Daar betaal je dus ook dubbele belasting over he!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:58 schreef Miljonair het volgende:
Ik krijg steeds dubbele pm's. Die voor mijzelf en voor mij bedenker!
Bij de meet goed opletten wie er dubbel zoveel koffie drinktquote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar betaal je dus ook dubbele belasting over he!
Ik ben ook zeker aanwezigquote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jij staat al als aanwezig
[..]Zie ondertekstdingetje!
Muck is ook een kloonquote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:27 schreef OA het volgende:
[..]
Muck, dan moet je wel met een van je kloontjes posten natuurlijk!Of is Muck ook een kloon?
Dat ziet er al uit als een heel gezellig lijstjequote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jij staat al als aanwezig
[..]Zie ondertekstdingetje!
= werkwerkwerkquote:
Ik kan je sympathie gewoon voelen..quote:
Ja hequote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik kan je sympathie gewoon voelen..
Dealquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
je mag naast me zitten in de trein dan!
Vaarwel droomquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:22 schreef DR34M3R het volgende:
Nu moet ik dus iets heel engs gaan doen.. mijn pc uitzetten, loskoppelen van internet... en mijn nieuwe pc hier gaan plaatsen straks.
Ik ga me eerst maar mentaal voorbereiden
ZEG! Een klein beetje vertrouwen in mijn kunnen mag ook wel hoor.quote:
Vrouwen en techniek das vuur en waterquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ZEG! Een klein beetje vertrouwen in mijn kunnen mag ook wel hoor.
Ja maar ik ben andersquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Vrouwen en techniek das vuur en water
Wat is er?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja maar ik ben anders
Ik ben wat dat betreft net een man, ik gebruik ook nooit de handleiding
Ow we zijn weer op de vrouwvriendelijke manier bezig?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Vrouwen en techniek das vuur en water
owwww shit! Ik moet nog naar de dierenwinkel, een nieuwe vis kopen!quote:
Hoiquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ow we zijn weer op de vrouwvriendelijke manier bezig?
Ik heb bewondering voor de vrouwen die gewoon toegeven dat ze nou eenmaal minder ruimtelijk inzicht en rationele gedachten hebbenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ow we zijn weer op de vrouwvriendelijke manier bezig?
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
owwww shit! Ik moet nog naar de dierenwinkel, een nieuwe vis kopen!
Dat dusquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi![]()
Nee joh, realistisch heet dat toch![]()
rationeel?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb bewondering voor de vrouwen die gewoon toegeven dat ze nou eenmaal minder ruimtelijk inzicht en rationele gedachten hebben
quote:
Zo te zien heb je teveel vrije tijdquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
rationeel?
Al ben ik niet voor niets boekhouder natuurlijk. Dat is de logica in mijn leven. De yin. En het zweverige, de yang is voor in mijn vrije tijd
Goudvis?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dinsdag al. Die hebben we plechtig begraven in de toiletpot en ik heb beloofd dat ik dit weekend een andere zou kopen.
Met jou begin ik niet eens, jij weet hoe ik in elkaar zit.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi![]()
Nee joh, realistisch heet dat toch![]()
Ik ga toch niet iets zeggen wat niet waar is.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb bewondering voor de vrouwen die gewoon toegeven dat ze nou eenmaal minder ruimtelijk inzicht en rationele gedachten hebben
Cremeren en consumeren zat er niet in?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dinsdag al. Die hebben we plechtig begraven in de toiletpot en ik heb beloofd dat ik dit weekend een andere zou kopen.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zo te zien heb je teveel vrije tijd
Sluierstaart.quote:
Nee, met mij wil je niet beginnenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Met jou begin ik niet eens, jij weet hoe ik in elkaar zit.![]()
Logisch als jij niet accepteert dat mijn ruimtelijk inzicht juist heel goed is.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, met mij wil je niet beginnen
Het mijne ook. Ik ben een bèta-meidquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Logisch als jij niet accepteert dat mijn ruimtelijk inzicht juist heel goed is. [ afbeelding ]
checkquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het mijne ook. Ik ben een bèta-meid
Mijn vakkenpakket: Wiskunde-B, natuurkunde, scheikunde, biologie, nederlands, engels en duits. Achteraf bezien had ik beter economie kunnen pakken ipv Duits. Maar ja, ik moest nog een 7e vak kiezen en economie hadden we nog nooit gehad. Ik associeerde het met die beurstabellen uit de krant..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:08 schreef Muck het volgende:
[..]
check
Ik heb mijn talen laten vallen zo gauw ik kon en mijn docent tekenen werd gek van me, maar ik ben wel geslaagd met een 8,5 voor wiskunde
Ach je bent tenminste niet in de horeca terecht gekomenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mijn vakkenpakket: Wiskunde-B, natuurkunde, scheikunde, biologie, nederlands, engels en duits. Achteraf bezien had ik beter economie kunnen pakken ipv Duits. Maar ja, ik moest nog een 7e vak kiezen en economie hadden we nog nooit gehad. Ik associeerde het met die beurstabellen uit de krant..
Maar ik had een pretpakket dus
Nederlands, Engels, Wiskunde, Scheikunde, Biologie en Muziekquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mijn vakkenpakket: Wiskunde-B, natuurkunde, scheikunde, biologie, nederlands, engels en duits. Achteraf bezien had ik beter economie kunnen pakken ipv Duits. Maar ja, ik moest nog een 7e vak kiezen en economie hadden we nog nooit gehad. Ik associeerde het met die beurstabellen uit de krant..
Maar ik had een pretpakket dus
Jawel. Gisteravond nog, heel gezellig op het terras hoorquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ach je bent tenminste niet in de horeca terecht gekomen![]()
teh horrorquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:15 schreef Pien85 het volgende:
Ik precies andersom, mijn vakkenpakket: Nederlands, engels, duits, frans, spaans en wiskunde
quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jawel. Gisteravond nog, heel gezellig op het terras hoor
Heerlijkquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
![]()
* KapiteinGasthof voorkennis had
Ergens tussen KSC 1069 en KSC 1100 hebben we het over horeca werk gehadquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ergens tussen KSC 1069 en KSC 1100 hebben we het over horeca werk gehad
Of dat, of je maakt veel indrukquote:
Laten we het maar op jouw geheugen houden danquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Of dat, of je maakt veel indruk
ieder zijn ding gelukkigquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
HeerlijkMja, ik ben een talen-mens he... Had het met een taal extra waarschijnlijk ook nog wel gered
Ik denk het welquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:28 schreef Muck het volgende:
[..]
ieder zijn ding gelukkig
jij zou waarschijnlijk gillend gek worden bij mij op school
Ja. Vanaf morgen weer voorbij, geloof ikquote:
mja, daar ben ik ook bang voorquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja. Vanaf morgen weer voorbij, geloof ik.
Zit je dak er nou al eens een keer op flippie?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ergens tussen KSC 1069 en KSC 1100 hebben we het over horeca werk gehad
Allangquote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zit je dak er nou al eens een keer op flippie?
mooi zoquote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:35 schreef OA het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst in 8 weken weer gefietst.
Niks meerquote:
quote:
Niet echt. Maar ik heb al gegetenquote:
Goed zo. Jij snapt het!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:05 schreef PeZu het volgende:
ik heb gewoon ultiem geniten van het fantastische weer en dan te bedneken dat de dag nog lang niet voorbij is ->
quote:
quote:
heb je nog leuke plannen voor vandaag droompjequote:
Pfff.. ik heb niet echt een to-do lijstje. Behalve dat ik vind dat ik nog moet afwassen, en mijn oude pc nog van mijn bureau moet halen zodat die plaats kan maken voor de nieuwe, die inmiddels geïnstalleerd is. En als ik dan toch het bureau leeg heb, moet alles maar eens van de kant vind ik, zodat daarachter ook eens gepoetst kan worden. Maar dat vind ik niet zo leuk...quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
heb je nog leuke plannen voor vandaag droompje
lekekr relaxed dusquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Pfff.. ik heb niet echt een to-do lijstje. Behalve dat ik vind dat ik nog moet afwassen, en mijn oude pc nog van mijn bureau moet halen zodat die plaats kan maken voor de nieuwe, die inmiddels geïnstalleerd is. En als ik dan toch het bureau leeg heb, moet alles maar eens van de kant vind ik, zodat daarachter ook eens gepoetst kan worden. Maar dat vind ik niet zo leuk...
Als dat allemaal gebeurd is, ga ik lekker een hete douche nemen, en dan lekker in joggingbroek en zachte knuffelduster met een boekje op de bank misschien. Kaarsjes aan, drankje erbij...
Jah. Maar dan moet ik er wel aan beginnen natuurlijk. Anders sta ik om tien uur nog niet onder de douche en kan ik het relaxed bankhangen wel helemaal vergeten.quote:
onze stad bestaat 750 jaar en ter gelegenheid daarvan zijn er het hele jaar diverse feesten etc en vanavond is de aftrap, en daar gaan we dus even een kijkje nemenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jah. Maar dan moet ik er wel aan beginnen natuurlijk. Anders sta ik om tien uur nog niet onder de douche en kan ik het relaxed bankhangen wel helemaal vergeten.
Wat zijn jouw plannen?
Ow, leuk! Waar is dat te doen? Misschien kan ik wel langskomenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
onze stad bestaat 750 jaar en ter gelegenheid daarvan zijn er het hele jaar diverse feesten etc en vanavond is de aftrap, en daar gaan we dus even een kijkje nemen
http://amersfoort750.nl/quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ow, leuk! Waar is dat te doen? Misschien kan ik wel langskomen
Da's toch veel te ver.. dat haal ik niet op tijd op en neer hoorquote:
pezu heeft een super groter comfortabele bank, diverse luchtbedden en een groot tweepersoonsbedquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Da's toch veel te ver.. dat haal ik niet op tijd op en neer hoor
Amersfoort.. was ik daar niet, een tijdje terug...? *denkt*
Shoarmaquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:22 schreef DR34M3R het volgende:
Oeh, ik heb volgens mij nog kaneelijs voor straks!
Marc, ik denk dat er toch nog wat gegeten gaat worden
6 uurquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:42 schreef FunkyHomosapien het volgende:
tot hoe laat zijn de supermarkten open? moet nog bier halen
Niet persoonlik hoor PeZu, maar ik slaap niet bij vreemde mannen...quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
pezu heeft een super groter comfortabele bank, diverse luchtbedden en een groot tweepersoonsbed
ijhiijjjs!quote:
kutquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |