En de wc verbieden.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:52 schreef Gert het volgende:
Ik vind dat niet mogen roken wel wat minder!
Bart: gewoon laten paffen in dat hol. Da's heerlijk irritant!![]()
Opdracht: allemaal een week lang bruine bonen en erwtensoep eten.
* Maanvis schrijft op boodschappenlijstje: 10 sloffen sigaretten en een paar aanstekers. Eens kijken wie het volhoudt om niet te rokenquote:Op maandag 23 maart 2009 13:52 schreef Gert het volgende:
Ik vind dat niet mogen roken wel wat minder!
gewoon laten paffen in dat hol. Da's heerlijk irritant!![]()
Duh, ze moeten er wel wat voor doen!quote:Op maandag 23 maart 2009 15:00 schreef Misstique het volgende:
Wat een stel sadisten zijn jullie zeg..
Dat lok je met zo'n programma's wel uit.quote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 14:06 schreef Aardwetenschapper het volgende:
eerst doortrekken dan afvegen, dan behoeften.
Tja, ik ben een watje wat dat betreft en heb nu al medelijden met de kandidaten.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Duh, ze moeten er wel wat voor doen!
Dan blijf jij dus lekker weg van de opdrachtensubmit!quote:Op maandag 23 maart 2009 15:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Tja, ik ben een watje wat dat betreft en heb nu al medelijden met de kandidaten..
NEE, Ze krijgen Regenwormen en Maden!quote:Op maandag 23 maart 2009 15:20 schreef Misstique het volgende:
Als ik ze chocola en koekjes wil geven, bepaal ik dat zelf wel..
Het is geen fearfactoryquote:Op maandag 23 maart 2009 15:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
NEE, Ze krijgen Regenwormen en Maden!
Nee.. Het is fearfactory, in het donker, onder de grond!quote:
Tering heequote:Op maandag 23 maart 2009 20:56 schreef Pwoekie het volgende:
ze een paar dagen geen eten geven en dan aan het plafond een plexiglas/ijzeren kist ophangen met voedsel met een klein lampje erin zodat ze het kunnen zien en ruiken.
het hang zo hoog dat ze er niet normaal bij kunnen en de kist zit zo vast met ijzeren kettingen dat je een zaag nodig hebt om het los te maken.
de ene groep geef je een ladder, de andere groep een zaag.
enige regel is dat de groep die daadwerkelijk de kist grijpt (dus gereedschap van de ander leent het mag opeten)![]()
of een paar van de deelnemers elke superluxe laten eten en drinken met licht erbij en de anderen ranzig voer geven terwijl ze toekijken hoe de rest iets lekkers eet
Geniaalquote:Op maandag 23 maart 2009 14:04 schreef Maanvis het volgende:
"Beste bewoners. Wij, de kijkers op FOK.nl, hebben ontdekt dat 1 van jullie in het verleden is veroordeeld en heeft vastgezeten voor een roofmoord incl. verkrachting. Probeer dmv een groepsgesprek te achterhalen wie dit is. De winnaar krijgt zus en zo privileges"
Natuurlijk is er geen winnaar want er is geen veroordeelde aanwezig in de bunker. Dat is nou juist het leuke!
Dat is al eens gedaan, bij Big Brother 3.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:56 schreef Pwoekie het volgende:
of een paar van de deelnemers elke superluxe laten eten en drinken met licht erbij en de anderen ranzig voer geven terwijl ze toekijken hoe de rest iets lekkers eet
Ja iid .. maar ik hou het wel bij de SC .. Ik vind dat manipuleren via mijn toesenbord best engquote:Op maandag 23 maart 2009 21:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is al eens gedaan, bij Big Brother 3.
Van mij hoeven er geen vernederende opdrachten te komen.
Laat het hutje mutje op elkaar zitten in een bunker z'n werk maar doen.
En het stel dat het eerst sex met elkaar heeft, krijgt een biefstuk en een fles wijn.
Dat dusquote:Op maandag 23 maart 2009 21:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Van mij hoeven er geen vernederende opdrachten te komen.
Laat het hutje mutje op elkaar zitten in een bunker z'n werk maar doen.
En het stel dat het eerst sex met elkaar heeft, krijgt een biefstuk en een fles wijn.
Dat zeg ik.... Zolang we maar verlost blijven van "scripts"....quote:Op maandag 23 maart 2009 22:11 schreef Maanvis het volgende:
Het concept is dat je opdrachten en boodschappenlijsjtes kunt maken, niet dat alleen de bunker z'n werk doet natürlich
Maar als "de kijker" opdrachten kan maken dan blijft dat denk ik wat neutraler dan wanneer een redactie een bepaalde kant op wil. Hoop ik danquote:Op maandag 23 maart 2009 22:11 schreef Maanvis het volgende:
Het concept is dat je opdrachten en boodschappenlijsjtes kunt maken, niet dat alleen de bunker z'n werk doet natürlich
Wij maken het script.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:12 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dat zeg ik.... Zolang we maar verlost blijven van "scripts"....
Als wij een bepaalde kant uit willen (bijv. alleen wormen en maden eten) dan gebeurt dat. We zijnj niet verplicht om neutraal te zijnquote:Op maandag 23 maart 2009 22:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar als "de kijker" opdrachten kan maken dan blijft dat denk ik wat neutraler dan wanneer een redactie een bepaalde kant op wil. Hoop ik dan
Nee klopt, maar "wij" willen niet allemaal dezelfde kant opquote:Op maandag 23 maart 2009 22:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als wij een bepaalde kant uit willen (bijv. alleen wormen en maden eten) dan gebeurt dat. We zijnj niet verplicht om neutraal te zijn.
Het grootste deel is toch voor de wormen en maden aanpak zoals je in m'n poll kunt zien. Dus die kant gaat het op. Immers heeft het wormen en maden kamp dan de meeste stempunten.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee klopt, maar "wij" willen niet allemaal dezelfde kant op
juist wel alcohol...... veel alcohol .. enorm veel alcoholquote:Op maandag 23 maart 2009 13:59 schreef Maanvis het volgende:
Zullen we trouwens bij deze afspreken dat we de opdrachten en boodschappenlijstjes zo erg mogelijk maken? Het is absoluut niet leuk voor het programma als we de mensen in de bunker gaan verwennen.
Ze moeten echt gek worden in de bunker en ze de boodschappenlijstjes moeten zodanig samengesteld worden dat ze er aan onderdoor gaan.
Geen alcohol maar wel iedere dag een fles spiritus bij de boodschappen doen.
Iedere dag alleen maar vlees als er vegetariërs zitten.
"Appelsap" leveren en niet die van appelsientje, voor de rest is er niets te drinken in de bunker..
Je poll is idd meer dan duidelijk.... dan is het maar net welk "fan-kamp" bereid is het meest in hun aanpak te investeren....quote:Op maandag 23 maart 2009 22:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het grootste deel is toch voor de wormen en maden aanpak zoals je in m'n poll kunt zien. Dus die kant gaat het op. Immers heeft het wormen en maden kamp dan de meeste stempunten.
Maargoed, even mbt die ex-marinier. Die heeft vast survival training gehad. Dus wellicht kunnen we wat ratten loslaten en dan een hele week niets eten geven. Dan moet die ex-marinier ratten vangen, fileren en frituren zodat de rest voedsel heeft.
ooit de film das expirement gezien?quote:Op maandag 23 maart 2009 20:56 schreef Pwoekie het volgende:
ze een paar dagen geen eten geven en dan aan het plafond een plexiglas/ijzeren kist ophangen met voedsel met een klein lampje erin zodat ze het kunnen zien en ruiken.
het hang zo hoog dat ze er niet normaal bij kunnen en de kist zit zo vast met ijzeren kettingen dat je een zaag nodig hebt om het los te maken.
de ene groep geef je een ladder, de andere groep een zaag.
enige regel is dat de groep die daadwerkelijk de kist grijpt (dus gereedschap van de ander leent het mag opeten)![]()
Nee?quote:Op maandag 23 maart 2009 23:42 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ooit de film das expirement gezien
als ze maar beloven die streamlocks eruit te laten ,anders is het echt een kutprogrammaquote:Op maandag 23 maart 2009 22:38 schreef Desii het volgende:
[..]
juist wel alcohol...... veel alcohol .. enorm veel alcohol
alcohol = ruzie, slap gelul, leedvermaak en met een beetje geluk streamlocks
omdat anders meteen 3000 mensen gingen bellen/mailen/etc. dat die of die eruit moest!quote:Op maandag 23 maart 2009 23:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als ze maar beloven die streamlocks eruit te laten ,anders is het echt een kutprogramma
het leukste van DGK waren de ruzie's maar je kreeg nooit iets te zien wat het gelijk kut maakte
Dan maak je toch een 0900-klachtenlijn. Mag je voor 70 eurocent per minuut De bunkerversie van Brian op de electrische stoel wensen.quote:Op maandag 23 maart 2009 23:51 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
omdat anders meteen 3000 mensen gingen bellen/mailen/etc. dat die of die eruit moest!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |