Als de rest van je spelers top is jaquote:Op donderdag 2 april 2009 11:57 schreef Merkie het volgende:
Erg goed de laatste tijd. Al die zeikerds die beginnen over techniek en het passeren van een mannetje snap ik nooit. Hij speelt in de punt van de aanval, hij hoeft geen mannetjes te passeren, hij hoeft alleen maar op de goede plek te staan, aan te nemen, en te schieten. Voor passeeracties hebben we Robben, Van Persie, noem ze maar op.
Welke voetballer kan het wel in zn eentje dan?quote:Op donderdag 2 april 2009 19:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Als de rest van je spelers top is ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KLAAS JAN HUNTELAAR
quote:Op donderdag 2 april 2009 19:46 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Welke voetballer kan het wel in zn eentje dan?6-1 onderuit tegen bolivia, zelfs messi kon de ploeg niet reddenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* TheClown1 *mompelts iets over hand in eigen boezem steken*quote:De Argentijns international, die woensdagavond in La Paz met 6-1 verloor van Bolivia, wijt de nederlaag voor een deel aan de omstandigheden."Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
Ja, is dat niet zo dan?quote:Op donderdag 2 april 2009 19:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Als de rest van je spelers top is ja
True, je moet je fouten vaak als eerste bij jezelf leggen. Veel mensen hebben daar moeite mee. Maar Messi is wel een type speler die zijn club vaak de overwinning laat krijgenquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:03 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
6-1 onderuit tegen bolivia, zelfs messi kon de ploeg niet redden
[..]
* TheClown1 *mompelts iets over hand in eigen boezem steken*
Hij heeft recht tot klagen hoor.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:03 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
[..]
Luchtvochtigheid?quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij heeft recht tot klagen hoor.
Uit naar Bolivia is denk ik wel de moeilijkste wedstrijd om te winnen door de luchtvochtigheid.
Maar dat is verder niet echt relevant voor dit topic.
wedstrijd werd gespeeld op meer dan 3000 meter hoogte maar goed dat terzijde hier. Dit gaat over de hunter.quote:
Meestal irriteer ik mij er mateloos aan als spelers een nederlaag verwijten aan de meest lachwekkende factoren, maar echter moet ik zeggen dat Messi hier zeer zeker een punt heeft.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:03 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
[..]
Iets meer Nederlands?quote:Op donderdag 9 april 2009 11:59 schreef TheClown1 het volgende:
Foto's beschikbaar van het gelukkige paar en waarom Seb?? Had toch iets meer Nederlands verwacht.
Ja, Klaas of Jan.quote:
Schattig hé.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:31 schreef fuckbuddy het volgende:
Een mini baviaantje geboren dus....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |