Nee, maar ik kan in een onbewaakt ogenblik m'n zelfcontrole verliezenquote:Op maandag 23 maart 2009 00:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ben je van plan banbare handelingen te ondernemen?
De controle van je blaas ?quote:Op maandag 23 maart 2009 00:23 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan in een onbewaakt ogenblik m'n zelfcontrole verliezen
want soms duurt het wel 5secondenquote:Op maandag 23 maart 2009 00:24 schreef Zotheid het volgende:
Het is toch wel vervelend dat je bij tinypic niet kan zien hoever de upload gevorderd is.
Dat nummer heeft een geweldige tekst!quote:Op maandag 23 maart 2009 00:23 schreef Devvie het volgende:
zat een man die het tot gisteren nooit won
hij gaat toch automatisch naar de page als ie geladen is? of doe je een monsterpic uppen?quote:Op maandag 23 maart 2009 00:24 schreef Zotheid het volgende:
Het is toch wel vervelend dat je bij tinypic niet kan zien hoever de upload gevorderd is.
Die inderdaadquote:Op maandag 23 maart 2009 00:25 schreef remlof het volgende:
Op een terras ergens in Frankrijk in de zon
Zit een man die het tot gisteren nooit won
Maar zijn auto vloog hier vlakbij uit de bocht
Zonder hem, zonder Herman,
Want die had hem net verkocht
Herman in de zon op het terras
Leest in 't AD dat 'ie niet meer in leven was
Zijn auto was volledig afgebrand
En die man die hem gekocht had,
Stond onder zijn naam in de krant
O, o, o,
Even rustig ademhalen
Het lijkt alsof het regent als altijd
Maar het regent zonnestralen
Nog geen week terug, in een park in Amsterdam
Had hij zijn leven overzien en schrok zich lam
Hij was een man wiens leven nu al was bepaald
En van al zijn jongensdromen
Was alleen het oud worden gehaald
Op een bankje in het park kwam het besluit
Noem het dapper, noem het vluchten maar ik knijp er tussenuit
Nu een week geleden en hier zat hij dan maar weer
Met meer vrijheid dan hem lief was en nu wist hij het niet meer
Herman leest wel honderd keer de krant
Het staat er echt, pagina achttien, zwartomrand
Hield 'ie vroeger al zijn meningen
En al zijn dromen stil
Nu was 'ie niks niet niemand nergens meer
Kan dus gaan waar 'ie maar wil
Herman rekent af en staat dan op
Hij heeft eindelijk de wind weer in zijn kop
'Ik heb een tweede kans gekregen
En da's meer dan ik verdien
Maar als dit het is, is dit het
En we zullen het wel zien'
Niet met bestanden van ruim 2 mb.quote:
Nee, spasticiteit.quote:
Ja en ja. Soms loopt hij weleens halverwege vast en blijft hij laden. Hij is nu nog steeds bezig.quote:Op maandag 23 maart 2009 00:25 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hij gaat toch automatisch naar de page als ie geladen is? of doe je een monsterpic uppen?
Tot 20 Mb/s download, 1024 Kb/s uploadquote:Op maandag 23 maart 2009 00:26 schreef Devvie het volgende:
[..]
zotheid heeft pauperinternet!@@1!221!
doe hem opnieuw..quote:Op maandag 23 maart 2009 00:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja en ja. Soms loopt hij weleens halverwege vast en blijft hij laden. Hij is nu nog steeds bezig.
upc gaat tot 120mbitquote:Op maandag 23 maart 2009 00:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Tot 20 Mb/s download, 1024 Kb/s upload
quote:Op maandag 23 maart 2009 00:27 schreef Hoogstaande het volgende:
Maar mensen, ik ga nog even voetbal kijken en dan slapen
Ik wens jullie allen een prettige nachtrust
Slaap lekkerquote:Op maandag 23 maart 2009 00:27 schreef Hoogstaande het volgende:
Maar mensen, ik ga nog even voetbal kijken en dan slapen
Ik wens jullie allen een prettige nachtrust
Volgens mij wil m'n pa dat.quote:Op maandag 23 maart 2009 00:28 schreef Devvie het volgende:
http://www.internetwaanzi(...)mbit-internet-80,50/
80eu per maand
die pic is niet scherp jongeman!quote:Op maandag 23 maart 2009 00:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Volgens mij wil m'n pa dat.
En dat terwijl hij nooit download oid.
En voor Remlof:
http://i42.tinypic.com/20shbgl.jpg
Om te laten zien dat het prima mogelijk is om bewegend te fotograferen.
Sorry.quote:
gezicht van die jongen is ook niet 100% scherp hoorquote:Op maandag 23 maart 2009 00:32 schreef remlof het volgende:
[..]
De voorgrond wel en daar gaat het om
Hoi Devvie, trouwens.
Die is tof om te gitaren.quote:Op maandag 23 maart 2009 00:25 schreef remlof het volgende:
Op een terras ergens in Frankrijk in de zon
Zit een man die het tot gisteren nooit won
Maar zijn auto vloog hier vlakbij uit de bocht
Zonder hem, zonder Herman,
Want die had hem net verkocht
Herman in de zon op het terras
Leest in 't AD dat 'ie niet meer in leven was
Zijn auto was volledig afgebrand
En die man die hem gekocht had,
Stond onder zijn naam in de krant
O, o, o,
Even rustig ademhalen
Het lijkt alsof het regent als altijd
Maar het regent zonnestralen
Nog geen week terug, in een park in Amsterdam
Had hij zijn leven overzien en schrok zich lam
Hij was een man wiens leven nu al was bepaald
En van al zijn jongensdromen
Was alleen het oud worden gehaald
Op een bankje in het park kwam het besluit
Noem het dapper, noem het vluchten maar ik knijp er tussenuit
Nu een week geleden en hier zat hij dan maar weer
Met meer vrijheid dan hem lief was en nu wist hij het niet meer
Herman leest wel honderd keer de krant
Het staat er echt, pagina achttien, zwartomrand
Hield 'ie vroeger al zijn meningen
En al zijn dromen stil
Nu was 'ie niks niet niemand nergens meer
Kan dus gaan waar 'ie maar wil
Herman rekent af en staat dan op
Hij heeft eindelijk de wind weer in zijn kop
'Ik heb een tweede kans gekregen
En da's meer dan ik verdien
Maar als dit het is, is dit het
En we zullen het wel zien'
Je hebt Parkinson ?quote:
Klopt, maar een beetje bewegingsonscherpte kan wel.quote:Op maandag 23 maart 2009 00:33 schreef Devvie het volgende:
[..]
gezicht van die jongen is ook niet 100% scherp hoor
Prima, wanneer?quote:
Omdat je via junet.se bent ingelogd?quote:Op maandag 23 maart 2009 00:33 schreef Hetiszover het volgende:
Waarom krijg ik zulke advertenties![]()
[ afbeelding ]
Ik woon ook in Zwedenquote:
Gelukkig nietquote:
Als ik geld heb..quote:Op maandag 23 maart 2009 00:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Klopt, maar een beetje bewegingsonscherpte kan wel.
[..]
Prima, wanneer?
Voor jouw dertigste zijn we allemaal millionair als de crisis zo doorgaat. Kost een biertje alleen 10.000 euroquote:Op maandag 23 maart 2009 00:42 schreef Devvie het volgende:
[..]
Voor mijn 30ste ben ik miljonair, dus voor 2019ofwel, rond 2020
Gewoon een knopje onder je usericon hoorquote:Op maandag 23 maart 2009 00:40 schreef Devvie het volgende:
[..]
zie hem pimpen met zijn ip/provider achterhaalprogramma..
screenshotquote:Op maandag 23 maart 2009 00:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Gewoon een knopje onder je usericon hoor
Niet zo negatief doen, door die gedachte wordt het alleen maar erger..quote:Op maandag 23 maart 2009 00:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Voor jouw dertigste zijn we allemaal millionair als de crisis zo doorgaat. Kost een biertje alleen 10.000 euro
*ook wil hebben*quote:Op maandag 23 maart 2009 00:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Gewoon een knopje onder je usericon hoor
DIE MAN KAN ZWEVEN!!!!quote:Op maandag 23 maart 2009 00:50 schreef Zotheid het volgende:
http://i44.tinypic.com/2rhb2tu.jpg
Deze is beter Devvie!
3,3 mb!
Wat doet dat msnpoppetje?quote:
Vetquote:
Wat doet topic aankondigen?quote:
Volgens mij werkt dat niet als je achter een proxy zit.quote:
en dat blaadje met een groen vinkje?quote:
3x zo weinig als jij er hebt, dusquote:
Nee, ik heb er 3x zo veelquote:Op maandag 23 maart 2009 00:59 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
3x zo weinig als jij er hebt, dus
Forecastfox.quote:Op maandag 23 maart 2009 00:56 schreef Hetiszover het volgende:
Hoe heet die add-on met die weersvoorspelling die jij hebt remlof?
een halvequote:Op maandag 23 maart 2009 00:59 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Die man loopt nog een marathon op zijn leeftijd.
Maar dat vergelijkt alleen ipadressen toch?quote:
Die zet een topic bovenaan http://forum.fok.nl/index/forumindexquote:Op maandag 23 maart 2009 00:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat doet topic aankondigen?
[Insert DeeDee: Ooooooooh, what does this button do?]
Daarmee kom je in de userdamin van de user, kan je de rechten en het profiel veranderen.quote:Op maandag 23 maart 2009 00:58 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en dat blaadje met een groen vinkje?
O ja, stom!quote:Op maandag 23 maart 2009 00:59 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
een halvemaar dan nog... ik doe t m niet na
je gebruikt nog de oude layout dusquote:Op maandag 23 maart 2009 01:00 schreef Hetiszover het volgende:
Wat doet dat rode quote knopje trouwens?
Thanks voor de addon btw.
Jij kan mijn profiel veranderen?quote:Op maandag 23 maart 2009 01:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Die zet een topic bovenaan http://forum.fok.nl/index/forumindex
[..]
Daarmee kom je in de userdamin van de user, kan je de rechten en het profiel veranderen.
Met die nieuwe heb ik hem nog steeds nietquote:Op maandag 23 maart 2009 01:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je gebruikt nog de oude layout dusdie zet een quote gelijk onderaan, dus kan je er meerdere quoten
dat kon in de oude layout toch ook al? je moest het alleen aanvinden in je opties..quote:Op maandag 23 maart 2009 01:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je gebruikt nog de oude layout dusdie zet een quote gelijk onderaan, dus kan je er meerdere quoten
quote:Op maandag 23 maart 2009 01:05 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Met die nieuwe heb ik hem nog steeds niet
Precies, je moet hem aanvinken, dan staat hij er gewoon bij.quote:Op maandag 23 maart 2009 01:05 schreef Devvie het volgende:
[..]
dat kon in de oude layout toch ook al? je moest het alleen aanvinden in je opties..
Weet je BAAS_der_KLB_SC nog?quote:Op maandag 23 maart 2009 01:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jij kan mijn profiel veranderen?
Dus je kan van mij een oude viezerik van 49 maken?
Eigenlijk wel logisch natuurlijk.
Een eendquote:Op maandag 23 maart 2009 01:08 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe heet zo'n beest eigenlijk?
quote:Op maandag 23 maart 2009 01:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Weet je BAAS_der_KLB_SC nog?
Had 'ie FAALBAAS volgens mij van gemaakt.
En dan nu al slapen?quote:Op maandag 23 maart 2009 01:09 schreef Hetiszover het volgende:
Maar beste baggeraars, ik ga slapen.
Morgen een vrije dag
Een vrije dag betekent niet dat ik niks doequote:
Loop jij nou echt de hele dag met je fototoestel rond?quote:Op maandag 23 maart 2009 01:08 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe heet zo'n beest eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Nee fappen is een hele bezigheid.quote:Op maandag 23 maart 2009 01:11 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Een vrije dag betekent niet dat ik niks doe
Zo'n beetje wel.quote:Op maandag 23 maart 2009 01:11 schreef Devvie het volgende:
[..]
Loop jij nou echt de hele dag met je fototoestel rond?
Maar dan heb je toch opeens zoveel foto's dat er geen overzicht meer is?quote:Op maandag 23 maart 2009 01:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zo'n beetje wel.![]()
Ik heb nu ook flickr!
http://www.flickr.com/photos/29480467@N08/
Als ik mij cfkaart in de computer doet vraagt Lightroom of ik het wil importeren. Daarin kan ik foto's op meerdere manieren filteren, bijv bij kleur, aantal sterren of een vlag. Na het bewerken kan ik in iPhoto taggen en alles wat ik wil. Dat werkt hetzelfde als iTunes, ik importeer ze en kan ze per bulk taggen en op evenement zetten. De opslag doet iPhoto.quote:Op maandag 23 maart 2009 01:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar dan heb je toch opeens zoveel foto's dat er geen overzicht meer is?![]()
Niks op datum/plaats/whatever
Of organiseer jij de bende iedere keer als je je foto's upload?
Ja, en dan zie je "PIC1993847"quote:
Eigenlijk ben ik ook nog naar een app aan het kijken die geotags op de iphone opslaat zodat je net als bij iPhone foto's kan zien waar ze gemaakt zijn.quote:Op maandag 23 maart 2009 01:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar dan heb je toch opeens zoveel foto's dat er geen overzicht meer is?![]()
Niks op datum/plaats/whatever
Of organiseer jij de bende iedere keer als je je foto's upload?
Als ik ze na het bewerken exporteer kan ik er een custom name met volgnummer aan geven op bijvoorbeeld de datum met daarna de originele bestandsnaam, zoals je bij m'n flickr kan zien.quote:Op maandag 23 maart 2009 01:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, en dan zie je "PIC1993847"
Lekker handig als je zoekt "Lente 2009"Of "Mooi bloem in Vondelpark (
)"
http://www.iceware.be/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/Iceware-Iceware_BE-Site/nl_BE/-/EUR/ViewProductDetail-Start;pgid=FdRq64ih1bFSR0ImAjUQeslA0000jNz0Fm-q;sid=LDTyf-UC5BnG9aw8Zd5Ifk3Cxb8FpQyJ2-4=?ProductUUID=n6rAqAG6IFgAAAEbmPEqPCxV&CatalogCategoryID=PR3AqAG6gRAAAAEYNzwqePWI&JumpTo=OfferListquote:Op maandag 23 maart 2009 01:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik ook nog naar een app aan het kijken die geotags op de iphone opslaat zodat je net als bij iPhone foto's kan zien waar ze gemaakt zijn.
Ik ga toch zeker geen 65 euro uitgeven als ik het ook kan met een app van een paar euro.quote:Op maandag 23 maart 2009 01:30 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
http://www.iceware.be/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/Iceware-Iceware_BE-Site/nl_BE/-/EUR/ViewProductDetail-Start;pgid=FdRq64ih1bFSR0ImAjUQeslA0000jNz0Fm-q;sid=LDTyf-UC5BnG9aw8Zd5Ifk3Cxb8FpQyJ2-4=?ProductUUID=n6rAqAG6IFgAAAEbmPEqPCxV&CatalogCategoryID=PR3AqAG6gRAAAAEYNzwqePWI&JumpTo=OfferList
overkopen?
Duits, sybje, waarom?quote:
*herkansing*quote:Op maandag 23 maart 2009 01:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Duits, sybje, waarom?
Ik snap het niet
Ik haat duits. Ik snap nog meer van japans.
Aaah, het tokkies, kiek oan, da kenk perfect eej.quote:Op maandag 23 maart 2009 01:37 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
*herkansing*
hoe goat het mien jong?
Ik hem ook nog niet gevonden.quote:Op maandag 23 maart 2009 01:34 schreef swarmahoer het volgende:
welke app is een paar euro dan? want die heb ik niet gevondenvandaar dat ik deze ook gekocht heb, maar gebruik hem nooit
goed, want het is lente enzo!quote:Op maandag 23 maart 2009 01:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Aaah, het tokkies, kiek oan, da kenk perfect eej.
Hier gaat het wel puik, hoe aan die kant van de pc?
Over een paar weekjes. Bijna.quote:Op maandag 23 maart 2009 01:43 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
goed, want het is lente enzo!
ben je nu klaar bij die enge mensen?
quote:
wij zíjn perfectquote:Op maandag 23 maart 2009 01:49 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
perfecte timing, dan is het super lekker weer (waarschijnlijk)
ik vond het wel jammer dat je de vorige ronde niet mijn medemob was, dat was echt perfect geweest![]()
zelfverheerlijking is okee.quote:
Vorig jaar. Nu over een jaar pas weer.quote:Op maandag 23 maart 2009 01:55 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
zelfverheerlijking is okee.
zeg heb jij dit jaar niet je eindexamen trouwens?
dat is wrang, ik weet hoe het isquote:Op maandag 23 maart 2009 02:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vorig jaar. Nu over een jaar pas weer.
Troesten.quote:Op maandag 23 maart 2009 02:04 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat is wrang, ik weet hoe het is![]()
nouja nog even een paar weekjes doorbijten, veel succes met de laatste loodjes!![]()
ik begin koppijn te krijgen dus ik ga naar bed, slaap lekker!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*kras kras*quote:
Nou inderdaad. Ik ga er bijna zelf van krassen als ik sommige topics lees. Wat een sneue mensenquote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 07:34 schreef jitzzzze het volgende:
Iedereen is geband behalve BobbyB, Florian_ en ik
En voor de gebanden die zo kansloos zijn dat ze toch mee lezen:Ik heb geen banSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blub
Whehehequote:Op maandag 23 maart 2009 08:45 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ja![]()
Verveling of je niet lekker voelen op je werk moet je niet afreageren in SC
De slotenmakerquote:Op maandag 23 maart 2009 08:53 schreef dagdag het volgende:
http://forum.fok.nl/user/active/215226/17
Shitquote:Op maandag 23 maart 2009 08:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Verveling of je niet lekker voelen op je werk moet je niet afreageren in SC
Thnx voor de tipquote:Op maandag 23 maart 2009 01:05 schreef Devvie het volgende:
[..]
dat kon in de oude layout toch ook al? je moest het alleen aanvinden in je opties..
Harder typen, dan krijg je het vanzelf warmquote:Op maandag 23 maart 2009 08:56 schreef Gupje het volgende:
[..]
Shit![]()
Maar wij gaan verhuizen vandaag van gebouw, want we kunnen we terug naar onze echte plek want het is asbestvrij gemaakt.
Alleen nu zitten wij alleen nog in dat andere gebouw en ze vonden het nodig om dan maar de kanker kachels alvast af te sluiten
Mijn koffie oplossing is beterquote:Op maandag 23 maart 2009 08:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Harder typen, dan krijg je het vanzelf warm
Wolvendagen heeft een banquote:
Bwhahahahaquote:
Ja hoor, jij ook?quote:Op maandag 23 maart 2009 09:03 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ja ik ben verneukt van het weekend
Maar lekker weekend gehad?
Hoeveel kilo?quote:
Einz.quote:
Krentenbol heeft heul geen ban.quote:Op maandag 23 maart 2009 09:11 schreef Juicyhil het volgende:
Nog mooie chicks hier.
Oh wacht, ze is geband.
Emi was gewoon zieken geloof ik, McFearless een tubgirlquote:Op maandag 23 maart 2009 09:10 schreef BobbyB het volgende:
Emi en McF zijn ook weer uit de roulatie?![]()
[..]
Hoeveel kilo?
Zoals gewoonlijkquote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 09:18 schreef Gupje het volgende:
Kan in de week echt geen ban meer gebruik![]()
Heb me dood verveeld op me werk
Waarschijnlijk heeft Gup hetzelfde als ik, dat ie wel wil werken, maar er gewoon weinig te doen isquote:
Kwaliteit gegarandeerdquote:Op maandag 23 maart 2009 07:34 schreef jitzzzze het volgende:
quote:
Niks mis met zittend plassen zo af en toe.quote:Op maandag 23 maart 2009 09:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar die is nu al verziekt door alle kansloze-zittende-plasserts
quote:Op maandag 23 maart 2009 09:29 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Voor goed inderdaad
't is voorgoed, drol
quote:Op maandag 23 maart 2009 09:15 schreef Hoogstaande het volgende:
McFearless een tubgirl
Hij was weer eens dronken
Hey keetrever.quote:
Je kent mij helegaar nietquote:Op maandag 23 maart 2009 09:35 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Reetveter kennende groeien ze scheef, is ie ze binnenkort toch weer kwijt.
Hij lachte als een boer met kiespijnquote:Op maandag 23 maart 2009 09:35 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
die opmerking kan hij missen als kiespijn
Jij gaat mij niet vertellen dat je staand schijtquote:Op maandag 23 maart 2009 09:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar die is nu al verziekt door alle kansloze-zittende-plasserts
quote:Op maandag 23 maart 2009 09:43 schreef Hoogstaande het volgende:
Hee Reetveter, nog steeds geen abbo?
Alleen als er geen wc in de buurt is.quote:Op maandag 23 maart 2009 09:42 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jij gaat mij niet vertellen dat je staand schijt
Bwheh, je bent een slaaf van de maatschappijquote:Op maandag 23 maart 2009 10:08 schreef Gupje het volgende:
Het is Twitter gelukt om mij ook een account te laten maken
quote:Op maandag 23 maart 2009 07:34 schreef jitzzzze het volgende:
En voor de gebanden die zo kansloos zijn dat ze toch mee lezen:Dank je wel he!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 maart 2009 10:24 schreef BobbyB het volgende:Ik snap echt niet wat mensen er interessant aan vinden om te lezen wat een ander de hele dag doet
Net als blogs.
Heb je al foto's van je boekenkast gemaakt? Luie donderquote:Op maandag 23 maart 2009 10:27 schreef Zotheid het volgende:
Kan ik vanaf woensdag een weekban krijgen?
NEE MAAR DAT ZAL IK VANDAAG DOEN.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:31 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Heb je al foto's van je boekenkast gemaakt? Luie donder
Bij ons hadden we een tijdje geleden zo'n brakke server die alle mail niet goed doorstuurde. Toen moesten we mensen ook bellen of ze de mails hadden ontvangen. Maar dat was vanwege deadlines etc.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:39 schreef BobbyB het volgende:
Mensen die gaan bellen dat ze je een mail gaan sturen.
Mensen die gaan bellen om te vragen of je de mail hebt ontvangen.
He ik heb je een PM gestuurd, heb je hem ontvangen?quote:Op maandag 23 maart 2009 10:39 schreef BobbyB het volgende:
Mensen die gaan bellen dat ze je een mail gaan sturen.
Mensen die gaan bellen om te vragen of je de mail hebt ontvangen.
Ik wel.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
He ik heb je een PM gestuurd, heb je hem ontvangen?
Ja, maar die vent doet dat echt consequentquote:Op maandag 23 maart 2009 10:41 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Bij ons hadden we een tijdje geleden zo'n brakke server die alle mail niet goed doorstuurde. Toen moesten we mensen ook bellen of ze de mails hadden ontvangen. Maar dat was vanwege deadlines etc.
Dat is nieuw, mannen met jurken.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:46 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ]
Wie weet waar je zo'n shirt kan halen? Lijkt me wel tof
Whut?quote:Op maandag 23 maart 2009 10:50 schreef Adelante het volgende:
Hier mensen die zich gaan opgeven voor De Bunker?
Alleen als ik mod wordtquote:Op maandag 23 maart 2009 10:50 schreef Adelante het volgende:
25 dagen in het donker?quote:Op maandag 23 maart 2009 10:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geef je op voor The Bunker Online!!
Voor 10.000 euro koop je een forum en word je gewoon FA manquote:
wat is in vredesnaam het doel hierachter?quote:Op maandag 23 maart 2009 10:50 schreef Adelante het volgende:
baneneninjeoorforum.nlquote:Op maandag 23 maart 2009 10:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Voor 10.000 euro koop je een forum en word je gewoon FA man
De tosti was primaquote:Op maandag 23 maart 2009 11:03 schreef Skaff-a het volgende:
Ik ben kapot![]()
Soms vraag ik me weleens af hea...is het weekend wel al die duf/moe/brak heid waardLekker tot woensdag naar de klote zijn
''Kun jij twee dagen zonder eten?''quote:Op maandag 23 maart 2009 10:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geef je op voor The Bunker Online!!
Tosti'squote:
Ik niet in ieder gevalquote:Op maandag 23 maart 2009 11:05 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
''Kun jij twee dagen zonder eten?''___!!
Hahaha doet je leidinggevende aan sonja bakker ofzoquote:Op maandag 23 maart 2009 11:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Tosti's
Mag hier op kantoor alleen op vrijdag vanwege de geuroverlast
2 dagen niet eten kan best, water is wat minder aan te raden...quote:Op maandag 23 maart 2009 11:07 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik niet in ieder geval
Als ik eet heb ik altijd 2 uur daarna alweer honger
Nee, maar als er clienten komen mag de gang niet naar verbrand brood ruikenquote:Op maandag 23 maart 2009 11:07 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Hahaha doet je leidinggevende aan sonja bakker ofzo
gmta, niets voor mij dat niet-etenquote:Op maandag 23 maart 2009 11:07 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik niet in ieder geval
Als ik eet heb ik altijd 2 uur daarna alweer honger
Serieus?quote:Op maandag 23 maart 2009 11:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Tosti's
Mag hier op kantoor alleen op vrijdag vanwege de geuroverlast
Ja maar of het nou zo fijn is. Als ik in de ochtend wakker word ben ik meestal al misselijk van de honger.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
2 dagen niet eten kan best, water is wat minder aan te raden...
Agh, dat is toch een lekkere binnenkomer? ''Schuift u even aan meneer? NIets gaat boven een volle maag, wat u?''quote:Op maandag 23 maart 2009 11:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, maar als er clienten komen mag de gang niet naar verbrand brood ruiken
En dan is het ook niet 2 dagen niet eten maar wel lekker je eigen leventje houden, neeneequote:Op maandag 23 maart 2009 11:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja maar of het nou zo fijn is. Als ik in de ochtend wakker word ben ik meestal al misselijk van de honger.
Je moet ook geen fysieke inspanning leveren als je niet eet, maar als je veel slaapt/ligt is het prima vol te houden. Als je een paar dagen ziek bent krijg je meestal ook niets binnen.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja maar of het nou zo fijn is. Als ik in de ochtend wakker word ben ik meestal al misselijk van de honger.
Waarom ben je bewust asociaal?quote:Op maandag 23 maart 2009 11:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je moet ook geen fysieke inspanning leveren als je niet eet, maar als je veel slaapt/ligt is het prima vol te houden. Als je een paar dagen ziek bent krijg je meestal ook niets binnen.
Mooi verwoord!quote:Op maandag 23 maart 2009 11:13 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
En dan is het ook niet 2 dagen niet eten maar wel lekker je eigen leventje houden, neeneeHet is 2 dagen niet eten in een vies donker rattenhol waar je samen met ** anderen op elkaars lip zit
Klinkt als een interessant programma!quote:Op maandag 23 maart 2009 11:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je moet ook geen fysieke inspanning leveren als je niet eet, maar als je veel slaapt/ligt is het prima vol te houden. Als je een paar dagen ziek bent krijg je meestal ook niets binnen.
Supersize me: diegene wiens lever als eerste knapt wint een gratis uitvaart.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:17 schreef Florian_ het volgende:
Als het nou THE VREETBUNKER was, dan zou ik wel meedoen.
Beetje chill met een paar gasten de hele dag hamburgers eten en filmpjes kijken in een penthouse
Precies! En dan zo een beetje de heule dag over Nietzsche praten.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:17 schreef Florian_ het volgende:
Beetje chill met een paar gasten de hele dag hamburgers eten en filmpjes kijken in een penthouse
Ja of blowbunker ofzoquote:Op maandag 23 maart 2009 11:17 schreef Florian_ het volgende:
Ja maar dan wel met een handvol moeilijk na te komen regels, een paar schreeuwsoldaten en een timerquote:Op maandag 23 maart 2009 11:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Supersize me: diegene wiens lever als eerste knapt wint een gratis uitvaart.
Genoeg mensen hoorquote:Op maandag 23 maart 2009 11:20 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
wie gaat er nou meedoen aan de zonderetenineendonkerholzittenbunker
HEt is toch ook mooi om te zien hoe mensen op, bijvoorbeeld, een onbewoond eiland moeten overleven en de problemen die daarbij komen kijkenquote:Op maandag 23 maart 2009 11:24 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Genoeg mensen hoor
Wie wilt er nou meedoen aan:
- Idols
- Popstars
- Starmaker
- De Gouden Kooi
- De Bus
- Big Brother
- Temptation Island
- Etc
En wie kijkt er nou naar bovenstaande?
Tsja, miljoenen mensen dusDit land zit vol met proleten die dit soort laagdrempelig vermaak tof vinden.
quote:Op maandag 23 maart 2009 11:26 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
HEt is toch ook mooi om te zien hoe mensen op, bijvoorbeeld, een onbewoond eiland moeten overleven en de problemen die daarbij komen kijkenof de gouden kooi, de godsganse tijd was daar gezeik
prachttv vond ik het
Dat was iets met seks toch?quote:Op maandag 23 maart 2009 11:29 schreef Hetiszover het volgende:
Herinnert zich iemand nog de reality serie Paradise Hotel?
ja zoietsquote:
quote:
_____/\_______\o/_____quote:
OHNOES! Pak snel de grasmaaiert!quote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 11:29 schreef Hetiszover het volgende:
Herinnert zich iemand nog de reality serie Paradise Hotel?
Voor op het water?quote:
Bwehehhehehehehquote:Op maandag 23 maart 2009 11:36 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik weet het, ik heb haar ondergang meegemaakt.
Nu zie ik hem.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Voor op het water?
___\.=.___/\_______\o/_____
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 11:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Voor op het water?
___\.=.___/\_______\o/_____
Het was een haaiquote:Op maandag 23 maart 2009 11:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nu zie ik hem.
Ik dacht dat het een mannetje was dat van zijn benen af was gevallen.
Nu zijn alleen wij twee nog over. Samen in een mieters groot heelal.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:36 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
*ahum* ik ben er ook nog heur.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nu zijn alleen wij twee nog over. Samen in een mieters groot heelal.
Ja ik snap hem nu.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het was een haaiomdat Bolletje "Haai" zei, inderdaad.
Hoi Bolletjequote:
Zijn nog wel meer hier dacht ik zo.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nu zijn alleen wij twee nog over. Samen in een mieters groot heelal.
Maar niets kan ons nog stoppen!quote:Op maandag 23 maart 2009 11:38 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zijn nog wel meer hier dacht ik zo.
Ik heb gister foto's gezien van je.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar niets kan ons nog stoppen!
Heb je mijn lentefoto's al gezien?
Anders kan je altijd nog op m'n flickraccount kijken.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:40 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik heb gister foto's gezien van je.
5EBE!quote:
Link?quote:Op maandag 23 maart 2009 11:36 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 maart 2009 11:41 schreef BobbyB het volgende:
Ik ga ook een ban aanvragen, zolang Sanna er niet is heeft mijn FOK!leven ook geen zin
quote:Op maandag 23 maart 2009 11:41 schreef BobbyB het volgende:
Ik ga ook een ban aanvragen, zolang Sanna er niet is heeft mijn FOK!leven ook geen zin
En ik dan?quote:Op maandag 23 maart 2009 11:41 schreef BobbyB het volgende:
quote:
Dat durf ik niet, homo porno.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Anders kan je altijd nog op m'n flickraccount kijken.
[/spam]
quote:Op maandag 23 maart 2009 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Hee, ik stijg in rang...![]()
Hoi BB
HOI MARTIJN K.quote:
Joah moar, lammetjes en bloemetjes.quote:
Nu zou je moeten zeggen "Ah nee Bobby, ik ben er ook nog voor je" maar je hebt liever dat ik weg ga, duidelijk!quote:
Ja maar...quote:Op maandag 23 maart 2009 11:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]Dat gaat vanzelf wel over. In het begin lijkt het zwaar maar naar verloop van tijd wordt het steeds makkelijker.
Heb je weer een teek?quote:Op maandag 23 maart 2009 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HOI MARTIJN K.
Ik ga zometeen de grote reis naar Utrecht weer maken.
Om de dierenarts zijn kas te spekken
Hoi KB.quote:
Mwa, ik blijf al, alleen om Krentenbol te irriteren.quote:
Eigenlijk moest ik lachen, maar nee ik heb geen teek.quote:
Het heeft geen zin om zelf ook op te geven, wees sterk.quote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 11:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het heeft geen zin om zelf ook op te geven, wees sterk.
Denk aan de leuke tijd die je samen gehad hebt, houd de mooie herinneringen vast.
*Pm't remlof voor een weekban
Waarom ben je een vrouw?quote:Op maandag 23 maart 2009 11:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa, ik blijf al, alleen om Krentenbol te irriteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |