En ik de koninigin!quote:Op maandag 23 maart 2009 14:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]je weeeeeeeeet dat ik koning lomp kan zijn!
Bij ons werden ze gebruikt als ninja sterrenquote:Op maandag 23 maart 2009 14:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
opzich welwas dat niet de sport bij jullie op de middelbare om die te breken?
zonder te liegen, die had ik in de winkel al kapot, mamma was net aan het afrekenen.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:32 schreef Cuegirllie het volgende:
Ow en onder het mom wat alles kan kapot.. de ONBREEKBARE geodriehoek kan niet kapot![]()
Whehehe, OP ook.quote:
M'n vader zit in de security en werkt bij Defensie.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je papa is aannemer?
ik val sowieso op een ander type dan de meeste mannen geloof ik
quote:Op maandag 23 maart 2009 14:38 schreef Cuegirllie het volgende:dat mensen er ook nog serieus op ingaan
t is maar hoe serieus je het wilt noemen cuetjequote:Op maandag 23 maart 2009 14:38 schreef Cuegirllie het volgende:dat mensen er ook nog serieus op ingaan
quote:
Maar niet minder grappigquote:Op maandag 23 maart 2009 14:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
t is maar hoe serieus je het wilt noemen cuetje
ben jij zelf ook zo groot dan?quote:Op maandag 23 maart 2009 14:39 schreef Rauw. het volgende:
[..]
M'n vader zit in de security en werkt bij Defensie.
Nóg zo'n ding wat ik vanuit huis meegekregen heb, allemaal grote beren van kerels![]()
Relatie van een sportschooleigenaarquote:Op maandag 23 maart 2009 14:40 schreef S95Sedan het volgende:
* haalt sloopthamer *
Wat moet er kapot?
Zéér herkenbaar, geodriehoeken die gebruikt werden als werpsterrenquote:Op maandag 23 maart 2009 14:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Bij ons werden ze gebruikt als ninja sterren
Ik heb er nog een litteken van op mijn hand hehe.
quote:
Komt doordat vrouwen naaien minder lekker is vind ik.. denk ikquote:Op maandag 23 maart 2009 14:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik voel me genaaid ofzo...en het was niet eens lekker
Aub niet de SQL / Database server van Fok!quote:Op maandag 23 maart 2009 14:40 schreef S95Sedan het volgende:
* haalt sloopthamer *
Wat moet er kapot?
is het zooo niet!quote:Op maandag 23 maart 2009 14:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Komt doordat vrouwen naaien minder lekker is vind ik.. denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |