Niks meerquote:
Je doet aan de lijn?quote:
quote:
Niet echt. Maar ik heb al gegetenquote:
Ah, was het lekker dan?quote:
Goed zo. Jij snapt het!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:05 schreef PeZu het volgende:
ik heb gewoon ultiem geniten van het fantastische weer en dan te bedneken dat de dag nog lang niet voorbij is ->
quote:
quote:
heb je nog leuke plannen voor vandaag droompjequote:
Pfff.. ik heb niet echt een to-do lijstje. Behalve dat ik vind dat ik nog moet afwassen, en mijn oude pc nog van mijn bureau moet halen zodat die plaats kan maken voor de nieuwe, die inmiddels geïnstalleerd is. En als ik dan toch het bureau leeg heb, moet alles maar eens van de kant vind ik, zodat daarachter ook eens gepoetst kan worden. Maar dat vind ik niet zo leuk...quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
heb je nog leuke plannen voor vandaag droompje
lekekr relaxed dusquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Pfff.. ik heb niet echt een to-do lijstje. Behalve dat ik vind dat ik nog moet afwassen, en mijn oude pc nog van mijn bureau moet halen zodat die plaats kan maken voor de nieuwe, die inmiddels geïnstalleerd is. En als ik dan toch het bureau leeg heb, moet alles maar eens van de kant vind ik, zodat daarachter ook eens gepoetst kan worden. Maar dat vind ik niet zo leuk...
Als dat allemaal gebeurd is, ga ik lekker een hete douche nemen, en dan lekker in joggingbroek en zachte knuffelduster met een boekje op de bank misschien. Kaarsjes aan, drankje erbij...
Jah. Maar dan moet ik er wel aan beginnen natuurlijk. Anders sta ik om tien uur nog niet onder de douche en kan ik het relaxed bankhangen wel helemaal vergeten.quote:
onze stad bestaat 750 jaar en ter gelegenheid daarvan zijn er het hele jaar diverse feesten etc en vanavond is de aftrap, en daar gaan we dus even een kijkje nemenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jah. Maar dan moet ik er wel aan beginnen natuurlijk. Anders sta ik om tien uur nog niet onder de douche en kan ik het relaxed bankhangen wel helemaal vergeten.
Wat zijn jouw plannen?
Ow, leuk! Waar is dat te doen? Misschien kan ik wel langskomenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
onze stad bestaat 750 jaar en ter gelegenheid daarvan zijn er het hele jaar diverse feesten etc en vanavond is de aftrap, en daar gaan we dus even een kijkje nemen
http://amersfoort750.nl/quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ow, leuk! Waar is dat te doen? Misschien kan ik wel langskomen
Da's toch veel te ver.. dat haal ik niet op tijd op en neer hoorquote:
pezu heeft een super groter comfortabele bank, diverse luchtbedden en een groot tweepersoonsbedquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Da's toch veel te ver.. dat haal ik niet op tijd op en neer hoor
Amersfoort.. was ik daar niet, een tijdje terug...? *denkt*
Shoarmaquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:22 schreef DR34M3R het volgende:
Oeh, ik heb volgens mij nog kaneelijs voor straks!
Marc, ik denk dat er toch nog wat gegeten gaat worden
6 uurquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:42 schreef FunkyHomosapien het volgende:
tot hoe laat zijn de supermarkten open? moet nog bier halen
Niet persoonlik hoor PeZu, maar ik slaap niet bij vreemde mannen...quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
pezu heeft een super groter comfortabele bank, diverse luchtbedden en een groot tweepersoonsbed
ijhiijjjs!quote:
kutquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |