Kom je ook naar de meet?quote:Op zondag 22 maart 2009 21:08 schreef Leanne het volgende:
goedenavond knapperds![]()
wat een heuglijke berichten lees ik over de KSC in mijn pm
Ik kom ook nooit in een bibliotheek... tenzij ik mijn boekenkast mijn bibliotheek mag noemenquote:Op zondag 22 maart 2009 21:12 schreef dndiek het volgende:
Ik ben al lang niet meer in de bieb geweest
Misschien wel, het lijkt me wel een leuk idee!quote:Op zondag 22 maart 2009 21:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kom je ook naar de meet?.
[..]
Ik kom ook nooit in een bibliotheek... tenzij ik mijn boekenkast mijn bibliotheek mag noemen.
Wat lees je zoal dan?quote:Op zondag 22 maart 2009 21:34 schreef Leanne het volgende:
[..]
Misschien wel, het lijkt me wel een leuk idee!
Ik laat het weten als ik gezellig kom.
OT: ik lees zoveel de laatste tijd, ik vreet echt letters, vooral in bed voor t slapen![]()
luvly
heel veel, van literatuur tot wel wat makkelijkere weglees boeken..nu lees ik mijn tweede boek van cecilia ahern, heerlijk simpel. en dan de volgende keer wat zwaarders.quote:
ik lees zware engelse teksten. ( voor mn gevoel ) boek is heel erg klein, maar de tekst zit dicht op elkaar.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:04 schreef Leanne het volgende:
[..]
heel veel, van literatuur tot wel wat makkelijkere weglees boeken..nu lees ik mijn tweede boek van cecilia ahern, heerlijk simpel. en dan de volgende keer wat zwaarders.![]()
Ik lees nu twee boeken. Nou ja, eentje en de tweede ga ik deze week in beginnen. Op het nachtkastje ligt 'Metamorphosen' van Ovidius. Best een dik, mooi boek, en ik vind het zonde om dat mee te slepen in de trein. Daar lees ik dus een ander verhaal.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:04 schreef Leanne het volgende:
[..]
heel veel, van literatuur tot wel wat makkelijkere weglees boeken..nu lees ik mijn tweede boek van cecilia ahern, heerlijk simpel. en dan de volgende keer wat zwaarders.![]()
moet toch ergens aan informatie komen.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:20 schreef Leanne het volgende:
wauw wat een intellectuele mensen allemaal hier
i luvvit
ik kom gewoon in mn zwarte kloffiequote:Op zondag 22 maart 2009 22:43 schreef Leanne het volgende:
misschien kan ik deze van mijn tante lenen
[ afbeelding ]
wat vinden jullie![]()
LOLquote:Op zondag 22 maart 2009 22:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik kom gewoon in mn zwarte kloffiealles lekker zwart. wel naar de kapper want dat moet ik al een tijdje
Wel fleurig. Alleen zou ik het gewoon lekker makkelijk houden, wat je aantrekt. Ik houd het zelf ook bij een spijkerbroek met (tegen die tijd) T-shirt!quote:Op zondag 22 maart 2009 22:43 schreef Leanne het volgende:
misschien kan ik deze van mijn tante lenen
[ afbeelding ]
wat vinden jullie![]()
Ik kom jou straks dus niet tegen als ik op bezoek ga bij je werkgever waar je weer even terug was?quote:Op maandag 23 maart 2009 08:15 schreef BrandX het volgende:
ach ja moet kunnen op zijn tijd toch?
Ik ga me maar eens opmaken voor het schrijven van sollicitaties denk ik
Nope! ga je daar heen dan? Hoezo?quote:Op maandag 23 maart 2009 08:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kom jou straks dus niet tegen als ik op bezoek ga bij je werkgever waar je weer even terug was?
hey leuk!quote:Op maandag 23 maart 2009 08:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga voor mijn werk eens kijken hoe het er aan toe gaat bij een zitting.
quote:
quote:Top 100 van zondag 22 maart 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
19. 122 Houniet
21. 121 Lauriette91
25. 108 DR34M3R
53. 077 JortK
81. 063 cablegunmaster
LOLquote:Op maandag 23 maart 2009 08:51 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen. Een netwerk dat plat ligt, waardoor je eerder uit bed moet is nooit grappig...
Ik kwam zo'n zelfde lijstje in een ander topic ook al tegen.quote:
Zei je gisteren ook al. Het wordt een beetje ongeloofwaardig...quote:Op maandag 23 maart 2009 09:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik kwam zo'n zelfde lijstje in een ander topic ook al tegen.
Ik ben de hele middag weg geweest!
Het is zo. Kijk maar naar mijn posts. Tussen kwart voor 1 en kwart over vier zul je er weinig van me vinden hoor.quote:Op maandag 23 maart 2009 09:01 schreef OA het volgende:
[..]
Zei je gisteren ook al. Het wordt een beetje ongeloofwaardig...
Mucksterquote:Op maandag 23 maart 2009 08:49 schreef Muck het volgende:
Mogge
Ah, syntus veevervoer
Ik sta al vanaf Didam als een sardien tussen allerlei mensen in geperst
Sjowquote:Op maandag 23 maart 2009 08:51 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen. Een netwerk dat plat ligt, waardoor je eerder uit bed moet is nooit grappig...
Leannequote:
OA!quote:Op maandag 23 maart 2009 09:01 schreef OA het volgende:
[..]
Zei je gisteren ook al. Het wordt een beetje ongeloofwaardig...
MPGquote:
Helaas nietquote:Op maandag 23 maart 2009 08:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
LOL
Tsja, Ofwel het netwerk mag platliggen, of jij. Maar niet allebei tegelijk dus.
Maar als het netwerk dadelijk weer overeind staat, kun jij dus alsnog plat. Dat is de logische conclusiequote:Op maandag 23 maart 2009 09:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Helaas niet. Blijkt wel weer wie belangrijker is
Hoi Fruts!quote:Op maandag 23 maart 2009 09:18 schreef Frutsel het volgende:
Leanne![]()
![]()
Ow wacht... je zei mooie mensen...
[..]
ochtendhumeurtje...quote:
quote:
Das wel op meer plekken zo..dat streepjes niet zo leuk staanquote:Op maandag 23 maart 2009 10:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja man, ik kan me zo KAPOT ergeren aan dat domme streepje wat er niet hoort
Welk streepje?quote:Op maandag 23 maart 2009 10:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja man, ik kan me zo KAPOT ergeren aan dat domme streepje wat er niet hoort
Ik begon al aan mezelf te twijfelen..quote:Op maandag 23 maart 2009 10:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Dat wat Frutsel
Nu weggezuiverd
heeft
Dat moet je NOOIT doenquote:Op maandag 23 maart 2009 10:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik begon al aan mezelf te twijfelen..
Tsja. Het was of dat, of aan jou twijfelenquote:Op maandag 23 maart 2009 10:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat moet je NOOIT doen
Denk ik. Offeh...?
quote:
In elk geval Sarah Palinquote:Op maandag 23 maart 2009 11:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
mischien neemt ie heel amerika wel mee
da´s een grote berg die boem doet, een vulkaan in Alasaksakasakaquote:
Oh diequote:Op maandag 23 maart 2009 11:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
da´s een grote berg die boem doet, een vulkaan in Alasaksakasaka
op kinderen gepast...quote:Op maandag 23 maart 2009 11:25 schreef Leanne het volgende:
vertel eens mensen wat hebben jullie allemaal voor leuks in het weekend gedaan![]()
Had eind januari met veel bombarie in NWS aangekondigd dat hij binnen dagen, misschien uren zou ploffenquote:
Vulkaanuitbarsting in Alaskaquote:Op maandag 23 maart 2009 11:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Had eind januari met veel bombarie in NWS aangekondigd dat hij binnen dagen, misschien uren zou ploffen
Werd dus weer nixHOAX vulkanen
![]()
Nu dus alsnog
BREAKING: Uitbarsting Mt.Redoubt (Alaska)
Nou, ik was op de markt dus.quote:
Dat ook jaquote:
Waarom?quote:
Dat is dan ook het enige wat niet meezit nu.quote:
Groot verhaaltje..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Ik ben uiteraard ook thuis!quote:Op maandag 23 maart 2009 14:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik was in Den Haag. En nu ben ik weer thuis.
quote:Op maandag 23 maart 2009 14:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik was in Den Haag. En nu ben ik weer thuis.
Ik dacht dat jij weer voor halve dagen ging werken? Of is dat nu nog niet?quote:
Muckquote:
Volgende week pas.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij weer voor halve dagen ging werken? Of is dat nu nog niet?
Muckquote:
Ik in Vlaardingenquote:
Echt niet normaal hehquote:
Ja ik dus ookquote:Op maandag 23 maart 2009 14:37 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik dacht dat ik zo heul populair was ineens
MPGquote:
EauAhquote:Op maandag 23 maart 2009 14:29 schreef OA het volgende:
[..]
Volgende week pas.![]()
[..]
Muck![]()
[..]
Ik in Vlaardingen
het is weer eens wat anders dan users die mij een teringlijer vinden omdat ik hun briljante topics dichtgooiquote:Op maandag 23 maart 2009 14:37 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik dacht dat ik zo heul populair was ineens
quote:Op maandag 23 maart 2009 13:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Groot verhaaltje..
Oeh, da's klote. Kun je geen rekening laten sturen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
nee daar doen ze niet aanquote:Op maandag 23 maart 2009 14:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oeh, da's klote. Kun je geen rekening laten sturen?
Heet dat zo tegenwoordig? In mijn tijd werden dat nog kinderen genoemd. Of nazaten...quote:Op maandag 23 maart 2009 14:51 schreef OA het volgende:
Antoni van Leeuwenhoek krijgt dependances
Je hebt dus uitbreidingsplannen, Antoni?
Hmm... half fok?quote:Op maandag 23 maart 2009 14:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat krijg je als half FOK! wordt uitgenodigd voor een KSC-meet.
Maar.. moet je voor de behandeling wachten dan? Anders gewoon in de wachtruimte blijven zitten tot je vriend langs komt.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:42 schreef Fha het volgende:
[..]
nee daar doen ze niet aanstelletje....
Dus nu maar wachten tot vanavond, het moet maar. Ik heb poes maar onder een dekentje gelegd (ze vond het zowaar nog goed ook, dan klopt er echt iets niet) want ze voelde niet echt warm.
nog maar 5 uur wachten![]()
Mjah maar dan moet ik daar 5 uur op een stoel gaan zitten met een poes in een kooitje tot mijn vriend eindelijk komt om te betalen? Dat vind ik ook niet heel ideaal. Dan kan ze volgens mij beter nu lekker op haar kussen liggen "slapen".quote:Op maandag 23 maart 2009 14:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Maar.. moet je voor de behandeling wachten dan? Anders gewoon in de wachtruimte blijven zitten tot je vriend langs komt.
En, komen die kloons ook?quote:
Is ze niet vergiftigd of zo door eoa kattenhater in de buurt?quote:Op maandag 23 maart 2009 14:42 schreef Fha het volgende:
[..]
nee daar doen ze niet aanstelletje....
Dus nu maar wachten tot vanavond, het moet maar. Ik heb poes maar onder een dekentje gelegd (ze vond het zowaar nog goed ook, dan klopt er echt iets niet) want ze voelde niet echt warm.
nog maar 5 uur wachten![]()
Poes komt niet buiten dus dat kan gelukkig nietquote:Op maandag 23 maart 2009 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is ze niet vergiftigd of zo door eoa kattenhater in de buurt?
Van wie dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neem ontslag en ga genieten van het heerlijke weer!! o wacht..quote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 15:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Van wie dan?ehm...Ik ben toch jouw kloon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ha! Ik wist het!quote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 14:51 schreef OA het volgende:
Antoni van Leeuwenhoek krijgt dependances
Je hebt dus uitbreidingsplannen, Antoni?
Tijd voor een blijde boodschap dus!quote:Op maandag 23 maart 2009 14:52 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
Welkzeker Heer OA, waarde vriend
Ik hoop het wel, ik wil Miljonair en Bed wel eens meetenquote:
Ik wil graag mijn kloons ontmoetenquote:Op maandag 23 maart 2009 15:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, ik wil Miljonair en Bed wel eens meeten
Thuiskoffie![]()
En Deken!quote:Op maandag 23 maart 2009 15:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Thuiskoffie![]()
Jamaar, dat doe ik sowieso alquote:Op maandag 23 maart 2009 15:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen idee. Goed opletten of iemand 3 koppen koffie tegelijk drinkt dus.
Boh gekquote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 15:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Thuiskoffie![]()
Bed, Matras en Deken heb ik al eens gemeetquote:
Ik absorbeer koffiequote:
Ik geloof het pas als ik het ziequote:
Niet doorvertellen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doe ik iedere avond als ik ga slapen!quote:Op maandag 23 maart 2009 15:41 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Bed, Matras en Deken heb ik al eens gemeet.
quote:Op maandag 23 maart 2009 15:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet doorvertellen!.
sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het giet hierquote:Op maandag 23 maart 2009 15:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Neem ontslag en ga genieten van het heerlijke weer!! o wacht..
Mjah hier ookquote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 15:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat doe ik iedere avond als ik ga slapen!
Ikkuh!!!quote:
Als iemand mij sponsortquote:
Jij doet mij sponsoren?quote:Op maandag 23 maart 2009 16:20 schreef Leanne het volgende:
we doen gewoon een KSC meet in spanje!
woei![]()
Das voor uit kijken hehquote:Op maandag 23 maart 2009 16:28 schreef DR34M3R het volgende:
Waarom krijg ik google ads met "60+ daten"
Laplandquote:Op maandag 23 maart 2009 16:23 schreef DaMart het volgende:
Maar in Spanje is het warm... kunnen we niet meeten in Lapland anders?
In het kader "je kunt niet vroeg genoeg beginnen"?quote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 16:35 schreef marcb1974 het volgende:
Ow, mijn baas vond het niet leuk dat ik hem vertelde dat ik hem niet vertrouw
Oeh, dan kom ik ook! Al moet ik alles ervoor afzeggen!quote:
Ik wil die fjorden echt eens zienquote:Op maandag 23 maart 2009 16:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oeh, dan kom ik ook! Al moet ik alles ervoor afzeggen!
Ik ben smoorverliefd op dat land.quote:
Zoiets jaquote:Op maandag 23 maart 2009 16:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
In het kader "je kunt niet vroeg genoeg beginnen"?
[..]en waarom zei je dat?
Omdat ik die droplul zo ongelofelijk zat ben. Hij weet niets, kan niets en doet niets, maar ondertussen mij vertellen wat ik wel moetquote:
jup Dat is een Baasquote:Op maandag 23 maart 2009 16:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat ik die droplul zo ongelofelijk zat ben. Hij weet niets, kan niets en doet niets, maar ondertussen mij vertellen wat ik wel moet
Beetje vertrouwen hebben, daar heeft ie meer aan geloof ik. Komt wel goed, dierenarts heeft ervoor geleerd.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:42 schreef Fha het volgende:
bleg ik moet heul de tijd huilenben zo bang dat poes niet meer mee naar huis komt vanavond
Was'tie weggelopen dan?quote:Op maandag 23 maart 2009 17:42 schreef Fha het volgende:
bleg ik moet heul de tijd huilenben zo bang dat poes niet meer mee naar huis komt vanavond
Ja dat is zoquote:Op maandag 23 maart 2009 17:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Beetje vertrouwen hebben, daar heeft ie meer aan geloof ik. Komt wel goed, dierenarts heeft ervoor geleerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Nee hij is ziek aan het doen, vanavond weer naar de dierenartsquote:
Ja hoorquote:
Weinig. Vooral nu die weer naar Japan is.quote:
Net alsof ze daar geen internet hebben of watquote:Op maandag 23 maart 2009 19:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Weinig. Vooral nu die weer naar Japan is.
Ik denk dat ie daar wel wat beters te doen heeft dan op FOK! zittenquote:Op maandag 23 maart 2009 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net alsof ze daar geen internet hebben of wat
hoezo?quote:Op maandag 23 maart 2009 20:39 schreef DaMart het volgende:
Wie wil er een kop koffie verdienen trouwens?
Neequote:Op maandag 23 maart 2009 20:35 schreef cablegunmaster het volgende:
de plaatselijke bewoning uitleven![]()
zoals indahnesia zou zeggen
ik was er al even hoorquote:
laat maar danquote:Op maandag 23 maart 2009 20:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zoek vrijwilligers om mijn afwas te doen.
quote:Op maandag 23 maart 2009 20:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je MPG meeneemt en hem laat afwassen, krijg jij een extra kop koffie!
Dan doe ik die afwas zelf welquote:
ach wat rotquote:Op maandag 23 maart 2009 20:59 schreef Fha het volgende:
Mijn aller aller aller liefste poes is net ingeslapen![]()
![]()
Och Fhaatjequote:Op maandag 23 maart 2009 20:59 schreef Fha het volgende:
![]()
Wat zielig!quote:Op maandag 23 maart 2009 20:59 schreef Fha het volgende:
![]()
Ah vandaarquote:Op maandag 23 maart 2009 19:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Weinig. Vooral nu die weer naar Japan is.
quote:Op maandag 23 maart 2009 20:59 schreef Fha het volgende:
![]()
quote:Op maandag 23 maart 2009 20:59 schreef Fha het volgende:
![]()
He bahquote:Op maandag 23 maart 2009 20:59 schreef Fha het volgende:
![]()
ow fha...quote:Op maandag 23 maart 2009 20:59 schreef Fha het volgende:
![]()
Klassieke fout natuurlijk. De gestrafte boodschapper en het slechte nieuwsquote:
NIKSquote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NIKSROT EFFE OP
HET IS TOCH ZIJN TEEVEE
Dat jullie verzaken kan natuurlijk nooit mijn schuld zijn he, dat snap je zeker zelf ook wel
Wat heb je uitgespookt?quote:Op maandag 23 maart 2009 22:42 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb net echt de leukste avond sinds tijden gehad, ik ben helemaal blij![]()
Voor het eerst in 3 jaar iemand gezien die vroeger een van m'n aller beste vrienden was, en het was weer helemaal als van ouds, lekker gekletst onwijs gelachen en uiteindelijk met een heel goed gevoel naar huis gegaan en nu ben ik helemaal blij enzoquote:
Superquote:Op maandag 23 maart 2009 22:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Voor het eerst in 3 jaar iemand gezien die vroeger een van m'n aller beste vrienden was, en het was weer helemaal als van ouds, lekker gekletst onwijs gelachen en uiteindelijk met een heel goed gevoel naar huis gegaan en nu ben ik helemaal blij enzo
De leukste avond sinds gisteren bedoel je?quote:Op maandag 23 maart 2009 22:42 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb net echt de leukste avond sinds tijden gehad, ik ben helemaal blij![]()
Oh en Fha, sterkte
Ik heb dat eens nagezocht, maar het is helemaal geen virusquote:Krijg nou het Rasbora Caudimaculata-virus!
Nee gewoon de leukste avond sinds een hele lange tijd, sorry Martquote:Op maandag 23 maart 2009 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
De leukste avond sinds gisteren bedoel je?
En bedanktquote:Op maandag 23 maart 2009 22:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee gewoon de leukste avond sinds een hele lange tijd, sorry Mart
De Pasha van Zandvoort is ook niet meer wat hij geweest isquote:
van iedereen welquote:Op maandag 23 maart 2009 22:55 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga ook naar bed.
En OA, doe me een plezier, geen dagcijfers morgen?
Och jee, je schaamt je voor je 200 posts?quote:Op maandag 23 maart 2009 22:55 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga ook naar bed.
quote:Op maandag 23 maart 2009 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och jee, je schaamt je voor je 200 posts?
Nee, het waren er maar 158, Fles:quote:Op maandag 23 maart 2009 22:55 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga ook naar bed.
quote:008. 158 DR34M3R
hey indahnesia.com hoe is je reis?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 07:04 schreef indahnesia.com het volgende:
Oi, ben op het vliegveld in Jakarta en ga later vandaag door naar Jogja.. tot vanmiddag dus
Aha, succes ermee iig!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 07:29 schreef Klonk het volgende:
ik wil van mijn vrijwilligerswerk met verstandelijk gehandicapten mijn echte werk gaan maken
Gehandicapt ben je 12quote:Op dinsdag 24 maart 2009 07:30 schreef Klonk het volgende:
krijg nu net een mailtje terug dat mijn ouders een handtekening moeten zetten omdat ik volgens het formulier minderjarig ben, ga ik kijken bij dat formulier, staat toch echt dat ik van 1971 ben
29 februari jarig zijn kan niet in 1971quote:Op dinsdag 24 maart 2009 07:30 schreef Klonk het volgende:
krijg nu net een mailtje terug dat mijn ouders een handtekening moeten zetten omdat ik volgens het formulier minderjarig ben, ga ik kijken bij dat formulier, staat toch echt dat ik van 1971 ben
waar staat dat ? ik zie 15/09 in zijn profiel staanquote:Op dinsdag 24 maart 2009 07:34 schreef dndiek het volgende:
[..]
29 februari jarig zijn kan niet in 1971
Vreemd!
ik ben een zomerkindje, een laat zomerkindje, ik ben jarig op 15 september, dus tja op je verjaardag kun je moeilijk het bezoek laten wachten dus besloot ik toen maar naar buiten te komenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 07:34 schreef dndiek het volgende:
[..]
29 februari jarig zijn kan niet in 1971
Vreemd!
psst als je niet naar buiten kwam was je ook niet jarig!!!!!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 07:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben een zomerkindje, een laat zomerkindje, ik ben jarig op 15 september, dus tja op je verjaardag kun je moeilijk het bezoek laten wachten dus besloot ik toen maar naar buiten te komen
weet ik, maar ik wou erg graag jarig zijn op 15 september, dan was ik tenminste als enige jarig in mijjn familiequote:Op dinsdag 24 maart 2009 07:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
psst als je niet naar buiten kwam was je ook niet jarig!!!!!
Hij is toch minder jarigquote:Op dinsdag 24 maart 2009 07:35 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
waar staat dat ? ik zie 15/09 in zijn profiel staan
tering, scherp zo vroeg op de morgen, ik snap hem nu pasquote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 07:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
tering, scherp zo vroeg op de morgen, ik snap hem nu pas
Hij is even veel jarig als eerst alleen mag je vanwege zijn opleiding zijn jaren door 4 delenquote:
Bijna afgelopen, nog een uurtje wachten op het vliegveld.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 07:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hey indahnesia.com hoe is je reis?
alleen als je de uitkomst vermenigvuldigd met eerste paasdagquote:Op dinsdag 24 maart 2009 07:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Hij is even veel jarig als eerst alleen mag je vanwege zijn opleiding zijn jaren door 4 delen
Klonk ook mee eens![]()
Geen gebrek aan gehad in de afgelopen 16 dagen inderdaad. En het goeie is, dat het maar met 1 persoon was.. ooh, wat ben ik toch trouwquote:
wrijf het nog ff in jaquote:Op dinsdag 24 maart 2009 07:55 schreef indahnesia.com het volgende:
Verder was het strand lekker rustig, het zwembad op temperatuur, het bier koud en het eten erg goed. Nog even voor de volledigheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |