Dat dus inderdaad, en dat geldt ook voor de meiden in jurkjes etc. Achterlijk kledingstukquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:18 schreef Sapstengel het volgende:
Idd, van die vrouwen die een rokje of hotpants met een legging eronder dragen. Draag dan gewoon een spijkerbroek als je niet met blote benen over straat durft te lopen
.
Zoals de linker en midden vind ik wel goed staan.quote:
Ga je die reactie in ieder KLB-topic posten? Stel je voor, er wordt hier geklaagdquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:24 schreef AlphaOmega het volgende:
Of ben je serieus een zielig grijs muisje dat perfect opgaat in de afrekenende mentaliteit van de gemiddelde Nederlandse kneus?
Dat heb ik dus ook, sinds een tijdje.quote:
Dat van mij was ook een klacht.... een klacht op het eeuwige gezeik van Nederlanders op de ander....quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:25 schreef TNA het volgende:
[..]
Ga je die reactie in ieder KLB-topic posten? Stel je voor, er wordt hier geklaagd![]()
Subtiele hint: als je een hekel hebt aan klagen, moet je misschien niet in een forum komen dat klaagbaak heet.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:29 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Dat van mij was ook een klacht.... een klacht op het eeuwige gezeik van Nederlanders op de ander....
Niet veel zelfvertrouwen door haar kont, of heeft het nog meer voordelen, vraag ik me nu af..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:27 schreef genakt het volgende:
ziet er niet uit nee
mn vriendin draagt in de winter ook een rokje met der broek eronder ziet er ook belachelijk uit
vrouwen hebben een rare smaak
mannen met leggings zijn gewoon gay
Lijkt me niet dat hij een hekel aan klagen heeft als hij daarover klaagt.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:30 schreef TNA het volgende:
Subtiele hint: als je een hekel hebt aan klagen, moet je misschien niet in een forum komen dat klaagbaak heet.
hij heeft blijkbaar geen hekel aan klagen, want hij klaagt ookquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:30 schreef TNA het volgende:
[..]
Subtiele hint: als je een hekel hebt aan klagen, moet je misschien niet in een forum komen dat klaagbaak heet.
Goed punt!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:32 schreef Emimich het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat hij een hekel aan klagen heeft als hij daarover klaagt.
No shit.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:34 schreef rulerofdeath het volgende:
hij heeft blijkbaar geen hekel aan klagen, want hij klaagt ook
Dat dus inderdaad. Dit is de Klaagbaak, daar mag TNA zeiken, en ik ook... maar je hebt natuurlijk altijd überzeikerds als TNA...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:32 schreef Emimich het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat hij een hekel aan klagen heeft als hij daarover klaagt.
grap was al gemaaktquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:36 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Die linker is wel handig!
Die denkt bij aanschaf van kleren ook aan haar vriend.
Legging, joggingbroek, whatever.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:39 schreef padlarf het volgende:
[..]
dat is geen legging, dat is een joggingbroek
En Hulk Hogan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:44 schreef SimtekF1 het volgende:
Niks mis mee TS.
Enne mannen die het dragen, dragen het met een reden, zoals Andy Souwer.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:03 schreef leetzors het volgende:
Het is natuurlijk ook het weer voor van die strakke wielrennebroekjes
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |