quote:
Vanaf waar? New York?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:30 schreef postmortum het volgende:
iemand routebeschijving naar het stadion van fc eindhoven ?
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:37 schreef Broekpaling het volgende:
En hou alsjeblieft op met je "lapotijd"
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:31 schreef Broekpaling het volgende:
Google it!1!
Het is van dat ene topiek.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:38 schreef Broekpaling het volgende:
Florian, hoe lang heb je op dit falende topic zitten broeden?![]()
![]()
Ja, dan zeg je verdomme dat ie ff moet wachten. Je laat ons toch niet zo lang wachten?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:37 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja, collega vroeg me wat net toen ik de lapo had
Heujquote:
geile kikkerquote:
Er zijn altijd uitzonderingen die de regel bevestigen he.quote:
Wat een lelijk mokkelquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:40 schreef Breathtaking het volgende:
Alhoewel, ik zag vandaag een chick die ik ken, en die was zich voor de duizendste keer uitvoering aan het opmaken op schooldat vind ik dus echt not done. Zat ze in de pauze recht voor een jongen, haar wenkbrauwen te epileren etc.
Alsjeblieft zeg, hou nog iets van mysterie over in het leven.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:40 schreef Breathtaking het volgende:
Alhoewel, ik zag vandaag een chick die ik ken, en die was zich voor de duizendste keer uitvoering aan het opmaken op schooldat vind ik dus echt not done. Zat ze in de pauze recht voor een jongen, haar wenkbrauwen te epileren etc.
En toen dacht je, laat ik er maar niks van zeggen en het op Fok posten?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:40 schreef Breathtaking het volgende:
Alsjeblieft zeg, hou nog iets van mysterie over in het leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Ja dat doe je toch gewoon nietquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zat eens in de trein waar een vrouw haar kin aan 't epileren was.Make-up bijwerken is sowieso voor Anita's.
Best wel jaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:42 schreef Florian_ het volgende:
Ik ben best jaloers op die mannen van toen. Wat een chill leven moeten die gasten gehad hebben
Ik mag dat meisje wel hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
En toen dacht je, laat ik er maar niks van zeggen en het op Fok posten?
Kom nou, nu zit je die belachelijke christelijke man-vrouw verhouding nog deels goed te praten ook.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:45 schreef Breathtaking het volgende:
Best wel jamaar ik ben het wel voor een klein deel eens met deze 'regels', mannen zorgden nu eenmaal voor het inkomen toen en dat was vaak hard werken
dan lijkt me het niet meer dan normaal dat de vrouw er daarna voor zorgt dat er eten op tafel staat.. Maar om zichzelf nou helemaal weg te cijferen!
Even wat culturele educatie, luister en genietquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:50 schreef wolvendagen het volgende:
Vraag ik me ook wel eens af bij jou.
Ik heb nu eenmaal wat conservatieve trekjes, kan ik ook niet helpen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:51 schreef Emimich het volgende:
[..]
Kom nou, nu zit je die belachelijke christelijke man-vrouw verhouding nog deels goed te praten ook.
Nou en. Daar doelde ik niet eens op.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:53 schreef Emimich het volgende:
[..]
Even wat culturele educatie, luister en geniet
Laat haar nou, dan weet ze tenminste waar ze aan toe is als vrouw.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:51 schreef Emimich het volgende:
[..]
Kom nou, nu zit je die belachelijke christelijke man-vrouw verhouding nog deels goed te praten ook.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vraag ik me ook wel eens af bij jou.
Dat is nou net het probleem en de zaak waar ik verandering in tracht te creëren. Vergeefse moeite allicht.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:54 schreef wolvendagen het volgende:
Nou en. Daar doelde ik niet eens op.
In welke denkbeelden uit dat zich dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:53 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb nu eenmaal wat conservatieve trekjes, kan ik ook niet helpen.
I still hate them.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:55 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat is nou net het probleem en de zaak waar ik verandering in tracht te creëren. Vergeefse moeite allicht.
Toepasselijk:quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:59 schreef wolvendagen het volgende:
Deine mutter.
Geen zin om nu veel te gaan typen, vertel ik ooit nog wel eens als ik daar zin in hebquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:56 schreef Emimich het volgende:
[..]
In welke denkbeelden uit dat zich dan?
BT is Amish.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geen zin om nu veel te gaan typen, vertel ik ooit nog wel eens als ik daar zin in heb!
Gadverdammequote:
Jij zou je pik er maar al te graag in rammen.quote:
Euh?quote:
Niks persoonlijks, maar wat een ongelooflijk gay nummer. Ik val er gewoon in slaap van.quote:
AFDELING RHENUUUUH!!11!!1!1!1!11!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Euh?
Ik ga trouwens maar eens even bellen of ze eindelijk een datum hebben wanneer ik kan afrijden.
Second that.quote:
Als je op het moment gepijpt wordt door een smatje, mag je hier ook posten.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jij, Lakitu en Juicyhil zijn toch ook geen vrouw of wat?
Dat klopt, maar deze SC is niet helemaal wat ik zoek. Toedeloe.quote:
Nog een spleetquote:
"De krokante krab."quote:
quote:
Inderdaad. Oprotten meneer Krabs. Met je enorme munt gemaakt van steen, dankzij jou was Octo bijna z'n baan kwijt, gek.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:06 schreef Meneer_Krabs het volgende:
[..]
Dat klopt, maar deze SC is niet helemaal wat ik zoek. Toedeloe.
quote:
Emimich kan al die vrouwen in de SC niet handlen.quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Niks persoonlijks, maar wat een ongelooflijk gay nummer. Ik val er gewoon in slaap van.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Niks persoonlijks, maar wat een ongelooflijk gay nummer. Ik val er gewoon in slaap van.
quote:
Ik snap de grap niet.quote:
Goed punt.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:05 schreef Smart_ass het volgende:
Jij, Lakitu en Juicyhil zijn toch geen vrouwen of wat?
Weet je wat ik leuk vind?quote:
Centjesssquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Inderdaad. Oprotten meneer Krabs. Met je enorme munt gemaakt van steen, dankzij jou was Octo bijna z'n baan kwijt, gek.
Dat?quote:
Als er een 15 jarig breezesletje aan je penis zuigt terwijl je n00bs owned met CoD4?quote:
EEN NAT TIENERKUTJE!!!!11111quote:
Wat is een breezesletje?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als er een 15 jarig breezesletje aan je penis zuigt terwijl je n00bs owned met CoD4?
Ik krijg zin in vanavond.quote:
Een meisje die graag in de wind neukt?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als er een 15 jarig breezesletje aan je penis zuigt terwijl je n00bs owned met CoD4?
Vliegeren.quote:
Vingeren?quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Matig.quote:
Hé je hebt een geslachtsverandering gehad.quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Tof nummert.quote:
Wie ben jij nu weer?!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:16 schreef Meneer_Krabs het volgende:
[..]
Hé je hebt een geslachtsverandering gehad.
ORLY?quote:
Graag gedaan.quote:
Hoi dagdagquote:
Eigenlijk wil ik die quote in m'n sig.quote:
Dan doe je dat tochquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik die quote in m'n sig.
Niemand zal je tegenhouden.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat verwacht je anders op de vrijdagmiddag?quote:
Dat was een half jaar geleden actueel geweest.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:18 schreef wolvendagen het volgende:
*gaat kopiëren*quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:19 schreef McFearless het volgende:
[..]
Niemand zal je tegenhouden.
Ik ga patat pizza halen. Doei xx
Bedankt, captain obvious.quote:
Hey Marurk!quote:
Alsof het uitmaakt wanneer het was. Ik loop nu nog steeds in mijn rompertjes van toen ik twee was.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:20 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat was een half jaar geleden actueel geweest.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:28 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Jonge zonder sixpack = shemale.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Niet geneukt is nooit bezwangerd zeg ik altijd maar.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:54 schreef Acinonyx het volgende:
Waarom gaan jullie vrouwen, als jullie die wc zo smerig vinden, niet gewoon met je kont boven de wc hangen zodat je kan pissen maar met je kont de wc-bril net niet raakt ?
Bt heeft dat nummer van mij.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik quotte Bt. Just for the record.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:22 schreef Lakitu het volgende:
DIT ZIJN ZE ALLEMAAL. Pure nostalgie.![]()
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
Er zijn maar weinig zaken tegen de tand des tijds bestand hoor.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:22 schreef wolvendagen het volgende:
Alsof het uitmaakt wanneer het was. Ik loop nu nog steeds in mijn rompertjes van toen ik twee was.
Ruik eens aan m'n vinger?quote:
Met bloemetjes geur, ruik je dat niet?quote:
Nee jij met je ultra simpele vragen waar Kelly nog het antwoord op kan geven.quote:
Waarom? Ben je rijk?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:25 schreef Broekpaling het volgende:
dagdag probeert mijn bankgegevens te achterhalen.![]()
Wie stemt dat ik 'm moet aangeven bij een admin?
Rompertjes?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof het uitmaakt wanneer het was. Ik loop nu nog steeds in mijn rompertjes van toen ik twee was.
Ik bedoelde waar M_K een kloon van was, natuurlijk. Apekop!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee jij met je ultra simpele vragen waar Kelly nog het antwoord op kan geven.
Hij heeft geen vriendin, dat scheelt een hoop geld ja.quote:
Mensen uit m'n vriendenkring vinden mij rijk ja.quote:
Anders zou je het nummer niet kennen, jij luister doorgaans slechte muziek.quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij heeft geen vriendin, dat scheelt een hoop geld ja.![]()
Kreeg dat gister maar moeilijk uit.quote:
Beauty is in the eyes of the beholder, en muziek dus ook, smaken verschillenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Anders zou je het nummer niet kennen, jij luister doorgaans slechte muziek.
Jawel. Ik wilde het merk.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Met bloemetjes geur, ruik je dat niet?
Doeeeei bobby, fijn weekendquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kreeg dat gister maar moeilijk uit.
Anyway, ik ga naar huis!
Ja doe doe!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:25 schreef Broekpaling het volgende:
dagdag probeert mijn bankgegevens te achterhalen.![]()
Wie stemt dat ik 'm moet aangeven bij een admin?
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Emimich kan al die vrouwen in de SC niet handlen.![]()
Fucksia geur van Klotefonia.quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Overigens krijg ik 1000 euro van de belastingdienst terug
Ik heb 'm helaas moeten blocken toen 'ie me seksverzoeken stuurde.quote:
Hoi dagdagquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:31 schreef dagdag het volgende:
Goedemiddag graag zou ik van bepaalde users een aantal gegevens noteren,
Zijn er vrijwillegers zal moet ik ze uitzoeken
Zoveel?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Doe je goedquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat voor gegevens?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:31 schreef dagdag het volgende:
Goedemiddag graag zou ik van bepaalde users een aantal gegevens noteren,
Zijn er vrijwillegers zal moet ik ze uitzoeken
Hier 910 pleurotjesquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Euhm... Goede vraag.quote:
Nou ja, ik zou geen nee zeggen tegen 211 euroquote:
Dus een 2e baas, ik krijg giga veel van mijn stage terug.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Euhm... Goede vraag.
Iets met loonheffingskorting ofzo.
Van die pizzeria weet ik het eigenlijk niet zo goed.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Doe je goed! Ik 65
maar ik heb dan ook maar heel kort (wit) gewerkt,
Duh. Maar liever 1000.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou geen nee zeggen tegen 211 euro
Ja klopt, ik had toen twee baantjes.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:35 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dus een 2e baas, ik krijg giga veel van mijn stage terug.
Ik houd geen ruk over van mijn stagevergoeding maar krijg ik nu lekker allemaal terug.
Dat dus. Zou het niet weten.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:36 schreef Fascination het volgende:
Ik weet geeneens hoeveel ik terug krijg. Ik hou me nooit met geldzaken bezig. Te moeilijk voor mij.
Ja lekker slim 1000 euro mislopenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:36 schreef Fascination het volgende:
Ik weet geeneens hoeveel ik terug krijg. Ik hou me nooit met geldzaken bezig. Te moeilijk voor mij.
Ik moet het nu zelfstandig doen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:36 schreef Fascination het volgende:
Dure vakantie!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:36 schreef dagdag het volgende:
Wut vandaag is mijn vakantie afgeschreven 3060 euro:(
Ja bij mij ookquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van die pizzeria weet ik het eigenlijk niet zo goed.
Volgens mij hebben ze daar een hele grote dikke duim.
Ze doen het grijs denk ik![]()
(Betaling was altijd contant).
Ik kreeg wel een jaaropgavequote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja bij mij ookdusja, daar kan ik niets van terug verwachten aangezien ik geen belasting betaalde!
Heeft de boekhouder voor mij gedaanquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:38 schreef Marurk het volgende:
[..]
Hoe kom je erachter dan of je wat terugkrijgt?!
OMG, wat een noobvraag eigenlijk.
Oh noes.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:44 schreef postmortum het volgende:
wacht maar als ik jullie aangiftes moet behandelen![]()
![]()
je hebt gefaaldquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn moeder zei zojuist het woord "falen..."
Ja, want een fout is er zo ingesloten.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:44 schreef postmortum het volgende:
![]()
FC Limburg!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:44 schreef postmortum het volgende:
![]()
wacht jij maarquote:
Is ook een normaal Nederlands woord.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn moeder zei zojuist het woord "falen..."
Nohquote:
Ja, maar die associatiequote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is ook een normaal Nederlands woord.
Jij boefje!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:53 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik blijk al 3dagen een FP ban te hebben.. omdat ik LAPO zei![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Hey,
Je hebt bijna drie dagen geleden een ban gehad omdat je "Lapo" neer had gezet onder een nieuwsbericht.
Die post is banwaardig, vandaar dat je niet meer kan posten nu.
Het goede nieuws is dat de ban er bijna opzit. Om 22:30 vanavond kan je weer posten.
Leer hiervan, en denk voortaan na voordat je een reactie plaats.
Mvg,
Lol.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:53 schreef Devvie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mijn god. Er staat ook sinds enige tijd zoiets boven waar je kunt posten he. Dat het wel iets moet toevoegen en dat je anders maar niet moet posten. Ofzo.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:53 schreef Devvie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Een giller man.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:53 schreef Devvie het volgende:
![]()
![]()
![]()
je zei komtquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:01 schreef Smart_ass het volgende:
Als Rammstein naar Nederland komt ga ik erheen, hihi.
Ja al print die van mij van links naar rechts, als hij maar print!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Sinds ik niet meer thuis woon, gebeuren er rare dingen met de printer.
Hij print nu van achter naar voren.![]()
Nou ja, zolang hij het maar blijft doen
4EBE.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Sinds ik niet meer thuis woon, gebeuren er rare dingen met de printer.
Hij print nu van achter naar voren.![]()
Nou ja, zolang hij het maar blijft doen
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:03 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ja al print die van mij van links naar rechts, als hij maar print!
quote:
Rammstein heb ik 3 jaar geleden voor het laatste beluisterd!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:01 schreef Smart_ass het volgende:
Neeeeee..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:49 schreef remlof het volgende:
De_Ananas, ranzig linkje, week weg.
En wat wil je hiermee zeggen? Het blijft een toffe band.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:07 schreef Emimich het volgende:
[..]
Rammstein heb ik 3 jaar geleden voor het laatste beluisterd!
Ik ook.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:01 schreef Smart_ass het volgende:
Aansteller, ik heb 2 maanden overleefd.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:11 schreef Smart_ass het volgende:
Ik denk dat KoP zelfmoord gaat plegen of al heeft gepleegd, aangezien ie een week niet op 't forum kan.
Mja, er zijn slechtere bands.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:09 schreef Smart_ass het volgende:
En wat wil je hiermee zeggen? Het blijft een toffe band.
Dat maakt jou kankerstoer.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:14 schreef Emimich het volgende:
[..]
Aansteller, ik heb 2 maanden overleefd.
Jij wel, maar ik vraag me af of hij dat aan kan.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:14 schreef Emimich het volgende:
[..]
Aansteller, ik heb 2 maanden overleefd.
Ik zie de striemen nog op mijn armen zitten.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:17 schreef Smart_ass het volgende:
Jij wel, maar ik vraag me af of hij dat aan kan.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:24 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik zie de striemen nog op mijn armen zitten.
quote:
Met dit weer? Oh ja met terrasverwarming kan 't wel.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:59 schreef Syb-rund. het volgende:
semi interessant te doen op de terrasjes ofzo
Deed ik dat maar.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:59 schreef Syb-rund. het volgende:
semi interessant te doen op de terrasjes
nu wil je natuurlijk dat ik vraag waarom dat zo is he!!quote:
Whazzaa whaazaa whaazzuupp?quote:
Omdat interessant doen op terrasjes een leuke bezigheid isquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:03 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nu wil je natuurlijk dat ik vraag waarom dat zo is he!!
nou daar heb je me dan, waarom?
quote:
toevoeging:: enkel wanneer er een temperatuur boven de 16 graden isquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat interessant doen op terrasjes een leuke bezigheid is!
De Sjonnies.quote:
quote:
Omdat wolvendagen erin staat?quote:
Van mij mag 'ie hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:18 schreef Emimich het volgende:
Kiezen of delen Bobby, je kan niet van twee walletjes gaan eten.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Natuurlijk nietomdat ik nooit iemand vrijwillig een knuffelbeer zou noemen
Wat voor een rel?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:19 schreef Syb-rund. het volgende:
Zie Emimich toch enthousiast duiken op de mogelijke beginselen van een rel
No shit.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:19 schreef Syb-rund. het volgende:
Pannenkoek.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:19 schreef Syb-rund. het volgende:
quote:
Je redt je niet meer die verdomde PI, nu moet je met je billen bloot. Proleet.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:22 schreef Syb-rund. het volgende:
ik zei duidelijk mogelijke beginselen, het is maar wat bt ervan ging maken
Alsof BT met mij gaat rellen, daar vind ze mij veel te lief voor.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:22 schreef Syb-rund. het volgende:
Ik rel nooit.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:22 schreef Syb-rund. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |