wie is datquote:
quote:
Al die tienermeisjes gaan op hem stemmen let maar opquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:30 schreef Michellee het volgende:
[..]
Dit dus! Net als al die "jongetjes"...
quote:
22 ofzoquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:31 schreef Frasier het volgende:
Hoe oud is die Stacey? Ze gedraagt zich als een verliefde puber.
22quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:31 schreef Frasier het volgende:
Hoe oud is die Stacey? Ze gedraagt zich als een verliefde puber.
quote:
Heidiquote:
Volgens mij is Martijn gewoon klein, Lisa stak ook al boven hem uit.quote:
juh...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:36 schreef Chell het volgende:
Ik vind ze zo overdreven![]()
Maar ze kunnen het wel
Maar ze haalden de hogere noten niet. en dat vond ik dan wel weer jammerquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:35 schreef Greys het volgende:Ik vind het nu al leuk!
Maar wel een beetje gek!
iddquote:
Cee dat is een belediging.quote:
1.5je dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:39 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
never in de buurt. Boris is een klasse apart
LOL... Roan heeft wel uitstraling, maar zijn zang komt echt niet ook maar in de buurt van Boris.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Cee dat is een belediging.
Roan is veel leuker en lekkerder, en kan veel beter zingen. Boris is
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:42 schreef MaLo het volgende:
Hij lijkt op de vader van Kinetic Yelle van Uri Geller
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:42 schreef Cee het volgende:
Een Maria Mena-liedje aangenaam doen laten klinken.
Sorry, maar dan ben je in mijn ogen een winnaar.
Ik vind ze beide irritantquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:42 schreef Tinkepink het volgende:
Ik geloof dat ik Stacey nog irritanter vind dan Wendy
bijnaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:42 schreef Tinkepink het volgende:
Ik geloof dat ik Stacey nog irritanter vind dan Wendy
nee, dat valt wel mee. Ik vind het juist leukquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:43 schreef Cee het volgende:
Ik weet dat het de helft van 't hele concept van dit programma is, maar ik vind het zo jammer dat het ook een jury-battle is want vaak zie je gewoon het kwijl van ze afdruipen maar moeten ze gewoon een goed optreden afzeiken omdat ze anders niet winnen.![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:43 schreef jmac het volgende:
Angela Groothuizen is eigenlijk de moeder van Stacey waar je dan mee naar huis meegaat en dan denkt: Shit, ik wou dat ik de moeder had gekozen..
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:38 schreef Cee het volgende:
Gimmick, Stacey girl, please.Weet je wat een gimmick is? Een jongen die er misschien oke uitziet maar zingt als een poliep, een Urkel met een standaard braderie-arrenbie stem en een jongen van wiens pa je zo bang bent, dat je hem niet durft weg te sturen uit het programma.
Angela Groothuizen is eigenlijk de moeder van Stacey waar je dan mee naar huis meegaat en dan denkt: Shit, ik wou dat ik de moeder had gekozen..
Ja, wel een beetje inderdaad.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:41 schreef scanman01 het volgende:
Die stem doet me echt aan Boris denken, op sommige momenten. Zelfde klank.
Op zich doe je iets al helemaal verkeerd als je uberhaupt met Stacey mee naar huis gaat (dronken of niet).quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:43 schreef jmac het volgende:
sorry ook zijn uitstraling niet wat mij betreft.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... Roan heeft wel uitstraling, maar zijn zang komt echt niet ook maar in de buurt van Boris.
Boris doet met zijn stem alsof het leven eroverheen is gegaan bij Roan is het leven er al overheen gegaan. Roan zingt echt met gevoel, misschien niet een dijk van een stem maar wel met gevoel. Boris kan dat niet, daar is hij veel te technisch voor.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... Roan heeft wel uitstraling, maar zijn zang komt echt niet ook maar in de buurt van Boris.
Hm, ja, hoewel het Lisa wel redelijk gemakkelijk gemaakt werd met die muziek er onder. Ze hoefde niet veel te doen om toch een spetterend optreden te hebben. Dan hadden Whatever en R&R wel een moeilijker nummer.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:46 schreef scanman01 het volgende:
Tot nu toe Lisa en Rachel de besten. De rest een flink stuk eronder.
Dat viel mij ook al op, ik weet niet meer of dat vroeger ook al was, maar nu vind ik het ontzettend stom.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:46 schreef Cee het volgende:
Wat is Zeg 'ns Aa toch afgezakt naar een platte onderbroekenlol-serie met slappe grappen over stijve piemels, aan die reclame te zien.
Of was het dat vroeger ook al en kon ik daar destijds beter tegen?
Jij bent al zó oud dat je dat vroeger gezien hebtquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:46 schreef Cee het volgende:
Wat is Zeg 'ns Aa toch afgezakt naar een platte onderbroekenlol-serie met slappe grappen over stijve piemels, aan die reclame te zien.
Of was het dat vroeger ook al en kon ik daar destijds beter tegen?
Ik ookquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij bent al zó oud dat je dat vroeger gezien hebt?
Niet erg...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:49 schreef Cee het volgende:
De TV-kantine om 10 uur gaat niet lukken zo.
Verder zijn er toch ook weinig nummers van haarquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:50 schreef Anonymousz het volgende:
Wedden dat Irma All This Time gaat zingen (weer)
Roan is leuker als ie relaxte funky/jazzy nummers zingt, jamiroquai-liedjes enzo.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:47 schreef itsme het volgende:
[..]
sorry ook zijn uitstraling niet wat mij betreft.
Ik vond hem wel iets leuker toen hij voor die dames uit het gooi moest optreden.
Ress en Ross of zo, die vond ik wel leuk, zang niet zo maar ze kunnen wel entertainen.
Qua zang was het voor mij toch Rachel vanavond. Ook jennifer vond ik goed.
Ik ook hoor. Heel bewust. En volgens mij werden er vroeger ook wel platte grapjes gemaakt, maar hadden we het niet zo door (kinderen hè?)quote:
Die Irma is zo focking eng. Ik word echt bang van d'rquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:50 schreef Anonymousz het volgende:
of miss u lovequote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:50 schreef Anonymousz het volgende:
het begint ook om 22.06 volgens teleteksquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:49 schreef Cee het volgende:
1 van de beste nummers van haarquote:
3 'cd's volquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:51 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Verder zijn er toch ook weinig nummers van haar
daar gingen ze zelf al 'n beetje van uit (zei Irene vanmorgen toen Edwin Evers haar belde)quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:49 schreef Cee het volgende:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:49 schreef Cee het volgende:
Ik heb het anders wel gezien, volgens mij wordt het niet beter, dat tv kantine lijkt me wel geinig eigenlijkquote:
Iddquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:51 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Verder zijn er toch ook weinig nummers van haar
wie is Eva?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
Backstage zit Eva bij Laurens op schoot, al heel de tijd. En ze zitten aan elkaar te friemelenZullen die 2 wat hebben vraga ik me af
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:54 schreef jmac het volgende:
Dit meisje (naam?) wil volgens mij man worden. Of graag in de lesbo-scene populair worden met die stem.
die is ook mooiquote:
die is ook zwangerquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:56 schreef Karina het volgende:
Hester heeft opeens een beetje een dikke kop gekregen.
RuPaul!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:56 schreef bbfakir het volgende:
Een van de buurmannen zit goed.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:54 schreef jmac het volgende:
Dit meisje (naam?) wil volgens mij man worden. Of graag in de lesbo-scene populair worden met die stem.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:56 schreef bbfakir het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:57 schreef motorbloempje het volgende:
Wat er in haar 'koppie omgaat'?
HOUD JE BEK DOM KUTWIJF![]()
Niet zo slim voor zijn imago. Hij moet natuurlijk wel begeerlijk blijven voor tienermeisjesquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:56 schreef bbfakir het volgende:
[ afbeelding ]
Ook al?!quote:
De halve Bijlmer in 1 shotquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:58 schreef Anonymousz het volgende:
Amsterdam Zuidoost zitten in het publiek
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:58 schreef jmac het volgende:
Oh ik dacht dat Stacey de return van Dre Hazes aankondigde.
nee skeletor nietquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ook al?!
Irma dan ook? Dan ook gewoon allemaal
van Laurens allemaal?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ook al?!
Irma dan ook? Dan ook gewoon allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |