehoeken die gebruikt werden als werpsterrenquote:Op maandag 23 maart 2009 14:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Bij ons werden ze gebruikt als ninja sterren
Ik heb er nog een litteken van op mijn hand hehe.
quote:
Komt doordat vrouwen naaien minder lekker is vind ik.. denk ikquote:Op maandag 23 maart 2009 14:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik voel me genaaid ofzo...en het was niet eens lekker
Aub niet de SQL / Database server van Fok!quote:Op maandag 23 maart 2009 14:40 schreef S95Sedan het volgende:
* haalt sloopthamer *
Wat moet er kapot?
is het zooo niet!quote:Op maandag 23 maart 2009 14:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Komt doordat vrouwen naaien minder lekker is vind ik.. denk ik
En later bij techniek lasdoppen schieten met pvcpijpenquote:Op maandag 23 maart 2009 14:42 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Zéér herkenbaar, geodriehoeken die gebruikt werden als werpsterren
Oe, ik kom wel als waarnemer/participant langs danquote:
Kunnen we het weer over kapsters hebbenquote:
Neh niet zo'n behoefte aan eigenlijkquote:
Wat ik nog niet helemaal kan bevatten he, en ik zou dan wel stekeblind zijn.quote:
Doerak!quote:Op maandag 23 maart 2009 14:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En later bij techniek lasdoppen schieten met pvcpijpenDaar zijn een hoop TL balken door gesneuveld zeg
He-Le-Maal niet!quote:Op maandag 23 maart 2009 14:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Komt doordat vrouwen naaien minder lekker is vind ik.. denk ik
auwquote:Op maandag 23 maart 2009 14:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Neh niet zo'n behoefte aan eigenlijk
1975 pfff, kan dat?quote:Op maandag 23 maart 2009 14:46 schreef Murmeli het volgende:
genaaid worden door een vrouw lijkt me ook
door een grote vent isjummie
ja en nog een leuke ook!!quote:Op maandag 23 maart 2009 14:45 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Wat ik nog niet helemaal kan bevatten he, en ik zou dan wel stekeblind zijn.
Maar jij bent een vrouw toch?
hahaha ja bijna welquote:Op maandag 23 maart 2009 14:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
* Snuitebolletje gaat gewoon in de bedrijfskantine van Murm afspreken
Sst, dat weet niemand van mijquote:Op maandag 23 maart 2009 14:46 schreef djayzz het volgende:
[..]
Doerak!
Ik gebruik nog altijd de flessenopener die ik 10 jaar geleden gemaakt heb bij techniek
dankjequote:
haha, ja dat kan wel hoor maar ik denk dat jij dan ruzie krijgt met een andere grote vent (hoewel hij wel zo nuchter is om dan vooral kwaad op mij te worden)quote:
das nasty! me kussen en dan naar huis sturen?quote:
het lijkt er wel opquote:Op maandag 23 maart 2009 14:48 schreef Ripley het volgende:
Er gaan hier niet weer chicks biseksuelen he?
Oké dat wil ik dan wel zien in volle overgavequote:
Nou zal ik maar geen foute opmerking hierop makenquote:Op maandag 23 maart 2009 14:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
haha, ja dat kan wel hoor maar ik denk dat jij dan ruzie krijgt met een andere grote vent (hoewel hij wel zo nuchter is om dan vooral kwaad op mij te worden)
maar zoals ik al eerder zei: leeftijdsverschil voel je niks van
vrouwen hequote:Op maandag 23 maart 2009 14:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
das nasty! me kussen en dan naar huis sturen?
Dat komt nooit goed, 2 hanen en 1 kippetjequote:Op maandag 23 maart 2009 14:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
haha, ja dat kan wel hoor maar ik denk dat jij dan ruzie krijgt met een andere grote vent (hoewel hij wel zo nuchter is om dan vooral kwaad op mij te worden)
maar zoals ik al eerder zei: leeftijdsverschil voel je niks van
hou je vooral niet inquote:Op maandag 23 maart 2009 14:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nou zal ik maar geen foute opmerking hierop maken
MAar jij bent eerst aan de beurtquote:
* Heteroseksuele knuffel aan Rip geven doet ! *quote:Op maandag 23 maart 2009 14:48 schreef Ripley het volgende:
Er gaan hier niet weer chicks biseksuelen he?
ja iddquote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 14:51 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat komt nooit goed, 2 hanen en 1 kippetje![]()
Tenzij delen
Ik heb niets met bisexuele vrouwen.quote:
Ik heb nog wat gemeen met hem, ik heb afgelopen zaterdag ook een telefoonwinkel moeten verbouwen omdat m'n telefoon het niet deedquote:Op maandag 23 maart 2009 14:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
moet je kwaakvaak even toestemming vragen.... ff goed zoeken hier op fok
maar hij is nu de iphone winkel aan het in elkaar rammen geloof ik...zn iphone doet het niet
WTF, jij bent nie goed wijsquote:Op maandag 23 maart 2009 14:53 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik heb niets met bisexuele vrouwen.
Ik ben dan ook een der weinige mannen die straal aan zoenende vrouwen voorbij loopt
Welkom bij Singles. De reality-serie met de hoogste kijkcijfers.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:49 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Gloeiende, waar ben ik nou weer beland.
juistem!quote:Op maandag 23 maart 2009 14:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja idd
geen wonder dat ik toch bij een kerel ben blijven hangen
quote:Op maandag 23 maart 2009 14:54 schreef rhubarbje het volgende:
mensen die zoenen uit liefde zijn altijd
vrouwen met vrouwen mannen met mannen of gewoon een leuke mix
Dat zeggen ze allemaal en ik ben het bijna gaan gelovenquote:
Ik vind het verschrikkelijk als meisjes het expres doen om in the picture te staanquote:Op maandag 23 maart 2009 14:53 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik heb niets met bisexuele vrouwen.
Ik ben dan ook een der weinige mannen die straal aan zoenende vrouwen voorbij loopt
haha.... kweetnie...durf ik eigenlijk niet te regelen want dan moet ik illegaal doen of ik een afspraak met jou heb voor werk enzo....quote:Op maandag 23 maart 2009 14:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
Murm, kan ik van de week trouwens niet bij jou parkeren? hoorde dat bij mijn klant het riool open lag en er dus niet gratis geparkeerd kan worden
quote:Op maandag 23 maart 2009 14:54 schreef rhubarbje het volgende:
mensen die zoenen uit liefde zijn altijd
vrouwen met vrouwen mannen met mannen of gewoon een leuke mix
dat wel jaquote:Op maandag 23 maart 2009 14:56 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik vind het verschrikkelijk als meisjes het expres doen om in the picture te staan
quote:Op maandag 23 maart 2009 14:54 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik heb nog wat gemeen met hem, ik heb afgelopen zaterdag ook een telefoonwinkel moeten verbouwen omdat m'n telefoon het niet deed![]()
Maar hij mag het hebben![]()
Ik wil het allemaal of helemaal niets![]()
Nee, die betaald dat niet.. hoe ver is het gratis parkeren lopen? weet je dat?quote:Op maandag 23 maart 2009 14:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
haha.... kweetnie...durf ik eigenlijk niet te regelen want dan moet ik illegaal doen of ik een afspraak met jou heb voor werk enzo....ben beeetje braaf enzo.
je baas betaalt het parkeren wel toch?
ja.. is ook niks. cue en ik gaan ook gewoon zoenen zonder publiek hoorquote:Op maandag 23 maart 2009 14:56 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik vind het verschrikkelijk als meisjes het expres doen om in the picture te staan
Maar hey, jij bent hier degene die iets mistquote:Op maandag 23 maart 2009 14:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hmmm weer geen trio, damn!!!
nja dan doe ik kwaak wel in mn eentjelekker
Zaterdag ook zon half zachte die het nodig vond de T-Mobile winkel bij elkaar te schreeuwenquote:Op maandag 23 maart 2009 14:54 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik heb nog wat gemeen met hem, ik heb afgelopen zaterdag ook een telefoonwinkel moeten verbouwen omdat m'n telefoon het niet deed![]()
Maar hij mag het hebben![]()
Ik wil het allemaal of helemaal niets![]()
Nee! Helemaal nietquote:Op maandag 23 maart 2009 14:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja.. is ook niks. cue en ik gaan ook gewoon zoenen zonder publiek hoor
Passievol zoenen doe je sowieso niet in het openbaar...quote:Op maandag 23 maart 2009 14:56 schreef KudFokker het volgende:
[..]
nee dat weet ik niet. bij kwaak voor de deur... dat is een haltetje of 5 met de tram.... in voorburg. maar mischien sowieso wel als je gewoon het centrum uitrijdt....quote:Op maandag 23 maart 2009 14:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, die betaald dat niet.. hoe ver is het gratis parkeren lopen? weet je dat?
Zonder publiek, maar met Snuit!quote:Op maandag 23 maart 2009 14:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja.. is ook niks. cue en ik gaan ook gewoon zoenen zonder publiek hoor
Ok, dat dan weer niet, maar verderquote:Op maandag 23 maart 2009 14:56 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik zeg heel ruig dat ik de boel verbouwt heb maar stiekem heb ik hem gewoon netjes afgegeven.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zaterdag ook zon half zachte die het nodig vond de T-Mobile winkel bij elkaar te schreeuwen
Had hem al 3x die winkel uit laten zetten zeg...
dat was rauw. denk ikquote:Op maandag 23 maart 2009 14:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zaterdag ook zon half zachte die het nodig vond de T-Mobile winkel bij elkaar te schreeuwen
Had hem al 3x die winkel uit laten zetten zeg...
ow dat vind ik nietquote:Op maandag 23 maart 2009 14:59 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Passievol zoenen doe je sowieso niet in het openbaar...
Nouja, tenzij manlief net terugkomt van 4 maanden afghanistan ofzo
niks nie geen toekijers erbij.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zonder publiek, maar met Snuit!
Wat heb jij een vreemde baas?quote:Op maandag 23 maart 2009 14:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, die betaald dat niet.. hoe ver is het gratis parkeren lopen? weet je dat?
Jawel, maar een teken van lief vinden, is dat ook een teken van passie?quote:Op maandag 23 maart 2009 15:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow dat vind ik niet
niet dat je elkaar overal maar af moet lebberen hoor maar soms ben ik ergens met vriendje en dan denk ik opeens wat ben je tochen dan geef ik hem (ligt er aan waar we zijn) een zoen of een kusje
ik gok dat je daaraan ook wel echt kunt zien dat ik hemvind
ja precies. ik heb hem gisteren ook nog even een straatje ingesleurd om lekker hartstochtelijk te gaan zoenen. had ik zin in. maar idd wel een beetje uit de drukke looproute gaan staan. je moet mensen niet expres lopen irriterenquote:Op maandag 23 maart 2009 15:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow dat vind ik niet
niet dat je elkaar overal maar af moet lebberen hoor maar soms ben ik ergens met vriendje en dan denk ik opeens wat ben je tochen dan geef ik hem (ligt er aan waar we zijn) een zoen of een kusje
ik gok dat je daaraan ook wel echt kunt zien dat ik hemvind
krijg wel "onkosten vergoeding" maar dat is een fixed bedrag per maand.. dus steek eht liever in mn snuitzak!quote:
Nope, heb een gezonde vorm van zelfbeheersing.quote:
Een echte Hollander?quote:Op maandag 23 maart 2009 15:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
krijg wel "onkosten vergoeding" maar dat is een fixed bedrag per maand.. dus steek eht liever in mn snuitzak!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |