quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:35 schreef Viking84 het volgende:
Komt die troela speciaal op MSN om mij uit te lachen omdat zij de lapo had.
Ziek, yeah right!
Okeequote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:36 schreef Abbadon het volgende:
heerlijke dag!
en Muis, ik wil niet dat je dat soort dingen over Muis zegt, ok?!
Whehehequote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Okee![]()
Oh en ik moet wel boeten voor mijn lolletje want door het lachen is mijn verhoging weer op komen zetten
Graag gedaan!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:41 schreef Vivi het volgende:
Ik wil bij deze even iedereen bedanken voor alle lieve kaartjes, gedichten en bloemen en berichten. Heel erg lief en hartverwarmend, dank jullie allemaal, jullie zijn grote schatten!
pics or it didn't happenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:44 schreef kaasplankje het volgende:
TVP Ik heb een nieuwe hoed gekocht in Amsterdam!![]()
Ik vond je gedicht heel mooi.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Graag gedaan!![]()
Ik dacht net nog aan je.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:41 schreef Vivi het volgende:
Ik wil bij deze even iedereen bedanken voor alle lieve kaartjes, gedichten en bloemen en berichten. Heel erg lief en hartverwarmend, dank jullie allemaal, jullie zijn grote schatten!
Ga je nog een keer zien, mn camera ligt hier niet momenteel dus ik kan nu geen foto maken bedenk ik me netquote:
Bij die Engelse winkel?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ga je nog een keer zien, mn camera ligt hier niet momenteel dus ik kan nu geen foto maken bedenk ik me netHij is wel heel cool; een zwart gleufhoedje met een smalle rand. En hij was niet zo heel duur, In de Heiligestraat
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:41 schreef Vivi het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |