Ooit niet goed genoeg voor PSVquote:Op donderdag 2 april 2009 11:47 schreef uwbftp het volgende:
Is lekker bezig de laatste tijd, op club én internationaal niveau.
Cazador is een konijn? Mijn Spaans is niet zo goedquote:
Jager. Afgeleid van The Hunter.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Cazador is een konijn? Mijn Spaans is niet zo goed
Cazador is hetzelfde als Hunterquote:Op donderdag 2 april 2009 11:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 april 2009 11:57 schreef Adelante het volgende:
Jager.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ga wééégquote:
Dan zal Nederland wel meer dan 3 groepswedstrijden en de 8e finale moeten halenquote:Op donderdag 2 april 2009 12:05 schreef TheClown1 het volgende:
Huntelaar en andere oranje spelers van Real kunnen met een heerlijk gevoel terug naar Madrid. Van der Vaart scoorde ook nog even. Misschien heeft dit Ramos ook even inzicht om hem wat meer te gebruiken.
Huntelaar zie ik wel topscorer worden op het WK als hij zo doorgaat.
Nistelrooij 2e spitsquote:Op donderdag 2 april 2009 12:07 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dan zal Nederland wel meer dan 3 groepswedstrijden en de 8e finale moeten halen
En wat zou Bert doen als van Nistelrooy terug komt? Er was toch nog sprake van dat hij misschien toch mee ging naar ZA?
Genoeg zware concurrentie voor zo'n topscoerestitel.quote:Op donderdag 2 april 2009 12:05 schreef TheClown1 het volgende:
Huntelaar en andere oranje spelers van Real kunnen met een heerlijk gevoel terug naar Madrid. Van der Vaart scoorde ook nog even. Misschien heeft dit Ramos ook even inzicht om hem wat meer te gebruiken.
Huntelaar zie ik wel topscorer worden op het WK als hij zo doorgaat.
Maar daarna heeft Ruud de deur al weer open gezet.quote:Op donderdag 2 april 2009 13:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgens mij hebben jullie wat gemist?
http://sport.fok.nl/voetbal/nieuws/51878
Gewaagde voorspelling. Ik verwacht het niet eigenlijk.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hij gaat Kluivert wel voorbij.
Ik denk het ook niet.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:10 schreef Radegast het volgende:
[..]
Gewaagde voorspelling. Ik verwacht het niet eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |