abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67298047
Ik heb het nodig voor het masturberen/masseren/spelen/strelen van de vagina van mijn vriendin die best wel gevoelig is met name aan de buitenkant van de vagina. Ik heb nog nooit glijmiddel gekocht/gebruikt, welke (merk) raden jullie me aan?

Ik heb speeksel/spuug geprobeerd, maar dat droogt na een minuut.
  zondag 22 maart 2009 @ 17:20:01 #2
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_67298727
Pjur bodyglide, zwarte flesje, tube, whatever. Superspul op siliconenbasis.

We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_67298822
quote:
Op zondag 22 maart 2009 17:20 schreef Flurry het volgende:

[ afbeelding ]
waar kan ik dat kopen? in de winkel? hoeveel kost het?
pi_67298954
quote:
Op zondag 22 maart 2009 17:20 schreef Flurry het volgende:

[ afbeelding ]
Mijn vriend en ik hadden daar allebei last van.

Als je op safe wil spelen kan je het beste bioglide kopen

Kan je in iedere Christine le Duc wel kopen en kost zo'n 15 euro denk ik!

Van de site:
* 100 % biological
* approved as medical product
* under continuous quality controls
* dermatological and clinically tested
* very skin friendly
* tremendous long lasting lubrication properties
* highly effective and economical
* 100 % condom compatible
* water-based and greaseless
* oral sex compatible
* pH-neutral
  zondag 22 maart 2009 @ 17:30:20 #5
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_67299014
quote:
Op zondag 22 maart 2009 17:23 schreef flups19 het volgende:

[..]

waar kan ik dat kopen? in de winkel? hoeveel kost het?
Ik koop 't bij christine le duc, was het favoriete spul van een vriendinnetje van lang geleden en sindsdien altijd in huis erg duur, maar niet veel nodig en je doet lang met zo'n tube. Er zijn ook wel kleinere flesjes volgens mij. Tube is 25-30 euro ofzo (geen idee precies, gaat lang mee)
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_67299157
Koningswater!
pi_67299191
quote:
Op zondag 22 maart 2009 17:30 schreef Flurry het volgende:

[..]

Ik koop 't bij christine le duc, was het favoriete spul van een vriendinnetje van lang geleden en sindsdien altijd in huis erg duur, maar niet veel nodig en je doet lang met zo'n tube. Er zijn ook wel kleinere flesjes volgens mij. Tube is 25-30 euro ofzo (geen idee precies, gaat lang mee)
kan je het ook opeten/doorslikken zonder vergiftigd te worden.. ik bedoel zeg maar als je glijmiddel op haar vagina smeert en haar vervolgens gaat beffen en glijmiddel binnenkrijgt is dat niet ongezond?
quote:
Op zondag 22 maart 2009 17:28 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Mijn vriend en ik hadden daar allebei last van.

watvoor last precies?
  zondag 22 maart 2009 @ 17:42:21 #8
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_67299334
quote:
Op zondag 22 maart 2009 17:36 schreef flups19 het volgende:

[..]

kan je het ook opeten/doorslikken zonder vergiftigd te worden.. ik bedoel zeg maar als je glijmiddel op haar vagina smeert en haar vervolgens gaat beffen en glijmiddel binnenkrijgt is dat niet ongezond?
[..]

Nee, 't is onschadelijk:

info
pi_67299479
quote:
Op zondag 22 maart 2009 17:42 schreef Flurry het volgende:

[..]

Nee, 't is onschadelijk:

info
thanks for alle info en hulp..
mag ik nog even vragen waar jij en je vriendinnetje het allemaal voor gebruikten?
pi_67299538
quote:
Op zondag 22 maart 2009 17:36 schreef flups19 het volgende:

[..]

watvoor last precies?
Het prikte, niet heel fijn dus
En dat ook gehad met nog een ander middel, van dat merkloze spul, was erger zelfs, en toen raadde de mevrouw bij de christine le duc ons bioglide aan en dat is gewoon perfect , nergens last van, je hoeft maar een keer een heel klein beetje te pakken en je kan er tijden op door . Maar goed, je moet het zelf weten natuurlijk, maar ik zweer bij dat spul
  zondag 22 maart 2009 @ 18:09:00 #11
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_67300026
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_67300125
gewoon huismerk van het kruidvat, werkt prima!
  zondag 22 maart 2009 @ 18:19:34 #13
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_67300264

Deze had ik gebruikt. Goede ervaring mee. Je hebt er weinig van nodig en het werkt als de brandweer. Inmiddels heb ik durex play glijmiddel/masageolie maar die is eigenlijk alleen goed voor glijmiddel. Als masageolie gebruik ik wel wat beters.

¤7,50 voor het flesje op het plaatje.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  zondag 22 maart 2009 @ 18:21:29 #14
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_67300322
quote:
Op zondag 22 maart 2009 17:48 schreef flups19 het volgende:

[..]

thanks for alle info en hulp..
mag ik nog even vragen waar jij en je vriendinnetje het allemaal voor gebruikten?
voor zo'n beetje alles wat je met een penis en vagina kan doen, individueel of samen
pi_67300844
quote:
Op zondag 22 maart 2009 18:21 schreef Flurry het volgende:

[..]

voor zo'n beetje alles wat je met een penis en vagina kan doen, individueel of samen
bij Hoi_Piepeloi prikte dat spul, heb jij nog irritatie of zo gemerkt..
  zondag 22 maart 2009 @ 18:48:05 #16
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_67301159
quote:
Op zondag 22 maart 2009 18:37 schreef flups19 het volgende:

[..]

nee, anders zou ik wel iets anders gebruiken nu
pi_67301612
quote:
Op zondag 22 maart 2009 18:37 schreef flups19 het volgende:

[..]

Dat verschilt natuurlijk per persoon, maar wat ik duidelijk wilde maken; met Bioglide heb je ontzettend weinig kans daarop dat wordt juist aangeraden als je gevoelig bent voor irritatie enzo
  maandag 23 maart 2009 @ 09:09:49 #18
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_67314986
quote:
Op zondag 22 maart 2009 18:19 schreef Bootje84 het volgende:
[ afbeelding ]

Deze had ik gebruikt. Goede ervaring mee. Je hebt er weinig van nodig en het werkt als de brandweer. Inmiddels heb ik durex play glijmiddel/masageolie maar die is eigenlijk alleen goed voor glijmiddel. Als masageolie gebruik ik wel wat beters.

¤7,50 voor het flesje op het plaatje.
Deze dus
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
pi_67345767
massage olie
baby olie
etc = perfectie

die standaard glijmiddelen werken eventjes, als ze drogen worden ze stug.. heb die durex play geprobeerd met m'n vriendin, waardeloos.. handig voor er snel in, maar als ze zelf niet soppend blijft krijg je meer schuring door dat droge spul.. nee olie blijft wel het beste/glibberig.. ja niet ph neutraal etc, boeiend piemel say's yes
pi_67345814
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 03:04 schreef noplayer het volgende:
massage olie
baby olie
etc = perfectie

die standaard glijmiddelen werken eventjes, als ze drogen worden ze stug.. heb die durex play geprobeerd met m'n vriendin, waardeloos.. handig voor er snel in, maar als ze zelf niet soppend blijft krijg je meer schuring door dat droge spul.. nee olie blijft wel het beste/glibberig.. ja niet ph neutraal etc, boeiend piemel say's yes
Niet gebruiken in combinatie met condooms, uiteraard.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_67345819
Flink spugen.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 10:48:30 #22
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_67350157
quote:
massage olie
baby olie
etc = perfectie

dat siliconenspul droogt niet uit
  dinsdag 24 maart 2009 @ 10:53:40 #23
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_67350337
quote:
massage olie
baby olie
etc = perfectie

ik hoop dat je vriendin je belazerd met iemand die haar wel waard is..
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
pi_67351262
quote:
massage olie
baby olie
etc = perfectie

Met condooms erg linke soep en pas op met verschillende middelen, niet alles is even goed voor de natuurlijke balans van de vagina, zit je met schimmelinfecties e.d. later.

Zelf gebruik ik eros, dat droogt echt niet op, sterker nog, weleens na een wilde nacht bijna van de trap afgelazerd omdat er glijmiddel aan de leuning zat van midden in de nacht
Vind wel dat veel glijmiddelen last hebben van wat jij hier beschrijft, maar daar heb ik met eros nog nooit last van gehad.
Het is niet op waterbasis zoals durex e.d., maar op siliconen basis alleen dan wel veilig voor condooms.
Ben zelf niet zo heel waus van waterbasisglijmiddelen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_67364412
Silc glide gebruik ik zelf nog wel eens,
Liefde en infectie
pi_67374273
ok handige tips over niet opdrogend glijmiddel want sommige zijn net als spugen, glijden in het begin en zodra het gaat drogen extra stroef/weerstand (Durex play vind ik echt troep bijv.)

Als er dus iets is wat net zo goed werkt als olie, maar beter is kwa ph etc. dan stap ik zeker over
pi_67385156
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 11:22 schreef erodome het volgende:

[..]

Met condooms erg linke soep en pas op met verschillende middelen, niet alles is even goed voor de natuurlijke balans van de vagina, zit je met schimmelinfecties e.d. later.

Zelf gebruik ik eros, dat droogt echt niet op, sterker nog, weleens na een wilde nacht bijna van de trap afgelazerd omdat er glijmiddel aan de leuning zat van midden in de nacht
Vind wel dat veel glijmiddelen last hebben van wat jij hier beschrijft, maar daar heb ik met eros nog nooit last van gehad.
Het is niet op waterbasis zoals durex e.d., maar op siliconen basis alleen dan wel veilig voor condooms.
Ben zelf niet zo heel waus van waterbasisglijmiddelen.

Hier Pjur trouwens. 19,95 bij Christine le Duc. Die rommel van Durex vind ik persoonlijk helemaal niks.
pi_67387002
heeft Christine Le Duc ook winkels of kan je alleen maar via hun website bestellen?
pi_67398586
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 11:37 schreef flups19 het volgende:
heeft Christine Le Duc ook winkels of kan je alleen maar via hun website bestellen?
Christine heeft ook winkels, kijk op hun website, dan kan je vast wel de winkel het dichts bij jou in de buurt vinden
Liefde en infectie
pi_67398758
kijk bij de "welkoop" naar Amos, wordt door de dierenarts gebruikt. Uitstekend spul, 2,95 voor een halve liter, dus je kunt er erg leuk mee spelen
pi_67399365
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 17:02 schreef Mejuffrouw het volgende:
kijk bij de "welkoop" naar Amos, wordt door de dierenarts gebruikt. Uitstekend spul, 2,95 voor een halve liter, dus je kunt er erg leuk mee spelen
isdat ook bedoeld om te masseren, maar dan voor vee ofzo?
Liefde en infectie
pi_67411484
Volgens mij is het glijmiddel voor inwendi onderzoek.... maar er zit weinig andere geur en smaaktoevoegingen in zoal bij de dure mensen glijmiddeltjes, dus prima te gebruiken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')