Ik zag laatst bij dat psychologische programma op TV. Hart en ziel ofzo? Op donderdag komt het altijd.quote:Op maandag 23 maart 2009 18:29 schreef mysterieblonde het volgende:
Neej, ik hou niet meer van hem...enne ja...zn hele familie uitmoorden is eigenlijk wel een goed idee...dat ik er zelf niet aan gedacht had. ik wordt een beetje moe van de meeste reacties.... Okee, ik snap nu wel dat niemand het met me eens is. Ik vind dat er niks mis is met wraak. hij heeft me pijn gedaan en dan krijgtie dat terug.Het is heus niet zo dat ik voor altijd zn leven zuur wil maken....Je gaat mij niet vertellen dat als jullie een keer onrecht is aangedaan, dat je nooit denkt aan wraak. Als je geslagen wordt sla je toch ook terug?
En 5 minuten terug zei je nog dat je zielsveel van hem hield? Je bent wel erg veranderlijk hè...quote:
Zoek als je 4 jaartjes ouder bent eens het woord drogreden op in het woordenboek.quote:Je gaat mij niet vertellen dat als jullie een keer onrecht is aangedaan, dat je nooit denkt aan wraak. Als je geslagen wordt sla je toch ook terug?
nuff saidquote:Op maandag 23 maart 2009 18:29 schreef mysterieblonde het volgende:
Neej, ik hou niet meer van hem...enne ja...zn hele familie uitmoorden is eigenlijk wel een goed idee...dat ik er zelf niet aan gedacht had. ik wordt een beetje moe van de meeste reacties.... Okee, ik snap nu wel dat niemand het met me eens is. Ik vind dat er niks mis is met wraak. hij heeft me pijn gedaan en dan krijgtie dat terug.Het is heus niet zo dat ik voor altijd zn leven zuur wil maken....Je gaat mij niet vertellen dat als jullie een keer onrecht is aangedaan, dat je nooit denkt aan wraak. Als je geslagen wordt sla je toch ook terug?
Uhuhquote:Op maandag 23 maart 2009 20:56 schreef Maverick_tfd het volgende:
Gevalletje borderline dacht ik zo...
Als het een bad guy, waarom ging je er dan mee?quote:Op maandag 23 maart 2009 23:28 schreef mysterieblonde het volgende:
Sow...nu heb ik ook al borderline??? Jullie praten mensen vanalles aan....
Ik zal nog 1 keer zeggen dat ik mentaal wel in orde ben... Toen ik het topic startte...was het nog geen dag geleden dat ik m geloosd heb...en der was een post van iemand die zei dat wraak op de korte termijn wel voldoening geeft...Dat verklaart dus waarom mensen aan het begin wraak willen nemen. Maar na een tijdje inzien dat het geen zin heeft...vanmorgen was ik kwaad en wilde ik niks liever dan hem laten boeten...Nu is de kwaadheid minder en voel ik weer meer verdriet. Morgen zal het me weer wat minder interesseren.
Maar jullie doen net alsof t allemaal mijn eigen schuld is en dat ik psychisch gestoord ben. Terwijl ik de gene was die wel in staat was een relatie te hebben. ik snap niet dat jullie mij afzeiken terwijl hij de bad guy is...
en zeggen, iemand zn nummer op internet zetten daar krijg je later wel spijt van, zoiets doe je niet.... Dat denk ik niet...hij heeft het tenslotte verdiend...
weet je wat het is, waarschijnlijk is hij vreemdgegaan, omdat je net zijn moeder leek, alles voor hem maar willen bepalen, het is nu je ex vriend, zoek een vriend op die beter voor je is, des te sneller vergeet je hem.quote:Op maandag 23 maart 2009 23:52 schreef mysterieblonde het volgende:
omdat ik niet wist datie dit ging doen??? zucht....
Nee gut meid die lijn ben je nog niet over!quote:Op maandag 23 maart 2009 11:52 schreef mysterieblonde het volgende:
mja, ik heb wat dingen opgezocht over wraak. maar ik wil dus niet zijn spullen gaan slopen. Dat is kinderachtig....
Troostbeurtje?quote:Op maandag 23 maart 2009 23:28 schreef mysterieblonde het volgende:
Sow...nu heb ik ook al borderline??? Jullie praten mensen vanalles aan....
Ik zal nog 1 keer zeggen dat ik mentaal wel in orde ben... Toen ik het topic startte...was het nog geen dag geleden dat ik m geloosd heb...en der was een post van iemand die zei dat wraak op de korte termijn wel voldoening geeft...Dat verklaart dus waarom mensen aan het begin wraak willen nemen. Maar na een tijdje inzien dat het geen zin heeft...vanmorgen was ik kwaad en wilde ik niks liever dan hem laten boeten...Nu is de kwaadheid minder en voel ik weer meer verdriet. Morgen zal het me weer wat minder interesseren.
Maar jullie doen net alsof t allemaal mijn eigen schuld is en dat ik psychisch gestoord ben. Terwijl ik de gene was die wel in staat was een relatie te hebben. ik snap niet dat jullie mij afzeiken terwijl hij de bad guy is...
en zeggen, iemand zn nummer op internet zetten daar krijg je later wel spijt van, zoiets doe je niet.... Dat denk ik niet...hij heeft het tenslotte verdiend...
quote:Op maandag 23 maart 2009 23:52 schreef mysterieblonde het volgende:
omdat ik niet wist datie dit ging doen??? zucht....
quote:Op maandag 23 maart 2009 12:04 schreef mysterieblonde het volgende:
OKeej...ik had geen positieve reacties verwacht....maar dit![]()
Mja, hij is al eerder vreemdgegaan en ik hoorde het ook van mijn eigen vrienden...Dus het is wel 95% zeker.... En ik wilde er in eerste instantie over praten...maar hij hing gelijk op. nouw dan weet ik genoeg...
Nja, jammer inderdaad dat t nummer gelijk weg is....hij verdient 300x erger dan wat ik hem nu aandoe.
mja, doe inderdaad maar een slotje erop...
jij bent wel van de jonge dingetjes hequote:Op maandag 23 maart 2009 12:19 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ik ben de belichaming van wraak TS. Zal ik je kontje eens lekker verwennen?
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:44 schreef Soohr het volgende:
[..]
jij bent wel van de jonge dingetjes he
Wheheh was hij ook niet die gast die dat meisje van 17 kon palen wat een vriendin was van zijn zusje ofzo? Whehehe, in dat topic zat ie te vertellen dat ie ernstig twijfelde over dat meisje van 17 en hier komt ie tof lullenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:44 schreef Soohr het volgende:
[..]
jij bent wel van de jonge dingetjes he
*proest*quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:52 schreef mysterieblonde het volgende:
Goed idee ronnie....wanneer?
enne...bloodstain, ja dat had ik me ook al bedacht...t viel me nog mee dat niemand anders dat bedacht had. maar kheb al gemerkt dat de meesten hier niet al te intelligent zijn.
Jij luistert echt alleen naar het 'advies' wat jou aanstaat. Open dan geen topic hier.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:52 schreef mysterieblonde het volgende:
enne...bloodstain, ja dat had ik me ook al bedacht...t viel me nog mee dat niemand anders dat bedacht had. maar kheb al gemerkt dat de meesten hier niet al te intelligent zijn.
Of we laten je graag in die kuil vallen die je voor je ex-vriendje hebt gegraven.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:52 schreef mysterieblonde het volgende:
Dacht je echt hier serieuze antwoorden te krijgenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:52 schreef mysterieblonde het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |