Maar dat kan hier helemaal niet gebeuren. Want er is hier immers een enorm tekort aan woningen!!!quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:27 schreef capricia het volgende:
Hoop dat het hier niet zo wordt. Daar schiet niemand wat mee op.
Twee families heel erg blijquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:59 schreef Devz het volgende:
Vandaag huis gekocht!![]()
Vraagprijs was 195k, tot een akkoord gekomen voor 182k plus een hoop extra's uit het huis die we erbij krijgen.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:59 schreef Devz het volgende:
Vraagprijs was 195k, tot een akkoord gekomen voor 182k plus een hoop extra's uit het huis die we erbij krijgen.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:59 schreef Devz het volgende:
Feliquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:59 schreef Devz het volgende:
Dito.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:36 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad ook nooit de logica ingezien van blij zijn als je huis in prijs stijgt.
Ik herkende het ook zonder dat je het erbij had gezet dankzij The Wire #2 :All the pieces matterquote:
Thanks allemaalquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:48 schreef capricia het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Wat voor hyp ga je nemen? Weet je dat al?
Even los van de investeringen in het huis, de inflatie en de waardevermeerdering door de afgeronde voorzieningen en het goeduitpakken van de wijk is het inderdaad een te hoge stijging. Daarom loopt de markt ook spaak. Het plafond was kwijt en dus deden de makelaars maar wat want er was wel een gek.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:50 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
In minder dan 5 jaar meer dan 62% in prijs gestegen... Kan iemand hier dat nog verdedigen als een "normale prijsstijging"?
Gefeliciteerd! Enne kies voor banksparen!quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:07 schreef Devz het volgende:
[..]
Thanks allemaal
Ik ga voor een spaarhypotheek, heb ook nog een deel eigen vermogen dat ik erin steek. Moeten nog wel wat dingen geregeld worden, maar dat lijkt allemaal goed te gaan komen.
Als alles goed gaat is eind juni de overdracht
Jij staat zeker bekend om je briljante keuzes?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:07 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Enne kies voor banksparen!
Niet meer of minder dan jij - of dan ik - of dan weet ik wie in dit topicquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:52 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Jij staat zeker bekend om je briljante keuzes?
Leuk dat je even antwoord geeft, maar ik vroeg jou niks.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:55 schreef Doc het volgende:
[..]
Niet meer of minder dan jij - of dan ik - of dan weet ik wie in dit topic
O ja joh? Ik zag een vraag op het forum staan en het lijkt me dat iedereen die kan beantwoorden. Als-ie alleen voor sjabba is moet je maar een PM naar 'm sturen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:01 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Leuk dat je even antwoord geeft, maar ik vroeg jou niks.
In dit geval bijna 500 huizen er weer bij in 1 dagquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:00 schreef henkway het volgende:
Zoek in 186.615 koopwoningen
weer 1000 meer dan drie dagen terug and counting
Het zijn er nu al 187.143.quote:Op donderdag 26 maart 2009 07:35 schreef xenobinol het volgende:
Vanmorgen vond ik een hele dikke regionale krant op de deurmat. Puilt letterlijk uit van de advertenties van makelaars![]()
In Lelystad kan je zelfs al hoekwoningen kopen voor rond de 90k, nog even en de vrije val begint![]()
Doe even de funda check: "Zoek in 187.136 koopwoningen"
187.136 mensen die ontevreden zijn over hun huidige koopdoos![]()
[..]
In dit geval bijna 500 huizen er weer bij in 1 dag![]()
Iedereen wil zijn huis nu nog even cashen omdat ze weten dat het gaat neerkomen als een baksteen, centjes op de bank en dat later voor een appel en een ei, iets moois terugkopen. Ben benieuwd wie dat nog gaat lukken.
Jij hebt er wel een handje van steeds persoonlijk te worden omdat je wat het onderwerp betreft je er niet uhit kan lullen. Als je een probleem met mij hebt ben je van harte welkom hier bij mij tuis. Als je het niet eens bent met mijn opmerking dan kan je gewoon onderbouwd daarop reageren.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:52 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Jij staat zeker bekend om je briljante keuzes?
90k voor een hoekwoning? Zit daar dan niet een soort terugkooprestrictie aan?quote:Op donderdag 26 maart 2009 07:35 schreef xenobinol het volgende:
Vanmorgen vond ik een hele dikke regionale krant op de deurmat. Puilt letterlijk uit van de advertenties van makelaars![]()
In Lelystad kan je zelfs al hoekwoningen kopen voor rond de 90k, nog even en de vrije val begint![]()
Doe even de funda check: "Zoek in 187.136 koopwoningen"
187.136 mensen die ontevreden zijn over hun huidige koopdoos![]()
[..]
In dit geval bijna 500 huizen er weer bij in 1 dag![]()
Iedereen wil zijn huis nu nog even cashen omdat ze weten dat het gaat neerkomen als een baksteen, centjes op de bank en dat later voor een appel en een ei, iets moois terugkopen. Ben benieuwd wie dat nog gaat lukken.
BWAHAHAHAquote:Op donderdag 26 maart 2009 08:02 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Jij hebt er wel een handje van steeds persoonlijk te worden omdat je wat het onderwerp betreft je er niet uhit kan lullen.
Prima hoor. Wat is je adres?quote:Als je een probleem met mij hebt ben je van harte welkom hier bij mij tuis.
Die link die je post was een reactie op een persoonlijke opmerking van jou. Klik op je eigen link en kijk 1 post erboven,quote:Op donderdag 26 maart 2009 08:12 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
BWAHAHAHAik hoef me nergens uit te lullen. Mijn voorspellingen komen uit "as we speak". Maar blijf lekker geloven dat het allemaal wel goedkomt.
Overigens ben jij zelf degene die keer op keer op de persoonlijke toer gaat, niet ik. Ik snap best dat het vervelend is dat je bezit momenteel elke dag minder waard wordt, maar accepteer dat verlies gewoon als een vent.
[..]
Prima hoor. Wat is je adres?
Oh wacht dat adres staat hier geloof ik al ergens. Je hebt meen ik ooit eens een funda-linkje gepost van je te koop staande huis.
Nee sukkel. Die "persoonlijke opmerking" was niet meer dan een vraag uit interesse. De vraag of je toevallig op dit moment een huis te koop had staan.quote:Op donderdag 26 maart 2009 08:18 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Die link die je post was een reactie op een persoonlijke opmerking van jou.
Zolang het maar niet in Middelburg is, want dat vind ik te ver weg. En de rest van Nederland blijkbaar ook, want in Zeeland kelderen de prijzen momenteel het hardst.quote:Ik zal je mijn adres even PMen, gaan we kijken of jij een echte vent bent en hier even komt buurten.
Dus je gaat nu schelden, zozo wat een held.. De opmerking was geen vraag uit interesse maar en suggestieve, geef gewoon toe. Een vraag begeint niet met het woord zeker....quote:Op donderdag 26 maart 2009 08:21 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee sukkel. Die "persoonlijke opmerking" was niet meer dan een vraag uit interesse. De vraag of je toevallig op dit moment een huis te koop had staan.
Maar goed, zoals ik vlak daarna al vaststelde, raakte ik daarmee blijkbaar een gevoelige snaar.
[..]
Zolang het maar niet in Middelburg is, want dat vind ik te ver weg. En de rest van Nederland blijkbaar ook, want in Zeeland kelderen de prijzen momenteel het hardst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |