Die andere streamers zullen blijven kijken en blijven commentariėren hoe walgelijk het allemaal is, lijkt mequote:Op maandag 6 april 2009 13:05 schreef Copycat het volgende:
Dat vraag ik me dus serieus af. Dat extreme stoot tegelijk weer andere streamers af.
Weet ik niet. Enkel voor mezelf sprekend ben ik het niet met je eens. Ik hoef het iig niet te zien, ook niet om er vervolgens mijn walging over uit te spreken. Maar ik ben dan ook niet echt een hardcore streamer.quote:Op maandag 6 april 2009 13:07 schreef Maanvis het volgende:
Die andere streamers zullen blijven kijken en blijven commentariėren hoe walgelijk het allemaal is, lijkt me.
Zelfde met DGK. Hele topics vol met hoe walgelijk het allemaal niet is maar ondertussen wel allemaal 3,95 per maand aftikken.
Als men dat moet aanhoren zijn ze binnen 1 dag al de bunker uit gevluchtquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:30 schreef existenz het volgende:
24/7 Frans Bauer, Jan Smit (toen hij jong was) en Marianne Weber draaien en 1 setje oordoppen neer hangen. Wie ze gebruikt is af en er wordt een nieuwe setje opgehangen. Net zolang tot er 1 over blijft
quote:Op maandag 6 april 2009 21:28 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Als men dat moet aanhoren zijn ze binnen 1 dag al de bunker uit gevlucht![]()
Of kiezen tussen normaal eten en die zooi de hele dag aanhoren of maden en wormen eten en geen frans bauwer en co hoeven aan te horen![]()
wat zal dan de keuze zijn?
Is lekker dat je het allemaal verklapt. Nu ik dit weet is er geen kunst meer aanquote:Op vrijdag 17 april 2009 01:14 schreef Maanvis het volgende:
Beste bewoners. Over 2 uur zal er voor elke kale bewoner een boterham met pindakaas klaarliggen. Er ligt een tondeuse in de dagboekkamer. Veel succes!
(de volgende dag ligt er zonder nader bericht weer het aantal boterhammen dat gelijk is aan het aantal bewoners met een kaal hoofd. De bewoners moeten zelf uitvogelen dat ze allemaal kaal moeten zijn om het maximale aantal boterhammen te kunnen krijgen)
ja ja ....quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:19 schreef Sjaappie het volgende:
[..]
Is lekker dat je het allemaal verklapt. Nu ik dit weet is er geen kunst meer aan
quote:Op maandag 23 maart 2009 22:38 schreef Desii het volgende:
[..]
juist wel alcohol...... veel alcohol .. enorm veel alcohol
alcohol = ruzie, slap gelul, leedvermaak en met een beetje geluk streamlocks GEEN STREAMLOCKS
ja ja ...en dan de volgende dag niet meer weten of je nu bi van voor of achter bent ?quote:
Ook leuk!quote:Op woensdag 22 april 2009 00:56 schreef snetje het volgende:
[..]
ja ja ...en dan de volgende dag niet meer weten of je nu bi van voor of achter bent ?
doe dan maar een wietje op zijn tijd ....
Goed ideequote:Op donderdag 23 april 2009 10:04 schreef Stefan het volgende:
Hey Maanvis, als we ze nu dagelijks bruine bomen en uien voeren, dat gaat lekker stinken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |