waar kan ik dat kopen? in de winkel? hoeveel kost het?quote:Op zondag 22 maart 2009 17:20 schreef Flurry het volgende:
Pjur bodyglide, zwarte flesje, tube, whatever. Superspul op siliconenbasis.
[ afbeelding ]
Mijn vriend en ik hadden daar allebei last van.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:20 schreef Flurry het volgende:
Pjur bodyglide, zwarte flesje, tube, whatever. Superspul op siliconenbasis.
[ afbeelding ]
Ik koop 't bij christine le duc, was het favoriete spul van een vriendinnetje van lang geleden en sindsdien altijd in huisquote:Op zondag 22 maart 2009 17:23 schreef flups19 het volgende:
[..]
waar kan ik dat kopen? in de winkel? hoeveel kost het?
kan je het ook opeten/doorslikken zonder vergiftigd te worden.. ik bedoel zeg maar als je glijmiddel op haar vagina smeert en haar vervolgens gaat beffen en glijmiddel binnenkrijgt is dat niet ongezond?quote:Op zondag 22 maart 2009 17:30 schreef Flurry het volgende:
[..]
Ik koop 't bij christine le duc, was het favoriete spul van een vriendinnetje van lang geleden en sindsdien altijd in huiserg duur, maar niet veel nodig en je doet lang met zo'n tube. Er zijn ook wel kleinere flesjes volgens mij. Tube is 25-30 euro ofzo (geen idee precies, gaat lang mee)
watvoor last precies?quote:Op zondag 22 maart 2009 17:28 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Mijn vriend en ik hadden daar allebei last van.
Nee, 't is onschadelijk:quote:Op zondag 22 maart 2009 17:36 schreef flups19 het volgende:
[..]
kan je het ook opeten/doorslikken zonder vergiftigd te worden.. ik bedoel zeg maar als je glijmiddel op haar vagina smeert en haar vervolgens gaat beffen en glijmiddel binnenkrijgt is dat niet ongezond?
[..]
thanks for alle info en hulp..quote:
Het prikte, niet heel fijn dusquote:
voor zo'n beetje alles wat je met een penis en vagina kan doen, individueel of samenquote:Op zondag 22 maart 2009 17:48 schreef flups19 het volgende:
[..]
thanks for alle info en hulp..![]()
mag ik nog even vragen waar jij en je vriendinnetje het allemaal voor gebruikten?
bij Hoi_Piepeloi prikte dat spul, heb jij nog irritatie of zo gemerkt..quote:Op zondag 22 maart 2009 18:21 schreef Flurry het volgende:
[..]
voor zo'n beetje alles wat je met een penis en vagina kan doen, individueel of samen
nee, anders zou ik wel iets anders gebruiken nuquote:Op zondag 22 maart 2009 18:37 schreef flups19 het volgende:
[..]
bij Hoi_Piepeloi prikte dat spul, heb jij nog irritatie of zo gemerkt..
Dat verschilt natuurlijk per persoon, maar wat ik duidelijk wilde maken; met Bioglide heb je ontzettend weinig kans daaropquote:Op zondag 22 maart 2009 18:37 schreef flups19 het volgende:
[..]
bij Hoi_Piepeloi prikte dat spul, heb jij nog irritatie of zo gemerkt..
Deze dusquote:Op zondag 22 maart 2009 18:19 schreef Bootje84 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze had ik gebruikt. Goede ervaring mee. Je hebt er weinig van nodig en het werkt als de brandweer. Inmiddels heb ik durex play glijmiddel/masageolie maar die is eigenlijk alleen goed voor glijmiddel. Als masageolie gebruik ik wel wat beters.
¤7,50 voor het flesje op het plaatje.
Niet gebruiken in combinatie met condooms, uiteraard.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 03:04 schreef noplayer het volgende:
massage olie
baby olie
etc = perfectie
die standaard glijmiddelen werken eventjes, als ze drogen worden ze stug.. heb die durex play geprobeerd met m'n vriendin, waardeloos.. handig voor er snel in, maar als ze zelf niet soppend blijft krijg je meer schuring door dat droge spul.. nee olie blijft wel het beste/glibberig.. ja niet ph neutraal etc, boeiendpiemel say's yes
dat siliconenspul droogt niet uitquote:Op dinsdag 24 maart 2009 03:04 schreef noplayer het volgende:
massage olie
baby olie
etc = perfectie
die standaard glijmiddelen werken eventjes, als ze drogen worden ze stug.. heb die durex play geprobeerd met m'n vriendin, waardeloos.. handig voor er snel in, maar als ze zelf niet soppend blijft krijg je meer schuring door dat droge spul.. nee olie blijft wel het beste/glibberig.. ja niet ph neutraal etc, boeiendpiemel say's yes
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 03:04 schreef noplayer het volgende:
massage olie
baby olie
etc = perfectie
Met condooms erg linke soep en pas op met verschillende middelen, niet alles is even goed voor de natuurlijke balans van de vagina, zit je met schimmelinfecties e.d. later.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 03:04 schreef noplayer het volgende:
massage olie
baby olie
etc = perfectie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |