abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 april 2009 @ 17:12:17 #201
62913 Blik
The one and Only!
pi_68243185
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 13:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Man, ik wou dat het eind juni was, dan zijn de werkzaamheden aan de Noordelijke Ring eindelijk eens afgerond. Ik kan nu Overvecht Zuid nauwelijks meer uit richting de A27. Maandagochtend was ik na een half uur nog niet eens bij de Bilt. Volgende week maar eens een poging over de echte binnenweggetjes wagen.
Mijn vriendin rijd altijd binnendoor naar de A27. Werkt een stuk beter dan via de ring. Ze rijdt bij de Franciscusdreef rechtdoor richting Westbroek.
pi_68252506
Volgens mij zat ik gisteren in de bus tegenover Kees van Oosten. Ik wist niet zeker of hij het echt was, maar voor de zekerheid heb ik hem de hele tijd boos aangekeken.
pi_68252514
pi_68252655
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 21:33 schreef Nielsch het volgende:
Volgens mij zat ik gisteren in de bus tegenover Kees van Oosten. Ik wist niet zeker of hij het echt was, maar voor de zekerheid heb ik hem de hele tijd boos aangekeken.
Ik denk dat hij daar echt onder de indruk van was.
pi_68276893
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 21:37 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ik denk dat hij daar echt onder de indruk van was.
Dat hoop ik wel
  woensdag 22 april 2009 @ 17:43:50 #206
141482 Q.
JurassiQ
pi_68277225
Kees van Oosten gaat niet met bussen, die dingen zijn slecht voor de luchtkwaliteit, daar zou hij zich nooit schuldig aan maken.
For great justice!
pi_68368578
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 17:12 schreef Blik het volgende:

[..]

Mijn vriendin rijd altijd binnendoor naar de A27. Werkt een stuk beter dan via de ring. Ze rijdt bij de Franciscusdreef rechtdoor richting Westbroek.
Ik ben normaal gesproken via de Darwindreef direct bij oprit 31, duurt 2 minuten vanaf mijn huis, maar via de Darwindreef en de Moldaudreef kun je nu niet naar het Robert Kochplein om naar die oprit te gaan. Om bij de Franciscusdreef te komen heb ik exact hetzelfde probleem, ik kan niet vanuit mijn buurt naar de ring omdat de toegangen tot de rotonde maandenlang afgesloten zijn.
Wereldreis ofzo tot eind juni lijkt me een fijn plan...
pi_68418333
heel Utrecht ligt plat. Ik doe er vanuit Transwijk een dik half uur over om bij Rijnsweerd te komen..... en dan nog de gebruikelijke filte in....


Is er trouwens nog ergens leuke live-muziek op Koninginnenacht?
ik ben niet gevaarlijk, dat lijkt maar zo.
  maandag 27 april 2009 @ 17:04:37 #209
246373 Idler
Simplicity!
pi_68428740
Er is een petitie opgesteld om een onderzoek te houden naar burgemeester Wolfsen naar aanleiding van de ontstane ophef. Je kunt hem hier ondertekenen:

http://www.petities.nl/pe(...)cht/ondertekeningen/
It is impossible to enjoy idling thoroughly unless one has plenty of work to do.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
pi_68433172
quote:
Op maandag 27 april 2009 12:03 schreef GroteVrolijkeWolf het volgende:

Is er trouwens nog ergens leuke live-muziek op Koninginnenacht?
Ik vind het altijd wel lachen op het Jacobiplein, als je tenminste van foute feestmuziek houdt
pi_68485723
quote:
Op maandag 27 april 2009 19:35 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ik vind het altijd wel lachen op het Jacobiplein, als je tenminste van foute feestmuziek houdt
Koninginnedag is uitgevonden om mij helemaal murw te maken.
Ik hoor alle foute feestmuziek van alle kanten en dwars door elkaar heen. Plus allemaal gebons en gestommel tegen mijn deur en mijn ramen en ook alles wat iedereen op straat zegt. Ik kan het niet echt ontvluchten als ik het zat ben want ik zit er midden in, en m'n huis is voor straatgeluiden even gehorig als een strandtent. Het gaat door tot vrijdagmorgen met de nachtelijke herrie van de opruimploegen.

Maar het is niet erg want er hebben een hoop mensen veel plezier. Ik zorg meestal dat er ook licht is voor mijn huis in de koninginnenacht. Maar ik houd het voor mezelf wel wat kalm om niet knetterstoned van alle indrukken en te weinig slaap te worden.

Veel plezier iedereen, en ik zie iedereen wel voorbij komen.
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
pi_68488370
Ik ga mn energie bewaren voor de vrijmarkt
  woensdag 29 april 2009 @ 10:56:37 #213
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_68490678
Ha! Vanmiddag lekker de meest nutteloze meuk kopen op de vrijmarkt! Milli vanilli platen en halve lego collecties, here ik come.

Ik woon nu bijna een half jaar in utrecht, in een zeer tof en betaalbaar huis. Beste stad waar ik ooit in heb gewoond.
(ok, hiervoor heb ik alleen in m'n ouderlijk dorp in noord-holland en in den bosch gewoond, maar toch.)

En morgen lekker design verkopen op de markt

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  woensdag 29 april 2009 @ 11:11:42 #214
8369 speknek
Another day another slay
pi_68491153
Wel fijn dat ik dit jaar gewoon m'n deur uitkom met de vrijmarkt, dat was echt drama vorig jaar. Alleen schijnen we met bevrijdingsdag in Lombok een soort vrijmarkt te hebben.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_68491600
En als iemand Blue Band servies ziet, dat wil ik
pi_68492021
Waar kan ik het gezelligste koninginnenach vieren?
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_68498999
Is er vanmiddag ook al vrijmarkt dan?
Eins, zwei, hoeplakai.
  woensdag 29 april 2009 @ 14:53:03 #218
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_68499246
quote:
Op woensdag 29 april 2009 14:45 schreef jakkop het volgende:
Is er vanmiddag ook al vrijmarkt dan?
Ja joh.
Dat is hier een tweedaags festijn

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_68499577
Oh dat heb ik dan gemist, was vandaag dan ook niet in Utrecht. Vanavond weer terug voor de nacht, morgen beetje rondbanjeren, ga denk ik nog wel even naar Boothstraat.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_68501005
Domplein lijkt me wel leuk, met 80s en 90s hits met o.a. Ben Liebrand. Moet erg tof worden denk ik!
pi_68502326
Feestje in Tivoli klinkt ook wel leuk
pi_68502782
quote:
Op woensdag 29 april 2009 11:11 schreef speknek het volgende:
Wel fijn dat ik dit jaar gewoon m'n deur uitkom met de vrijmarkt, dat was echt drama vorig jaar. Alleen schijnen we met bevrijdingsdag in Lombok een soort vrijmarkt te hebben.
Op de kanaalstraat is het elke dag een soort van vrijmarkt.
pi_68504257
quote:
Op woensdag 29 april 2009 16:26 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Op de kanaalstraat is het elke dag een soort van vrijmarkt.
Was ik toevallig vanmiddag nog! Lekkere broodjes hebben ze wel
pi_68504418
quote:
Op woensdag 29 april 2009 11:34 schreef MoneyTalks het volgende:
Waar kan ik het gezelligste koninginnenach vieren?
Jacobiplein --> feestmuziek
Neude --> house
Domplein --> 80's & 90's

Verder feesten in Tivoli, De Helling, Monza, Poema, The Jam (dacht dat dat dicht was ) en Winkel van Sinkel.
  woensdag 29 april 2009 @ 17:47:47 #225
32402 s0k
..............................
pi_68505507
quote:
Op woensdag 29 april 2009 17:13 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Jacobiplein --> feestmuziek
Neude --> house
Domplein --> 80's & 90's

Verder feesten in Tivoli, De Helling, Monza, Poema, The Jam (dacht dat dat dicht was ) en Winkel van Sinkel.
jam is toch een paar maanden geleden helemaal verbouwd?
..................................................................................................................................................
pi_68522454
Het was een mooi feestje gisteravond! Prima dat het de hele nacht droog is gebleven
  donderdag 30 april 2009 @ 10:33:47 #227
141482 Q.
JurassiQ
pi_68522617
Ja, het weer was erg lekker. Ik moest per ongeluk over de Oude Gracht ter hoogte van de dom lopen maar god, wat een bizar agressieve en opgefokte sfeer heerste daar zeg. Echt eng. Een vriendin van me is nog bijna gerold door een berbertje. Toen ik er wat van zei ging hij mij uitschelden voor kankerhollander. Een grote aanwinst voor onze stad, zulk volk. .
For great justice!
pi_68522662
quote:
Op donderdag 30 april 2009 10:33 schreef Q. het volgende:
Ja, het weer was erg lekker. Ik moest per ongeluk over de Oude Gracht ter hoogte van de dom lopen maar god, wat een bizar agressieve en opgefokte sfeer heerste daar zeg. Echt eng. Een vriendin van me is nog bijna gerold door een berbertje. Toen ik er wat van zei ging hij mij uitschelden voor kankerhollander. Een grote aanwinst voor onze stad, zulk volk. .
Ben vanaf 't Vreeburg doorgelopen naar het Jacobiplein. Hing een prima sfeer gelukkig! Daarna wilde ik nog de vrijmarkt over, maar was inmiddels zo dronken dat ik maar een taxi naar huis heb genomen.

Berbers
pi_68523240
quote:
Op donderdag 30 april 2009 10:33 schreef Q. het volgende:
Ja, het weer was erg lekker. Ik moest per ongeluk over de Oude Gracht ter hoogte van de dom lopen maar god, wat een bizar agressieve en opgefokte sfeer heerste daar zeg. Echt eng. Een vriendin van me is nog bijna gerold door een berbertje. Toen ik er wat van zei ging hij mij uitschelden voor kankerhollander. Een grote aanwinst voor onze stad, zulk volk. .
Heel irritant ja.
Die komen ook nergens binnen uiteraard. En daarna is het altijd gezeik, vorig jaar was het matten met die mongolen.
pi_68523485
quote:
Op donderdag 30 april 2009 10:24 schreef Nielsch het volgende:
Het was een mooi feestje gisteravond! Prima dat het de hele nacht droog is gebleven
Inderdaad, prima avond. Ben rond een uur of drie weer weggegaan. Dacht alleen dat er bij de Mariaplaats ook wat te doen was? Niets gezien daar, dacht dat er een podium zou staan ofzo. Verder maar een beetje rondgehangen op de gracht richting Kafe België, was me net iets te druk eigenlijk bij de Dom..
Echt.
pi_68527559
Ik mijd gewoon sowieso alles zuidelijker dan de neude, en dan komt het wel goed met koninginnenacht; leuk ook dat er op veel plekken in het noorden ook dj's stonden. Meestal hou ik het niet al te lang uit op koninginnenacht, maar dit keer lag ik om 4:00 in bed.

Zometeen weer de stad in, ff kijken bij de zaak waar een vriendin van me optreed. Lekker biertje drinken in de zon
  donderdag 30 april 2009 @ 13:31:04 #232
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_68527961
Zo!
Ik leef weer
Was een leuke koninginnenacht.

We hadden (en hebben vandaag ook nog) een kraampje met verkoop op een creatieve manier Leuke reacties gehad, en nog aardig wat verkocht.

En daarna precies genoeg dronken geworden dat ik wel ietswat scheef liep, maar nog wel op m'n fiets zonder remmen kon fietsen.

Vandaag Deel 2

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  donderdag 30 april 2009 @ 18:48:15 #233
8369 speknek
Another day another slay
pi_68535593
Man, ik ben dan wel een snob, maar wat een deceptie is koninginnenacht toch altijd. Om een of andere reden krijg ik elk jaar weer in m'n hoofd dat het leuk is om 's avonds de vrijmarkt op te gaan om misschien ergens een leuk dingetje te scoren, maar god, die kredietcrisis moet zes keer over de Grote Depressie heengaan wil ik ook maar nadenken om een cent neer te leggen voor die pauperzooi. Als je al wat ziet tussen de gigantische drommen theedoeken en viswijfen die 2 voor 3 uuuuro roepen. Elk jaar weer zakt de moed over Neerland's toekomst me in de schoenen als ik er rondloop. Het lijkt wel of de ene helft van Nederland uitgezakte sjekrokende asowijven zijn met haar op de bovenlip, en de andere helft een mat in de nek hebben (als ze nog haar hebben) en stijf van de coke om zich heenkijken wie ze nu weer op de bek kunnen rossen. Het enige pluspuntje was dan nog het geimproviseerde terras van de Stockholm, een beetje weg van de stinkende meute.

Koninginnedag zelf was dan eigenlijk prima. Mooi weer, en natuurlijk best een domper van die aanslag, maar wel goed dat het meeste door is gegaan. Leuke sfeer op het Domplein, en de kindervrijmarkt bij Ledig Erf was ook best gezellig. Overigens ook opvallend, veel beter kwaliteit spul dan bij de volwassen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_68535768
Eerst keer dat ik de vrijmarkt enzo heb meegemaakt in Utrecht (sinds begin deze week heb ik een kamer), en ik vond 't leuk! Mooi wat goedkope troep gescoord.
pi_68542193
Zo, ook weer thuis. Vanochtend om 10 u begonnen de rommelmarkt in het julianapark af te struinen met een biertje in de hand,daarna door richting stad. Met vrienden die speciaal voor de gezelligheid hier met de trein vanuit Ede kwamen de echte vrijmarkt rondgelopen, alle pleintjes met muziek en bandjes gehad, en tegen 18 uur terug richting Straatweg om weer in het julianapark te eindigen. Daar was de rommelmarkt inmiddels ten einde, en er lag een slagveld zoals je dat vroeger in middeleeuwse oorlogen nog wel eens zag Tussen de grabbelende tokkies die het afval afzoeken op bruikbare dingen lekker een bakje eten gehaald bij de fijne chinees in aan de rand van het park, en delegatie Ede is nu weer richting huis. Zelf hebben we niet zoveel puf meer om weer richting stad te gaan, dus het blijft bij een beetje uitbuiken op de bank....
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  vrijdag 1 mei 2009 @ 12:02:13 #236
161207 jakkop
rennen!
pi_68554155
Mooie tijd gehad. Toen ik thuis kwam van koninginnenach lag de krant al op de mat. Volgende dag lekker met een sloepje door de grachten gevaren, heerlijk. Eerst nog even TV gekeken, was niet zo in de stemming om feest te vieren (zag ook bekenden op tv enzo), maar toen ik bij de bemuurde weerd de stad in liep was het weer top!
Eins, zwei, hoeplakai.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 12:16:16 #237
173465 MoneyTalks
You listen.
pi_68554613
Wel jammer van al die ruziezoekende marokkanen en ander moslim gespuis op koninginnenach
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:30:42 #238
161207 jakkop
rennen!
pi_68556571
Ach, ik heb even goed ook ruziezoekende autochtonen gezien.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_68558534
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 12:16 schreef MoneyTalks het volgende:
Wel jammer van al die ruziezoekende marokkanen en ander moslim gespuis op koninginnenach
Ja, en ook jammer van de ruziezoekende autochtone tokkies...
pi_68558587
Ben zojuist maar eens naar The Wall gereden. Wel een gaaf gebouw en een mooi concept. Het aanbod qua winkels is nog wel wat klein, al is nog lang niet alles verhuurd. Ook mis ik bijvoorbeeld een foodcourt en een bioscoop (indien aanwezig zouden de bewoners van Leidsche Rijn ook iets hebben om te doen). Als het helemaal af is en ze zorgen voor wat meer eetvoorzieningen, kom ik er nog wel eens langs!

M'n vriendin heeft nog twee paar schoenen gescoord bij Topshelf, dus die is ook weer blij.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 23:53:03 #241
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_68577714
Het was trouwens best een surreel gezicht toen we rond een uur of 1 's avonds het huis uit gingen om naar de tivoli te gaan, dat alle straten brandschoon waren. En dat na 2 dagen bomvol met allemaal onverkoopbare meuk en langzaam lopende mensen die troep op de grond gooien.

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_68587194
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 14:45 schreef Nielsch het volgende:
Ben zojuist maar eens naar The Wall gereden. Wel een gaaf gebouw en een mooi concept. Het aanbod qua winkels is nog wel wat klein, al is nog lang niet alles verhuurd. Ook mis ik bijvoorbeeld een foodcourt en een bioscoop (indien aanwezig zouden de bewoners van Leidsche Rijn ook iets hebben om te doen). Als het helemaal af is en ze zorgen voor wat meer eetvoorzieningen, kom ik er nog wel eens langs!
Bioscoop gaat in het nieuwe winkelcentrum komen (boven de A2).
  woensdag 6 mei 2009 @ 15:12:27 #243
136780 Nosh
hurpdurp
pi_68731729
Transwijk was weer gezellig. Vive la Fete is gewoon tof, Kyteman vooral heel erg lief, en verder leek iedere hangjongere zijn vaste spot verlaten te hebben om hier te gaan staan. Hollandia en een jointje erbij, en alles is goed.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  woensdag 6 mei 2009 @ 15:17:25 #244
141482 Q.
JurassiQ
pi_68731877
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 12:17 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Bioscoop gaat in het nieuwe winkelcentrum komen (boven de A2).
Er staat nog steeds een megabios in de planning op het jaarbeursterrein. Alhoewel de casino-plannen voorlopig zijn geschrapt. Ben benieuwd of er nog iets van gaat komen met de crisis...
For great justice!
  donderdag 7 mei 2009 @ 10:04:34 #245
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68762617
'lo!

Tapas in Utrecht? Waar wel en waar niet?
Beetje in de buurt van de Stairway zou fijn zijn. Iig niet dat we nog moeten bussen enzo voor we er zijn.
***
  donderdag 7 mei 2009 @ 11:15:23 #246
8369 speknek
Another day another slay
pi_68764943
Nee niet echt, de leukste Tapas restaurants zitten buiten het centrum (Jasmijn & Ik, LEEN). Op de Mariaplaats zelf heb je Maria, maar ik geloof dat dat niet echt een succes is. Je kunt El Mundo (begin van de Voorstraat proberen), als je een engelengeduld hebt voor de bediening tenminste.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 7 mei 2009 @ 11:16:50 #247
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68764998
De laatste zit vol.
Het is voor as. zaterdag. Lame-ass crew is weer eens laat enzo.
***
  donderdag 7 mei 2009 @ 11:23:10 #248
130803 Gripper
Get a grip
pi_68765212
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:04 schreef Brighteyes het volgende:
'lo!

Tapas in Utrecht? Waar wel en waar niet?
Beetje in de buurt van de Stairway zou fijn zijn. Iig niet dat we nog moeten bussen enzo voor we er zijn.
El mundo is 10 minuutjes lopen vanaf de Stairway. Aan de oude gracht zit nog Abrikoos, 5 minuten vanaf Stairway.
El mundo is lekker en goed, wel druk in het weekend zoals al gezegd
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  donderdag 7 mei 2009 @ 11:37:37 #249
8369 speknek
Another day another slay
pi_68765676
Oh wacht, ik geloof dat ik wel eens lekker bij eLe heb gegeten:
http://www.eletapas.nl/liggingkaart.html
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_68768934
Ik heb een keer tapas gegeten bij het Nachtrestaurant (onder de Winkel van Sinkel aan de Oudegracht). Dat beviel wel. Maar inderdaad, LEEN is echt prima, al ligt het ietwat uit het centrum (maar gelukkig vlak bij mijn huis)!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2009 13:13:04 ]
  donderdag 7 mei 2009 @ 13:17:29 #251
141482 Q.
JurassiQ
pi_68769088
Hè, bah. Crew in utrecht.
For great justice!
  donderdag 7 mei 2009 @ 14:28:12 #252
62913 Blik
The one and Only!
pi_68771692
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 11:37 schreef speknek het volgende:
Oh wacht, ik geloof dat ik wel eens lekker bij eLe heb gegeten:
http://www.eletapas.nl/liggingkaart.html
Heb een paar keer bij eLe gegeten en dat is wel een toppertje. Vind het ook wel leuk dat het personeel Spaans is.

El Mundo is trouwens ook prima, maar echt retedruk
pi_68776429
LE:EN is helemaal niet zo ver van het centrum imo. En abrikoos is ook okee ja, wel druk.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_68777053
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 16:21 schreef jakkop het volgende:
LE:EN is helemaal niet zo ver van het centrum imo. En abrikoos is ook okee ja, wel druk.
Eigenlijk niet nee, met bus 8, 12, 74 en 77 (en vast nog veel meer) ben je er binnen een minuut vanaf het station.
pi_68799805
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 13:12 schreef Nielsch het volgende:
Ik heb een keer tapas gegeten bij het Nachtrestaurant (onder de Winkel van Sinkel aan de Oudegracht). Dat beviel wel. Maar inderdaad, LEEN is echt prima, al ligt het ietwat uit het centrum (maar gelukkig vlak bij mijn huis)!
Ik zou Nachtrestaurant nu echt afraden, het is vaak lauw, je ziet de muizen lopen (nu is dit natuurlijk niet heel vreemd in een werfkelder, maar toch jammer tijdens het eten) en alles is vantevoren klaargemaakt... Wij wilden de salade zonder courgette en dat kon gewoon niet
pi_68815537
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 11:16 schreef Brighteyes het volgende:
De laatste zit vol.
Het is voor as. zaterdag. Lame-ass crew is weer eens laat enzo.
Echtie Oldbies kijken natuurlijk in dit topic:
http://forum.fok.nl/topic/1257616/2/50#66854674
pi_68836609
Ik ben van plan om ergens in de zomer naar Utrecht (the place to be ) te verhuizen. Waarschijnlijk word dit ergens in de Frederik Hendrikstraat of Willem de Zwijgerstraat. Hoe bevalt deze buurt? Wel een beetje rustig of last van hangjongeren?

[ Bericht 1% gewijzigd door AudiRs6 op 09-05-2009 10:58:28 ]
Mijn motto: Gaan met die banaan!
pi_68836814
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 10:48 schreef AudiRs6 het volgende:
Ik ben van plan om ergens in de zomer naar Utrecht (the place to be ) te verhuizen. Waarschijnlijk word dit ergens in de Frederik Hendrikstraat of Willem de Zwijgerstraat. Hoe bevalt deze buurt? Wel een beetje rustig of last van hangjongeren?
Volgens mij wel prima, en dicht bij het Wilhelminapark
  zaterdag 9 mei 2009 @ 11:17:36 #259
136780 Nosh
hurpdurp
pi_68837129
De enige hangjongeren die je daar tegen komt zijn bakfietskoters met half-lang haar en een abonnement op de VPRO-gids voor het leven.

Één van de mooiste buurten om in te wonen. .
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_68838051
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 10:48 schreef AudiRs6 het volgende:
Ik ben van plan om ergens in de zomer naar Utrecht (the place to be ) te verhuizen. Waarschijnlijk word dit ergens in de Frederik Hendrikstraat of Willem de Zwijgerstraat. Hoe bevalt deze buurt? Wel een beetje rustig of last van hangjongeren?
Je moet gewoon even de speknek hipheid chart bekijken:

quote:
Hoe groener hoe hipper, hoe roder hoe kutter. Blauw is de buitencategorie, dat zijn wijken waar helemaal niks mis mee is, kindvriendelijk etc. alleen uitermate niet hip.
pi_68838444
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 11:59 schreef lost95 het volgende:

[..]

Je moet gewoon even de speknek hipheid chart bekijken:

[ afbeelding ]
[..]
Abstede is heel erg verhipt de laatste jaren

Ik heb via de SSH gereageerd op die Max torens bij de Europalaan, iemand anders hier ook? 30 m2 voor 300 euro per maand en 3000 m2 commerciele ruimte onderin Als er dan 1000 mensen daar gaan wonen wordt het vast gezellig toch
pi_68839367
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 12:18 schreef Inu het volgende:

[..]

Abstede is heel erg verhipt de laatste jaren

Ik heb via de SSH gereageerd op die Max torens bij de Europalaan, iemand anders hier ook? 30 m2 voor 300 euro per maand en 3000 m2 commerciele ruimte onderin Als er dan 1000 mensen daar gaan wonen wordt het vast gezellig toch
En voor entertainment ga je naar de hoeren die ernaast lopen
  zaterdag 9 mei 2009 @ 13:03:30 #263
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_68839509
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 11:59 schreef lost95 het volgende:

[..]

Je moet gewoon even de speknek hipheid chart bekijken:

[ afbeelding ]
[..]
Yeah!
ik woon in een hippe wijk

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  zaterdag 9 mei 2009 @ 13:24:22 #264
141482 Q.
JurassiQ
pi_68840037
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 13:03 schreef timbob het volgende:

[..]

Yeah!
ik woon in een hippe wijk
Gele wijk FTW!
For great justice!
  zaterdag 9 mei 2009 @ 13:27:16 #265
111328 cryotek
zie signature
pi_68840118
Oranje wijk
Ik voel me niet meer gewaardeerd
zie ondertitel
  zaterdag 9 mei 2009 @ 13:28:05 #266
141482 Q.
JurassiQ
pi_68840147
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 13:27 schreef cryotek het volgende:
Oranje wijk
Ik voel me niet meer gewaardeerd
Beter dan rood.
For great justice!
  zaterdag 9 mei 2009 @ 13:39:31 #267
161207 jakkop
rennen!
pi_68840464
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 13:24 schreef Q. het volgende:

[..]

Gele wijk FTW!
HEUJ HEUJ HEUJ!
Eins, zwei, hoeplakai.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 13:39:58 #268
161207 jakkop
rennen!
pi_68840477
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 12:18 schreef Inu het volgende:

[..]

Abstede is heel erg verhipt de laatste jaren
Mag best naar lichtgroen inderdaad.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_68844945
Donkergroen

Maar zoals al gezegd, het is Spekneks persoonlijke lijstje, dus waar hij absoluut niet en wel wil wonen...
pi_68845975
Donkergroen.
Echt.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 17:33:55 #271
8369 speknek
Another day another slay
pi_68846070
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 16:51 schreef zatoichi het volgende:
Maar zoals al gezegd, het is Spekneks persoonlijke lijstje, dus waar hij absoluut niet en wel wil wonen...
It law of nature.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_68854429
Net terug van de meet in Utrecht.... bleek ook verdacht veel crew rond te hangen
  zaterdag 9 mei 2009 @ 23:56:26 #273
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_68859707
Dus.
Gaat er nog iemand mee uit vanavond?

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  woensdag 13 mei 2009 @ 14:16:34 #274
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_68978449
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 11:59 schreef lost95 het volgende:

[..]

Je moet gewoon even de speknek hipheid chart bekijken:

[ afbeelding ]
[..]
Damn. Na van Lunetten naar Rijnsweerd verhuisd te zijn had ik gehoopt er kwa hipheid toch wat op vooruit gegaan te zijn...
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  woensdag 13 mei 2009 @ 14:19:30 #275
136780 Nosh
hurpdurp
pi_68978550
IBB is kotskleurig. Tof. .
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_68978904
Ik wil 19 of 20 juni naar een leuk feestje/concert in Utrecht. Tivoli heeft niks, Ekko heeft In de groef en verder ben ik inspiratieloos

Weten jullie nog leuke dingen in dat weekend?
  woensdag 13 mei 2009 @ 15:14:06 #277
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_68980508
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 14:19 schreef Nosh het volgende:
IBB is kotskleurig. Tof. .
Terecht ook
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_68984714
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 14:29 schreef Inu het volgende:
Ik wil 19 of 20 juni naar een leuk feestje/concert in Utrecht. Tivoli heeft niks, Ekko heeft In de groef en verder ben ik inspiratieloos

Weten jullie nog leuke dingen in dat weekend?
Roffest 20 juni, Steen en Salah Edin aanwezig.

http://www.festivalinfo.nl/festival_detail.php?festival_id=9387
Echt.
  woensdag 13 mei 2009 @ 17:36:33 #279
173465 MoneyTalks
You listen.
pi_68985249
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 17:18 schreef Perkins het volgende:

[..]

Roffest 20 juni, Steen en Salah Edin aanwezig.

http://www.festivalinfo.nl/festival_detail.php?festival_id=9387
Nee daar moet je blij mee zijn met die 2
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
  woensdag 13 mei 2009 @ 17:40:16 #280
136780 Nosh
hurpdurp
pi_68985390
Steen sowieso.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_68985566
Steen is een baas.
Echt.
  woensdag 13 mei 2009 @ 18:25:46 #282
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_68986789
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 17:18 schreef Perkins het volgende:

[..]

Roffest 20 juni, Steen en Salah Edin aanwezig.

http://www.festivalinfo.nl/festival_detail.php?festival_id=9387
15 euro, Voorverkoop: gestart

Bron

wittevrouwen mag wel wat geler hoor, je raakt hier echt ontiegelijk snel je fiets kwijt
een keertje je fiets slecht vastzetten en hij is weg, in andere buurten is dat veel minder
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
pi_68987305
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 17:18 schreef Perkins het volgende:

[..]

Roffest 20 juni, Steen en Salah Edin aanwezig.

http://www.festivalinfo.nl/festival_detail.php?festival_id=9387
Niet mijn smaak
pi_68989906
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 18:42 schreef Inu het volgende:

[..]

Niet mijn smaak


http://www.dbstudio.nl/live.php?id=712#712 ??
Echt.
  donderdag 14 mei 2009 @ 13:14:08 #285
8369 speknek
Another day another slay
pi_69012810
Op elke straathoek vanochtend drie politieagenten, heel apart. Ze denken zeker dat de uitschakeling van de Toppers vanavond uit de hand gaat lopen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_69119047
Wat is het toch telkens met dat gespuis dat elke zaterdagmiddag in een grote groep rondhangt op Hoog Catharijne dan wel het Moreelsepark? Ze zijn lelijk, knuffelen elkaar, maken een hoop irritante herrie en het is moeilijk te zeggen over het nou jongetjes of meisjes zijn. Ze zien er ongeveer zo uit, maar dan zijn het er veel meer:





  zondag 17 mei 2009 @ 18:09:35 #287
136780 Nosh
hurpdurp
pi_69124373
quote:
Op zondag 17 mei 2009 15:20 schreef Nielsch het volgende:
Wat is het toch telkens met dat gespuis dat elke zaterdagmiddag in een grote groep rondhangt op Hoog Catharijne dan wel het Moreelsepark? Ze zijn lelijk, knuffelen elkaar, maken een hoop irritante herrie en het is moeilijk te zeggen over het nou jongetjes of meisjes zijn. Ze zien er ongeveer zo uit, maar dan zijn het er veel meer:

[ afbeelding ]




Haha, no shit, het is een wekelijks iets?

Een paar weken geleden hadden ze Hoog-Catherijne ook al in hun greep, en op de vraag wat precies de bedoeling was van dit alles (ik schrok me rót), kreeg ik te horen dat ze een 'meeting' hadden. Moet verdomme niet gekker worden. Allemaal leuk en aardig hoor, die centrale ligging, maar nog even en íedere minderheidsgroep gaat hier een beetje elkaar lopen ontmoeten.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  zondag 17 mei 2009 @ 18:26:22 #288
161207 jakkop
rennen!
pi_69124907
Ja, het loopt ontzettend uit de hand. Als dit zo doorgaat zul je zien dat een of andere commerciële gek het idee in z'n hoofd haalt om een groot gebouw neer te zetten waar ze dat dan kunnen doen. Dan met allemaal verschillende zalen enzo, en dan iedere week voor een andere bevolkingsgroep een samenkomst. Kampeerders, mensen die gaan scheiden, fieters. En omdat de groep zo groot is zul je ook nog eens zien dat musical-liefhebbers het hele jaar mogen komen.

En waarschijnlijk zet die kneus dat gebouw dan ook nog naast het station neer, "voor de bereikbaarheid."

Eins, zwei, hoeplakai.
pi_69124934
Dat is gewoon een reclame stunt van Robijn
  zondag 17 mei 2009 @ 18:41:25 #290
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_69125313
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
  zondag 17 mei 2009 @ 19:09:13 #291
173465 MoneyTalks
You listen.
pi_69126211
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
  maandag 18 mei 2009 @ 07:39:16 #292
141482 Q.
JurassiQ
pi_69140320
quote:
Op zondag 17 mei 2009 19:09 schreef MoneyTalks het volgende:
http://wazoomiemeetings.hyves.nl/

http://utrechtfersure.hyves.nl

hier worden die emo meetings georganiseerd..
Laat ze verdomme lekker in Swifterbant of waar ze ook wonen blijven.
For great justice!
  maandag 18 mei 2009 @ 14:06:32 #293
133414 Joesse
Surrender your ego
pi_69150254
quote:
Op maandag 18 mei 2009 07:39 schreef Q. het volgende:

[..]

Laat ze verdomme lekker in Swifterbant of waar ze ook wonen blijven.
En als ze niet in Swifterbant wonen, gaan ze er maar heen
pi_69151358
Ik heb er geen last van. Het is hier een stad en geen bekrompen dorp. Wat maakt het uit hoe mensen eruitzien of hoe ze zich kleden. Volgens mij gewoon jonkies met een eigen cultuurtje. Ziet er verder onschuldig uit.
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
pi_69151598
Er zijn erger subcultuurtjes denkbaar...
  maandag 18 mei 2009 @ 15:53:04 #296
141482 Q.
JurassiQ
pi_69153742
Denkbaar?
For great justice!
  maandag 18 mei 2009 @ 17:19:04 #297
8369 speknek
Another day another slay
pi_69156711
Yep, het zijn allemaal mietjes, maar daarom niet crimineel of gewelddadig, ze gaan hun gang maar. En sommige emochicks zijn retelekker.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_69171868
Vanaf 21 tot en met 30 mei is het weer Festival aan de Werf! De voorstellingen Hot Estonian Guys en Beertourist lijken me leuk.

Verder zal er een penguin van circa 15 meter hoog op De Neude staan.
pi_69173544
The first thing that Dr Kramer came up with was that the penguin has a much smaller brain than the man. This postulate formed the fundamental basis of all his thinking and remained with him until his death. Now we've taken this theory one stage further. If we increase the size of the penguin until it is the same height as the man and then compare the relative brain sizes, we now find that the penguin's brain is still smaller. But, and this is the point, it is larger than it was. For a penguin to have the same size of brain as a man the penguin would have to be over sixty-six feet high. This theory has become known as the waste of time theory and was abandoned in 1956. Standard IQ tests gave the following results. The penguins scored badly when compared with primitive human sub-groups like the bushmen of the Kalahari but better than BBC programme planners. These IQ tests were thought to contain an unfair cultural bias against the penguin. For example, it didn't take into account the penguins extremely poor educational system. To devise a fairer system of test, a team of our researchers spent eighteen months in Antarctica living like penguins, and subsequently dying like penguins - only quicker - proving that the penguin is a clever little sod in his own environment.

Penguins, clever little bastards .
pi_69200855
Hihi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')