Das een goeiequote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:01 schreef Maanvis het volgende:
Het is sowieso een goed idee om de eerste paar dagen ze te vertellen dat ze iedere 24u 4 uur licht krijgen, en dan de werkelijke hoeveelheid licht 2,5 uur per 14 uur te laten zijn. Op deze manier geef je de gevangenen het idee dat er 25 dagen verstreken zijn, terwijl er eigenlijk pas 14 dagen verstreken zijn. Het mooiste zou zijn dat er na die 14 dagen een communicatiestop komt en dat de lichtroulatie hetzelfde blijft. Daardoor zullen de gevangenen het gevoel hebben dat het programma langer duurt dan orgineel gepland is. Dit zou je evt ook mede kunnen delen dmv een officiële luidsprekerboodschap.
Dat wordt dus gegarandeerd rellen na 14 dagen
En dan hebben de trouwe streamers 14 dagen voor Jan Lul streams aangeschaft.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:01 schreef Maanvis het volgende:
De eerste dagen komen we door met :quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En dan hebben de trouwe streamers 14 dagen voor Jan Lul streams aangeschaft.
Rellen moet vanaf de eerste dag. Ok, beetje provoceren bedoel ik.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:30 schreef existenz het volgende:
24/7 Frans Bauer, Jan Smit (toen hij jong was) en Marianne Weber draaien en 1 setje oordoppen neer hangen. Wie ze gebruikt is af en er wordt een nieuwe setje opgehangen. Net zolang tot er 1 over blijft
Maar om de vijf dagen moet iemand de bunker verlaten. Dus dan klopt dat weer niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:01 schreef Maanvis het volgende:
Het is sowieso een goed idee om de eerste paar dagen ze te vertellen dat ze iedere 24u 4 uur licht krijgen, en dan de werkelijke hoeveelheid licht 2,5 uur per 14 uur te laten zijn. Op deze manier geef je de gevangenen het idee dat er 25 dagen verstreken zijn, terwijl er eigenlijk pas 14 dagen verstreken zijn. Het mooiste zou zijn dat er na die 14 dagen een communicatiestop komt en dat de lichtroulatie hetzelfde blijft. Daardoor zullen de gevangenen het gevoel hebben dat het programma langer duurt dan orgineel gepland is. Dit zou je evt ook mede kunnen delen dmv een officiële luidsprekerboodschap.
Dat kan ook gewoonquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:37 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Maar om de vijf dagen moet iemand de bunker verlaten. Dus dan klopt dat weer niet.
Da's een goed idee.quote:Op donderdag 26 maart 2009 05:01 schreef NorthernStar het volgende:
Drie dagen op rantsoen.
Er is voor iedereen een pakket met eten en drinken.
Het eerste pakketje is echter vreselijk karig, water en droog brood, dat werk. De tweede zit iets meer in. De derde weer iets meer enz. Het laatste pakket is riant en zit vol met lekkers en extra's.
Wie als eerste pakt moet dus met heel weinig door zien te komen. Wie kan wachten tot anderen door de knieen gegaan zijn heeft een groter pakket.
Hoe lang is ieder bereid te wachten om een groter pakket te bemachtigen?
En er mag niet gedeeld worden natuurlijk.
Wheheh
Dat is inderdaad leuk voor 1 keer, de volgende keren gewoon allemaal een heel erg karig pakket en dan weer het scenario van dag 1 in willekeurige volgorde .quote:Op donderdag 26 maart 2009 05:01 schreef NorthernStar het volgende:
Drie dagen op rantsoen.
Er is voor iedereen een pakket met eten en drinken.
Het eerste pakketje is echter vreselijk karig, water en droog brood, dat werk. De tweede zit iets meer in. De derde weer iets meer enz. Het laatste pakket is riant en zit vol met lekkers en extra's.
Wie als eerste pakt moet dus met heel weinig door zien te komen. Wie kan wachten tot anderen door de knieen gegaan zijn heeft een groter pakket.
Hoe lang is ieder bereid te wachten om een groter pakket te bemachtigen?
En er mag niet gedeeld worden natuurlijk.
Wheheh
Voor jou en wie nog meer?quote:Op maandag 6 april 2009 12:26 schreef Maanvis het volgende:
ik heb nog geen antwoord gehad, en da's toch wel belangrijk aangezien het voor veel mensen gaat bepalen of ze streams gaan aanschaffen.
Een substantieel deel van de 50 'regenwormen en maden' stemmers in dit topiquequote:
Die hebben ook aangegeven alleen dan streams te kopen?quote:Op maandag 6 april 2009 12:57 schreef Maanvis het volgende:
Een substantieel deel van de 50 'regenwormen en maden' stemmers in dit topique
Ga er maar vanuit dat hoe schokkender het programma wordt, hoe meer streamers er zullen zijnquote:Op maandag 6 april 2009 13:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die hebben ook aangegeven alleen dan streams te kopen?
Die andere streamers zullen blijven kijken en blijven commentariëren hoe walgelijk het allemaal is, lijkt mequote:Op maandag 6 april 2009 13:05 schreef Copycat het volgende:
Dat vraag ik me dus serieus af. Dat extreme stoot tegelijk weer andere streamers af.
Weet ik niet. Enkel voor mezelf sprekend ben ik het niet met je eens. Ik hoef het iig niet te zien, ook niet om er vervolgens mijn walging over uit te spreken. Maar ik ben dan ook niet echt een hardcore streamer.quote:Op maandag 6 april 2009 13:07 schreef Maanvis het volgende:
Die andere streamers zullen blijven kijken en blijven commentariëren hoe walgelijk het allemaal is, lijkt me.
Zelfde met DGK. Hele topics vol met hoe walgelijk het allemaal niet is maar ondertussen wel allemaal 3,95 per maand aftikken.
Als men dat moet aanhoren zijn ze binnen 1 dag al de bunker uit gevluchtquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:30 schreef existenz het volgende:
24/7 Frans Bauer, Jan Smit (toen hij jong was) en Marianne Weber draaien en 1 setje oordoppen neer hangen. Wie ze gebruikt is af en er wordt een nieuwe setje opgehangen. Net zolang tot er 1 over blijft
quote:Op maandag 6 april 2009 21:28 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Als men dat moet aanhoren zijn ze binnen 1 dag al de bunker uit gevlucht![]()
Of kiezen tussen normaal eten en die zooi de hele dag aanhoren of maden en wormen eten en geen frans bauwer en co hoeven aan te horen![]()
wat zal dan de keuze zijn?
Is lekker dat je het allemaal verklapt. Nu ik dit weet is er geen kunst meer aanquote:Op vrijdag 17 april 2009 01:14 schreef Maanvis het volgende:
Beste bewoners. Over 2 uur zal er voor elke kale bewoner een boterham met pindakaas klaarliggen. Er ligt een tondeuse in de dagboekkamer. Veel succes!
(de volgende dag ligt er zonder nader bericht weer het aantal boterhammen dat gelijk is aan het aantal bewoners met een kaal hoofd. De bewoners moeten zelf uitvogelen dat ze allemaal kaal moeten zijn om het maximale aantal boterhammen te kunnen krijgen)
ja ja ....quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:19 schreef Sjaappie het volgende:
[..]
Is lekker dat je het allemaal verklapt. Nu ik dit weet is er geen kunst meer aan
quote:Op maandag 23 maart 2009 22:38 schreef Desii het volgende:
[..]
juist wel alcohol...... veel alcohol .. enorm veel alcohol
alcohol = ruzie, slap gelul, leedvermaak en met een beetje geluk streamlocks GEEN STREAMLOCKS
ja ja ...en dan de volgende dag niet meer weten of je nu bi van voor of achter bent ?quote:
Ook leuk!quote:Op woensdag 22 april 2009 00:56 schreef snetje het volgende:
[..]
ja ja ...en dan de volgende dag niet meer weten of je nu bi van voor of achter bent ?
doe dan maar een wietje op zijn tijd ....
Goed ideequote:Op donderdag 23 april 2009 10:04 schreef Stefan het volgende:
Hey Maanvis, als we ze nu dagelijks bruine bomen en uien voeren, dat gaat lekker stinken
Of dagelijks bewoners voor dilemma's stellen:quote:Op maandag 23 maart 2009 14:53 schreef Loedertje het volgende:Geen warm water Geen lichaamsverzorgingsproducten zoals shampoo, zeep ,deo, cremes e.d.
Dood ga je er absoluut niet van maar je krijgt toch echt wel een onbehagelijk gevoel in zo'n ruimte als je met een aantal mensen op een kluitje zit.
Even voor de goede orde: dat hoeft niet speciaal hetero-georiënteerde sex te zijn!quote:Op maandag 23 maart 2009 21:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is al eens gedaan, bij Big Brother 3.
Van mij hoeven er geen vernederende opdrachten te komen.
Laat het hutje mutje op elkaar zitten in een bunker z'n werk maar doen.
En het stel dat het eerst sex met elkaar heeft, krijgt een biefstuk en een fles wijn.
En hoelang ben jij nog van plan door te zaniken over uien?????quote:Op woensdag 29 april 2009 11:46 schreef Kaat38 het volgende:
En ik zeg: voor morgen alleen uien bestellen!![]()
Lijkt me leuk!! Altijd beter dan uien....................quote:Op woensdag 29 april 2009 19:03 schreef mooiiiiii het volgende:
Geblinddoekt hapjes proeven :
Oester
Gefrituurde krekel
Bloemblaadje
Wasabi
Stierenbal
Van te voren uit hun neus gepulkte bullenbak
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |