dat zou de chef weleens kunnen zijn>?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:39 schreef mmascha het volgende:
Als ik bij een Japans(/Chinees)restaurant sushi haal en er komt een man met zijn jas aan naar mij toegelopen en geeft mij de sushi dan is dat niet zo'n goed teken he?!
Wij ookquote:
whehe.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wij ook, mag ook wel voor onze x jaar trouwdag
Ik heb het meegenomen uit japanquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
whehe.
Weet jij trouwens of Weuro omeletpannetjes verkoopt?
Ik had het daarvoor in zo'n pannenkoekenpannetje van de tefal. Ook klein genoeg. De vierkante is wel wat handiger, maar die kon ik nergens vinden. En dan loop je in Tokio en denk je: ja, die moet ik hebbenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:09 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb een te grote koekenpanhet lukt altijd wel met wat moeite, maar een omeletpannetje zou wel echt
zijn..
ik ga morgen wel even kijken en anders koop ik gewoon een klein koekenpannetje
Meestal doen we dat ookquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:23 schreef motorbloempje het volgende:
hm.. die omelet vind ik zo lekker![]()
echt, ik zou hem gewoon zo op kunnen eten, helemaal
![]()
Dat klopt, de Xenos koopt ook af en toe in. Al heb ik nu wel even genoeg met 50 vellen... Maar vaak haalden we daar ook wat nori (3~4 pakjes).quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:27 schreef Guppyfriend het volgende:
Kitty, als je eens in een stad of dorp bent waar geen toko zit, zit er misschien nog wel een Xenos. Die hebben af en toe ook wel eens Nori liggen (de zeewier velletjes). Maar het ziet er goed uit hoor!!
Jan Linders. De supermarkt. Nou ja, bij ons in het dorp o.a.. Vast ook wel ergens in Nijmegenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:31 schreef motorbloempje het volgende:
Linders? Waar zit die?
gerookte met kruidenkaasjum..
vanavond eens een boodschappenlijstje maken.. en morgen niet teveel etenwij maken (en eten) altijd echt te veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |