Zeker zeker, is gewoon bruut koningquote:Op zondag 22 maart 2009 22:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, mooi dat er nog steeds .gif op je UI staat
wasn't mequote:
Een van die twee blauwe jankerds denk ik.quote:
Stuur mij dan gewoon een pm ipv het topic te vervuilenquote:Op zondag 22 maart 2009 23:10 schreef Renesite het volgende:
Lijkt me vrij simpel dit. School&stage SC of School en stageSC... whatsoever. Don't start it all over and over again. Het overgrote deel was het er toentertijd mee eens. Waarom moet het nu weer overnieuw beginnen? Dit lijkt me niet nodig en er is ook helemaal geen discussie over nodig aangezien die al is gevoerd.
Je hebt je soms gewoon aan een paar dingetjes te houden waar velen het mee eens zijn. Schoppen tegen de autoriteit wat bepaalden graag willen doen doe je maar met een bushokje of zo, maar dit heeft weinig zin zo.
Mocht je hier op willen reageren doe je het maar in de feedback. Mogelijke reacties die alleen hier over gaan ga ik anders gewoon verwijderen. Deze discussie voeren we hier niet.
Nah, ik wil geen strafbladquote:Op zondag 22 maart 2009 23:10 schreef Renesite het volgende:
Je hebt je soms gewoon aan een paar dingetjes te houden waar velen het mee eens zijn. Schoppen tegen de autoriteit wat bepaalden graag willen doen doe je maar met een bushokje of zo, maar dit heeft weinig zin zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |