quote:Op maandag 23 maart 2009 17:59 schreef msnk het volgende:
[..]
TS is de kloon van deze jongeman
De tering schrikken tijdens het eten
Doe normaal mafkees. Het joch is 16, dan weet je toch onderhand wel dat je gaslekken niet met lucifers moet gaan zoeken.quote:Op maandag 23 maart 2009 18:05 schreef Nieuwschierig het volgende:
Of het nu wel of niet ontploft is doet niet eens ter zake.
Een minderjarig persoon ruikt gas en vraagt wat hij het beste kan doen. Of hij dat op straat, op school of op internet vraagt speelt juridisch gezien geen rol.
Vervolgens wordt hem door een of meerdere personen geadviseerd om met een brandende lucifer naar het lek te gaan zoeken.
Als ik officier van Justitie was zou ik het wel weten: (Poging tot) doodslag.
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 23 maart 2009 17:59 schreef msnk het volgende:
[..]
TS is de kloon van deze jongeman
De tering schrikken tijdens het eten
Waarom komen ze dan met prio 1?quote:Op maandag 23 maart 2009 11:21 schreef Koekz het volgende:
[..]
Zoals het hoort!
Gasmelding is meestal ook prio2
Jij bent dan ook geen officier van justitiequote:Op maandag 23 maart 2009 18:05 schreef Nieuwschierig het volgende:
Als ik officier van Justitie was zou ik het wel weten: (Poging tot) doodslag.
Hij zou er wel goed passen, ze doen nogal lacherig over het OM en dat is niet omdat ze goed werk leveren.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:15 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jij bent dan ook geen officier van justitie
De E van Eduart.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:03 schreef yosander het volgende:
[..].
Zullen wel Lingo gaan spelen?
De eerste letter is... een L
Je bedoelt met sirenes?quote:
Wrongquote:Op vrijdag 3 april 2009 01:49 schreef Koekz het volgende:
[..]
Je bedoelt met sirenes?Dat doen ze altijd bij spoedmeldingen. Of dat nou prio 1 of 2 is
Of zelfs 3 trouwens
hoi!quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:08 schreef Maanvis het volgende:
hoi!
Inderdaad. Maar hier ging het dus omquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:06 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Wrong
http://www.brandweerdreumel.nl/cms/content/view/178/48/
quote:Ook bij binnengekomen meldingen waar op eerste gezicht niks aan de hand schijnt te zijn, zijn bijna altijd prio 1 alarmeringen. Dit kan zijn bij brandalarmeringen die binnenkomen via het automatisch brandmeldsysteem. Maar ook melding van bijvoorbeeld gaslucht, hoe miniem ook, is altijd prio 1. Want al is er op dat moment niks aan de hand, het kan werkelijk van de ene op de andere seconde veranderen. Vandaar dat er bij "dreiging van" altijd met prio 1 wordt gereden.
Alhoewel het een mening is zou ik je willen aanraden om je eerst te verdiepen in het strafrecht voor überhaupt met gedragingen te komen die bij wet als verboden zijn aangeschreven.quote:Als ik officier van Justitie was zou ik het wel weten: (Poging tot) doodslag.
Kloontje hèquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:39 schreef 2cv het volgende:
Is het iemand al eens opgevallen dat dit het enige topic op Fok is van die gasruiker ? Of ben ik nu spuit 11 die modder geeft ?
... van ?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |