Oeteldonk is toch zo'n carnaval plaats?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:56 schreef 3FMaster het volgende:
Wat zegt die gast nou?
"Oeteldonk, of hoe heet het daar, Roesselare?"
Ligt er een Oeteldonk in België?
Ja, 'onze' carnavalsplaatsquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:59 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Oeteldonk is toch zo'n carnaval plaats?
En waar woon je dan dus? Ik ben een Fries, dus ik hou me verre van carnavalquote:
letterlijk en figuurlijk, of alleen letterlijkquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:02 schreef Vlindur het volgende:
[..]
En waar woon je dan dus? Ik ben een Fries, dus ik hou me verre van carnaval
Gemeente Den Boschquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:02 schreef Vlindur het volgende:
[..]
En waar woon je dan dus? Ik ben een Fries, dus ik hou me verre van carnaval
Ja, Ik heb een hekel aan carnaval (Ongeoorloofd je de kletter zuipen.)quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
letterlijk en figuurlijk, of alleen letterlijk
Ik heb families in Breda. incl mijn omaquote:
Waarom is XP Triest?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:12 schreef naatje_1 het volgende:
neujop een computer op de webcam zie ik internet opstaan, en die heeft een xp uiterlijk
mense kinderen
beetje triest niet
Wij hebben boven nu een mini appel. Maar tering, doe me dan maar XP, ik kan helemaal niks met die appel. En Vista is trouwensquote:
Het geldt maar voor een programma... mjaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:19 schreef Sirolf het volgende:
Subjectieve TT...
Probeer maar eens een dag naar 538 te luisteren... dan merk je het verschil wel!
True. Ik ben vooral zo blij met die klote reclame, Want die hebben we hier niet!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:19 schreef Sirolf het volgende:
Subjectieve TT...
Probeer maar eens een dag naar 538 te luisteren... dan merk je het verschil wel!
Begint te worden, niet is!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:19 schreef Sirolf het volgende:
Subjectieve TT...
checkquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:22 schreef Vlindur het volgende:
[..]
True. Ik ben vooral zo blij met die klote reclame, Want die hebben we hier niet!![]()
Iets met een topic bij Timur open radio?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:38 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik kom morgen in de middag ergens op 3FM
Lekker makkelijk om ook weer de meest commerciele zender er bij te halen om te vergelijkenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:19 schreef Sirolf het volgende:
Subjectieve TT...
Heb je een KLB-topic geopend toevallig?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:38 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik kom morgen in de middag ergens op 3FM
en reclame klopt nietquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:40 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Lekker makkelijk om ook weer de meest commerciele zender er bij te halen om te vergelijken![]()
Luister overdag maar eens naar q-music, qua muziek hoor ik verdomd weinig verschil.Zelfs de prijsvragen bij 3FM zijn al net zo makkelijk als die op een commerciele zender, er wordt alleen nog geen geld weggeven zoals bij Q.
miraclequote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:44 schreef Againzender het volgende:
er komt mij toch een topplaat aan zo
Oeiquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:44 schreef Againzender het volgende:
ik zeg het je zo even via de radioquote:
snap hetquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zeg het je zo even via de radio
Had nog het woord 'fok' gezegdquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:44 schreef Againzender het volgende:
ook wakker?quote:
Beetjequote:
"Ik wil graag die gebruiken, want ik vindt het een fokking lekkere plaatquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dan kan hij dat elke dag wel zeggen want hij is bijna dagelijks wel te horen geloof ik
jajquote:
lolquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jajdat betekent dus dat ik mn vader moet waarschuwen om te koken
anders kan ik de opener nie meepikken
![]()
Kan iemand btw iig die opener op 3fmfan zetten
Ja datquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:40 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Iets met een topic bij Timur open radio?
ihih wij gaan jou morgen horen ;@quote:
En dat is het eerste uurquote:The Hives - Hate To Say I Told You So Starsailor ft Brandon Flowers - Tell Me It's Not Over (Thin White Duke Remix) Lily Allen - The Fear Royksöpp - Happy Up Here The Roots - The Seed 2.0 Drive Like Maria - I'm On A Train Kyteman - She Blew Like Trumpets Oasis - Falling Down Kid Cudi vs Crookers - Day N Nite Lukas Batteau - live in de studio (1) The Killers - Spaceman Selah Sue - Black Part Love
Plaat nummer 2 ookquote:
*zucht* Die lijst staat ook weer vol met foute namen en titels....quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:59 schreef -Hans- het volgende:
En ja, dan zie ik net de MoveYourAss playlist en daar staan toch ook een aantal bijzonder leuke Megahit kandidaten op. Kooks, Starsailor ft Brandon Flowers (overgens @ MYA de Thin White Duke remix!!!!), Royksöpp, Emiliana Torrini![]()
http://www.llink.nl/MoveYourAss-Radio.66.0.html
het is toch ook een guilty pleasurequote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:10 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
*zucht* Die lijst staat ook weer vol met foute namen en titels....![]()
Oh, die Guilty Pleasure: vreselijk!
Ja, van hem. Daarom mag ik 'm nog wel vreselijk vinden.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het is toch ook een guilty pleasure
Die is heeel fout jaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:10 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
*zucht* Die lijst staat ook weer vol met foute namen en titels....![]()
Oh, die Guilty Pleasure: vreselijk!
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:03 schreef -Hans- het volgende:
Corne met een RTL GP trui. Binnenkort begint het MotoGP geweld weer
. Maar ja, dan zal dus binnenkort de Disco Classics weer van een bandje komen
Heerlijkquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:08 schreef MarijeH het volgende:
Ik heb net macaroni gekookt en gegeten. Ik hoorde dat er strax rond 19:00 een weekend wordt ingeluid.
Een echte fan dus!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:13 schreef Vlindur het volgende:
[..]
MOTOGP![]()
De zelfgemaakte GP kalender hangt al weer 3 maanden in het toilet!
F1 volg ik ook soms. Net zoals motorsport.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Een echte fan dus!. Kan niet wachten tot het weer begint en de F1 gaat ook weer bijna beginnen
.
Brothers Johnson - Stomp
De races die veel te vroeg beginnen volg ik vaak in de herhaling, maar als de race om 14:00 dan kijk ik eigenlijk altijd wel. MotoGP probeer ik zoveel mogelijk te checken. Ik vind dat echt geweldigquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:17 schreef MarijeH het volgende:
[..]
F1 volg ik ook soms. Net zoals motorsport.
van 12-3 doe ik mn radio in mn oorquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee dan zitten we in Amsterdam op een terrasje een biertje te drinken
2 pizza'squote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heerlijk. Ik ga toch maar voor 2 pizza's
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:23 schreef naatje_1 het volgende:
ik ga weermisschien dat ik weer terug kan komen van 8-9 u en anders tomorge
hans is dan ook 4 bij 4quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:25 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
2 pizza's![]()
Damn, met moeite krijg ik er 1 naar binnen
Ben een liefhebber van pizza'squote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:25 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
2 pizza's![]()
Damn, met moeite krijg ik er 1 naar binnen
De F1 vind ik echt ruk. Beetje achterelkaar rondjes rijden en hopen dat je je zelf niet stuk rijdt. Nee, wij willen actie!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Een echte fan dus!. Kan niet wachten tot het weer begint en de F1 gaat ook weer bijna beginnen
.
Ja, bij MotoGP is het toch hetzelfde? Rondjes rijden, en zorgen dat je niet valt? En over actie? Laatste ronde, laatste race vorig jaar. Iedereen dacht dat Massa won, maar door de inhaal-actie van Hamilton werd hij toch nog 1ste. Reken maar dat ik werkelijk op het puntje van mn stoel zat, mn bord eten even wegzette.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:30 schreef Vlindur het volgende:
[..]
De F1 vind ik echt ruk. Beetje achterelkaar rondjes rijden en hopen dat je je zelf niet stuk rijdt. Nee, wij willen actie!![]()
En de vrijdag gaan we zoals elk jaar naar de kwalificatie. De wedstrijd zelf zien we gewoon thuis. Want dan zie je toch meer![]()
Ja, echte fan kun je ons wel noemen ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |