quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja maar ik ben anders
Ik ben wat dat betreft net een man, ik gebruik ook nooit de handleiding
Ow we zijn weer op de vrouwvriendelijke manier bezig?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Vrouwen en techniek das vuur en water
owwww shit! Ik moet nog naar de dierenwinkel, een nieuwe vis kopen!quote:
Hoiquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ow we zijn weer op de vrouwvriendelijke manier bezig?
Ik heb bewondering voor de vrouwen die gewoon toegeven dat ze nou eenmaal minder ruimtelijk inzicht en rationele gedachten hebbenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ow we zijn weer op de vrouwvriendelijke manier bezig?
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
owwww shit! Ik moet nog naar de dierenwinkel, een nieuwe vis kopen!
Dat dusquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi![]()
Nee joh, realistisch heet dat toch![]()
rationeel?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb bewondering voor de vrouwen die gewoon toegeven dat ze nou eenmaal minder ruimtelijk inzicht en rationele gedachten hebben
quote:
Zo te zien heb je teveel vrije tijdquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
rationeel?
Al ben ik niet voor niets boekhouder natuurlijk. Dat is de logica in mijn leven. De yin. En het zweverige, de yang is voor in mijn vrije tijd
Goudvis?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dinsdag al. Die hebben we plechtig begraven in de toiletpot en ik heb beloofd dat ik dit weekend een andere zou kopen.
Met jou begin ik niet eens, jij weet hoe ik in elkaar zit.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi![]()
Nee joh, realistisch heet dat toch![]()
Ik ga toch niet iets zeggen wat niet waar is.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb bewondering voor de vrouwen die gewoon toegeven dat ze nou eenmaal minder ruimtelijk inzicht en rationele gedachten hebben
Cremeren en consumeren zat er niet in?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dinsdag al. Die hebben we plechtig begraven in de toiletpot en ik heb beloofd dat ik dit weekend een andere zou kopen.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zo te zien heb je teveel vrije tijd
Sluierstaart.quote:
Nee, met mij wil je niet beginnenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Met jou begin ik niet eens, jij weet hoe ik in elkaar zit.![]()
Logisch als jij niet accepteert dat mijn ruimtelijk inzicht juist heel goed is.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, met mij wil je niet beginnen
Het mijne ook. Ik ben een bèta-meidquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Logisch als jij niet accepteert dat mijn ruimtelijk inzicht juist heel goed is. [ afbeelding ]
checkquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het mijne ook. Ik ben een bèta-meid
Mijn vakkenpakket: Wiskunde-B, natuurkunde, scheikunde, biologie, nederlands, engels en duits. Achteraf bezien had ik beter economie kunnen pakken ipv Duits. Maar ja, ik moest nog een 7e vak kiezen en economie hadden we nog nooit gehad. Ik associeerde het met die beurstabellen uit de krant..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:08 schreef Muck het volgende:
[..]
check
Ik heb mijn talen laten vallen zo gauw ik kon en mijn docent tekenen werd gek van me, maar ik ben wel geslaagd met een 8,5 voor wiskunde
Ach je bent tenminste niet in de horeca terecht gekomenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mijn vakkenpakket: Wiskunde-B, natuurkunde, scheikunde, biologie, nederlands, engels en duits. Achteraf bezien had ik beter economie kunnen pakken ipv Duits. Maar ja, ik moest nog een 7e vak kiezen en economie hadden we nog nooit gehad. Ik associeerde het met die beurstabellen uit de krant..
Maar ik had een pretpakket dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |