Ik ookquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij bent al zó oud dat je dat vroeger gezien hebt?
Niet erg...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:49 schreef Cee het volgende:
De TV-kantine om 10 uur gaat niet lukken zo.
Verder zijn er toch ook weinig nummers van haarquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:50 schreef Anonymousz het volgende:
Wedden dat Irma All This Time gaat zingen (weer)
Roan is leuker als ie relaxte funky/jazzy nummers zingt, jamiroquai-liedjes enzo.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:47 schreef itsme het volgende:
[..]
sorry ook zijn uitstraling niet wat mij betreft.
Ik vond hem wel iets leuker toen hij voor die dames uit het gooi moest optreden.
Ress en Ross of zo, die vond ik wel leuk, zang niet zo maar ze kunnen wel entertainen.
Qua zang was het voor mij toch Rachel vanavond. Ook jennifer vond ik goed.
Ik ook hoor. Heel bewust. En volgens mij werden er vroeger ook wel platte grapjes gemaakt, maar hadden we het niet zo door (kinderen hè?)quote:
Die Irma is zo focking eng. Ik word echt bang van d'rquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:50 schreef Anonymousz het volgende:
of miss u lovequote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:50 schreef Anonymousz het volgende:
het begint ook om 22.06 volgens teleteksquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:49 schreef Cee het volgende:
1 van de beste nummers van haarquote:
3 'cd's volquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:51 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Verder zijn er toch ook weinig nummers van haar
daar gingen ze zelf al 'n beetje van uit (zei Irene vanmorgen toen Edwin Evers haar belde)quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:49 schreef Cee het volgende:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:49 schreef Cee het volgende:
Ik heb het anders wel gezien, volgens mij wordt het niet beter, dat tv kantine lijkt me wel geinig eigenlijkquote:
Iddquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:51 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Verder zijn er toch ook weinig nummers van haar
wie is Eva?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
Backstage zit Eva bij Laurens op schoot, al heel de tijd. En ze zitten aan elkaar te friemelenZullen die 2 wat hebben vraga ik me af
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:54 schreef jmac het volgende:
Dit meisje (naam?) wil volgens mij man worden. Of graag in de lesbo-scene populair worden met die stem.
die is ook mooiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |