abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67303700
En ja hoor, weer heeft meneer Biekje de discussie weer gemanipuleerd!

Enne.....die ranzigheid is uiteraard wel bekend, maar iets zegt me dat die lui dat niet doen om hun immuunsysteem aan te sterken!
  zondag 22 maart 2009 @ 20:10:31 #62
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_67303728
quote:
Op zondag 22 maart 2009 20:01 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

er wordt geen bacterie in bloedsomloop gebracht. Viruspartikels een manteleiwitten van varkens, schapen, apen, koeien en vogels aangelengd met aluminiumhydroxide en antivries. Dat is echt hoog nodig dat babies dat in hun systeem krijgen. Want moeder natuur levert geen goede producten af. Think again.
Totale disrespect voor natuur (of God) als je het mij vraagt.

Goh, laten we nu heden ten dagen hierdoor geen Pokken meer hebben, Polio is nauwelijks een probleem meer, mazelen, roodvonk, difterie, Hepatitus is prima te voorkomen....
Maar ga lekker eens op reis naar de tropen zonder prikken te halen lambiekje, dan is je diaree meer dan alleen verbaal
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 22 maart 2009 @ 20:15:29 #63
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_67303921
quote:
Op zondag 22 maart 2009 20:08 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Als moeder natuur zo'n goed product afleverde, waarom leven wij nu ruwweg twee keer langer dan tot 100 jaar geleden?
Nog steeds maar een 8ste van de leeftijden ten tijden van Abraham.

Stammen die nog leven naar de standaarden van voor Christus worden ruim 100.

Kindsterfte verlaagd de gemiddelde leeftijd heel erg. Als je eenmaal het 5ste levensjaar had gepasseerd dan werdt je gewoon redelijk oud. Ook vergeten men dat veel mensen gebruikt werden als schild tijdens oorlogen dus dat verlaagd het gemiddelde ook.

Onze huidige leeftijd is te danken aan enigszins drinkbaar drinkwater en hygiene (wat nu over de top is).

Overigens is gemiddelde leeftijd dalend tegenwoordig door ons idiote dieet gedrag. Light, vetarm en margarine in ons voedselplan. Zucht.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_67303978
quote:
Op zondag 22 maart 2009 20:15 schreef Lambiekje het volgende:

Onze huidige leeftijd is te danken aan enigszins drinkbaar drinkwater en hygiene (wat nu over de top is).
Ow dus scatmunching is TOCH niet gezond?
  zondag 22 maart 2009 @ 20:22:25 #65
52357 Lambiekje
pi_67304135

Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 22 maart 2009 @ 20:24:00 #66
52357 Lambiekje
pi_67304188
quote:
Op zondag 22 maart 2009 20:17 schreef ToT het volgende:

[..]

Ow dus scatmunching is TOCH niet gezond?
De cosmetica discussie hebben we al eens gehad.
pi_67304437
quote:
Op zondag 22 maart 2009 20:24 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

De cosmetica discussie hebben we al eens gehad.
Ja placentas en vermalen foetuscellen en die shit, maar je zegt net dat we langer leven dankzij onze verbeterde hygiëne......ik merk echt vaak dat je jezelf regelmatig tegenspreekt.
  zondag 22 maart 2009 @ 20:35:56 #68
52357 Lambiekje
pi_67304561
quote:
Op zondag 22 maart 2009 20:32 schreef ToT het volgende:

[..]

Ja placentas en vermalen foetuscellen en die shit, maar je zegt net dat we langer leven dankzij onze verbeterde hygiëne......ik merk echt vaak dat je jezelf regelmatig tegenspreekt.
Nee de hygiene is doorgeslagen. TE is nooit goed remember.

Wat ik ook denk is dat we (eeuwen) oude gewoontes weer hebben op gepakt na de ranzige 16e en 17e eeuw.
pi_67304624
quote:
Op zondag 22 maart 2009 20:35 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee de hygiene is doorgeslagen. TE is nooit goed remember.
Ja maar je zei ook dat we dankzij diezelfde hygiëne langer leven.

Pfff alleen al in dit ene deel van deze topicreeks spreek je jezelf continu tegen.
  zondag 22 maart 2009 @ 20:38:29 #70
52357 Lambiekje
pi_67304635
quote:
Op zondag 22 maart 2009 20:38 schreef ToT het volgende:

[..]

Ja maar je zei ook dat we dankzij diezelfde hygiëne langer leven.

Pfff alleen al in dit ene deel van deze topicreeks spreek je jezelf continu tegen.
zoals wat?
pi_67304855
Lees alles gewoon terug; het is te vermoeiend om het uit te leggen.

Iets over het principe van vaccineren, koeienpokken, het immuunsysteem trainen met verzwakte bacteriën wat weer niet goed is omdat er een balans moet zijn met bacteriën, hygiëne dat onze levensverwachting verhoogt maar toch ook weer niet enz enz enz.
pi_67304874
Zoveel is gevaarlijk in het leven. Nu zijn ze in de EU bezig om nano deeltjes in voedsel te verbieden omdat men niet weet wat het gevaar is voor de gezondheid. ( nano in voedsel) Eerst 50 jaar testen om vervolgens pas toe te staan. Maak me meer zorgen om de wereld economie.

Zoveel mensen die gevaccineerd zijn en nog leven. Je zal dit maar gebeuren Trap afvallen bij verkeerde deur

En dan ook dat mensen weerstand bezitten, iemand kan 2 pakjes sigaretten roken en geregeld drinken en nog steeds 100 jaar oud worden. Alsof zo'n vaccinatie zo kan doordringen dat je er ziek van wordt, net zoals die nano deeltjes. Een mens kan wel wat hebben dus ook. Dan wordt iemand wel eens ziek van de gekkenkoeien ziekte en dan krijgt iemand wel eens nekkramp maar dat is 1 op de miljoen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Topspin op 22-03-2009 20:59:52 ]
Genieten is toegestaan!!!
  zondag 22 maart 2009 @ 23:01:56 #73
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_67309574
quote:
Op zondag 22 maart 2009 19:50 schreef 49euro het volgende:

[..]

Dat is wel de slechtste bewering die ik ooit gehoord heb.
Want? Het is de waarheid.
Het voorbeeld wat ik in gedachte had gaat over een specifieke familie sluipwespen. Deze wespen gebruiken een virus als een soort wapen om hun prooi te verlammen en hun ei te beschermen. Zoals ik dus al schreef, Lambiekje spuide onzin. Wat wij een virus noemen bestaat al best wel een stukje langer dan de medische wetenschap.

Voor meer info: http://en.wikipedia.org/wiki/Polydnavirus
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_67314502
quote:

[..]

Nog steeds maar een 8ste van de leeftijden ten tijden van Abraham.

Kindsterfte verlaagd de gemiddelde leeftijd heel erg. Als je eenmaal het 5ste levensjaar had gepasseerd dan werdt je gewoon redelijk oud. Ook vergeten men dat veel mensen gebruikt werden als schild tijdens oorlogen dus dat verlaagd het gemiddelde ook.

Overigens is gemiddelde leeftijd dalend tegenwoordig door ons idiote dieet gedrag. Light, vetarm en margarine in ons voedselplan. Zucht.
Abraham? Ik dacht dat jij zo anti geloof was?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  maandag 23 maart 2009 @ 09:02:39 #75
52357 Lambiekje
pi_67314840
quote:
Op zondag 22 maart 2009 23:01 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Want? Het is de waarheid.
Het voorbeeld wat ik in gedachte had gaat over een specifieke familie sluipwespen. Deze wespen gebruiken een virus als een soort wapen om hun prooi te verlammen en hun ei te beschermen. Zoals ik dus al schreef, Lambiekje spuide onzin. Wat wij een virus noemen bestaat al best wel een stukje langer dan de medische wetenschap.

Voor meer info: http://en.wikipedia.org/wiki/Polydnavirus
Ja ik weet dat virussen al langer bestaan. Al minsten 16.000 jaar ten minste dat staat op sommige wiki-stubs Ik vind het alleen raar dat een virus pas op de vooravond van de 20ste pas ontdekt is.
Opeens weten we dat ze al eeuwen bestaan.

Dat wespen dat hebben dat is heel goed mogelijk maar is het niet mogelijk dat ze rotzooi van ons geadoptered hebben.
  maandag 23 maart 2009 @ 09:03:05 #76
52357 Lambiekje
pi_67314852
quote:
Op maandag 23 maart 2009 08:46 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Abraham? Ik dacht dat jij zo anti geloof was?
waarom denk je dat ik mijn tong uit stak
  maandag 23 maart 2009 @ 09:16:14 #77
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_67315095
quote:
Op maandag 23 maart 2009 09:02 schreef Lambiekje het volgende:
Ik vind het alleen raar dat een virus pas op de vooravond van de 20ste pas ontdekt is.
Opeens weten we dat ze al eeuwen bestaan.
Ben je nu aan het trollen geslagen, of ben je gewoon dom?
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
  maandag 23 maart 2009 @ 09:17:30 #78
52357 Lambiekje
pi_67315121
quote:
Op zondag 22 maart 2009 20:45 schreef Topspin het volgende:
Zoveel is gevaarlijk in het leven. Nu zijn ze in de EU bezig om nano deeltjes in voedsel te verbieden omdat men niet weet wat het gevaar is voor de gezondheid. ( nano in voedsel) Eerst 50 jaar testen om vervolgens pas toe te staan. Maak me meer zorgen om de wereld economie.
quote:
‘Smart’ packaging and food tracking

Nanotechnology will dramatically extend food shelf life. Mars Inc. already has a patent on an invisible, edible, nano wrapper which will envelope foods, preventing gas and moisture exchange. ‘Smart’ packaging (containing nano-sensors and anti-microbial activators) is being developed that will be capable of detecting food spoilage and releasing nano-anti-microbes to extend food shelf life, enabling supermarkets to keep food for even greater periods before its sale. Nano-sensors, embedded into food products as tiny chips that were invisible to the human eye, would also act as electronic barcodes. They would emit a signal that would allow food, including fresh food, to be tracked from paddock to factory to supermarket and beyond.
bron
.. and beyond. U heeft 10 marsen thuis liggen. U heeft geen sla gekocht afgelopen periode. Wij verhogen uw ziektekosten premie. Tevens komt de obisitas-politie bij u langs.
  maandag 23 maart 2009 @ 09:18:57 #79
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_67315150
quote:
Hier heb je natuurlijk uitgebreide documentatie over. Zou ik daar een linkje naar mogen zien?
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
  maandag 23 maart 2009 @ 09:21:37 #80
52357 Lambiekje
pi_67315192
quote:
Op maandag 23 maart 2009 09:16 schreef Rasing het volgende:

[..]

Ben je nu aan het trollen geslagen, of ben je gewoon dom?
in jouw ogen ben ik natuurlijk het laatste.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')