wel handig , de trend zou zeggen 25% erbij, waar haal je dit vandaan?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:10 schreef sitting_elfling het volgende:
Overigens voor de statistieken,
van 2 september tot 27 oktober -42% er af.
van 27 oktober tot 4 november 22% erbij.
van 4 november tot 21 november -21% er af.
van 21 november tot 6 januarie 20% erbij.
van 6 januarie tot 23 januarie -13.5% er af.
van 23 januarie tot 9 februarie 12.5% erbij.
van 9 februarie tot 9 maart -25% er af
en vanaf 9 maart tot nu is 6.5% er bij.
zoals je ziet na de sterke daling vaak een relatieve sterke rebound. En slechts 6.5% is nog niks.
vooral niet met je ogen knipperenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:37 schreef edwinh het volgende:
tuurlijk we zijn dicht en WS weer groen
hehe lolquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:40 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
vooral niet met je ogen knipperen
whehe, uit de OP gehaaldquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:38 schreef ItaloDancer het volgende:
Die laatste link in de OP is niet helemaal goed
Done, hoewel ie nog gewoon actueel wasquote:
Ik zie rood op de S&Pquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Done, hoewel ie nog gewoon actueel was.
quote:AEX-fondsen op Wall Street, slot
20-03-2009 21:19:00
AMSTERDAM (Dow Jones)--Van de AEX-fondsen met een notering in de VS, staan er na het slot van Wall Street 0 op winst in vergelijking met hun slotkoers op de AEX, 0 onveranderd en 7 op verlies. Omgerekend boekt de AEX op Wall Street een verlies van -2,32 punten (-1,10%).
De fondsen op een rij, met achter hun naam de koers op Wall Street (omgerekend in euro's) en het verschil tussen de koers in New York en de slotkoers in Amsterdam (in percentage):
Aegon 2,77 (-5,78%) ArcelorMittal 13,58 (-3,96%) ASML Holding 12,46 (-2,43%) ING Groep 4,30 (-0,69%) Kon. Olie 16,39 (-2,03%) Philips 11,43 (-1,80%) Unilever 13,57 (-0,29%)
Als we maandag toch weer tussen -1% en meer sluiten lijkt van een bear market rally echt nog niet sprake.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:32 schreef pberends het volgende:
Mittal en Aegon toch aardig onderuit in NY:
[..]
Als aex S&P was gevolgd stonden ze nu gewoon op 220+, die verhouding is dus scheef gelopen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:34 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Als we maandag toch weer tussen -1% en meer sluiten lijkt van een bear market rally echt nog niet sprake.
Klopt, daarom kan ik ook niet wachten op de opening maandag ochtend van de AEXquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:43 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Als aex S&P was gevolgd stonden ze nu gewoon op 220+, die verhouding is dus scheef gelopen.
AEX is niet te vertrouwenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:46 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Klopt, daarom kan ik ook niet wachten op de opening maandag ochtend van de AEX
Ik heb ze nu op 12.5% staan, maar ik houd ze denk ik nog voor een aantal maand.quote:
Ik hou ze ook vast. Vindt het een interessant aandeel.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:00 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik heb ze nu op 12.5% staan, maar ik houd ze denk ik nog voor een aantal maand.
Een lange zit, maar een zeer goede lecture van Peter Schiff. De vrije markt is de oplossing en niet het probleem. De koers die men in de VS op dit moment vaart is een heilloze onderneming, het handelstekort wordt niet aangepakt, de enorme leendrift van zowel de Amerikaanse overheid als van de Amerikaanse burgers wordt niet aangepakt, enzovoort. Nieuwe Keynesiaanen zoals Paul Krugman geven de Chinezen een veeg uit de pan, verwijten de gewone Amerikaanse man dat hij nu eindelijk eens gaat sparen en verwijten Europa dat men traag zou reageren met stimulering van de economie.quote:
En dan te bedenken dat ik voor uni een essay moet schrijven waarom vrije markten in de huidige crisis hebben aangetoond niet te werken, hahaquote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:03 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Een lange zit, maar een zeer goede lecture van Peter Schiff. De vrije markt is de oplossing en niet het probleem. De koers die men in de VS op dit moment vaart is een heilloze onderneming, het handelstekort wordt niet aangepakt, de enorme leendrift van zowel de Amerikaanse overheid als van de Amerikaanse burgers wordt niet aangepakt, enzovoort. Nieuwe Keynesiaanen zoals Paul Krugman geven de Chinezen een veeg uit de pan, verwijten de gewone Amerikaanse man dat hij nu eindelijk eens gaat sparen en verwijten Europa dat men traag zou reageren met stimulering van de economie.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 02:21 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik voor uni een essay moet schrijven waarom vrije markten in de huidige crisis hebben aangetoond niet te werken, haha
Och, ik moest ooit ook eens dierenactivisme goedkeuren in een betoog.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 02:21 schreef sitting_elfling het volgende:
En dan te bedenken dat ik voor uni een essay moet schrijven waarom vrije markten in de huidige crisis hebben aangetoond niet te werken, haha
ik houd MT niet, en ik ga ze ook niet houden.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik hou ze ook vast. Vindt het een interessant aandeel.
Die speech is geniaal inderdaad. Ik heb 'm van voor tot achter beluisterd.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:03 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Een lange zit, maar een zeer goede lecture van Peter Schiff. De vrije markt is de oplossing en niet het probleem. De koers die men in de VS op dit moment vaart is een heilloze onderneming, het handelstekort wordt niet aangepakt, de enorme leendrift van zowel de Amerikaanse overheid als van de Amerikaanse burgers wordt niet aangepakt, enzovoort. Nieuwe Keynesiaanen zoals Paul Krugman geven de Chinezen een veeg uit de pan, verwijten de gewone Amerikaanse man dat hij nu eindelijk eens gaat sparen en verwijten Europa dat men traag zou reageren met stimulering van de economie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |