Die is heeel fout jaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:10 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
*zucht* Die lijst staat ook weer vol met foute namen en titels....![]()
Oh, die Guilty Pleasure: vreselijk!
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:03 schreef -Hans- het volgende:
Corne met een RTL GP trui. Binnenkort begint het MotoGP geweld weer
. Maar ja, dan zal dus binnenkort de Disco Classics weer van een bandje komen
Heerlijkquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:08 schreef MarijeH het volgende:
Ik heb net macaroni gekookt en gegeten. Ik hoorde dat er strax rond 19:00 een weekend wordt ingeluid.
Een echte fan dus!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:13 schreef Vlindur het volgende:
[..]
MOTOGP![]()
De zelfgemaakte GP kalender hangt al weer 3 maanden in het toilet!
F1 volg ik ook soms. Net zoals motorsport.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Een echte fan dus!. Kan niet wachten tot het weer begint en de F1 gaat ook weer bijna beginnen
.
Brothers Johnson - Stomp
De races die veel te vroeg beginnen volg ik vaak in de herhaling, maar als de race om 14:00 dan kijk ik eigenlijk altijd wel. MotoGP probeer ik zoveel mogelijk te checken. Ik vind dat echt geweldigquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:17 schreef MarijeH het volgende:
[..]
F1 volg ik ook soms. Net zoals motorsport.
van 12-3 doe ik mn radio in mn oorquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee dan zitten we in Amsterdam op een terrasje een biertje te drinken
2 pizza'squote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heerlijk. Ik ga toch maar voor 2 pizza's
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:23 schreef naatje_1 het volgende:
ik ga weermisschien dat ik weer terug kan komen van 8-9 u en anders tomorge
hans is dan ook 4 bij 4quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:25 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
2 pizza's![]()
Damn, met moeite krijg ik er 1 naar binnen
Ben een liefhebber van pizza'squote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:25 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
2 pizza's![]()
Damn, met moeite krijg ik er 1 naar binnen
De F1 vind ik echt ruk. Beetje achterelkaar rondjes rijden en hopen dat je je zelf niet stuk rijdt. Nee, wij willen actie!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Een echte fan dus!. Kan niet wachten tot het weer begint en de F1 gaat ook weer bijna beginnen
.
Ja, bij MotoGP is het toch hetzelfde? Rondjes rijden, en zorgen dat je niet valt? En over actie? Laatste ronde, laatste race vorig jaar. Iedereen dacht dat Massa won, maar door de inhaal-actie van Hamilton werd hij toch nog 1ste. Reken maar dat ik werkelijk op het puntje van mn stoel zat, mn bord eten even wegzette.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:30 schreef Vlindur het volgende:
[..]
De F1 vind ik echt ruk. Beetje achterelkaar rondjes rijden en hopen dat je je zelf niet stuk rijdt. Nee, wij willen actie!![]()
En de vrijdag gaan we zoals elk jaar naar de kwalificatie. De wedstrijd zelf zien we gewoon thuis. Want dan zie je toch meer![]()
Ja, echte fan kun je ons wel noemen ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |