Linkquote:Op zondag 22 maart 2009 10:40 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik ga zo naar mijn vriendin
Oh en ik ben aan het rellen in ONZ
quote:
Was Dean weer eens de School & vergeten?quote:
'vergeten'quote:Op zondag 22 maart 2009 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Was Dean weer eens de School & vergeten?![]()
Perongelukquote:Op zondag 22 maart 2009 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kun je laconiek over doen, maar zou ik niet doenquote:
De OP was ook selectief aangepastquote:Op zondag 22 maart 2009 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gamenquote:Op zondag 22 maart 2009 11:12 schreef motorbloempje het volgende:
wat gaan jullie doen met dit heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijke weer?
Hetzelfde als de afgelopen tijd, GTA IV aan de praat proberen te krijgenquote:Op zondag 22 maart 2009 11:12 schreef motorbloempje het volgende:
Same thing I do every day motorbloempje....quote:Op zondag 22 maart 2009 11:12 schreef motorbloempje het volgende:
Try to take over the WOORRRLLDDDDquote:Op zondag 22 maart 2009 11:19 schreef jna het volgende:
[..]
Same thing I do every day motorbloempje....
wie vult 'm aan
try to take over the world, Pinkyquote:Op zondag 22 maart 2009 11:19 schreef jna het volgende:
[..]
wie vult 'm aan
quote:Op zondag 22 maart 2009 11:19 schreef jna het volgende:
[..]
wie vult 'm aan
quote:Op zondag 22 maart 2009 11:27 schreef GoeRoe86 het volgende:
Are you thinking what I am thinking, Pinky?
Yes Brain, if people from Poland are called Poles, why are people from Holland aren't called Holes?
quote:Op zondag 22 maart 2009 11:27 schreef GoeRoe86 het volgende:
Are you thinking what I am thinking, Pinky?
Yes Brain, if people from Poland are called Poles, why are people from Holland aren't called Holes?
Why are people from England, aren't called Engesquote:
Ga ik wellicht ook nog effe doenquote:Op zondag 22 maart 2009 11:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
Misschien vanmiddag ff hardlopen buiten
Ik was ff kijken of GTA al verder komt na reparatie, maar nog steeds blijft ie hangenquote:
Hehe lekker.quote:
Ik heb de zon nog niet gezien vandaagquote:Op zondag 22 maart 2009 12:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hehe lekker.
Hier is de zon ook al weg.
zon moet echt terugkomenquote:Op zondag 22 maart 2009 12:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hehe lekker.
Hier is de zon ook al weg.
Ik weet alles, dat weet je tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik al 2 keerquote:
Uiteraardquote:
quote:Op zondag 22 maart 2009 12:30 schreef The_Dean het volgende:
Uiteraard
Kan me alleen niet herrinneren waar of wanneer, maar schijn er wel ooit geweest te zijn
Renesse en Domburg ofzo zeker?quote:
Moet eerlijk bekennen dat ikzelf nog nooit in Renesse geweest ben, maar volgens mij kan je dat als niet-toerist ook beter mijden, zeker in de zomerquote:
Nee, dat is voor paupers.quote:
Hangt er vanaf wat je doel isquote:Op zondag 22 maart 2009 12:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moet eerlijk bekennen dat ikzelf nog nooit in Renesse geweest ben, maar volgens mij kan je dat als niet-toerist ook beter mijden, zeker in de zomer
Tholen, dat was wel het laatste wat ik gedacht hadquote:Op zondag 22 maart 2009 12:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee, dat is voor paupers.
Ik ben twee keer in Tholen geweest.
Tholen ben ik ook geweest.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee, dat is voor paupers.
Ik ben twee keer in Tholen geweest.
Tja, het is het Urk van Zeeland hèquote:Op zondag 22 maart 2009 12:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Tholen ben ik ook geweest.
hoorde er laatst allemaal incest verhalen enzo over.
hij heeft gewoon op de kaart gekeken en een random plaats opgezochtquote:Op zondag 22 maart 2009 12:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Tholen, dat was wel het laatste wat ik gedacht had![]()
Waarschijnlijk kaart van Zeeland opgehangen en toen met een pijltje gegooid en daar naartoe gegaanquote:Op zondag 22 maart 2009 12:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hij heeft gewoon op de kaart gekeken en een random plaats opgezocht
Vinnie Jonesquote:
hier ookquote:Op zondag 22 maart 2009 13:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
Donders wat is het hier nog lekker weer
Hier schijnt de zon ook volopquote:Op zondag 22 maart 2009 13:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
Donders wat is het hier nog lekker weer
Nieuw scriptje geloof ik...quote:Op zondag 22 maart 2009 13:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
Fucking held die Vinnie Jones. Wat is dat trouwens met YT filmpjes die in dit scherm openen?
Dat is al een weekquote:Op zondag 22 maart 2009 13:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
Fucking held die Vinnie Jones. Wat is dat trouwens met YT filmpjes die in dit scherm openen?
Helder!quote:
Okey, zuiver. Wel handigquote:Op zondag 22 maart 2009 13:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is al een weekNieuwe baggerlayout enzo
Enorm rammende kater.quote:
Welke is dat?quote:Op zondag 22 maart 2009 15:20 schreef eer-ik het volgende:
Topgear seizoen 7, aflevering 3
Blijf dat echt een prachtige aflevering vinden.
Whehe, effe kijken.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:21 schreef Houniet het volgende:
eer-ikhttp://www.autoweek.nl/video/1269/Tuning-Citroen-Saxo
In die parkeergarage was dat toch?quote:Op zondag 22 maart 2009 15:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Met die Zonda, GT40 en F430 in Frankrijk
Koningquote:
Mogguhquote:
Nee, ik ga zo weer verderquote:
quote:Op zondag 22 maart 2009 16:05 schreef Houniet het volgende:
[ [url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/9.gif]afbeelding ][/url]
Dat is inderdaad waar! Geruststellend ookquote:Op zondag 22 maart 2009 16:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, helaas wel. Maar goed, iig goed om te weten dat ze nog steeds doorgaan
Ik zal es ff denkenquote:Op zondag 22 maart 2009 16:35 schreef eer-ik het volgende:
Nou Fritsie, doe maar effe goeie film opnoemen, er moet nodig weer wat gekeken worden
PBquote:Op zondag 22 maart 2009 17:01 schreef PieterBas het volgende:
Goedemiddag..
Wat ben ik gaar zeg... en waar is het mooie weer van vanmorgen gebleven
Heb je er niet gewoon een blauw label aangehangen?quote:Op zondag 22 maart 2009 17:06 schreef eer-ik het volgende:
Oh, Tim, heb je Safari 4 al geinstalleerd?
En weet jij toevallig hoe ik deze blauwe rommel uitzet?
[ afbeelding ]
Gekquote:Op zondag 22 maart 2009 17:13 schreef eer-ik het volgende:
Nee, en heb aangegeven dat labels niet weergegeven mogen worden. Toch zie ik dit steeds...
't is ook bij elk bestand (alle niet-mappen) en ik vind het strontirritant.
MSN doet ook kut sinds een paar dagen, bij m'n broertje toevallig ook al. En Tomato torrent is ook al aan het bitchen
Misschien rare update gehad ofzo.
Ik was vanmorgen op het strand aan het trainen.. zag opeens mensen in t-shirtjes op het strand zitten.. Uit de wind was het zeker te doen..quote:Op zondag 22 maart 2009 17:10 schreef Piles het volgende:
[..]
PB
Het is nog maar maart hè, al dacht iedereen dat het mei was gisteren volgens mij![]()
Nee heb ik nog niet. Kan het niet plaatsen trouwens. Even downloaden. Zat die niet bij die software-update? Moet je 'm zelf handmatig van apple downloaden?quote:Op zondag 22 maart 2009 17:06 schreef eer-ik het volgende:
Oh, Tim, heb je Safari 4 al geinstalleerd?
En weet jij toevallig hoe ik deze blauwe rommel uitzet?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 maart 2009 17:43 schreef Milou__ het volgende:
Vandaag in de laatste minuut de 1-0 gescoord
quote:Op zondag 22 maart 2009 17:43 schreef Milou__ het volgende:
Op zijn Duitsquote:Op zondag 22 maart 2009 17:43 schreef Milou__ het volgende:
Nee 4equote:Op zondag 22 maart 2009 17:53 schreef Piles het volgende:
[..]
En daar gaat het om![]()
Hoeveelste staan jullie nu, 1e zeker?
quote:Op zondag 22 maart 2009 18:03 schreef Milou__ het volgende:
Nee 4e
maar we kunnen nog kampioen worden
Kijk in de spiegelquote:Op zondag 22 maart 2009 18:04 schreef Milou__ het volgende:
Jnaaaaaaaa
hoe is het met het leuke meisje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goeddd, ze is superleuk en liefquote:Op zondag 22 maart 2009 18:04 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Jnaaaaaaaa
hoe is het met het leuke meisje
quote:Op zondag 22 maart 2009 18:06 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
[..]
Kijk in de spiegel
Haha voorspelbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aaahquote:![]()
![]()
Met mij gaat het goed. Wel een beetje moe, maar vanavond optijd naar bedquote:Op zondag 22 maart 2009 18:13 schreef jna het volgende:
En hoe gaat het met jou Milou? Ook al iemand gevonden?
Wat is het dan als je nog niks gevonden hebt? Je hebt je tomtom ingesteld maar nog niet aangekomen?quote:Op zondag 22 maart 2009 18:15 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Met mij gaat het goed. Wel een beetje moe, maar vanavond optijd naar bed
Ah gevonden is een groot woord
quote:Op zondag 22 maart 2009 18:20 schreef jna het volgende:
[..]
Wat is het dan als je nog niks gevonden hebt? Je hebt je tomtom ingesteld maar nog niet aangekomen?
Zo iets..quote:Op zondag 22 maart 2009 18:20 schreef jna het volgende:
[..]
Wat is het dan als je nog niks gevonden hebt? Je hebt je tomtom ingesteld maar nog niet aangekomen?
Moet je maar snel richting randstad komenquote:Op zondag 22 maart 2009 18:33 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Zo iets..Achterhoek he, ligt overal zo ver vandaag
Wat is de richting die je op wilt dan?quote:Op zondag 22 maart 2009 18:33 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Zo iets..Achterhoek he, ligt overal zo ver vandaag
Hey ja goed.. met jou?quote:
Ik denk dat een soort van gevoels-kompas moet hebben ipv een tomtomquote:Op zondag 22 maart 2009 18:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat is de richting die je op wilt dan?
Hmm ik kies voor een tomtom, anders zegt m'n gevoels-kompas dat ik naar het westen moet en dan kom ik nog niet echt ergensquote:Op zondag 22 maart 2009 18:46 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik denk dat een soort van gevoels-kompas moet hebben ipv een tomtom
Oh, bagger, nog niet gekeken of er wat staatquote:Op zondag 22 maart 2009 19:31 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Waar is mijn platenspeler, Piles. Ik ga in April naar een platenbeurs
quote:Op zondag 22 maart 2009 20:29 schreef eer-ik het volgende:
Zalm is inderdaad erg
Heb 'm alleen nog nooit zo gebakken als daarnet, maar mén, wat een meesterlijk gerechtje heb ik in elkaar gebouwdMaanden niet gekookt, ga het maar weer dagelijks doen, beviel stiekem best goed
Zuurkoolquote:Op zondag 22 maart 2009 20:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb vanavond zuurkool met aardappelpuree en spek gemaakt, maar dan 'anders'.
Zuurkool samen met spek even laten pruttelen tot de spek gaar is.
Aardappels koken en een aardappelpuree van maken met: creme fraiche, rood uitje fijngesnipperd, geperst knoflookteentje, wat verse bieslook, peper, zout en daarna de uitgeplozen spek erbij
Dit met de zuurkool serveren en een klodder losse creme fraiche erbijheerlijk!
Was een experimentje, maar gaat zeker vaker gemaakt worden!
jup.. ik mocht weer verslaggevertje spelenquote:
was ook onze eerste van 2009quote:Op zondag 22 maart 2009 20:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zuurkool
Eigenlijk helemaal niet gegeten dit jaar
huh ik mis wat?quote:Op zondag 22 maart 2009 20:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jup.. ik mocht weer verslaggevertje spelen
Nog even met Aissati en Emanualson gesproken en Vermaelen gefeliciteerd
ik maak regelmatig analyses en interviews voor de website www.goal.comquote:Op zondag 22 maart 2009 20:49 schreef jna het volgende:
[..]
huh ik mis wat?
Wat voor verslaggevertje dan?
klinkt goedquote:Op zondag 22 maart 2009 20:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
was ook onze eerste van 2009
maak het normaal met een taartje met appel en zure room, ook érg lekker
(ovenschaaltje invetten, bekleden met om en om flinterdunne appelplakjes, zuurkool, aardappelplakjes, etc., instoppen met een uitgerold plakje bladerdeeg en 20 minuutjes in de ovenzuurkool kun je voorkoken, hoeft niet. Serveren met zure room
)
Dat kijk ik nooit. Nu Frasier.quote:
quote:
Aahhh oké.quote:
Jawel.quote:
quote:
Bij mijquote:Op zondag 22 maart 2009 21:29 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Uhm. Bij jou?Is there something we should know
Daar zitten lades, en zij past niet in een lade.quote:Op zondag 22 maart 2009 21:30 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Kijk eens voor de zekerheid onder je bed
Kleine ladesquote:Op zondag 22 maart 2009 21:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daar zitten lades, en zij past niet in een lade.
quote:
Ik las ladiesquote:
quote:Op zondag 22 maart 2009 21:30 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Kijk eens voor de zekerheid onder je bed
quote:
Heldquote:
Wel duidelijk hoe je haar zietquote:Op zondag 22 maart 2009 21:34 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Moordenaars zitten in de kast. Monsters onder het bed
Handje punaises doet wonderenquote:Op zondag 22 maart 2009 21:34 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 maart 2009 21:36 schreef Houniet het volgende:
Kleine meisjes zijn schattig.
wel op de correcte leeftijd dan
Wat is correct?quote:Op zondag 22 maart 2009 21:36 schreef Houniet het volgende:
Neeneequote:
Ik ben geen monsterquote:Op zondag 22 maart 2009 21:34 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Doe maar vanaf 18 dan.quote:
Ik heb tijdje geleden per ongeluk een dame van 17 uit gevraagd. Voelde me knap lulligquote:
Rachelquote:Op zondag 22 maart 2009 21:36 schreef Houniet het volgende:
Zo'n iets heb ik ook nog lopen, moet ik maar eens afkappenquote:Op zondag 22 maart 2009 21:40 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik heb tijdje geleden per ongeluk een dame van 17 uit gevraagd. Voelde me knap lullig
Gok eensquote:Op zondag 22 maart 2009 21:40 schreef GoeRoe86 het volgende:
Hoe oud ben jij trouwens?
Het grote enige echte 'post je desktop' topic! dl.19 Sophia.quote:
Correct geantwoord.quote:
M'n 2 chicksquote:Op zondag 22 maart 2009 21:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
Het grote enige echte 'post je desktop' topic! dl.19 Sophia.
Het grote enige echte 'post je desktop' topic! dl.19 Rachel.
Jij ziet mij als monsterquote:Op zondag 22 maart 2009 21:39 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Yesse weet dat ik dat nooit zou zeggen over haar. Toch Yes?
Ik heb anders in het Stage SC topic zo ongeveer 20 topics lang alleen maar odes aan je geschrevenquote:Op zondag 22 maart 2009 21:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jij ziet mij als monster![]()
![]()
![]()
![]()
ben ik dan zo erg?
![]()
![]()
Ik vind het wel wat, beter dan auto's of foto's van jezelf ofzoquote:Op zondag 22 maart 2009 21:51 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik begrijp de drang niet naar een vrouw op je bureaublad.... Ik heb altijd iets abstract ofzo
Ik heb nu ook gewoon een stuk landschap op m'n bureaublad staan maar zo af en toe vind ik het wel relaxed als Rachel of Soppie m'n achtergrond opvrolijken.quote:Op zondag 22 maart 2009 21:51 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik begrijp de drang niet naar een vrouw op je bureaublad.... Ik heb altijd iets abstract ofzo
Het is idd beter dan auto's en foto's van stapmaatjesquote:Op zondag 22 maart 2009 21:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat, beter dan auto's of foto's van jezelf ofzo.
Daar ga je aan wennen hoorquote:Op zondag 22 maart 2009 21:52 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik heb anders in het Stage SC topic zo ongeveer 20 topics lang alleen maar odes aan je geschreven
Je bent inmiddels toch wel afgekickt hoop ik?quote:
Was er de hele tijd al hoorquote:
Ik kijk liever naar de toekomst in plaats van terugquote:Op zondag 22 maart 2009 21:57 schreef GoeRoe86 het volgende:
Je bent inmiddels toch wel afgekickt hoop ik?
We zouden dat eigenlijk eens voor de grap moeten terugzoeken. Piles wil dat vast wel
In Kapelle was het sehr tollquote:Op zondag 22 maart 2009 22:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Was er de hele tijd al hoor![]()
Maar hoiHoe was het in Kapelle?
![]()
[..]
Ik kijk liever naar de toekomst in plaats van terug![]()
Maar kan het altijd nog eens terugzoeken
quote:
Hangt er vanaf wat je zoektquote:Oh hoe zoek je zoiets op eigenlijk. Gewoon alle topics teruglezen?
Das geen vliegtuigquote:
Fighterquote:
Gewoon op datum gokken en TT's/topics bekijken, of op tekst zoeken. Als je bijvoorbeeld weet wat er precies gezegd werkt dat wel makkelijkquote:En wees eens specifiek. Op welke manieren zou je dingen terug kunnen vinden?
Ik zeg zoveel onzin op een dag dat ik me echt niet meer kan herinneren wanneer ik juist iets goeds zegquote:Op zondag 22 maart 2009 22:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Fighter![]()
[..]
Gewoon op datum gokken en TT's/topics bekijken, of op tekst zoeken. Als je bijvoorbeeld weet wat er precies gezegd werkt dat wel makkelijk
quote:Op zondag 22 maart 2009 22:08 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik zeg zoveel onzin op een dag dat ik me echt niet meer kan herinneren wanneer ik juist iets goeds zeg
Ik heb echt geen idee meer. Misschien dat Yenice het nog weetquote:Op zondag 22 maart 2009 22:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan me soms wel bepaalde opmerkingen herinneren
Ik keek voor de grap eens, en het eerste naamtopic wat ik tegenkom is Stage SC #408: Yesse heeft een dikke kop!quote:Op zondag 22 maart 2009 22:10 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee meer. Misschien dat Yenice het nog weet
quote:Op zondag 22 maart 2009 22:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik keek voor de grap eens, en het eerste naamtopic wat ik tegenkom is Stage SC #408: Yesse heeft een dikke kop!
Wie je wel dat het nog weetquote:
Ik zoek wel ff verderquote:Op zondag 22 maart 2009 22:17 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik had ook een naamtopic geopend trouwens voor Yenice
quote:Op zondag 22 maart 2009 22:19 schreef PieterBas het volgende:
Goedenavond.. Gaan we vandaag nog voor topic 900
Houquote:
Zondagnacht baggeren kan beginnenquote:
Afgezien van de lelijke onjuiste spatie wel jaquote:Op zondag 22 maart 2009 22:23 schreef GoeRoe86 het volgende:
Eerste TT is wel mooi.Vinden jullie niet?
Daar irriteer ik me ook altijd aan.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Afgezien van de lelijke onjuiste spatie wel ja
Shut up!quote:Op zondag 22 maart 2009 22:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Afgezien van de lelijke onjuiste spatie wel ja
Volgens mij is er maar één die nummer 14 verdient ouwe!quote:
Ekscuuses Pieles.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Iets irriteert je, of je ergert je aan iets
whehe, mooi dat er nog steeds .gif op je UI staatquote:Op zondag 22 maart 2009 22:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Volgens mij is er maar één die nummer 14 verdiend ouwe!![]()
quote:Zelfbevredigende mannen betrapt
Drie zelfbevredigende mannen zijn afgelopen week betrapt in het Oeverbos in Vlaardingen, niet ver van de grens bij Maassluis. Dit is dit weekend door de politie naar buiten gebracht.
In de middag van woensdag 18 maart werd door personeel van de Groenservice Zuid-Holland het drietal betrapt op schennis van de openbare eerbaarheid.
De drie mannen van respectievelijk 25, 39 en 58 jaar uit Vlaardingen en 's-Gravenzande stonden zichzelf in elkaars gezelschap te bevredigen in de openbare ruimte van het recreatiegebied.
De drie werden overgebracht naar het politiebureau waar hen door de Zedenrecherche namens de officier van justitie een transactie van 150 Euro werd aangeboden.
Hehe inderdaad.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, mooi dat er nog steeds .gif op je UI staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |