abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68522454
Het was een mooi feestje gisteravond! Prima dat het de hele nacht droog is gebleven
  donderdag 30 april 2009 @ 10:33:47 #227
141482 Q.
JurassiQ
pi_68522617
Ja, het weer was erg lekker. Ik moest per ongeluk over de Oude Gracht ter hoogte van de dom lopen maar god, wat een bizar agressieve en opgefokte sfeer heerste daar zeg. Echt eng. Een vriendin van me is nog bijna gerold door een berbertje. Toen ik er wat van zei ging hij mij uitschelden voor kankerhollander. Een grote aanwinst voor onze stad, zulk volk. .
For great justice!
pi_68522662
quote:
Op donderdag 30 april 2009 10:33 schreef Q. het volgende:
Ja, het weer was erg lekker. Ik moest per ongeluk over de Oude Gracht ter hoogte van de dom lopen maar god, wat een bizar agressieve en opgefokte sfeer heerste daar zeg. Echt eng. Een vriendin van me is nog bijna gerold door een berbertje. Toen ik er wat van zei ging hij mij uitschelden voor kankerhollander. Een grote aanwinst voor onze stad, zulk volk. .
Ben vanaf 't Vreeburg doorgelopen naar het Jacobiplein. Hing een prima sfeer gelukkig! Daarna wilde ik nog de vrijmarkt over, maar was inmiddels zo dronken dat ik maar een taxi naar huis heb genomen.

Berbers
pi_68523240
quote:
Op donderdag 30 april 2009 10:33 schreef Q. het volgende:
Ja, het weer was erg lekker. Ik moest per ongeluk over de Oude Gracht ter hoogte van de dom lopen maar god, wat een bizar agressieve en opgefokte sfeer heerste daar zeg. Echt eng. Een vriendin van me is nog bijna gerold door een berbertje. Toen ik er wat van zei ging hij mij uitschelden voor kankerhollander. Een grote aanwinst voor onze stad, zulk volk. .
Heel irritant ja.
Die komen ook nergens binnen uiteraard. En daarna is het altijd gezeik, vorig jaar was het matten met die mongolen.
pi_68523485
quote:
Op donderdag 30 april 2009 10:24 schreef Nielsch het volgende:
Het was een mooi feestje gisteravond! Prima dat het de hele nacht droog is gebleven
Inderdaad, prima avond. Ben rond een uur of drie weer weggegaan. Dacht alleen dat er bij de Mariaplaats ook wat te doen was? Niets gezien daar, dacht dat er een podium zou staan ofzo. Verder maar een beetje rondgehangen op de gracht richting Kafe België, was me net iets te druk eigenlijk bij de Dom..
Echt.
pi_68527559
Ik mijd gewoon sowieso alles zuidelijker dan de neude, en dan komt het wel goed met koninginnenacht; leuk ook dat er op veel plekken in het noorden ook dj's stonden. Meestal hou ik het niet al te lang uit op koninginnenacht, maar dit keer lag ik om 4:00 in bed.

Zometeen weer de stad in, ff kijken bij de zaak waar een vriendin van me optreed. Lekker biertje drinken in de zon
  donderdag 30 april 2009 @ 13:31:04 #232
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_68527961
Zo!
Ik leef weer
Was een leuke koninginnenacht.

We hadden (en hebben vandaag ook nog) een kraampje met verkoop op een creatieve manier Leuke reacties gehad, en nog aardig wat verkocht.

En daarna precies genoeg dronken geworden dat ik wel ietswat scheef liep, maar nog wel op m'n fiets zonder remmen kon fietsen.

Vandaag Deel 2

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  donderdag 30 april 2009 @ 18:48:15 #233
8369 speknek
Another day another slay
pi_68535593
Man, ik ben dan wel een snob, maar wat een deceptie is koninginnenacht toch altijd. Om een of andere reden krijg ik elk jaar weer in m'n hoofd dat het leuk is om 's avonds de vrijmarkt op te gaan om misschien ergens een leuk dingetje te scoren, maar god, die kredietcrisis moet zes keer over de Grote Depressie heengaan wil ik ook maar nadenken om een cent neer te leggen voor die pauperzooi. Als je al wat ziet tussen de gigantische drommen theedoeken en viswijfen die 2 voor 3 uuuuro roepen. Elk jaar weer zakt de moed over Neerland's toekomst me in de schoenen als ik er rondloop. Het lijkt wel of de ene helft van Nederland uitgezakte sjekrokende asowijven zijn met haar op de bovenlip, en de andere helft een mat in de nek hebben (als ze nog haar hebben) en stijf van de coke om zich heenkijken wie ze nu weer op de bek kunnen rossen. Het enige pluspuntje was dan nog het geimproviseerde terras van de Stockholm, een beetje weg van de stinkende meute.

Koninginnedag zelf was dan eigenlijk prima. Mooi weer, en natuurlijk best een domper van die aanslag, maar wel goed dat het meeste door is gegaan. Leuke sfeer op het Domplein, en de kindervrijmarkt bij Ledig Erf was ook best gezellig. Overigens ook opvallend, veel beter kwaliteit spul dan bij de volwassen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_68535768
Eerst keer dat ik de vrijmarkt enzo heb meegemaakt in Utrecht (sinds begin deze week heb ik een kamer), en ik vond 't leuk! Mooi wat goedkope troep gescoord.
pi_68542193
Zo, ook weer thuis. Vanochtend om 10 u begonnen de rommelmarkt in het julianapark af te struinen met een biertje in de hand,daarna door richting stad. Met vrienden die speciaal voor de gezelligheid hier met de trein vanuit Ede kwamen de echte vrijmarkt rondgelopen, alle pleintjes met muziek en bandjes gehad, en tegen 18 uur terug richting Straatweg om weer in het julianapark te eindigen. Daar was de rommelmarkt inmiddels ten einde, en er lag een slagveld zoals je dat vroeger in middeleeuwse oorlogen nog wel eens zag Tussen de grabbelende tokkies die het afval afzoeken op bruikbare dingen lekker een bakje eten gehaald bij de fijne chinees in aan de rand van het park, en delegatie Ede is nu weer richting huis. Zelf hebben we niet zoveel puf meer om weer richting stad te gaan, dus het blijft bij een beetje uitbuiken op de bank....
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  vrijdag 1 mei 2009 @ 12:02:13 #236
161207 jakkop
rennen!
pi_68554155
Mooie tijd gehad. Toen ik thuis kwam van koninginnenach lag de krant al op de mat. Volgende dag lekker met een sloepje door de grachten gevaren, heerlijk. Eerst nog even TV gekeken, was niet zo in de stemming om feest te vieren (zag ook bekenden op tv enzo), maar toen ik bij de bemuurde weerd de stad in liep was het weer top!
Eins, zwei, hoeplakai.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 12:16:16 #237
173465 MoneyTalks
You listen.
pi_68554613
Wel jammer van al die ruziezoekende marokkanen en ander moslim gespuis op koninginnenach
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:30:42 #238
161207 jakkop
rennen!
pi_68556571
Ach, ik heb even goed ook ruziezoekende autochtonen gezien.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_68558534
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 12:16 schreef MoneyTalks het volgende:
Wel jammer van al die ruziezoekende marokkanen en ander moslim gespuis op koninginnenach
Ja, en ook jammer van de ruziezoekende autochtone tokkies...
pi_68558587
Ben zojuist maar eens naar The Wall gereden. Wel een gaaf gebouw en een mooi concept. Het aanbod qua winkels is nog wel wat klein, al is nog lang niet alles verhuurd. Ook mis ik bijvoorbeeld een foodcourt en een bioscoop (indien aanwezig zouden de bewoners van Leidsche Rijn ook iets hebben om te doen). Als het helemaal af is en ze zorgen voor wat meer eetvoorzieningen, kom ik er nog wel eens langs!

M'n vriendin heeft nog twee paar schoenen gescoord bij Topshelf, dus die is ook weer blij.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 23:53:03 #241
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_68577714
Het was trouwens best een surreel gezicht toen we rond een uur of 1 's avonds het huis uit gingen om naar de tivoli te gaan, dat alle straten brandschoon waren. En dat na 2 dagen bomvol met allemaal onverkoopbare meuk en langzaam lopende mensen die troep op de grond gooien.

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_68587194
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 14:45 schreef Nielsch het volgende:
Ben zojuist maar eens naar The Wall gereden. Wel een gaaf gebouw en een mooi concept. Het aanbod qua winkels is nog wel wat klein, al is nog lang niet alles verhuurd. Ook mis ik bijvoorbeeld een foodcourt en een bioscoop (indien aanwezig zouden de bewoners van Leidsche Rijn ook iets hebben om te doen). Als het helemaal af is en ze zorgen voor wat meer eetvoorzieningen, kom ik er nog wel eens langs!
Bioscoop gaat in het nieuwe winkelcentrum komen (boven de A2).
  woensdag 6 mei 2009 @ 15:12:27 #243
136780 Nosh
hurpdurp
pi_68731729
Transwijk was weer gezellig. Vive la Fete is gewoon tof, Kyteman vooral heel erg lief, en verder leek iedere hangjongere zijn vaste spot verlaten te hebben om hier te gaan staan. Hollandia en een jointje erbij, en alles is goed.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  woensdag 6 mei 2009 @ 15:17:25 #244
141482 Q.
JurassiQ
pi_68731877
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 12:17 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Bioscoop gaat in het nieuwe winkelcentrum komen (boven de A2).
Er staat nog steeds een megabios in de planning op het jaarbeursterrein. Alhoewel de casino-plannen voorlopig zijn geschrapt. Ben benieuwd of er nog iets van gaat komen met de crisis...
For great justice!
  donderdag 7 mei 2009 @ 10:04:34 #245
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68762617
'lo!

Tapas in Utrecht? Waar wel en waar niet?
Beetje in de buurt van de Stairway zou fijn zijn. Iig niet dat we nog moeten bussen enzo voor we er zijn.
***
  donderdag 7 mei 2009 @ 11:15:23 #246
8369 speknek
Another day another slay
pi_68764943
Nee niet echt, de leukste Tapas restaurants zitten buiten het centrum (Jasmijn & Ik, LEEN). Op de Mariaplaats zelf heb je Maria, maar ik geloof dat dat niet echt een succes is. Je kunt El Mundo (begin van de Voorstraat proberen), als je een engelengeduld hebt voor de bediening tenminste.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 7 mei 2009 @ 11:16:50 #247
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68764998
De laatste zit vol.
Het is voor as. zaterdag. Lame-ass crew is weer eens laat enzo.
***
  donderdag 7 mei 2009 @ 11:23:10 #248
130803 Gripper
Get a grip
pi_68765212
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:04 schreef Brighteyes het volgende:
'lo!

Tapas in Utrecht? Waar wel en waar niet?
Beetje in de buurt van de Stairway zou fijn zijn. Iig niet dat we nog moeten bussen enzo voor we er zijn.
El mundo is 10 minuutjes lopen vanaf de Stairway. Aan de oude gracht zit nog Abrikoos, 5 minuten vanaf Stairway.
El mundo is lekker en goed, wel druk in het weekend zoals al gezegd
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  donderdag 7 mei 2009 @ 11:37:37 #249
8369 speknek
Another day another slay
pi_68765676
Oh wacht, ik geloof dat ik wel eens lekker bij eLe heb gegeten:
http://www.eletapas.nl/liggingkaart.html
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_68768934
Ik heb een keer tapas gegeten bij het Nachtrestaurant (onder de Winkel van Sinkel aan de Oudegracht). Dat beviel wel. Maar inderdaad, LEEN is echt prima, al ligt het ietwat uit het centrum (maar gelukkig vlak bij mijn huis)!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2009 13:13:04 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')