Tuurlijk blijft Whatever erin, dat is amusement.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:07 schreef charmed_angel het volgende:
Yes Roan! NU Whatever nog!
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:08 schreef Svensational het volgende:
Steve, post niet steeds in het verkeerde topic!
Ik snap het ook nietquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:10 schreef scanman01 het volgende:
Hester??? Die was erg goed juist
Dat mag ik wel hopen ja.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:10 schreef Chell het volgende:
Hester in de sing-off, dat had ik niet verwacht.
Maar goed, dan gaat KLEM er dus uit
KLEM, Hester en Irma de laatste 3. Rara wie er het meeste bellen.quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:10 schreef oh-oh het volgende:
Jaaaaaa KLEM dr uut![]()
Die vond ik op Laurens na echt het stomst.
Hester is zielig dies gevallen dus die mag wel door.
Haha Wendy noemt dr Jennifer
quote:
*gniffel*quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:09 schreef Steve het volgende:
[..].
Ik voel me aangetrokken tot Greys' topics.
tsja wat denk je...... 1e week nog voldoende SMS tegoed bij de breezahs....quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:11 schreef Mysterion het volgende:
Hester niet direct door, maar alle jongetjes wel? Hoe is dit mogelijk?![]()
![]()
Jezus.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:12 schreef oh-oh het volgende:Zou dr iemand zijn die KLEM leuk vindt???
Irma zat niet per se bij de laatste drie hoor.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
KLEM, Hester en Irma de laatste 3. Rara wie er het meeste bellen.
Ik vond ze in 't begin wel hip.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:12 schreef oh-oh het volgende:
Zou dr iemand zijn die KLEM leuk vindt???
Dat is het ook denk ik. Ze is geen 'lief' meisje meisje.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:11 schreef Chell het volgende:
Ik denk dat Hester echt haar uitstraling een beetje tegen heeft. Jammer, want ze kan wel goed zingen
quote:
Ja dat vind ik ook wel, ze heeft een goede stem.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:11 schreef Chell het volgende:
Ik denk dat Hester echt haar uitstraling een beetje tegen heeft. Jammer, want ze kan wel goed zingen
Linkje?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:12 schreef babette21 het volgende:
Hester bij de laatste twee verbaast me niet eens zo. Ze zingt aardig, maar ze heeft gewoon niet echt wat leuks; anderen springen er meer uit en trekken daarmee stemmen.
Maar ze blijft wel, de jury wil haar nog niet kwijt.
Oh en Klem keek wrs al zuur omdat ze al door ge-smst hebben gekregen hoe men hen op internet beoordeelde (incl. fotoflater?!)
Dat maakt haar nou juist leuk. Ze moet alleen een beetje aan haar uitstraling werken. Meer met haar bitchylook doen. En niet zo bang kijkenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:13 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat is het ook denk ik. Ze is geen 'lief' meisje meisje.
een bange bitchy look?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat maakt haar nou juist leuk. Ze moet alleen een beetje aan haar uitstraling werken. Meer met haar bitchylook doen. En niet zo bang kijken
iets bitcherigs of stoers hebben is wel oke (beter juist) maar zij heeft iets chagrijnigs, bah.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:13 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat is het ook denk ik. Ze is geen 'lief' meisje meisje.
Maar de jury zal haar niet laten gaan ga ik vanuit.
Heel Amsterdam Zuidoost (Blijmer) hebben op Luigiano gestemdquote:
compleet.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:20 schreef Greys het volgende:
Is dit nou een groot toneelstuk of is het echt?
Trap ik er weer in?
Volgens mij is het geen toneelstukje...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:20 schreef Greys het volgende:
Trap ik er weer in?
Niet omdat hij goed is dus maar omdat hij een van * hun * is..... zo triestquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:17 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Heel Amsterdam Zuidoost (Blijmer) hebben op Luigiano gestemd
In de Blijmer wonen veel mensen
Ik weet het ook niet meer.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:20 schreef Greys het volgende:
Trap ik er weer in?
quote:
zo zit die nou eenmaal in elkaarquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:21 schreef Svensational het volgende:
Wel een kinderachtige reactie van Gordon nu.
Je merkte in de voorfilmpjes al dat de juryleden opgestookt zijn om fel en strijdlustig tegen elkaar te zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:21 schreef Svensational het volgende:
Wel een kinderachtige reactie van Gordon nu.
Eric vertrekt nietquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:21 schreef Cee het volgende:
Dat ge-boe is toch wel erg flauw.
Oh, nu zie ik het. Dit is nep. Eric die vertrekt. Man wat een kleuterklasje zeg. Dat grut op het podium gedraagt zich volwassener dan dat zooitje clowns.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:22 schreef charmed_angel het volgende:
Angela is echt dom. Als ze Hester (beter dan KLEM) naar huis had gestuurd, had ze mindere concurrentie gehad. Jammer dat de jury niet nadenktIk denk dat Stacey wel zo dacht.
Mja, Gordon zeikt altijd alles af. En alles is altijd een ander zijn schuld ook.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:23 schreef Dakota het volgende:
Gordon en eric waren al in de media geweest omdat gordon afkeurde dat eric c-united had weggetrapt
preciesquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:24 schreef Dakota het volgende:
dit was geen toneelspel .. Je zag duidelijk aan Gordon dat ie pissed was
Ja want dit is X Factor en geen Idols. Dit is ook een strijd tussen de juryleden. Dus je moet ook tactisch mensen wegstemmen. En ik denk dat Stacey wel slim genoeg is om zo te denken. Want zij zal toch ook wel zien dat Hester 10 keer beter was?quote:
Reken er maar niet op. Je zag net echt dat Eric even moest slikken. Dit was absoluut geen act.quote:
Ja omdat op de linker X naast het podium de bank stond en op de rechter X KLEM. Welke kant had ze dan op moeten gaanquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:25 schreef -SG- het volgende:
Ja maar Hester deed niks met haar commentaar. Zegt ze dat ze meer zou gaan bewegen stond ze daar als een zoutzak op het podium
.
Posterboy!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:25 schreef Cee het volgende:
Maar men vergeet even de grootste desillusie van de avond:
Whatever
Laurens
...door?
Nee hoor Stacey was slim, de beste concurrentie weg willen stemmen !quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:26 schreef marky het volgende:
IK vind Gordon Geweldig eerlijk. KLEM is gewoon veel minder goed dan Hester. Als je echt voor de kwaliteit gaat dan kies je in dat geval niet voor Klem. Stacy was wat dat betreft gewoon aan het hiele likken bij Eric.
Ow dat is altijd zo stom.quote:
Er was genoeg beweegruimte hoor. Beetje slap..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja omdat op de linker X naast het podium de bank stond en op de rechter X KLEM. Welke kant had ze dan op moeten gaan
Dat denk ik ook, gehaaide tante is het.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:22 schreef charmed_angel het volgende:
Angela is echt dom. Als ze Hester (beter dan KLEM) naar huis had gestuurd, had ze mindere concurrentie gehad. Jammer dat de jury niet nadenktIk denk dat Stacey wel zo dacht.
Nee, het verschil in kwaliteit tussen Hester en KLEM was zó enorm groot, dat het eigenlijk ongelooflijk is dat ze de laatste twee waren.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:21 schreef oh-oh het volgende:
YESSSSSSSSSSSSSSSSSS!
Hester heeft geheid sympathy votes gepakt door die val
Hij ging niet tekeer tegen die meiskes.quote:
Ben benuwd hoe de donkere medelanders om kunnen gaan met dit genre....quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ow dat is altijd zo stom.
Maja, hebben we dat meteen gehad he.
Zo hehe jij snapt het, eindelijk iemand die het concept snapt, dat probeer ik nou al heel de tijd te zeggen hierzo.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee hoor Stacey was slim, de beste concurrentie weg willen stemmen !
Maar zegt dat dan ook. Dit was erg schijnheilig.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja want dit is X Factor en geen Idols. Dit is ook een strijd tussen de juryleden. Dus je moet ook tactisch mensen wegstemmen. En ik denk dat Stacey wel slim genoeg is om zo te denken. Want zij zal toch ook wel zien dat Hester 10 keer beter was?
Ik denk beter dan wordt verwacht.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ben benuwd hoe de donkere medelanders om kunnen gaan met dit genre....
Net alsof Gordon op KLEM had gestemd als die beter warenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij ging niet tekeer tegen die meiskes.
Maar wel tegen Eric.
De media zullen er weer vol van staan, van de ruzie tussen Eric en Gordon
Ik denk dat Stacey zo baalde van Gordon's reactie op Eric dat ze daarom meer tégen Gordon stemde dan vóór KLEM.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee hoor Stacey was slim, de beste concurrentie weg willen stemmen !
En niet alleen de chickies.quote:
Ik ben er van overtuigd dat als daar Hester en Irma hadden gestaan, dat Gordon voor Irma was gegaan.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Net alsof Gordon op KLEM had gestemd als die beter waren
Hypocriete graftak
Nee waarom zou je dat moeten zeggen? Ik vind het niet schijnhelig, maar onderdeel van het spel. En dat Angela nou te dom is om het concept te begrijpenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:28 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Maar zegt dat dan ook. Dit was erg schijnheilig.
Vergeet niet dat het ook de strijd tussen de categorieen en de juryleden is, echt niet alleen muziekquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:31 schreef Ccake het volgende:
Nee, ik vond het juist echt enorm dom dat Eric zijn eigen groepje wilde redden. Hester IS veel beter, dat kan je niet ontkennen. En staat muziek niet voorop in dit progamma?
ik zei net nog..was ik nog maar 18quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:30 schreef LeBeau het volgende:
[..]
En niet alleen de chickies.Niet dat ik gestemd heb, maar volgens mij ben ik wel de enige op Fok die heel blij is dat Laurens volgende week weer met z'n lekkere bekkie op de televisie is.
Nee hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:30 schreef LeBeau het volgende:
[..]
En niet alleen de chickies.Niet dat ik gestemd heb, maar volgens mij ben ik wel de enige op Fok die heel blij is dat Laurens volgende week weer met z'n lekkere bekkie op de televisie is.
Maar dat zijn ze niet en dat zullen ze ook nooit worden.... zingen is een talent wat zijn ontberenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Net alsof Gordon op KLEM had gestemd als die beter waren
Hypocriete graftak
Dat had ik met Ruben.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:30 schreef LeBeau het volgende:
[..]
No Way, dat denk ik niet. Gordon wil gewoon winnen, dat zie je aan zijn reactie.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:31 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat als daar Hester en Irma hadden gestaan, dat Gordon voor Irma was gegaan.
Niet als Gordon met het spel bezig is en die opdracht hebben de juryleden echt wel.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:31 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat als daar Hester en Irma hadden gestaan, dat Gordon voor Irma was gegaan.
Pedo, en ook nog is homoquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:30 schreef LeBeau het volgende:
[..]
18? Ik denk steeds dat hij ouder is.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:31 schreef Dakota het volgende:
[..]
ik zei net nog..was ik nog maar 18
als ie zijn mond maar houdt
Sirieus? Laurens! ? volgens mij weet dat menneke dat ie er best wezen mag.. straalt ie ook uitquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:30 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik heb mijn Prono helemaal verknaltquote:
Tuurlijk, maar je verwacht van zulke muziekliefhebbers dat ze kwaliteit toch nog boven concurrentie kiezen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het ook de strijd tussen de categorieen en de juryleden is, echt niet alleen muziek
Nou als je zo wil winnen.... lekker een plaat maken met dat soort grut. Daar gaat je geloofwaardigheid. Hij kan toch gewoon voor Rev 'n Ros gaan. Je kunt geen 3 winnaars hebben.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het ook de strijd tussen de categorieen en de juryleden is, echt niet alleen muziek
FC Groningenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
Maar het belangrijkste.. Roan is door! Ik vind hem echt zo goed
Ik vind dat arrogante juist wel leuk.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:33 schreef Treezz het volgende:
[..]
Sirieus? Laurens! ? volgens mij weet dat menneke dat ie er best wezen mag.. straalt ie ook uit
vind d'r niks an![]()
Ref 'n ros; leuk dat ie door zijn trouwens!, die moeten een rustig liedje zingen zo met z'n 2'en
nederlands; iets van replay
Volgens mij snap je het concept nietquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:34 schreef Ccake het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar je verwacht van zulke muziekliefhebbers dat ze kwaliteit toch nog boven concurrentie kiezen.
quote:
Jouw vooroordelen zijn triest.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:21 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Niet omdat hij goed is dus maar omdat hij een van * hun * is..... zo triest
Gordon is de enige met een enorme ego!! zo bang dat ie hester moest verliezenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:34 schreef Cee het volgende:
Daarom vind ik dit concept van de juryleden vs juryleden ook helemaal niks. Stond me bij de vorige X-Factor ook al tegen en was (buiten het feit dat het niveau zo laag was, daar kon de beste limbodanser nog niet eens onderdoor) voor mij toen de reden om halverwege af te haken.
Die mega-ego's van de jury willen koste wat kost winnen (waarom? Geldbedrag, bonusje aan verbonden?), ongeacht het feit of een kandidaat van een ander jurylid hoorbaar (zelfs voor doven) kilometers beter is. Pure zelfzucht, borstklopperij en niets meer te maken met het zoeken naar een talent.
Gelukkig horen we uiteindelijk net zo weinig van de winnaar als van de verliezers dus niemand wint er.
a) hij is 18, een leeftijdsverschil van 9 jaar maakt het nog geen pedofieliequote:
Vorige keer was een van de juryleden vrij snel al z'n kandidaten kwijt als ik me kan herinneren.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:34 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nou als je zo wil winnen.... lekker een plaat maken met dat soort grut. Daar gaat je geloofwaardigheid. Hij kan toch gewoon voor Rev 'n Ros gaan. Je kunt geen 3 winnaars hebben.
d'r zijn dit jaar niet echt lekkere mannen op het podiumquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:35 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik vind dat arrogante juist wel leuk.![]()
En hij is tenminste niet zo ontzettend gereperteerd/nep als Rev 'n Ross op het podium. Je ziet ze gewoon denken "Okay, en nu wijs ik die kant op en trek jij je telefoon uit je broekzak!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |