Leuk stukje wat ook onderstreept dat je als kleine particuliere belegger nog geen poot hebt om op te staan en afhankelijk bent van de grote eikels.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:55 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/d(...)ee_naar_boven__.html
afmquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:22 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Kijk, als het allemaal zo duidelijk i s, dan is het toch ook makkelijk te bewijzen? Ik vat dat gemiep niet.
39:50 over Madoffquote:
Koenders vergeet de dollar die in de tussentijd behoorlijk verzwakt is. Ook al zou de AEX dan momenteel nog enkele punten hoger mogen staan. AEX underperformed momenteel bijna iedere index maar t.o.v. de USA underperformen alles Europese indices als je het effect van valutaverhoudingen niet meeneemt.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:55 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/d(...)ee_naar_boven__.html
quote:Op zondag 22 maart 2009 18:29 schreef Ericr het volgende:
[..]
Koenders vergeet de dollar die in de tussentijd behoorlijk verzwakt is. Ook al zou de AEX dan momenteel nog enkele punten hoger mogen staan. AEX underperformed momenteel bijna iedere index maar t.o.v. de USA underperformen alles Europese indices als je het effect van valutaverhoudingen niet meeneemt.
Dat rekende ik vrijdag al voor, hier op het forum. Alleen deed ik dat op basis van de dollarkoers van twee weken geleden. Met de een dollar van 1,25 zou de AEX op 234 hebben gestaan, zo simpel is het.quote:Als de AEX een identieke, als de S&P500, klassieke bear markt rally beweging had ondergaan vanaf het dieptepunt van 195, dan hadden we gisteren 234 punten genoteerd. Een stijging met 20 procent of 39 punten vanaf de 195 tot 234. De AEX sloot gisteren op de 210, een stijging met “slechts“ 7 procent.
Dat hele 'als' verhaal en de vergelijking door trekken met Amerika heeft natuurlijk weinig zin. Men weet dat slechts een aantal aandelen 50% van de AEX bevatten, AEX is dus erg vatbaar voor grote koopzieke instanties.quote:Op zondag 22 maart 2009 18:58 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
[..]
Dat rekende ik vrijdag al voor, hier op het forum. Alleen deed ik dat op basis van de dollarkoers van twee weken geleden. Met de een dollar van 1,25 zou de AEX op 234 hebben gestaan, zo simpel is het.
dax gaat wel mee...quote:Op zondag 22 maart 2009 18:58 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
[..]
Dat rekende ik vrijdag al voor, hier op het forum. Alleen deed ik dat op basis van de dollarkoers van twee weken geleden. Met de een dollar van 1,25 zou de AEX op 234 hebben gestaan, zo simpel is het.
Wel mooi voor de Republikeinen, kunnen ze eindelijk prijsschieten.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
De eerste serieuze scheuren in de Obama administration.
Onzin eigenlijk lijkt me. Het is puur de media die Geithner aan de schandpaal nagelt.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
De eerste serieuze scheuren in de Obama administration.
Een cursus? Via thuis? Of via een extern bedrijf?quote:Op zondag 22 maart 2009 22:58 schreef richbitch het volgende:
Yesss.. deze week beginnen met cursus traden
En dat is best interessant te noemen na rode sluitcijfers van Amerika afgelopen vrijdag!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |