Kom je ook naar de meet?quote:Op zondag 22 maart 2009 21:08 schreef Leanne het volgende:
goedenavond knapperds![]()
wat een heuglijke berichten lees ik over de KSC in mijn pm
Ik kom ook nooit in een bibliotheek... tenzij ik mijn boekenkast mijn bibliotheek mag noemenquote:Op zondag 22 maart 2009 21:12 schreef dndiek het volgende:
Ik ben al lang niet meer in de bieb geweest
Misschien wel, het lijkt me wel een leuk idee!quote:Op zondag 22 maart 2009 21:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kom je ook naar de meet?.
[..]
Ik kom ook nooit in een bibliotheek... tenzij ik mijn boekenkast mijn bibliotheek mag noemen.
Wat lees je zoal dan?quote:Op zondag 22 maart 2009 21:34 schreef Leanne het volgende:
[..]
Misschien wel, het lijkt me wel een leuk idee!
Ik laat het weten als ik gezellig kom.
OT: ik lees zoveel de laatste tijd, ik vreet echt letters, vooral in bed voor t slapen![]()
luvly
heel veel, van literatuur tot wel wat makkelijkere weglees boeken..nu lees ik mijn tweede boek van cecilia ahern, heerlijk simpel. en dan de volgende keer wat zwaarders.quote:
ik lees zware engelse teksten. ( voor mn gevoel ) boek is heel erg klein, maar de tekst zit dicht op elkaar.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:04 schreef Leanne het volgende:
[..]
heel veel, van literatuur tot wel wat makkelijkere weglees boeken..nu lees ik mijn tweede boek van cecilia ahern, heerlijk simpel. en dan de volgende keer wat zwaarders.![]()
Ik lees nu twee boeken. Nou ja, eentje en de tweede ga ik deze week in beginnen. Op het nachtkastje ligt 'Metamorphosen' van Ovidius. Best een dik, mooi boek, en ik vind het zonde om dat mee te slepen in de trein. Daar lees ik dus een ander verhaal.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:04 schreef Leanne het volgende:
[..]
heel veel, van literatuur tot wel wat makkelijkere weglees boeken..nu lees ik mijn tweede boek van cecilia ahern, heerlijk simpel. en dan de volgende keer wat zwaarders.![]()
moet toch ergens aan informatie komen.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:20 schreef Leanne het volgende:
wauw wat een intellectuele mensen allemaal hier
i luvvit
ik kom gewoon in mn zwarte kloffiequote:Op zondag 22 maart 2009 22:43 schreef Leanne het volgende:
misschien kan ik deze van mijn tante lenen
[ afbeelding ]
wat vinden jullie![]()
LOLquote:Op zondag 22 maart 2009 22:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik kom gewoon in mn zwarte kloffiealles lekker zwart. wel naar de kapper want dat moet ik al een tijdje
Wel fleurig. Alleen zou ik het gewoon lekker makkelijk houden, wat je aantrekt. Ik houd het zelf ook bij een spijkerbroek met (tegen die tijd) T-shirt!quote:Op zondag 22 maart 2009 22:43 schreef Leanne het volgende:
misschien kan ik deze van mijn tante lenen
[ afbeelding ]
wat vinden jullie![]()
Ik kom jou straks dus niet tegen als ik op bezoek ga bij je werkgever waar je weer even terug was?quote:Op maandag 23 maart 2009 08:15 schreef BrandX het volgende:
ach ja moet kunnen op zijn tijd toch?
Ik ga me maar eens opmaken voor het schrijven van sollicitaties denk ik
Nope! ga je daar heen dan? Hoezo?quote:Op maandag 23 maart 2009 08:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kom jou straks dus niet tegen als ik op bezoek ga bij je werkgever waar je weer even terug was?
hey leuk!quote:Op maandag 23 maart 2009 08:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga voor mijn werk eens kijken hoe het er aan toe gaat bij een zitting.
quote:
quote:Top 100 van zondag 22 maart 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
19. 122 Houniet
21. 121 Lauriette91
25. 108 DR34M3R
53. 077 JortK
81. 063 cablegunmaster
LOLquote:Op maandag 23 maart 2009 08:51 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen. Een netwerk dat plat ligt, waardoor je eerder uit bed moet is nooit grappig...
Ik kwam zo'n zelfde lijstje in een ander topic ook al tegen.quote:
Zei je gisteren ook al. Het wordt een beetje ongeloofwaardig...quote:Op maandag 23 maart 2009 09:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik kwam zo'n zelfde lijstje in een ander topic ook al tegen.
Ik ben de hele middag weg geweest!
Het is zo. Kijk maar naar mijn posts. Tussen kwart voor 1 en kwart over vier zul je er weinig van me vinden hoor.quote:Op maandag 23 maart 2009 09:01 schreef OA het volgende:
[..]
Zei je gisteren ook al. Het wordt een beetje ongeloofwaardig...
Mucksterquote:Op maandag 23 maart 2009 08:49 schreef Muck het volgende:
Mogge
Ah, syntus veevervoer
Ik sta al vanaf Didam als een sardien tussen allerlei mensen in geperst
Sjowquote:Op maandag 23 maart 2009 08:51 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen. Een netwerk dat plat ligt, waardoor je eerder uit bed moet is nooit grappig...
Leannequote:
OA!quote:Op maandag 23 maart 2009 09:01 schreef OA het volgende:
[..]
Zei je gisteren ook al. Het wordt een beetje ongeloofwaardig...
MPGquote:
Helaas nietquote:Op maandag 23 maart 2009 08:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
LOL
Tsja, Ofwel het netwerk mag platliggen, of jij. Maar niet allebei tegelijk dus.
Maar als het netwerk dadelijk weer overeind staat, kun jij dus alsnog plat. Dat is de logische conclusiequote:Op maandag 23 maart 2009 09:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Helaas niet. Blijkt wel weer wie belangrijker is
Hoi Fruts!quote:Op maandag 23 maart 2009 09:18 schreef Frutsel het volgende:
Leanne![]()
![]()
Ow wacht... je zei mooie mensen...
[..]
ochtendhumeurtje...quote:
quote:
Das wel op meer plekken zo..dat streepjes niet zo leuk staanquote:Op maandag 23 maart 2009 10:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja man, ik kan me zo KAPOT ergeren aan dat domme streepje wat er niet hoort
Welk streepje?quote:Op maandag 23 maart 2009 10:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja man, ik kan me zo KAPOT ergeren aan dat domme streepje wat er niet hoort
Ik begon al aan mezelf te twijfelen..quote:Op maandag 23 maart 2009 10:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Dat wat Frutsel
Nu weggezuiverd
heeft
Dat moet je NOOIT doenquote:Op maandag 23 maart 2009 10:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik begon al aan mezelf te twijfelen..
Tsja. Het was of dat, of aan jou twijfelenquote:Op maandag 23 maart 2009 10:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat moet je NOOIT doen
Denk ik. Offeh...?
quote:
In elk geval Sarah Palinquote:Op maandag 23 maart 2009 11:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
mischien neemt ie heel amerika wel mee
da´s een grote berg die boem doet, een vulkaan in Alasaksakasakaquote:
Oh diequote:Op maandag 23 maart 2009 11:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
da´s een grote berg die boem doet, een vulkaan in Alasaksakasaka
op kinderen gepast...quote:Op maandag 23 maart 2009 11:25 schreef Leanne het volgende:
vertel eens mensen wat hebben jullie allemaal voor leuks in het weekend gedaan![]()
Had eind januari met veel bombarie in NWS aangekondigd dat hij binnen dagen, misschien uren zou ploffenquote:
Vulkaanuitbarsting in Alaskaquote:Op maandag 23 maart 2009 11:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Had eind januari met veel bombarie in NWS aangekondigd dat hij binnen dagen, misschien uren zou ploffen
Werd dus weer nixHOAX vulkanen
![]()
Nu dus alsnog
BREAKING: Uitbarsting Mt.Redoubt (Alaska)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |