De enige reden waarom ik het ook overweeg.. Maar ik betaal nog liever een paar euro ervoor dan Powned te steunenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:45 schreef deepart het volgende:
Sinds een paar dagen ben ik dus lid van Powned via FOK!. Je krijgt dan dus een gratis PIMP abo en dus ook inzagen in je notes..
Mijn god.. Ik schaam me eigen doodWat een pauper kut usert ben ik geweest
![]()
Ja het laatste half jaar heb ik niet van die extreme notes meer gehadquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:49 schreef Hetiszover het volgende:
Geweest?
Zolang ben je toch ook van de drugs afquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:50 schreef deepart het volgende:
[..]
Ja het laatste half jaar heb ik niet van die extreme notes meer gehad
Bij mij ook en heel veel moslim gedoequote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:51 schreef Apfelsaft het volgende:
Ik wil ook m'n notes wel eens zien, maar het zijn er maar 9 en ik denk dat meer dan de helft iets met "kanker" te maken heeft
Jammer dat ik al lid was van PowNed
Ik betaal ook wel gewoon.. echt niet via PowNedquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:47 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
De enige reden waarom ik het ook overweeg.. Maar ik betaal nog liever een paar euro ervoor dan Powned te steunen
Met de handen rond de keel is niet omarmen!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:53 schreef deepart het volgende:
[..]
Bij mij ook en heel veel moslim gedoeMaar ik heb juist mijn visie verbreed en omarm ze nu juist!
Was ik ook, maar gewoon een vriend regelen die jouw nummer invult.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:51 schreef Apfelsaft het volgende:
Ik wil ook m'n notes wel eens zien, maar het zijn er maar 9 en ik denk dat meer dan de helft iets met "kanker" te maken heeft
Jammer dat ik al lid was van PowNed
ik binnen 2 dagenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:55 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Was ik ook, maar gewoon een vriend regelen die jouw nummer invult.Hij krijgt z'n geld toch terug.
Ik had 9 dagen na aanmelding m'n 1e note te pakken zie ik nu.
Wat wil je met zo'n ondertitel.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:57 schreef genakt het volgende:
[..]
ik binnen 2 dagen
dat ik iemand zijn vader uitmaakte voor pedo![]()
Kan gratis, gewoon even Powned steunen via FOK..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:57 schreef boskameel het volgende:
Ik wil de mijne ook zien. Ooit eens lid worden.
Ik was al lid.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:59 schreef deepart het volgende:
[..]
Kan gratis, gewoon even Powned steunen via FOK..
quote:
Ik heb weleens geld overgemaakt toen ik er 2 hadquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:27 schreef BreakSpear het volgende:
Je hebt 1 notes gekregen van onze moderators.
Nu ben ik nieuwsgierig, ik zou haast die vier euro neerleggen om mijn note te kunnen bekijken.
denk neit dat dat magquote:
Iedereen die pat*t zegt zou sowieso een note én een ban moeten krijgen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:36 schreef Salatrel het volgende:
heb er 3 waarvan 2 iets met patat te maken hebben
Waar kan je inzage zien dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:45 schreef deepart het volgende:
Sinds een paar dagen ben ik dus lid van Powned via FOK!. Je krijgt dan dus een gratis PIMP abo en dus ook inzagen in je notes..
Mijn god.. Ik schaam me eigen doodWat een pauper kut usert ben ik geweest
![]()
Gatverdamme, D_Aquote:
No shit.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:46 schreef De_Ananas het volgende:
Weet ik in ieder geval dat mijn laatste note niet positief was
Jawel hoor, daar staat in "Week weg."quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:46 schreef De_Ananas het volgende:
Weet ik in ieder geval dat mijn laatste note niet positief was
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:48 schreef BreakSpear het volgende:
[..]
Viespeuk! Beetje een xxxxxxxxxxx linkje gaan plaatsen he!
Jij hebt duidelijk geen pimp-abo.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:50 schreef Agiath het volgende:
Ik heb 63 notes.
60 daarvan hebben te maken met het woord 'kanker'
Je hebt 2 notes gekregen van onze moderators.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:27 schreef BreakSpear het volgende:
Je hebt 1 notes gekregen van onze moderators.
Nu ben ik nieuwsgierig, ik zou haast die vier euro neerleggen om mijn note te kunnen bekijken.
Nou ja bij wijze van spreken dan.quote:
Hup weer een note erbij!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:48 schreef BreakSpear het volgende:
-niet doen-
[ Bericht 96% gewijzigd door remlof op 20-03-2009 15:50 ]
Dat is inderdaad een van de beterequote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Jawel hoor, daar staat in "Week weg."
Omdat anderen dan minder geneigd zijn geld te gaan betalen om de hunnes ook in te gaan zienquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:03 schreef Timmor het volgende:
Waarom zou je notes van jezelf niet mogen posten hier..... je hebt er toch verdomme grof geld voor betaald!
Bij de volgende uitgelokte plakken we er een paar dagen zonder postrechten aan vastquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:54 schreef BreakSpear het volgende:
[..]
Je hebt 2 notes gekregen van onze moderators.
Ja, sorry. Ik kon het niet laten!
De hunnes...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:05 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Omdat anderen dan minder geneigd zijn geld te gaan betalen om de hunnes ook in te gaan zien
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:46 schreef Posdnous het volgende:
Als je Powned steunt ben je per definitie een kutuser/pauper.
quote:Je hebt 33 notes gekregen van onze moderators.
quote:Je hebt 74 notes gekregen van onze moderators.
Nog steeds geen notesquote:
klopt sommige dingen die ik heb slaan nergens opquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:18 schreef DANILXL het volgende:
[..]
ben nu al een tijdje actief op andere account met nu ook al wel weer redelijk wat notes.
best wel triest eigenlijk, maar volgens mij krijg je ze al om het minste of geringste.
Stoer.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:22 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
35 Usernotes per 13-03-2009 16:18
Valt opzich wel mee, ben al bijna half jaar lid ofzo.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:46 schreef Posdnous het volgende:
Als je Powned steunt ben je per definitie een kutuser/pauper.
Wat een geilheid.quote:Je hebt 6 notes gekregen van onze moderators.
Geil zeg.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:26 schreef Lakitu het volgende:
34 notes trouwens. Uiteraerd allemaal positief.
omzet genereren voor Dannyquote:
NEE ROT OP MAN IK BEN NIET GAYquote:
Toe nou.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
Waarom heb ik maar 2 notes?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Bij de volgende uitgelokte plakken we er een paar dagen zonder postrechten aan vast
Je hebt een beperkt woordenboekquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:50 schreef Agiath het volgende:
Ik heb 63 notes.
60 daarvan hebben te maken met het woord 'kanker'
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:47 schreef IkkuhNL2 het volgende:
Kankernotes!
KANKER!!!!
Nu wil ik ze bekijken maar dat kan niet. Kaas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |