gewoon de link hier neerplakkenquote:Op maandag 23 maart 2009 23:12 schreef BabySis het volgende:
[..]
En niet te vergeten Boven Gemiddeld - Oud Zuid, zat ook in het repertoire.Sorry, ik heb nog niet uitgevonden hoe je een video kan posten.
Trustenquote:Op maandag 23 maart 2009 23:11 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Trusten dudes en dudettes
quote:Op maandag 23 maart 2009 23:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gewoon de link hier neerplakkenkomt het goed
Nopquote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:42 schreef Errrwin het volgende:
Nog iemand anders problemen met de watervoorziening?
Zoals?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:42 schreef Errrwin het volgende:
Het duurde even voordat het water uit de kraan wilde komen. Na minuutje of 5 was het wel weer ok... Was toen 7.45. Rotterdam Centrum overigensquote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:42 schreef Errrwin het volgende:
quote:
Denk dat dat voor velen mensen een nieuw woord zal zijnquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:46 schreef BabySis het volgende:
[..]
Ja, mooi allemaal he! Ik leer zoveel hier. Vandaag bijvoorbeeld heb ik, dankzij dit forum, het (voor mij) nieuwe woord Prutsjosti geleerd.
LOLquote:Op dinsdag 24 maart 2009 03:07 schreef heiden6 het volgende:
De volgende keer dat we een feestje hebben gaan we het overigens anders aanpakken: Feestje van een vriend
Wacht maar, er gaat een wereld voor je open hier.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:46 schreef BabySis het volgende:
[..]
Ja, mooi allemaal he! Ik leer zoveel hier. Vandaag bijvoorbeeld heb ik, dankzij dit forum, het (voor mij) nieuwe woord Prutsjosti geleerd.
Kun je ook op je werk ofzo laten afgeven meestal.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:53 schreef Loveless85 het volgende:
Ze brengen vandaag m'n nieuwe telefoon, maar ben niet thuis, dus word nog ff geduld hebben
ja vroegah wel dus, maar nu kreeg ik daar helemaal geen optie voor, het word nu ook gewoon door TNT bezorgd, vroegah was het een ander bedrijfje en moest je je nog helemaal legitimeren ivm contract e.d.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Kun je ook op je werk ofzo laten afgeven meestal.
Okee. Dan nog ff wachten idd.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ja vroegah wel dus, maar nu kreeg ik daar helemaal geen optie voor, het word nu ook gewoon door TNT bezorgd, vroegah was het een ander bedrijfje en moest je je nog helemaal legitimeren ivm contract e.d.
je moet eens in Feyenoordtopics komenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:46 schreef BabySis het volgende:
[..]
HTC Touch Proquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik ken dat.Welke foon heb je genomen?
Apple fanboys die een waardeloos stuk technologie hypenquote:
Ja ik had hiervoor 2 jaar mms. Toen ook nooit gebruikt. Nu gebruik ik het ook nooit. in IPhone OS X 3.0 komt die zinloze functie er wel bij. THC (al dat gepraat over drugs) HTC moet nog altijd een schil bouwen zodat mensen het lelijke Windows Mobile gebruikenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Apple fanboys die een waardeloos stuk technologie hypen![]()
MMS me anders ff, oh nee wacht, dat gaat niet
Ik vind WM wel relaxed, je kan gewoon zelf wat software downloaden, tenminste beetje normaal browsen door de files op je phone, en niet vast zittend aan één locatie die bepaald welke software je mag installeren, en die je limiteert tot beetje programa's bekijken en je verder niet je phone in laatquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:26 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ja ik had hiervoor 2 jaar mms. Toen ook nooit gebruikt. Nu gebruik ik het ook nooit. in IPhone OS X 3.0 komt die zinloze functie er wel bij. THC (al dat gepraat over drugs) HTC moet nog altijd een schil bouwen zodat mensen het lelijke Windows Mobile gebruiken
Je piemel heb ik nog niet gezien, dus daar kan ik niets over zeggen.quote:
Nu al?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je piemel heb ik nog niet gezien, dus daar kan ik niets over zeggen.
Ik ga ff een boodschap doen en dan naar mijn werk.
Whehe. Veel plezierquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat woordje doet het 'm héquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
We houden het spannend.quote:
Iedereen zijn ding. Voor mij gaat alles na wiet te ver. Maar ik vind het een fucking goed nummerquote:
Hmm Ise aan de drugsquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:58 schreef GoeRoe86 het volgende:
Wat een toepasselijkheid weer. Luister nu Heroin van Velvet Revolver
Ik probeer me in de breedte te oriënteren op dit moment ipv in de diepte. Heb je toffe bands met psychedelic rock?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm Ise aan de drugs![]()
Sowieso jij en LHO op jacht naar drugs2 van die brave inborsten die in het weekend ineens los gaan ofzo
![]()
Verder Velvet Revolver![]()
Heb zo'n beetje alles van hun, dus als je meer wilt GoeRoe...
Mjah ik zou voor Stone Temple Pilots gaan dan?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:31 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik probeer me in de breedte te oriënteren op dit moment ipv in de diepte. Heb je toffe bands met psychedelic rock?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |