Ben 26 februari verhuist naar Groen-Zuilenquote:Op donderdag 16 april 2009 16:51 schreef Q. het volgende:
Hoe lang is dat geleden? Van wat ik in Netwerk hoorde is het vooral het laatste jaar heel erg snel bergafwaarts gegaan.
Oui! Heb er zin in vanavondquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:53 schreef Inu het volgende:
Gaat er iemand vanavond naar het feest in de Nachtburgemeester?
Uiteraardquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:28 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ookAls je me ziet, zeg je dan even hoi?
Vast welquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:37 schreef cryotek het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Niet dat ik mensen makkelijk herken, maar het valt te proberen toch?
Uiteraard.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:53 schreef Inu het volgende:
Ik ga ook! samen met cryotek.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:53 schreef Inu het volgende:
Coupon van de website uitprinten!quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:57 schreef Inu het volgende:
GezelligHoop niet dat er een al te lange rij is straks, wilde toch wel zorgen om 5 euro te besparen
2 uur!? Ik was pas binnen om drie.quote:Op zondag 19 april 2009 12:34 schreef Inu het volgende:
Wie waren jullie nou?
Ik vond het wel erg leuk, alleen wilde mn logee al om 2 uur naar huis
Er waren wel echt veel jongere mensenquote:Op zondag 19 april 2009 13:59 schreef Nosh het volgende:
[..]
2 uur!? Ik was pas binnen om drie..
Maar leuk feestje, voornamelijk rondgehangen in de dubstepbar en afgesloten met tekno bij Proces Kabaal..
Ik dacht trouwens nog dat ik jou herkende, maar als je pas zo laat er was klopt het nietquote:Op zondag 19 april 2009 13:59 schreef Nosh het volgende:
[..]
2 uur!? Ik was pas binnen om drie..
Maar leuk feestje, voornamelijk rondgehangen in de dubstepbar en afgesloten met tekno bij Proces Kabaal..
Niet vreemd als de helft van de aanwezigen het haar onder de tien millimeter had.quote:Op zondag 19 april 2009 20:42 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens nog dat ik jou herkende, maar als je pas zo laat er was klopt het niet
En een petje opquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:11 schreef Nosh het volgende:
[..]
Niet vreemd als de helft van de aanwezigen het haar onder de tien millimeter had..
Mijn vriendin rijd altijd binnendoor naar de A27. Werkt een stuk beter dan via de ring. Ze rijdt bij de Franciscusdreef rechtdoor richting Westbroek.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Man, ik wou dat het eind juni was, dan zijn de werkzaamheden aan de Noordelijke Ring eindelijk eens afgerond. Ik kan nu Overvecht Zuid nauwelijks meer uit richting de A27. Maandagochtend was ik na een half uur nog niet eens bij de Bilt. Volgende week maar eens een poging over de echte binnenweggetjes wagen.
Ik denk dat hij daar echt onder de indruk van was.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:33 schreef Nielsch het volgende:
Volgens mij zat ik gisteren in de bus tegenover Kees van Oosten. Ik wist niet zeker of hij het echt was, maar voor de zekerheid heb ik hem de hele tijd boos aangekeken.
Dat hoop ik welquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik denk dat hij daar echt onder de indruk van was.
Ik ben normaal gesproken via de Darwindreef direct bij oprit 31, duurt 2 minuten vanaf mijn huis, maar via de Darwindreef en de Moldaudreef kun je nu niet naar het Robert Kochplein om naar die oprit te gaan. Om bij de Franciscusdreef te komen heb ik exact hetzelfde probleem, ik kan niet vanuit mijn buurt naar de ring omdat de toegangen tot de rotonde maandenlang afgesloten zijn.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:12 schreef Blik het volgende:
[..]
Mijn vriendin rijd altijd binnendoor naar de A27. Werkt een stuk beter dan via de ring. Ze rijdt bij de Franciscusdreef rechtdoor richting Westbroek.
Ik vind het altijd wel lachen op het Jacobiplein, als je tenminste van foute feestmuziek houdtquote:Op maandag 27 april 2009 12:03 schreef GroteVrolijkeWolf het volgende:
Is er trouwens nog ergens leuke live-muziek op Koninginnenacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |