Daar betaal je dus ook dubbele belasting over he!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:58 schreef Miljonair het volgende:
Ik krijg steeds dubbele pm's. Die voor mijzelf en voor mij bedenker!
Bij de meet goed opletten wie er dubbel zoveel koffie drinktquote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar betaal je dus ook dubbele belasting over he!
Ik ben ook zeker aanwezigquote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jij staat al als aanwezig
[..]Zie ondertekstdingetje!
Muck is ook een kloonquote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:27 schreef OA het volgende:
[..]
Muck, dan moet je wel met een van je kloontjes posten natuurlijk!Of is Muck ook een kloon?
Dat ziet er al uit als een heel gezellig lijstjequote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jij staat al als aanwezig
[..]Zie ondertekstdingetje!
= werkwerkwerkquote:
Ik kan je sympathie gewoon voelen..quote:
Ja hequote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik kan je sympathie gewoon voelen..
Dealquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
je mag naast me zitten in de trein dan!
Vaarwel droomquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:22 schreef DR34M3R het volgende:
Nu moet ik dus iets heel engs gaan doen.. mijn pc uitzetten, loskoppelen van internet... en mijn nieuwe pc hier gaan plaatsen straks.
Ik ga me eerst maar mentaal voorbereiden
ZEG! Een klein beetje vertrouwen in mijn kunnen mag ook wel hoor.quote:
Vrouwen en techniek das vuur en waterquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ZEG! Een klein beetje vertrouwen in mijn kunnen mag ook wel hoor.
Ja maar ik ben andersquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Vrouwen en techniek das vuur en water
Wat is er?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |