Thnx, dat is ook mijn planquote:Op zondag 22 maart 2009 17:32 schreef ColdFeet het volgende:
XM, als je nu sterk bent, ben je vanavond trots op jezelf
Jaloeziequote:Op zondag 22 maart 2009 17:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Al die dames ken ik al jaren en ik zie ze 1 x per jaar bij degene die nu jarig was... elk jaar werd ik dikker en vonden ze me er erg "goed" eruit zien.
Nu was ik verweg de slankste... ze hebben geen woord met mij gewisseld
vandaag 5 en de x ervoor was half januari toen speelde ik met 15 eur gelyk!quote:Op zondag 22 maart 2009 17:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En hoeveel erin gegooid afgelopen tijd
kom maar langs!quote:Op zondag 22 maart 2009 17:53 schreef BlaatschaaP het volgende:
Mario Been zat trouwens een paar dagen terug naast me. Wil je me nu aanraken, TJ?.
Wat bizar!quote:Op zondag 22 maart 2009 17:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Haaaaaaai...
Net terug van een verjaardag.
Al die dames ken ik al jaren en ik zie ze 1 x per jaar bij degene die nu jarig was... elk jaar werd ik dikker en vonden ze me er erg "goed" eruit zien.
Nu was ik verweg de slankste... ze hebben geen woord met mij gewisseld
Dat zal die linzen leren!quote:Op zondag 22 maart 2009 17:52 schreef BlaatschaaP het volgende:
Nouja, dan vanavond maar als wraak muffins maken. Hopen dat die wel lukken!
quote:Op zondag 22 maart 2009 18:02 schreef Viking84 het volgende:
En wij moeten allemaal met je mee lijden hè, X_M, vandaar dat plaatje in de OP.
Jup. Mensen kunnen vaak niet hebben dat iemand anders iets wel lukt wat hun niet lukt. Toen ik net afgevallen was, heeft er ook niemand iets tegen me gezegd. Behalve 1 iemand. En die zei dat ze allemaal jaloers waren.quote:Op zondag 22 maart 2009 18:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat bizar!.
Zijn het zelf ook dikkerds dan? Dan zijn ze ws gewoon afgunstig. Merk ik hier ook: M'n slanke zus geeft me vaak complimentjes, m'n dikkere zus nooit.
O daar heb ik vandaag ook een beetje last van. Ik heb werkelijk al de hele dag flink de pest in dat ik weer ben aangekomen. Schrok me dood vanochtend. Ik ga zó aan de teugels trekken komende weekquote:Op zondag 22 maart 2009 18:09 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Jup. Mensen kunnen vaak niet hebben dat iemand anders iets wel lukt wat hun niet lukt. Toen ik net afgevallen was, heeft er ook niemand iets tegen me gezegd. Behalve 1 iemand. En die zei dat ze allemaal jaloers waren.
Was dit niet de week dat je twee keer patat had gegeten?quote:Op zondag 22 maart 2009 18:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O daar heb ik vandaag ook een beetje last van. Ik heb werkelijk al de hele dag flink de pest in dat ik weer ben aangekomen. Schrok me dood vanochtend. Ik ga zó aan de teugels trekken komende week.
Klopt en nog wel meer bagger ook.quote:Op zondag 22 maart 2009 18:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Was dit niet de week dat je twee keer patat had gegeten?Skip dat en het gaat weer helemaal goedkomen
Dat je dan nog schrok op de weegschaal joh! Of was het echt zo'n groot verschil?quote:Op zondag 22 maart 2009 18:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Klopt en nog wel meer bagger ook.
Doe ik never nooit weer.
Nou ik was 74 en eerder deze week 73,5 en dat vond ik al veel, dus ik wilde al gaan opletten (ik wil gewoon onder de 73 blijven). Nu heb ik ineens weer overgewichtquote:Op zondag 22 maart 2009 18:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat je dan nog schrok op de weegschaal joh! Of was het echt zo'n groot verschil?
Denk het ook...quote:Op zondag 22 maart 2009 18:09 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Jup. Mensen kunnen vaak niet hebben dat iemand anders iets wel lukt wat hun niet lukt. Toen ik net afgevallen was, heeft er ook niemand iets tegen me gezegd. Behalve 1 iemand. En die zei dat ze allemaal jaloers waren.
Sodeju, was ik het nét vergetenquote:Op zondag 22 maart 2009 18:28 schreef P.F het volgende:
Ik lees dat hier veel mensen belastingaangifte moeten doen. Moet dat voor een bepaalde termijn van de belasting of willen jullie dit graag nu geregeld hebben?
Sorryquote:Op zondag 22 maart 2009 18:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Sodeju, was ik het nét vergetenDat moet voor 1 april. Maar je mag uitstel vragen. Dat heb ik gedaan. Waardoor ik nu 2007 nog open heb staan en dus 2008 ook. En ik heb geen accountant meer. En en en.......En demmit. Daar ging m'n goeie humeur het raam uit.
Ook allemaal zogenaamd hoogbegaafde kinderen zeker, die onderpresteren 'omdat men ze niet begrijpt?'quote:Op zondag 22 maart 2009 18:31 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Denk het ook...
Ze zijn helemaal niet dik! Maar eentje deed een dieet waarbij je niet mocht sporten?? Tenminste, daar hadden ze het over voor ik binnen kwam...
Maar ja, vrouwengekwek, hahaha, daar let ik nooit zo op....
Wat weel interessant was was de melkquota e.d. maar ik kon het niet horen omdat ik "tussen" de vrouwen zat.
De ene kind heeft nog erger pdd-nos dan de andere, en de ander heeft een drama van een autistische adhd kind...
Ze hebben het allemaal
quote:Op zondag 22 maart 2009 18:35 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ook allemaal zogenaamd hoogbegaafde kinderen zeker, die onderpresteren 'omdat men ze niet begrijpt?'
Dieet zonder sportLijkt me de manier om je spijsvertering om zeep te helpen. En om niet
af te vallen.
Misschien omdat je toen een partner had? Of jij hebt gewoon hele leuke lieve mensen in je omgeving die niet jaloers/onzeker zijn.quote:Op zondag 22 maart 2009 18:36 schreef conleche het volgende:
O en ik herken dat niet, dat vrouwen niet leuk reageren op het afgevallen zijn. Bij mij zijn ze wel enthousiast eigenlijk. Misschien omdat ik er uitzie als een ongevaarlijk type.
ik wil geld voor die naam hahaquote:Op zondag 22 maart 2009 18:34 schreef P.F het volgende:
TJ biljet?
Ik ken het typequote:
Als je het voor 1 april invult en inlevert krijg je je centjes voor 1 juli terug.quote:Op zondag 22 maart 2009 18:35 schreef P.F het volgende:
[..]
Sorry
Waarom moet het voor 1 aprilIk heb laast nog die voor 2007 gedaan (Mijn 1e x, dat wel)
das overal!quote:Op zondag 22 maart 2009 18:37 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?
Ja, ze beweerde dat ze zo weinig mocht eten, dat ze erbij ging sporten helemaal van haar stokje ging??
Haar man: Ja werkt erg goed, moest al twee gaatjes in haar riem prikken...
Tot volgend jaar![]()
Ik doe het dit jaar ook voor het eerst en op zich vind ik het wel makkelijkquote:Op zondag 22 maart 2009 18:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Sodeju, was ik het nét vergetenDat moet voor 1 april. Maar je mag uitstel vragen. Dat heb ik gedaan. Waardoor ik nu 2007 nog open heb staan en dus 2008 ook. En ik heb geen accountant meer. En en en.......En demmit. Daar ging m'n goeie humeur het raam uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |