idd, zowat bij elke sportcompilatie op sport1quote:Op zondag 22 maart 2009 18:02 schreef xminator het volgende:
requiem for a dream wordt echt te vaak gebruikt
quote:Op zondag 22 maart 2009 18:01 schreef Ridocar het volgende:
Tubular Bells.
Speelde ik laatst op piano, zeggen ze: Die is van bassie en Adriaan.....
quote:Op zondag 22 maart 2009 18:27 schreef boyv het volgende:
die van requim for a dream is Lux Aeterna dat je het even weet
Zet knijper op neus, insert die nare Zwitserleven fag: "In zuid oost swansetië reist men vooral op traditionele sjotska's. En na een trip van 10 uur zijn we dan ook aangekomen in onze boerieboerie boerderij."quote:
Zelf kan ik geen genoeg krijgen van Rein van den Broek.quote:Op zondag 22 maart 2009 18:01 schreef Ridocar het volgende:
Tubular Bells.
Speelde ik laatst op piano, zeggen ze: Die is van bassie en Adriaan.....
![]()
quote:Op maandag 23 maart 2009 00:42 schreef Steven_Seagals het volgende:
Je vergeet dinges. Die hawai gozer met dat over the rainbow nummer
Whaha geniale video. Zo'n megadikke gast met een mini gitaartjequote:
Tegenreactie:quote:Op maandag 23 maart 2009 03:07 schreef Aisumasen het volgende:
Dat niemand deze nog heeft genoemd, een klassiek voorbeeld!
Jaquote:Op maandag 23 maart 2009 20:18 schreef xminator het volgende:
Ben ik nou gek of stond dit eerst in klb?
Ik gok soundtrack van Amelie.quote:Op maandag 23 maart 2009 23:36 schreef rcco het volgende:
Er is ook een Frans klinkend liedje () dat je altijd hoort als het over Frankrijk gaat. Ik weet alleen de naam niet. Maar echt er hoeft alleen maar een stokbrood in beeld te komen en dat liedje zetten ze er weer bij.
quote:
niet gek, maar lezen is niet je sterkste puntquote:Op maandag 23 maart 2009 20:18 schreef xminator het volgende:
Ben ik nou gek of stond dit eerst in klb?
gebruik dan wel even de goede van Requiem for a Dreamquote:Op zondag 22 maart 2009 17:55 schreef Futt_Bucker het volgende:
Dat viel me laatst op, hoeveel montages (op internet en TV) steeds dezelfde muziek gebruiken.
Beruchte voorbeeld #1:
Wordt 9 van de 10 gebruikt door droeftoeters die voor het eerst adobe premiere pro ontdekken.
Ook bij montages van de NOS en EenVandaag hoor ik 7x per week Coldplay met Viva la Vida. Daarnaast gebruiken ze het liefst de soundtrack van the dark knight wanneer er weer iets met geweld in voorkomt.![]()
Dat vind ik vooral bij Viva la Vida zo erg. Sport > Wereldkampioen > "that was when I ruled the world" > "Oh dat zal wel goed zijn"quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:19 schreef Keepertje8 het volgende:
Ik heb altijd het gevoel dat de mensen die muziek bij de montage zoeken altijd in een soort beperkte ballenpak graaien, en dan gewoon puur zoeken op trefwoord. Wat is het thema, of wat is de prop van een scene? Schoenen? Gooien we "New Shoes" erin. Het is allemaal zo ontiegelijk voorspelbaar. Om van te janken.Vooral bij RTL en SBS.
Vooral die eerste idd. Blijft wel een geweldig nummer, maar tochquote:Op zondag 22 maart 2009 20:12 schreef henkde_j het volgende:
Alle reisprogramma's
Het standaard: "Oh wat zijn wij toch hard aan het tuinieren" muziekje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |