Tuurlijk blijft Whatever erin, dat is amusement.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:07 schreef charmed_angel het volgende:
Yes Roan! NU Whatever nog!
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:08 schreef Svensational het volgende:
Steve, post niet steeds in het verkeerde topic!
Ik snap het ook nietquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:10 schreef scanman01 het volgende:
Hester??? Die was erg goed juist
Dat mag ik wel hopen ja.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:10 schreef Chell het volgende:
Hester in de sing-off, dat had ik niet verwacht.
Maar goed, dan gaat KLEM er dus uit
KLEM, Hester en Irma de laatste 3. Rara wie er het meeste bellen.quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:10 schreef oh-oh het volgende:
Jaaaaaa KLEM dr uut![]()
Die vond ik op Laurens na echt het stomst.
Hester is zielig dies gevallen dus die mag wel door.
Haha Wendy noemt dr Jennifer
quote:
*gniffel*quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:09 schreef Steve het volgende:
[..].
Ik voel me aangetrokken tot Greys' topics.
tsja wat denk je...... 1e week nog voldoende SMS tegoed bij de breezahs....quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:11 schreef Mysterion het volgende:
Hester niet direct door, maar alle jongetjes wel? Hoe is dit mogelijk?![]()
![]()
Jezus.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:12 schreef oh-oh het volgende:Zou dr iemand zijn die KLEM leuk vindt???
Irma zat niet per se bij de laatste drie hoor.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
KLEM, Hester en Irma de laatste 3. Rara wie er het meeste bellen.
Ik vond ze in 't begin wel hip.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:12 schreef oh-oh het volgende:
Zou dr iemand zijn die KLEM leuk vindt???
Dat is het ook denk ik. Ze is geen 'lief' meisje meisje.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:11 schreef Chell het volgende:
Ik denk dat Hester echt haar uitstraling een beetje tegen heeft. Jammer, want ze kan wel goed zingen
quote:
Ja dat vind ik ook wel, ze heeft een goede stem.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:11 schreef Chell het volgende:
Ik denk dat Hester echt haar uitstraling een beetje tegen heeft. Jammer, want ze kan wel goed zingen
Linkje?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:12 schreef babette21 het volgende:
Hester bij de laatste twee verbaast me niet eens zo. Ze zingt aardig, maar ze heeft gewoon niet echt wat leuks; anderen springen er meer uit en trekken daarmee stemmen.
Maar ze blijft wel, de jury wil haar nog niet kwijt.
Oh en Klem keek wrs al zuur omdat ze al door ge-smst hebben gekregen hoe men hen op internet beoordeelde (incl. fotoflater?!)
Dat maakt haar nou juist leuk. Ze moet alleen een beetje aan haar uitstraling werken. Meer met haar bitchylook doen. En niet zo bang kijkenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:13 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat is het ook denk ik. Ze is geen 'lief' meisje meisje.
een bange bitchy look?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat maakt haar nou juist leuk. Ze moet alleen een beetje aan haar uitstraling werken. Meer met haar bitchylook doen. En niet zo bang kijken
iets bitcherigs of stoers hebben is wel oke (beter juist) maar zij heeft iets chagrijnigs, bah.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:13 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat is het ook denk ik. Ze is geen 'lief' meisje meisje.
Maar de jury zal haar niet laten gaan ga ik vanuit.
Heel Amsterdam Zuidoost (Blijmer) hebben op Luigiano gestemdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |