quote:
Ninaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:54 schreef Rekkie het volgende:
Die Nina is me een partij slecht.... onvoorstelbaar dat ze zo lovend waren
@ Karina ik vind ze ook irritantquote:
stacey....quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:55 schreef Cee het volgende:
Sandy of Sharon of hoe die blonde jurymuts ook heet weet haar vooraf gepland commentaar goed op te dreunen.
Ah, Angela ook zie ik.
Knap dat de tweestemmigheid kan in dit nummer? Het hele Sugababes repertoire bestaat uit meerstemmige meuk omdat die meiden apart van elkaar niet goed genoeg kunnen zingen.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:55 schreef jmac het volgende:
Oh wacht... Zij waren zeker ook van "E-mail to berlin!"
Mijn doorposten heeft er toch niks mee te makenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:55 schreef Greys het volgende:
Zit ik potdomme weer voor jan lul een topic te openen omdat Sven door het slotje post
Maar goed. Het is lente!En Whatever was slecht!
Nee je bent niet enige hoor Borisz vindt ze ook irritantquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Gelukkig, ik dacht al dat ik de enige was.
Tot nu toe vind ik het toch wel mooi!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:58 schreef Greys het volgende:
Volgens mij ga ik dit nummer niet zo tof vinden als het door Rachel gezongen wordt
Het moet met Maria's stem en niet anders
dat was precíés de omschrijving die ik zochtquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:59 schreef Cee het volgende:
Ze ziet er uit als een Eurovisie songfestivalzangeres uit het Oostblok!
Wat erg dit.
ik vind het een mooi nummerquote:
Ze is helemaal wat rond aan het worden. Niet erg, maar dan moet ze niet dit soort soepjurken gaan dragen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:00 schreef Brighteyes het volgende:
Ze is mollig aan het worden in haar gezicht!
Zo klonk het welquote:
Oh nee, het iso p zich niet erg, maar ik zou haar gewon echt niet eens meer herkennen zeg maar.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ze is helemaal wat rond aan het worden. Niet erg, maar dan moet ze niet dit soort soepjurken gaan dragen.
uhm Irma komt nogquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:02 schreef jmac het volgende:
ff serieus: komen er nog echte knallers of zijn 'de beste' al geweest? En wie is die Harry? Komt die nog?
Ze heeft wel de hele tijd d'r hand op d'r buik.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:59 schreef babette21 het volgende:
Volgens mij he.... volgens mij is Rachel zwanger (en nee, dat denk ik niet door die jurk, ze heeft (ook) een soort van profkop gekregen)
Ja! Daar lijkt ze zo echt op met dit haar!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:01 schreef Karina het volgende:
Ik vind haar een beetje op Lucy Lawless lijken (Xena).
tja, dat doen zwangere wel vaker he...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:02 schreef Greys het volgende:
En de hele tijd met d'r hand op haar buik staan
hij heeft hele grote smaklippenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:03 schreef Tinkepink het volgende:
Die Jamal pas 16Wat een ouwe kop heeft hij dan.
Die heeft 't ook wel 't hardst nodig.. op 'r mindere momenten is 't net Rupaul..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:04 schreef player90 het volgende:
Irma is volgens mij van de vrouwen de enige die echt goed gestyled is
Kunnen ze zich voorbereiden op hun carrière. Zal net zo'n muziek worden.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:04 schreef tong80 het volgende:
Waarom moeten ze altijd zeik muziek van zeikzangers zingen
Ik ben ook blond.. en ook wel eens helemaal zwart geverfdquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en die pony vind ik ook niet zo. Die kleur is wel erg mooi.
Ik ben ook blond, maar ik zou echt niet opeens extreem donker durven
Inderdaadquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:01 schreef Karina het volgende:
Ik vind haar een beetje op Lucy Lawless lijken (Xena).
Omdat dit op dit moment de bekendere nummers zijn?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:04 schreef tong80 het volgende:
Waarom moeten ze altijd zeik muziek van zeikzangers zingen
de sound is wel prima, maar ik blijf het een zeiknummer vindenquote:
Nog beter dan Lisa zelfs ja. Rachel was waanzinnig goed.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:00 schreef charmed_angel het volgende:
Geweldig! Beste optreden tot nu toe!
tijd voor koffiequote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zie bij de backstage dat nu KLEM komt
Ik zag het op de lijst die net gepost is.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zie bij de backstage dat nu KLEM komt
Denk dat als ze ver gaat komen kan gaan schnabbelen op gay-events met power-house liedjes.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:05 schreef Maartel het volgende:
[..]
Die heeft 't ook wel 't hardst nodig.. op 'r mindere momenten is 't net Rupaul..
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:07 schreef ranja het volgende:
Rachel, geweldig.
Whatever: goed!
Jamal: heel erg slecht
Ja?quote:
Gelukkig zijn daar meningen over verdeeldquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nog beter dan Lisa zelfs ja. Rachel was waanzinnig goed.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:07 schreef ranja het volgende:
Lisa , winnaar
Rachel, ranzig
Whatever: slecht
Jamal: heel erg goed
Heb je wel gezien dat je in de TT staatquote:
dat, en bovendien bijzonder zoutloos.....quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:11 schreef Tinkepink het volgende:
KLEM is zo Übertruttig.
Wie is Kimberly?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:12 schreef Svensational het volgende:
Kimberley is duidelijk de beste van het stel.
Mooooi nummerquote:
De laatste zin was gewoon prima.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:12 schreef ShadyLane het volgende:
Ik vond het naar het einde toe wel wat beter worden
Hier niet hoor. Het was ook verreweg het moeilijkste nummer van de avond (tot nu toe)quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:09 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Gelukkig zijn daar meningen over verdeeld
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:13 schreef Karina het volgende:
Jullie zien er uit als sterren? Ze zien er uit alsof ze de kledingkast van hun oma hebben leeggeroofd, incl. de sieraden.
met het korte haarquote:
Mooi, dat maakt het er voor mij niet beter op.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hier niet hoor. Het was ook verreweg het moeilijkste nummer van de avond (tot nu toe)
die hebben al hun vrienden wel weggezongen hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:14 schreef ShadyLane het volgende:
Ze hebben natuurlijk wel vier keer zoveel smsende vrienden en familie
Maar drie van hun beste vriendinnen staan al op 't podiumquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:14 schreef ShadyLane het volgende:
Ze hebben natuurlijk wel vier keer zoveel smsende vrienden en familie
dat ook wel.. idd..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:16 schreef RioolSpook het volgende:
ik vond ze eigenlijk niet eens zo heel slecht. Maar inderdaad, ik vind ze niet echt sympathiek overkomen.
een 6-jarige kind is zequote:
helemaal mee eens, de beste tot nu toe, al was ik het wel eens dat haar styling onder de maat was.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nog beter dan Lisa zelfs ja. Rachel was waanzinnig goed.
Sugamelkquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:19 schreef Michellee het volgende:
Eric zei "het was BEST goed"
Melk bah....
@ Michellee lust je geen melkquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:19 schreef Michellee het volgende:
Eric zei "het was BEST goed"
Melk bah....
quote:
die dus..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:25 schreef droomkoningin het volgende:
ik vind jennfer een beetje floortje
ik vind jennifer zo een tutjequote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:25 schreef droomkoningin het volgende:
ik vind jennfer een beetje floortje
Angela ben jij het?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:25 schreef Greys het volgende:
Tink, de modulatie kan ze in elk geval beter dan Floortje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |