Beetjequote:
"Ik wil graag die gebruiken, want ik vindt het een fokking lekkere plaatquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dan kan hij dat elke dag wel zeggen want hij is bijna dagelijks wel te horen geloof ik
jajquote:
lolquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jajdat betekent dus dat ik mn vader moet waarschuwen om te koken
anders kan ik de opener nie meepikken
![]()
Kan iemand btw iig die opener op 3fmfan zetten
Ja datquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:40 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Iets met een topic bij Timur open radio?
ihih wij gaan jou morgen horen ;@quote:
En dat is het eerste uurquote:The Hives - Hate To Say I Told You So Starsailor ft Brandon Flowers - Tell Me It's Not Over (Thin White Duke Remix) Lily Allen - The Fear Royksöpp - Happy Up Here The Roots - The Seed 2.0 Drive Like Maria - I'm On A Train Kyteman - She Blew Like Trumpets Oasis - Falling Down Kid Cudi vs Crookers - Day N Nite Lukas Batteau - live in de studio (1) The Killers - Spaceman Selah Sue - Black Part Love
Plaat nummer 2 ookquote:
*zucht* Die lijst staat ook weer vol met foute namen en titels....quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:59 schreef -Hans- het volgende:
En ja, dan zie ik net de MoveYourAss playlist en daar staan toch ook een aantal bijzonder leuke Megahit kandidaten op. Kooks, Starsailor ft Brandon Flowers (overgens @ MYA de Thin White Duke remix!!!!), Royksöpp, Emiliana Torrini![]()
http://www.llink.nl/MoveYourAss-Radio.66.0.html
het is toch ook een guilty pleasurequote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:10 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
*zucht* Die lijst staat ook weer vol met foute namen en titels....![]()
Oh, die Guilty Pleasure: vreselijk!
Ja, van hem. Daarom mag ik 'm nog wel vreselijk vinden.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het is toch ook een guilty pleasure
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |